Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги автостоянки для автотранспортного засобу (код за ДК 021:2015 – 98350000-1 – Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття)
Очікувана вартість
14 600,00 UAH
UA-2021-01-28-003879-c 7840b39c7faa44cca59aa01be0b91623
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Марина Олександрівна

+380985343512 centreanimal1.kr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центр поводження з тваринами" КМР
Код ЄДРПОУ: 42332700
Місцезнаходження: 50054, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вул. Привітна, 56
Контактна особа: Лисенко Марина Олександрівна
+380985343512
centreanimal1.kr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98350000-1: Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги автостоянки для автотранспортного засобу (код за ДК 021:2015 – 98350000-1 – Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, мкр. Гірницький, 7в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98350000-1 — Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

28 січня 2021 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Доценко Ольга Миколаївна
#2122610104
Переможець 14 600,00
UAH
28 січня 2021 13:47

Документи

28 січня 2021 13:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 09:57
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 09:18
додаткова угода _ 1 від 08.12.2021.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 09:16
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 13:51
договір 9-31-12.2020 від 28.01.2021.pdf укладений
28 січня 2021 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягу закупівлі Замовника, Сторони домовились зменшити суму договору на 1200,00 грн. (Одна тисяча двісті гривень 00 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 9-31/12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 400,00
UAH