Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2021-01-28-003584-c ● 08227b44c3654d71815bd01599aa0c45
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Обласне психіатрично-наркологічне медичне об'єднання" |
Код ЄДРПОУ: | 01994793 |
Місцезнаходження: | 08631, Україна , Київська обл., смт Глеваха, вул Вокзальна 8 |
Контактна особа: |
Тюменцева Наталія Миколаївна +380457131203 tnmz1975@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2021 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 14:25 |
Очікувана вартість: | 1 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08631, Україна, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул. Вокзальна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розмір забезпечення тендерних пропозицій - 30 000 грн., Вид забезпечення тендерних пропозицій - банківська гарантія; умови надання забезпечення тендерних пропозиції - Форма та зміст банківської гарантії оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), більш детальна інформація зазначена в пунктах 2, 3 розділу ІІІ тендерної документації. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2021 13:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 13:16 |
додаток_4.pdf | |
28 січня 2021 13:16 |
додаток_3.pdf | |
28 січня 2021 13:16 |
додаток_2.pdf | |
28 січня 2021 13:16 |
додаток_1.pdf | |
28 січня 2021 13:16 |
Тендерна_документацiя.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД
Дата подання: 01 лютого 2021 12:22
Дата відповіді: 04 лютого 2021 13:15
Доброго дня. Оскільки звіт форми 1-ДФ містить конфіденційні дані і надання його в повному обсязі може розкрити дані працівників, які не будуть задіяні для виконання умов договору, просимо замінити 1-ДФ на штатний розпис.
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Додаток 1 до тендерної документації містить кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, відповідно до пункту 2 якого для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник має надати, зокрема звіт 1-ДФ з відміткою податкової інспекції та засвідчений в установленому порядку. Також, з метою підтвердження відповідності Учасника даному кваліфікаційному критерію замовник вимагає інформацію що містить відомості про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою (ПІБ, посада, освіта, спеціальність, загальний стаж роботи, постійне місце роботи). Так як останнім часом почастішали випадки того, що в даній довідці зазначаються неіснуючі працівники та з метою запобігання випадкам щодо надання недостовірної інформації учасниками при поданні неіснуючих працівників, замовником було прийняте рішення подати копії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ), що є підтвердженням відносин між працівником і роботодавцем.
Статтею 2 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Стаття 6 цього Закону передбачає, що обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її дозволу, не допускається. Але на сьогодні немає необхідності отримувати такий дозвіл, якщо роботодавець використовує персональні дані працівників для виконання своїх обов'язків у сфері трудових та інших правовідносин і забезпечує захист таких даних (п. 2 ч. 2 ст. 7, п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону № 2297). Зокрема, роботодавець зобов'язаний нараховувати і виплачувати зарплату працівникам, нараховувати на зарплату і справляти з неї податки та інші обов'язкові платежі, складати і подавати обов'язкову звітність тощо. При цьому він використовує персональні дані працівників (прізвище, ім'я, по батькові, посада, сімейний стан, наявність дітей, їх вік, у певних випадках – дата народження самого працівника). При цьому необхідно отримувати письмову згоду співробітника на обробку його персональних даних, які стосуються (ч. 1 та п. 1 ч. 2 ст. 7 Закону № 2297) расового або етнічного походження; політичних, релігійних або світоглядних переконань; членства в політичних партіях і професійних спілках; притягання до кримінальної відповідальності; стану здоров'я, статевого життя, біометричних або генетичних даних.
Проте при звичайному виконанні функцій роботодавця немає потреби у збиранні та обробленні таких відомостей. Вимога замовника не стосується жодного з перерахованих вище пунктів, а тому надання копії звіту 1-ДФ є правомірною.
Статтею 2 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Стаття 6 цього Закону передбачає, що обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її дозволу, не допускається. Але на сьогодні немає необхідності отримувати такий дозвіл, якщо роботодавець використовує персональні дані працівників для виконання своїх обов'язків у сфері трудових та інших правовідносин і забезпечує захист таких даних (п. 2 ч. 2 ст. 7, п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону № 2297). Зокрема, роботодавець зобов'язаний нараховувати і виплачувати зарплату працівникам, нараховувати на зарплату і справляти з неї податки та інші обов'язкові платежі, складати і подавати обов'язкову звітність тощо. При цьому він використовує персональні дані працівників (прізвище, ім'я, по батькові, посада, сімейний стан, наявність дітей, їх вік, у певних випадках – дата народження самого працівника). При цьому необхідно отримувати письмову згоду співробітника на обробку його персональних даних, які стосуються (ч. 1 та п. 1 ч. 2 ст. 7 Закону № 2297) расового або етнічного походження; політичних, релігійних або світоглядних переконань; членства в політичних партіях і професійних спілках; притягання до кримінальної відповідальності; стану здоров'я, статевого життя, біометричних або генетичних даних.
Проте при звичайному виконанні функцій роботодавця немає потреби у збиранні та обробленні таких відомостей. Вимога замовника не стосується жодного з перерахованих вище пунктів, а тому надання копії звіту 1-ДФ є правомірною.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 01 лютого 2021 12:26
Дата відповіді: 04 лютого 2021 13:18
Звертаємо увагу Замовника, що визначення аналогічного договору як договору, за якими зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало у наданні послуг з охорони в спеціалізованих (психіатричних/наркологічних) медичних об’єднаннях/закладах, є дискримінаційним. Просимо привести ТД у відповідність до вимог закону "Про публічні закупівлі", зокрема статті 5.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, в зв'язку з тим що на об'єкті, який підлягає охороні, знаходяться люди з психічними вадами, то вимога, щодо підтвердження досвіду надання послуг на об'єктах аналогічних нашому є обґрунтованою. Адже ми повинні пересвідчитись в наявності досвіду охорони саме в особливих умовах, що забезпечить прийняття участі в тендері такій охороннім структурам, які братимуть участь у відкритих торгах, які зможуть надати послуги найвищої якості. Замовник у відповідності до законодавства України має право на отримання якісних послуг. Ніякої дискримінації ми не вбачаємо. Додатково, звертаємо Вашу увагу на той факт, що Законом не обмежене наше право, як Замовника вимагати найбільш якісних послуг та встановлювати критерії відбору для учасників у якості підтвердження досвіду саме за аналогічними договорами. Є різниця між охороною території магазину чи іншого об'єкту та охороною території на якій знаходяться люди з психічними розладами.
ТД
Дата подання: 01 лютого 2021 12:30
Дата відповіді: 04 лютого 2021 13:20
Шановний Замовнику. Поясніть будь ласка, яке значення має дата видачі відгуку? Чому вона має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів? Якщо договір був виконаний, наприклад, минулого року - то й відгук був отриманий минулого року. Навіщо отримувати його повторно? Просимо внести зміни і прибрати окремі вимоги щодо надання відгуку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, законодавство не визначає чіткого переліку документів, який підтверджує відповідність критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Законодавство не забороняє просити від Учасника відгук про виконаний договір. Таким чином, Замовник має право визначати такий перелік документів на власний розсуд, втому числі вимагати надати відгук із строками його складання.
Щодо кадрів
Дата подання: 01 лютого 2021 12:37
Дата відповіді: 04 лютого 2021 13:22
Доброго дня. В додатку № 3 до тендерної документації міститься вимога "- для несення служби залучати досвідчених працівників, що мають стаж роботи охоронцем не менше 1 го – 2-х років в спеціалізованих (психіатричних, наркологічних ) закладах". Просимо Замовника пояснити: це закупівля послуг охорони чи вакансія? Учасниками закупівлі скоріш за все будуть охоронні компанії. Тобто охоронники працюють в охоронних компаніях і мають стаж роботи в охоронних компаніях, а не в медичному закладі. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу і не обмежувати учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) (далі - Закон). Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація Замовника розроблена з дотримання всіх принципів закупівель та вимог передбачених чинним законодавством в сфері публічних закупівель. Встановлена вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників, що мають стаж роботи охоронцем не менше 1 го – 2-х років в спеціалізованих (психіатричних, наркологічних) закладах, обумовлена бажанням отримати Замовником якісних послуг.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 02 лютого 2021 10:19
Дата відповіді: 04 лютого 2021 13:23
У документації зазначено, що під аналогічним договором розуміється договір, за якими зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало у наданні послуг з охорони в спеціалізованих (психіатричних/наркологічних) медичних об’єднаннях/закладах. Просимо надати пояснення чим охорона в спеціалізованих (психіатричних/наркологічних) медичних об’єднаннях/закладах від охорони інших об'єктів комунальної чи державної власності з масовим цілодобовим перебуванянм людей? Вважаємо що даною вимогою ви обмужуєте можливість брати участь у закупівлі учасників які не мають саме аналогічного договору з охорони медичного закладу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» має право вимагати підтвердження досвіду від учасника в частині виконання таких же самих послуг. Законом не передбачено механізм, яким Замовник може це вимагати. Він встановлює кваліфікаційні критерії на свій розсуд. Це право замовника вимагати досвід виконання договорів саме в спеціалізованих (психіатричних/наркологічних) медичних об’єднаннях/закладах. Немає жодної норми в Законі, яка б обмежувала Замовника в цьому. Замовником не встановлено жодних дискримінуючих вимог, адже наша вимога така, яку може виконати більше ніж два підприємства в Україні. Встановлення даної вимоги обумовлено тим, що на об'єкті, який підлягає охороні, знаходяться люди з психічними вадами, тому вимога, щодо підтвердження досвіду надання послуг на об'єктах аналогічних нашому є обґрунтованою. Адже ми повинні пересвідчитись в наявності досвіду охорони саме в особливих умовах, що забезпечить прийняття участі в тендері такій охороннім структурам, які братимуть участь у відкритих торгах, які зможуть надати послуги найвищої якості. Замовник у відповідності до законодавства України має право на отримання якісних послуг. Додатково, звертаємо Вашу увагу на той факт, що Законом не обмежене наше право, як Замовника вимагати найбільш якісних послуг та встановлювати критерії відбору для учасників у якості підтвердження досвіду саме за аналогічними договорами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Кордон-2005" |
1 334 970,00
UAH з ПДВ
|
1 334 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАРД ГРУП" |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Кордон-2005" #33788729 |
Переможець |
1 334 970,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 14:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 лютого 2021 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2022 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 09:48
|
IMG_0002.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 13:51
|
IMG_0004.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 14:50
|
IMG_0006.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 10:14
|
IMG_0004.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2021 10:42
|
IMG_0002.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 09:20
|
IMG_0002.pdf | укладений |
02 березня 2021 09:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі , за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покрашення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в початковому договорі про закупівлю , укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |