Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поводження з побутовими відходами
Очікувана вартість
325 270,00 UAH
UA-2021-01-28-006759-c ● 0730ea6a4d72476c848f55d572599636
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний технічний університет "Дніпровська політехніка" |
Код ЄДРПОУ: | 02070743 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 19 |
Контактна особа: |
Нороха Дмитро Петрович 380563730880 dlinkor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2021 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2021 13:17 |
Очікувана вартість: | 325 270,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 626,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Категорія замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (юридична особа, яка є розпорядником бюджетних коштів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3252.7 метри кубічні
Послуги з поводження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, згідно Дислокації об’єктів Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2021 12:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2021 11:55 |
Зміни ТД 2.docx | |
10 лютого 2021 11:54 |
90510000-5 _ТД зі змінами 2.docx | |
29 січня 2021 15:26 |
Зміни ТД.docx | |
29 січня 2021 15:26 |
90510000-5 _ТД зі змінами.docx | |
28 січня 2021 16:57 |
90510000-5 _ТД.docx |
10 лютого 2021 12:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 лютого 2021 11:55 |
Зміни ТД 2.docx
|
||||||
10 лютого 2021 11:54 |
90510000-5 _ТД зі змінами 2.docx
|
||||||
29 січня 2021 15:26 |
Зміни ТД.docx
|
||||||
29 січня 2021 15:26 |
90510000-5 _ТД зі змінами.docx
|
||||||
28 січня 2021 16:57 |
90510000-5 _ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-28-006759-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Джига Володимир Васильович, Код ЄДРПОУ:2200713737
Дата подання: 04 лютого 2021 16:16
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог та внесення змін до тендерної документації Замовника";
"Вимога до Замовника щодо усунення дискримінаційних вимог та виправлення порушень додається нижче";
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 лютого 2021 16:10
Шановний Учаснику! Уважно розглянувши Вашу вимогу було прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації. Дякуємо за уважність!
Номер вимоги: UA-2021-01-28-006759-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Джига Володимир Васильович, Код ЄДРПОУ:2200713737
Дата подання: 23 лютого 2021 09:49
Вимога щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника
"Вимога щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника додається нижче";
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2021 14:34
Відповідно до Протоколу № 95 засідання тендерного комітету від 24.02.2021, повідомляємо наступне.
Замовником перевірена інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. За результатами перевірки встановлено, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «Гранд Дніпро», що є беззаперечною підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до положень пункту 9 частини 1 статті 17 Закону.
При цьому, на замовника не покладено обов’язку іншим чином визначати, встановлювати або підтверджувати іншими документами відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника, не інакше як у спосіб, передбачений пунктом 9 частини 1 статті 17 Закону, шляхом отримання відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що і було зроблено замовником.
Окремо, звертаємо увагу, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону відносини, що пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, під час розгляду тендерної пропозиції замовник має керуватись актуальними відомостями із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань стосовно кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, та в разі відсутності таких відомостей - застосовувати відповідні наслідки, передбачені Законом.
Окремо звертаємо увагу, що аналогічної позиції стосовно наявності кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань притримується й Державна аудиторська служба України, яка постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43 «Про затвердження Положення про Державну аудиторську службу України» визначена центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів та який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Позиція Державної аудиторської служби України щодо кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, засновником якої є виключно фізичні особи, підтверджується висновками про результати моніторингу процедур закупівель.
Наприклад, за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-28-003506-b замовника було зобов’язано розірвати договір, який був укладений с учасником, інформація про кінцевого бенефіціарного власника якого не була зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Замовником усунуто зазначене порушення та розірвано договір.
Вищезазначена інформація свідчить, що замовником прийнято обґрунтоване рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Джига В.В. у повній відповідності до вимог Закону.
Замовником перевірена інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. За результатами перевірки встановлено, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «Гранд Дніпро», що є беззаперечною підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до положень пункту 9 частини 1 статті 17 Закону.
При цьому, на замовника не покладено обов’язку іншим чином визначати, встановлювати або підтверджувати іншими документами відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника, не інакше як у спосіб, передбачений пунктом 9 частини 1 статті 17 Закону, шляхом отримання відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що і було зроблено замовником.
Окремо, звертаємо увагу, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону відносини, що пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, під час розгляду тендерної пропозиції замовник має керуватись актуальними відомостями із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань стосовно кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, та в разі відсутності таких відомостей - застосовувати відповідні наслідки, передбачені Законом.
Окремо звертаємо увагу, що аналогічної позиції стосовно наявності кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань притримується й Державна аудиторська служба України, яка постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43 «Про затвердження Положення про Державну аудиторську службу України» визначена центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів та який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Позиція Державної аудиторської служби України щодо кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, засновником якої є виключно фізичні особи, підтверджується висновками про результати моніторингу процедур закупівель.
Наприклад, за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-28-003506-b замовника було зобов’язано розірвати договір, який був укладений с учасником, інформація про кінцевого бенефіціарного власника якого не була зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Замовником усунуто зазначене порушення та розірвано договір.
Вищезазначена інформація свідчить, що замовником прийнято обґрунтоване рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Джига В.В. у повній відповідності до вимог Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-28-006759-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Джига Володимир Васильович, Код ЄДРПОУ:2200713737
Дата подання: 26 лютого 2021 15:16
Дата подання: 26 лютого 2021 15:16
Скарга щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника
Скарга щодо неправомірних рішень, дій та бездіяльності Замовника додається нижче
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 березня 2021 10:28
Рішення від 02.03.2021 № 3877 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 10:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2021 № 4881.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 19:07
Рішення від 12.03.2021 № 4881.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 21:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом НТУ "Дніпровська політехніка" було прийнято рішення щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Джиги В.В. (Протокол №92 від 22.02.2021 р.) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОКОМТРАНС» переможцем процедури закупівлі з послуг з поводження з побутовими відходами (Протокол № 96 від 26.02.2021 р.), а також прийнято рішення щодо проведення повторної оцінки тендерних пропозицій.
Дата виконання рішення замовником: 19 березня 2021 12:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Джига Володимир Васильович |
309 006,50
UAH з ПДВ
|
302 175,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕКОКОМТРАНС |
322 017,30
UAH з ПДВ
|
302 501,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТДВ "Дніпрокомунтранс" |
325 270,00
UAH з ПДВ
|
305 753,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Джига Володимир Васильович #2200713737 |
Рішення скасоване |
302 175,83
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 12:48
|
ТОВ ЕКОКОМТРАНС #39564055 |
Рішення скасоване |
302 501,10
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 12:48
|
ФОП Джига Володимир Васильович #2200713737 |
Переможець |
302 175,83
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 13:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2022 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2022 10:53
|
Д.У. 7.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2022 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 13:32
|
Д.У 6.pdf | зміни до договору |
24 січня 2022 13:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2022 08:35
|
SCAN0007.PDF | зміни до договору |
17 січня 2022 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:31
|
Д.У. 4.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 10:50
|
Д.У 3.pdf | зміни до договору |
29 липня 2021 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2021 08:40
|
Д.У. № 1.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2021 08:39
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 08:34
|
Договір 09 04.pdf | укладений |
09 квітня 2021 08:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1.3, п.11.4. Договору та п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовились зменшити загальний обсяг побутових відходів за договором на 426,8 м3 (обсяг після внесення змін - 2825.9 м.куб.) |
Номер договору про закупівлю: | 09/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 09/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік на строк достатній для проведення нової процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 09/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. Вартість договору у 2022 році становить 52488.50 грн. без ПДВ, що відповідає обсягу надання послуг - 565.00 куб.м. |
Номер договору про закупівлю: | 09/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. Вартість договору у 2022 році становить 52488.50 грн. без ПДВ, що відповідає обсягу надання послуг - 565.00 куб.м. |
Номер договору про закупівлю: | 09/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили, що вартість щодо надання послуг з поводження з побутовими відходами у 2022 році становить 13 080,32 гривень (тринадцять тисяч вісімдесят грн. 32 коп.), без ПДВ, що відповідає обсягу побутових відходів при надані послуг – 140,80 м3 |
Номер договору про закупівлю: | 09/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з поводження з побутовими відходами | 2966.7 | метри кубічні |
92,90
UAH
|