Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Asphalt-concrete mixes in assortment: fine-grained dense hot mix of type A brand 1 - 200 tons; fine-grained dense hot mix of type B brand 1 - 1500 tons; fine-grained dense hot mix of type B brand 2 - 1500 tons; fine-grained dense hot mix of type B brand 1 - 6000 tons; fine-grained dense hot mix of type G brand 1 - 300 tons; coarse-grained porous mixture type A - 100 tons; coarse-grained porous mixture type B-100 tons; bitumen oil road viscous BND of 60/90 or 70 / 100-25 tons, emulsion bituminous EKSh-50 or EKSHM-50 - 25 tons.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03358216 |
Місцезнаходження: | 14034, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, вул.1-го Травня, 173 |
Контактна особа: |
Дорошок Наталія Володимирівна 380462933323, atp2528z@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal enterprise ATP 2528 of Chernihiv city council |
National ID: | 03358216 |
Contact point: |
Doroshok Nataliya Volodumurivna 380462933323, atp2528z@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2021 13:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 12:15 |
Очікувана вартість: | 35 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 177 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 січня 2021 13:57 |
Enquiries until: | 19 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 березня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 35 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 177 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції- українська мова
The language in which the tender proposal is prepared-Ukrainian.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | По факту відвантаження Товару з відстрочкою платежу до 60 (шістдесяти) календарних днів від дати отримання Товару. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2021 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 13:58 |
Тендерна документація суміші асфальтобетонні.doc | |
28 січня 2021 13:58 |
Додаток 7 Проект договору.doc | |
28 січня 2021 13:58 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf | |
28 січня 2021 13:58 |
Оголошення про проведення відкритих торгів англ.мовою.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000119 ● 7f2ef10b17c14067903415adf869d5e3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 16:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
66 UA-2021-01-28-004080-c 28.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 20:25:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі сумішей асфальтобетонних в асортименті: дрібнозерниста щільна гаряча суміш типу А марка 1 – 200 тонн; дрібнозерниста щільна гаряча суміш типу Б марка 1 –
1500 тонн; дрібнозерниста щільна гаряча суміш типу Б марка 2 – 1500 тонн; дрібнозерниста щільна гаряча суміш типу В марка 1 – 6000 тонн; дрібнозерниста щільна гаряча суміш типу Г марка 1 – 300 тонн; крупнозерниста пориста суміш тип А –100 тонн; крупнозерниста пориста суміш тип Б-100 тонн; бітум нафтовий дорожній в’язкий БНД 60/90 або 70/100-25 тонн, емульсія бітумна ЕКШ-50 або ЕКШМ-50- 25 тонн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-28-004080-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої
статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-30 13:32:33
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Відповідно до Вашого запиту на пояснення внаслідок моніторингу закупівлі (ID: UA-2021-01-28-004080-с) повідомляємо наступне:
1. Що стосується запитання яким чином та на підставі яких документів, з обгрунтуванням розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та вартості.
КП «АТП-2528», відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закону), здійснює планування закупівель на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівлі здійснюється відповідно до річного плану.
Документальне обгрунтування розміру витрат перед початком процедури закупівлі Законом не передбачено. Проте, з метою визначення приблизного розміру витрат та асортиментного переліку потенційно потрібного на рік товару тендерним комітетом був здійснений запит середньоринкових цін на такий товар, на який було надано у відповідь прайс-лист від 22.01.2021 року (додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі із запитуваної закупівлі визначались, виходячи із досвіду роботи підприємства, асортиментного та якісного переліку використовуваних видів асфальту, емульсій, сумішей, щебню, відсівів за минулий рік, з огляду на те, що наше підприємство щорічно бере участь у публічних закупівлях поточних ремонтів доріг у місті Чернігові, які оголошуються відповідним розпорядником коштів міського бюджету, а також враховуючи той факт, що на балансі підприємства перебуває значна кількість вулиць міста, які підприємство як балансоутримувач, відповідно до вимог Закону України «Про дорожній рух» зобов’язане утримувати в належному стані.
2. Щодо питання надання посилання на сторінку власного веб-сайту про розміщення обгрунтування характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до пункту 4-1 постанови Км України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Так, відповідно до пункту 1 вищевказаної постанови, Кабінет Міністрів України затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком.
Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 4 вищевказаної постанови, було рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 1.1 Статуту підприємства, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АТП – 2528» ЧЕРНІГІВСЬ¬КОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (скорочене найменування – КП «АТП-2528», код ЄДР 03358216, далі за текстом - Підприємство) є правонаступником Чернігівського комунального автотранспортного підприємства № 2528 Чернігівської міської ради, створеного на базі майна міської ради, зареєстро-ваного рішенням виконкому Чернігівської міської ради народних депутатів від 4 березня 1993 року № 4 та перереєстрованого розпорядженням Чернігівського міського голови від 20 січня 1999 року № 24-р.
Виходячи з викладеного, можна зробити висновок, що наведена вище постанова КМ України розповсюджує свою дію імперативно лише на розпорядників коштів державного бюджету, для органів місцевого самоврядування носить рекомендаційний характер, а, з урахуванням того, що комунальне підприємство не є органом місцевого самоврядування, підстав для розміщення на власному веб-сайті обгрунтування характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до пункту 4-1 постанови Км України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) у комунального підприємства немає.
Надання інформації про усунення порушення замовником
https://reyestr.court.gov.ua/Review/101935101
2022-02-15 13:57:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03358216 |
Місцезнаходження: | 14034, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, вул.1-го Травня, 173 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ Чернігівагрошляхбуд | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АГРОТРАНС-ПІВНІЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОТРАНС-ПІВНІЧ" |
35 494 920,00
UAH з ПДВ
|
35 317 410,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Чернігівагрошляхбуд |
35 494 920,00
UAH з ПДВ
|
35 494 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОТРАНС-ПІВНІЧ" #38776875 |
Переможець |
35 317 410,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2022 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:01
|
Додаткова угода 2 від 31.12.2021 року.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 16:34
|
Додаткова угода 1 від 27.10.2021 року.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 11:03
|
Договір 23_03_21-4411 від 23.03.2021.pdf | укладений |
24 березня 2021 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, на підставі листа ТОВ «Агротранс-Північ» від 27.10.2021 року та Експертного висновку ЧК-718 |
Номер договору про закупівлю: | 23/03/21-4411 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до 10.2 Договору, ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із проведенням процедури закупівлі товарів, які закуповувались за цим Договором на 2021 рік, Сторони, дійшли згоди внести зміни до п. 9.1. Розділу 9 «Строк дії Договору» |
Номер договору про закупівлю: | 23/03/21-4411 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |