Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 15110000-2 М’ясо
Очікувана вартість
577 150,00 UAH
UA-2021-01-28-003688-c ● 80d902117f6242c197b7280b172da057
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44067258 |
Місцезнаходження: | 63002, Україна , Харківська обл., Валки, вул.Харківська, будинок 7 |
Контактна особа: |
Пилипенко Олег Олексійович 380979232480 gospgrvvo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2021 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 577 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 885,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17314.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3100 кг.
15111100-0 - м'ясо яловичини (м’якоть) заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63002, Україна, Харківська область, Валки, Згідно дислокації до закладів Відділу освіти Валківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
630 кг.
15111100-0- печінка яловича заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63002, Україна, Харківська область, Валки, Згідно дислокації до закладів Відділу освіти Валківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2021 13:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 13:25 |
ТД мясо яловичина.doc | |
28 січня 2021 13:25 |
Протокол 8.1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про економічну недоцільностт вказаної певної кількості автотранспортних засобів
Дата подання: 02 лютого 2021 18:26
Дата відповіді: 05 лютого 2021 16:21
Замовник надав вимогу у п. 1, п.п.а) п.2 розділу 5 тендерної документації про надання Учасником трьох автотранспортних засобів та три повних екіпажа, складаних з водія, експедитора транспортного, вантажника. При цьому Замовник не надав розрахунки економічної доцільності вказаної їм певної кількості автотранспортних засобів та наявності трьох повних екіпажів – 9 працівників. Тому мені не зрозуміло вказана певна потреба автотранспортних засобів та наявність дев’яти працівників. На підставі вищевикладеного прошу вкажіть мені будь ласка:
1. мінімальну та максимальну вантажопідйомність, яка повинна бути у кг кожного з трьох автотранспортних засобів;
2. вага товару (у середньому) у кг, який буде перевозиться одним автотранспортним засобом за один рейс;
3. вага товару (у середньому) у кг, який буде перевозиться кожним з трьох автотранспортних засобів за один рейс;
4. довжина одного маршруту від ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до всіх навчальних закладів згідно дислокації при кільцевому завозу сировини;
5. розрахунок норми часу на перевезення вантажу (у середньому) у кг при кільцевому завозу у 31 заклад освіти з розрахунку на один автотранспортний засіб (з урахуванням діючих єдиних норм часу на перевезення вантажу автотранспортним засобом, з урахуванням робочого часу та часу відпочинку водія);
6. розрахунок норми часу на перевезення вантажу (у середньому) у кг при кільцевому завозу у 31 заклад освіти з розрахунку на три автотранспортних засобу (з урахуванням діючих єдиних норм часу на перевезення вантажу автотранспортним засобом, з урахуванням робочого часу та часу відпочинку водія);
7. розрахунок вантажу (у середньому) у кг, якій вантажник повинен відвантажити з кузова автомобіля у навчальний заклад за один рейс на одному автотранспортному засобі при кільцевому завозу сировини ( у розрахунку один автомобіль на один кільцевій завіз). Вага товару у середньому з розрахунку на 31 навчальний заклад. Розрахунок надати з урахуванням робочого часу вантажника;
8. розрахунок вантажу (у середньому) у кг, який вантажники повинні відвантажити з кузова трьох автомобілів у навчальні заклади за один рейс при кільцевому завозу сировини ( у розрахунку один автомобіль на один кільцевій завіз). Вага товару у середньому з розрахунку на 31 навчальний заклад. Розрахунок надати з урахуванням робочого часу трьох вантажників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Встановлюючи вимогу за наявність трьох екіпажів Замовником враховано те, що досить велика кількість місць доставки товару (31 освітній заклад) і необхідно здійснити постачання предмету закупівлі належним чином, вчасно до кожного закладу. Потенційний Учасник повинен мати необхідну матеріально-технічну базу та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та ресурси для своєчасного забезпечення продуктами харчування відповідно до потреби Замовника.
Постачання харчових продуктів до закладів освіти здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки від 17.04.2006 за №298/227.
Постачання харчових продуктів має здійснюватися з затвердженим графіком та маршрутом постачання та обсягах завозу (згідно наданого замовлення та в залежності від фактичної потреби кожного освітнього закладу). Потенційний учасник повинен мати у наявності достатню кількість водіїв та осіб, що супроводжують товар а також осіб, які виконують вантажно-розвантажувальні роботи.
Щодо довжини маршруту (від ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до всіх навчальних закладів згідно дислокації при кільцевому завозу сировини) потенційний учасник може ознайомитися за допомогою інтернет -ресурсів. У дислокації закладів зазначені адреси їх розташування.
Наголошуємо, що вага та інші показники товару визначаються відповідно до фактичної потреби Замовника в розрізі кожного закладу та залежать від епідеміологічної ситуації в регіоні.
Постачання харчових продуктів до закладів освіти здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки від 17.04.2006 за №298/227.
Постачання харчових продуктів має здійснюватися з затвердженим графіком та маршрутом постачання та обсягах завозу (згідно наданого замовлення та в залежності від фактичної потреби кожного освітнього закладу). Потенційний учасник повинен мати у наявності достатню кількість водіїв та осіб, що супроводжують товар а також осіб, які виконують вантажно-розвантажувальні роботи.
Щодо довжини маршруту (від ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до всіх навчальних закладів згідно дислокації при кільцевому завозу сировини) потенційний учасник може ознайомитися за допомогою інтернет -ресурсів. У дислокації закладів зазначені адреси їх розташування.
Наголошуємо, що вага та інші показники товару визначаються відповідно до фактичної потреби Замовника в розрізі кожного закладу та залежать від епідеміологічної ситуації в регіоні.
Про функції експедиторів транспортних
Дата подання: 02 лютого 2021 18:27
Дата відповіді: 05 лютого 2021 16:25
У п.2 розділу 5 тендерної документації Замовник вимагає від Учасників наявність водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників. 1)Вкажіть які функції буде виконувати експедитор транспортний на одному автотранспортному засобі за 1 рейс при кільцевому завозі у 31 заклад освіти ?
2) Вкажіть які саме функції будуть виконувати три експедитора транспортних на трьох автотранспортних засобах за 1 рейс при кільцевому завозі у 31 заклад освіти ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Постачання харчових продуктів до закладів освіти здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки від 17.04.2006 за №298/227.
Постачання харчових продуктів має здійснюватися з затвердженим графіком та маршрутом постачання та обсягах завозу (згідно наданого замовлення та в залежності від фактичної потреби кожного освітнього закладу). Потенційний учасник повинен мати у наявності достатню кількість водіїв та осіб, що супроводжують товар, а також осіб, які виконують вантажно-розвантажувальні роботи.
Постачання харчових продуктів має здійснюватися з затвердженим графіком та маршрутом постачання та обсягах завозу (згідно наданого замовлення та в залежності від фактичної потреби кожного освітнього закладу). Потенційний учасник повинен мати у наявності достатню кількість водіїв та осіб, що супроводжують товар, а також осіб, які виконують вантажно-розвантажувальні роботи.
Про функції комплектувальників товару
Дата подання: 02 лютого 2021 18:29
Дата відповіді: 05 лютого 2021 16:26
У п.2 розділу 5 тендерної документації Замовник вимагає від Учасників наявність комплектувальників товарів. 1)Вкажіть які функції будуть виконувати комплектувальники товарів.
2) Вкажіть у середньому вагу (в кг) та кількість найменувань товару, які комплектувальник комплектує на кільцевий завіз у 31 заклад освіти у лютому 2021р. на одне відвантаження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник повідомляє, що зазвичай до функцій комплектувальника відноситься зокрема комплектування товару згідно наданого замовлення (вага, кількість, розміри, тощо).
Щодо середньої ваги та інших показників, повідомляємо, що фактичні потреби Замовника в розрізі кожного закладу залежать від епідеміологічної ситуації в регіоні.
Щодо середньої ваги та інших показників, повідомляємо, що фактичні потреби Замовника в розрізі кожного закладу залежать від епідеміологічної ситуації в регіоні.
Про певну кількість аналогічних договорів
Дата подання: 02 лютого 2021 19:08
Дата відповіді: 05 лютого 2021 16:27
У п.3 розділу 5 тендерної документації Замовник вимагає від Учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів,
укладених не менше ніж з трьома різними замовниками, що підтверджують досвід постачання Учасником предмету закупівлі до дошкільних навчальних закладів та/або закладів середньої освіти.
У ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не вказана певна кількість наявності аналогічних договорів. Чому саме Ви вимагаєте три аналогічних договори з трьома різними замовниками, а не, на приклад, з двома різними замовниками?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовником встановлена вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з досвідом постачання саме до дошкільних навчальних закладів та/або закладів середньої освіти, у зв’язку з існуванням певних особливостей постачання продуктів харчування. Дані особливості затверджені Інструкцією з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки від 17.04.2006 за №298/227. Надання аналогічних договорів за предметом закупівлі дають можливість Замовнику більш об’єктивно зрозуміти, що потенційний Постачальник є добросовісним та таким, який належним чином виконував свої зобов’язання за попередніми зобов’язаннями з різними Замовниками
Замовником встановлена вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з досвідом постачання саме до дошкільних навчальних закладів та/або закладів середньої освіти, у зв’язку з існуванням певних особливостей постачання продуктів харчування. Дані особливості затверджені Інструкцією з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки від 17.04.2006 за №298/227. Надання аналогічних договорів за предметом закупівлі дають можливість Замовнику більш об’єктивно зрозуміти, що потенційний Постачальник є добросовісним та таким, який належним чином виконував свої зобов’язання за попередніми зобов’язаннями з різними Замовниками
Про контроль наявності автотранспортних засобів та працівників
Дата подання: 02 лютого 2021 19:10
Дата відповіді: 05 лютого 2021 16:31
У п. 1, п.п.а) п.2 розділу 5 тендерної документації Ви вимагаєте про надання Учасником трьох автотранспортних засобів та три повних екіпажа, складаних з водія, експедитора транспортного, вантажника. Пояснить мені як ця вимога буде Вами документально контролюватися при постачанні товару Переможцем торгів у заклади освіти (детально)? Наприклад трьома товарно-транспортними накладними, в яких вказані номери автотранспортних засобів, прізвище, ім'я та по батькові водіїв, експедиторів, вантажників у кількості дев'яти чоловік або інше? Чому дане питання не відображене у тендерній документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація про екіпажі та транспортні засоби вказується в первинних бухгалтерських документах, при необхідності в яких Замовник може її перевірити.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-28-003688-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 02 лютого 2021 18:32
Про розрахунок економічної доцільності кількості автотранспортних засобів та працівників
Замовник надав вимогу у п. 1, п.п.а) п.2 розділу 5 тендерної документації про надання Учасником трьох автотранспортних засобів та три повних екіпажа, складаних з водія, експедитора транспортного, вантажника. При цьому Замовник не надав розрахунки економічної доцільності вказаної їм певної кількості автотранспортних засобів. Мені не зрозуміло вказана певна потреба автотранспортних засобів та наявність трьох експедиторів транспортних та трьох вантажників. Вимагаю надати у тендерній документації наступні розрахунки:
1. мінімальну та максимальну вантажопідйомність, яка повинна бути у кг кожного з трьох автотранспортних засобів;
2. вагу товару (у середньому) у кг, який буде перевозиться одним автотранспортним засобом за один рейс;
3. вагу товару (у середньому) у кг, який буде перевозиться кожним з трьох автотранспортних засобів за один рейс;
4. довжину одного маршруту (км) від ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до всіх навчальних закладів згідно дислокації при кільцевому завозу сировини;
5. розрахунок норми часу на перевезення вантажу (у середньому) у кг при кільцевому завозу у 31 заклад освіти з розрахунку на один автотранспортний засіб (з урахуванням діючих єдиних норм часу на перевезення вантажу автотранспортним засобом, з урахуванням робочого часу та часу відпочинку водія);
6. розрахунок норми часу на перевезення вантажу (у середньому) у кг при кільцевому завозу у 31 заклад освіти з розрахунку на три автотранспортних засобу (з урахуванням діючих єдиних норм часу на перевезення вантажу автотранспортним засобом, з урахуванням робочого часу та часу відпочинку водія);
7. розрахунок вантажу (у середньому) у кг, якій вантажник повинен відвантажити з кузова автомобіля у навчальний заклад за один рейс на одному автотранспортному засобі при кільцевому завозу сировини ( у розрахунку один автомобіль на один кільцевій завіз). Вага товару у середньому з розрахунку на 31 навчальний заклад. Розрахунок надати з урахуванням робочого часу вантажника;
8. розрахунок вантажу (у середньому) у кг, який вантажники повинні відвантажити з кузова трьох автомобілів у навчальні заклади за один рейс при кільцевому завозу сировини ( у розрахунку один автомобіль на один кільцевій завіз). Вагу товару у середньому з розрахунку на 31 навчальний заклад. Розрахунок надати з урахуванням робочого часу трьох вантажників.
Розгорнути
Згорнути
1. мінімальну та максимальну вантажопідйомність, яка повинна бути у кг кожного з трьох автотранспортних засобів;
2. вагу товару (у середньому) у кг, який буде перевозиться одним автотранспортним засобом за один рейс;
3. вагу товару (у середньому) у кг, який буде перевозиться кожним з трьох автотранспортних засобів за один рейс;
4. довжину одного маршруту (км) від ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до всіх навчальних закладів згідно дислокації при кільцевому завозу сировини;
5. розрахунок норми часу на перевезення вантажу (у середньому) у кг при кільцевому завозу у 31 заклад освіти з розрахунку на один автотранспортний засіб (з урахуванням діючих єдиних норм часу на перевезення вантажу автотранспортним засобом, з урахуванням робочого часу та часу відпочинку водія);
6. розрахунок норми часу на перевезення вантажу (у середньому) у кг при кільцевому завозу у 31 заклад освіти з розрахунку на три автотранспортних засобу (з урахуванням діючих єдиних норм часу на перевезення вантажу автотранспортним засобом, з урахуванням робочого часу та часу відпочинку водія);
7. розрахунок вантажу (у середньому) у кг, якій вантажник повинен відвантажити з кузова автомобіля у навчальний заклад за один рейс на одному автотранспортному засобі при кільцевому завозу сировини ( у розрахунку один автомобіль на один кільцевій завіз). Вага товару у середньому з розрахунку на 31 навчальний заклад. Розрахунок надати з урахуванням робочого часу вантажника;
8. розрахунок вантажу (у середньому) у кг, який вантажники повинні відвантажити з кузова трьох автомобілів у навчальні заклади за один рейс при кільцевому завозу сировини ( у розрахунку один автомобіль на один кільцевій завіз). Вагу товару у середньому з розрахунку на 31 навчальний заклад. Розрахунок надати з урахуванням робочого часу трьох вантажників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2021 16:36
Встановлюючи вимогу за наявність трьох екіпажів Замовником враховано вимоги статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та достатньо велику кількість місць доставки товару (31 освітній заклад), до яких необхідно здійснити постачання предмету закупівлі. Потенційний Учасник повинен мати необхідну матеріально-технічну базу та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та ресурси для своєчасного забезпечення продуктами харчування відповідно до потреби кожного із закладів Замовника.
Постачання харчових продуктів до закладів освіти здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки від 17.04.2006 за №298/227.
Постачання харчових продуктів має здійснюватися з затвердженим графіком та маршрутом постачання та обсягах завозу (згідно наданого замовлення та в залежності від фактичної потреби кожного освітнього закладу). Потенційний учасник повинен мати у наявності достатню кількість водіїв та осіб, що супроводжують товар а також осіб, які виконують вантажно-розвантажувальні роботи.
Щодо довжини маршруту (від ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до всіх навчальних закладів згідно дислокації при кільцевому завозу сировини) потенційний учасник може ознайомитися за допомогою інтернет -ресурсів. У дислокації закладів зазначені адреси їх розташування.
Наголошуємо, що вага та інші показники товару визначаються відповідно до фактичної потреби Замовника в розрізі кожного закладу та залежать від епідеміологічної ситуації в регіоні.
Постачання харчових продуктів до закладів освіти здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки від 17.04.2006 за №298/227.
Постачання харчових продуктів має здійснюватися з затвердженим графіком та маршрутом постачання та обсягах завозу (згідно наданого замовлення та в залежності від фактичної потреби кожного освітнього закладу). Потенційний учасник повинен мати у наявності достатню кількість водіїв та осіб, що супроводжують товар а також осіб, які виконують вантажно-розвантажувальні роботи.
Щодо довжини маршруту (від ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до всіх навчальних закладів згідно дислокації при кільцевому завозу сировини) потенційний учасник може ознайомитися за допомогою інтернет -ресурсів. У дислокації закладів зазначені адреси їх розташування.
Наголошуємо, що вага та інші показники товару визначаються відповідно до фактичної потреби Замовника в розрізі кожного закладу та залежать від епідеміологічної ситуації в регіоні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ |
558 600,00
UAH з ПДВ
|
552 114,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАСЛАК НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА |
576 420,00
UAH з ПДВ
|
557 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЄРЄХОВА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА |
577 150,00
UAH з ПДВ
|
577 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ #2182201551 |
Очікує рішення |
552 114,25
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 12:26
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 20:04 |
Кінець періоду оскарження: | 02 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 02 березня 2021 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | ПРОТОКОЛ № 8/2 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ відділу освіти Валківської міської ради про відміну процедури закупівлі (відкриті торги) у зв’язку з неможливістю усунення порушень 19 лютого 2021р. м. Валки 1. Найменування Замовника: Відділ освіти Валківської міської ради 2. Код згідно ЄДРПОУ Замовника: 44067258; 3. Місцезнаходження Замовника: 63002, Харківська область, м. Валки, вул. Харківська, 7. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника відділу освіти Валківської міської ради від 11 січня 2021 року № 6-к у зв’язку із наявністю підстав для відміни процедури закупівлі, за предметом закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо - (15112130-6 М’ясо (15111100-0 - м'ясо яловичини (м’якоть) заморожена, 15111100-0- печінка яловича заморожена), номер у Prozorro: UA-2021-01-28-003688-c, з причин неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства, а саме: Замовником невірно було зазначено обсяг предмету закупівлі. ВИРІШИВ: 1.Відповідно до п.2 ч.1 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства відмінити процедуру закупівлі (відкриті торги) на закупівлю ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо - (15112130-6 М’ясо (15111100-0 - м'ясо яловичини (м’якоть) заморожена, 15111100-0- печінка яловича заморожена) номер у Prozorro: UA-2021-01-28-003688-c. 2. Протокол про відміну процедури закупівлі оприлюднити через електронну систему закупівель протягом одного дня з дня його затвердження відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа / Пилипенко О.О./ |
Документи:
19 лютого 2021 20:04
|
Електронний підпис |
19 лютого 2021 19:59
|
Протокол 8.2.docx |