Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2021-01-28-005115-b ● 3b0249622d834e8aa8dd656474c8c775
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОЗІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44080090 |
Місцезнаходження: | 47601, Україна , Тернопільська обл., Козівський р-н, селище міського типу Козова, вул.Хмельницького Б., будинок 16 |
Контактна особа: |
Наталія Пуківська +380965183445 44080090@mail.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2021 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 13:17 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 130000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Категорія Замовника – згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою). Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450000 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки Споживача за поставлений природний газ здійснюються за розрахунковий період до 15 числа місяця, наступного за місяцем постачання газу, на підставі виставленого Постачальником рахунку на оплату та Акту приймання-передачі газу | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2021 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2021 12:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (3).docx | |
02 лютого 2021 12:23 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ (1).docx | |
28 січня 2021 12:38 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
02 лютого 2021 12:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2021 12:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (3).docx
|
|||
02 лютого 2021 12:23 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ (1).docx
|
|||
28 січня 2021 12:38 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-28-005115-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38983870
Дата подання: 29 січня 2021 11:02
вимога
У тендерній документації встановлено, що Учасники повинні надати На виконання положень статті 18 Закону України «Про охорону праці» учасники у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у штаті учасника не менше одного працівника, що має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки (копія посвідчення надається учасником у складі пропозиції) та копію чи оригінал сертифікату системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018. ……Вважаємо ці умови ТД протиправними виходячи з наступного.
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання відповідних Сертифікатів, Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому, одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Тому, можемо стверджувати, що у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого він лобіює, і при чому, це робиться без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно, як вбачається, на власному бажанні.
Отже, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель.
Крім цього, для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно великі затратити і тривалий час, хоч згідно законодавства отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників.
Отже, дана умова прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, ще раз звертаємо увагу на недоречність такої вимоги, зокрема, частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації.
Пунктом 01 Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, що система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку.
Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не її обов’язок.
І ці вимоги Замовника обмежують коло учасників безпосередньо пов'язаними з предметом закупівлі, що обмежує кількість учасників Процедури закупівлі та права інших учасників, у тому числі, Заявника на участь у Процедурі закупівлі (дану позицію підтримує АМКУ у рішенні № 303-р/пк-ск від 19.02.2016).
Таким чином, просимо змінити умови ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання відповідних Сертифікатів, Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому, одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Тому, можемо стверджувати, що у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого він лобіює, і при чому, це робиться без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно, як вбачається, на власному бажанні.
Отже, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель.
Крім цього, для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно великі затратити і тривалий час, хоч згідно законодавства отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників.
Отже, дана умова прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, ще раз звертаємо увагу на недоречність такої вимоги, зокрема, частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації.
Пунктом 01 Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, що система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку.
Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не її обов’язок.
І ці вимоги Замовника обмежують коло учасників безпосередньо пов'язаними з предметом закупівлі, що обмежує кількість учасників Процедури закупівлі та права інших учасників, у тому числі, Заявника на участь у Процедурі закупівлі (дану позицію підтримує АМКУ у рішенні № 303-р/пк-ск від 19.02.2016).
Таким чином, просимо змінити умови ТД.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 11:33
Доброго дня! Стосовно того, що вимога про наявність сертифікатів ISO є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації. Зазначена позиція Замовника підтверджується рішеннями АМКУ №19422-р/пк-пз від 27.12.2019р. та № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020р.
Номер вимоги: UA-2021-01-28-005115-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38983870
Дата подання: 29 січня 2021 11:04
вимога
Замовник у своїй тендерній документації (ТД) передбачив, зокрема, що Учасник надає докази Виконання аналогічних договорів про поставку природного газу за 2019 рік та за 2020 рік (подається як мінімум 1 копія завершеного учасником договору за кожен рік з Замовниками/Покупцями державної або комунальної форми власності.……
Вважаємо ці умови ТД протиправними, оскільки , фактично до вказаних вище вимог тендерної документації перелік потенційних учасників штучно звужується Замовником до певної невеликої кількості компаній, які мають досвід виконання певної кількості аналогічних договорів з постачання товару (газу), що зменшує рівень конкуренції при підготовці та проведенні зазначеного аукціону, дискримінуючи тим самим більшу кількість потенційних учасників, які не мають на сьогодні таких договорів, що прямо порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників, якому, на нашу думку, не відповідає зазначені вище вимоги до Учасників.
Аналогічну позицію має ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ у рішеннях №9941-р/пк-пз від 26.09.2018 (п.5), №1002-р/пк-пз від 03.03.2017 (п.4.1), та ряду інших, що встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії аналогічних договорів/довідок, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Вимагаємо змінити ці умови ТД, інакше змушені будемо звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо ці умови ТД протиправними, оскільки , фактично до вказаних вище вимог тендерної документації перелік потенційних учасників штучно звужується Замовником до певної невеликої кількості компаній, які мають досвід виконання певної кількості аналогічних договорів з постачання товару (газу), що зменшує рівень конкуренції при підготовці та проведенні зазначеного аукціону, дискримінуючи тим самим більшу кількість потенційних учасників, які не мають на сьогодні таких договорів, що прямо порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників, якому, на нашу думку, не відповідає зазначені вище вимоги до Учасників.
Аналогічну позицію має ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ у рішеннях №9941-р/пк-пз від 26.09.2018 (п.5), №1002-р/пк-пз від 03.03.2017 (п.4.1), та ряду інших, що встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії аналогічних договорів/довідок, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Вимагаємо змінити ці умови ТД, інакше змушені будемо звернутися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 лютого 2021 11:32
Доброго дня! На Ваш лист повідомляємо, що вимога про надання хоча б одного завершеного аналогічного договору з Замовником державної комунальної форми власності за 2019 рік та 2020 рік не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників закупівлі. Замовником вимагаються договори з Замовниками державної/комунальної форми власності з метою підтвердження виконання учасником своїх зобов’язань. Однак Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію для того щоб взяти участь могла більша кількість учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
3 627 000,00
UAH з ПДВ
|
3 627 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АС |
4 252 500,00
UAH з ПДВ
|
4 252 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" |
4 320 000,00
UAH з ПДВ
|
4 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Відхилено |
3 627 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 16:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 лютого 2021 11:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ АС #31915956 |
Переможець |
4 252 500,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 15:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2021 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2021 08:34
|
ДУ 11.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 21:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2021 09:31
|
№10.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 09:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 10:17
|
дод.угода 9.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2021 14:30
|
ДОД.УГОД.8.pdf | зміни до договору |
09 липня 2021 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2021 12:51
|
дод.угода7.pdf | зміни до договору |
05 липня 2021 12:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2021 12:01
|
дод.угода № 6.pdf | зміни до договору |
23 червня 2021 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2021 17:10
|
додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
02 червня 2021 17:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2021 17:07
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
02 червня 2021 16:29
|
додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2021 18:37
|
Дод.уг.№2.PDF | зміни до договору |
05 березня 2021 18:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2021 18:28
|
Дод.уг.№1.PDF | зміни до договору |
05 березня 2021 18:27
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 18:07
|
Договір.PDF | укладений |
05 березня 2021 18:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення п.3.7 договору в новій редакції. На дату укладення договору платіжні (бюджетні) зобов’язання виникають щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми (у межах кошторисних призначень), які складають: 1 017 410, 50 грн. з ПДВ. Оплата залишку предмета закупівлі відбувається виключно за наявності коштів згідно з постійним кошторисом (планом використання бюджетних коштів) при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Подальше виникнення зобов’язань буде збільшуватися відповідно до кошторисних призначень та може регламентуватися шляхом укладення додаткової угоди, але в будь якому разі не може перевищувати загальної суми Договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 807(21)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 807(21)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | міна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.Сторони дійшлми згоди доповнити підпункт 2)пункту 3.8 Розділу 3 "Ціна постачання природного газу" |
Номер договору про закупівлю: | 807(21)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 807(21)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 807(21)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 807(21)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 12.4 Розділу 12. «Строк cii Договору та інші умови» Договору доповнити иідпупктом i 2.4.1 наступного «12.4.1. Порядок построкового розірвання Договору повгіне н відновідати положе нням статті 188 Господарськоі о кодексу Украі'ни. При цьому, зі ідно статгт 652 Ltивільного ко екс у України у разi істотноі' змінл о0ставин, якими сторони керуваяися при уклапенні поговору, договір може fiути зміьений a6o розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено логовором a6o не виііливас із суті аобов'язапня. Зміна обставин с істотною, якщо вони змінилисл насгільки, що, якби сторону моглл цс нередбачити, вони не углали 6 договір a6o уклали 6 його на іншітх умовах. До істотноі' зм іни обставин віднося гься умови, якшо середня ринкова вартість за одинпідо товару е більшою до 10 відсотків i дати завершения аукціону заку півлі та до часу по іатку постачання i іриродного газу згідно заявки Замовника. іЗ такому випадку, Стороны зобов’язані a6o внести відгtовідні зміни до Договору, унормувавши обспги постачанн›і та перегпяггувши вартість за одиниию товару без з0іііьшення загальної вартості товару a6o розірвати Договір. При цьому, з моменту ьиникнення подіі', які визначаютьс i ›ік істотна зміна обставин та які підтверджуються відповідними висновт‹ами торгово-промислової палати Уі‹раїни a6o інпіого уповноваженого органу в порівняні: договірна ціна — середня ціна за висновком 3 ПП, Сторони домовились про зупинення дії постачанв i товару, до моменту врегулювання приведення ціни за одиниию товару до середпъо ринкової. У разі відсутності домовленості про перегля ціни за одиниіtю товару за Договором постачання товару припиняеться в односторониьому порядку після направления відповідного повівомлення ноштою a6o засо0ами електронного зв’язку. На вас тимчасового гіркпинення постачання товару у зв’язку із настанням істотноі’ зміни обставин, положения відпові далъності за зобов’язання С горо нами у Договорі не застосовуеться.» |
Номер договору про закупівлю: | 807(21)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 807(21)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанн! Договору (значне пілвишення ціни на природний газ та відсутність ресурсу природного газу у Постачальника за ціною Договору), що тягне за собою припинення Постачальником постачання природного газу з 01 вересня 2021 року, Сторони домовились, розірвати Договір 30 вересня 2021року, 3і здійсненням остаточного розрахунку по Договору за поставлений газ на підставіі даних Оператора ГРМ та (або) Оператора ГТС (даних ІР платформи) з послідуючим укладання віповідної додаткової угоди про зменшення планового обсягу постачання газу за Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 807(21)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору та розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 807(21)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |