Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги (послуги із організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгових категорій)
Очікувана вартість
1 953 780,00 UAH
UA-2021-01-28-003511-c 8a03a522e18947d8bc6b7c8e3cb2aa5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маркосян Вікторія Юріївна

380989641799 Tender277@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 277 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 01488038
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, Олександра Сабурова (Сержа Лифаря),6
Контактна особа: Маркосян Вікторія Юріївна
380989641799
Tender277@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2021 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2021 10:00
Початок аукціону: 15 лютого 2021 13:48
Очікувана вартість: 1 953 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 768,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Кейтерингові послуги (послуги із організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгових категорій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, м. Київ, м. Київ, Олександра Сабурова (Сержа Лифаря),6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

28 січня 2021 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2021 13:09
Обгрунтування.pdf
28 січня 2021 13:09
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-28-003511-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 15 лютого 2021 16:45
Вимагаємо надати розяснення щодо неправомірного відхилення ТОВ "Контракт Продрезерв 5" та скасувати Протокол №4 від 15 лютого 2021 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою, а отже прийняти тендерну пропозицію ТОВ "Контракт Продрезерв 5"
відповідно до ст.31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Отже, учаснику не зрозуміло причини відхилення його тендерної пропозиції, просимо надати розгорнуте та аргументоване роз'яснення стосовно неправомірного відхилення ТОВ "Контракт Продрезерв 5". У випадку не надання аргументованих роз'яснень та не повернення ТОВ "Контракт Продрезерв 5" на кваліфікацію, наше підприємство з метою захисту наших інтересів буде вимушене звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 лютого 2021 12:41
Шановний учасник в тендерній документації, а саме в Додатку №3 « ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» чітко прописано, що послуги з організації гарячого харчування учнів повинні надаватися з дотриманням вимог встановлених:
1. Порядком надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року.
2. Норм харчування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1591 від 22 листопада 2004 року.
3. Порядком організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженим спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України № 242/329 від 01 червня 2005 року.
4. Вимогами щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затвердженими Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 р. (зі змінами).
5. В складі пропозиції на підтвердження відповідності встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам учасники подають розроблене та затверджене у встановленому порядку примірне двотижневе меню, а також примірне двотижневе меню, розроблене на період дії карантинних заходів.
Примірне двотижневе меню розраховано для одноразового гарячого харчування як орієнтовне меню для складання щоденних меню, в залежності від вартості харчування, типу харчування (мультипрофільне, сніданок, обід, вечеря, підвечірок) і отриманих підприємством продуктів від постачальників з урахуванням сезонності, ціни, економічної ситуації.
Ви в свою чергу, подали документ який має назву «ТЗ», де підтверджуєте , що погоджуєтесь забезпечити мультипрофільним харчуванням. Але згідно моніторингу вашої документації виявились наступні фактори:
1. Примірне двотижневе меню, яке ви затвердили в Головному Управлінні ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ в м. Києві має статус «Дабл-меню».
2. В свою тендерну пропозицію ви подаєте примірне двотижневе меню сніданків, яке по-перше не затверджене ГОЛОВНИМ УПРАВЛІННЯМ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В М. КИЄВІ, а по друге абсолютно відсутні фактори , які вказують на «Мультипрофільне меню».
3. В документах щодо вивозу ТП і прод. відходів, вказано що договір заключений з ТОВ «ДНІПРОКОМУНТРАНС», що унеможливлює вивіз ТП і прод. відходів в місті Києві, а саме безпосередньо із СШ №277 Деснянського району.
4. У Додатку 2.1. ТД вказана вимога , щодо наявності обладнання та матеріально- технічної бази, згідно розгляду документації наданої вами, жодних документів, що підтверджують наявність офісних чи складських приміщень в місті Києві немає, що в свою чергу унеможливлює щоденну доставку продуктів харчування у м. Київ Деснянський район із м. Дніпра.
5. У Додатку 2.2. ТД вказана вимога , щодо наявності автотранспорту згідно розгляду документації наданої вами, ваше направлення від Головного управління ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ на використання автотраспорту та перевезення продуктів харчування видане в Дніпропетровській області, так як територіально м. Київ знаходить від Дніпропетровської області, а саме м. Дніпра 450 км, то це ще одна причина чому результат розгляду вашої пропозиції є негативний.
6. У Додатку 2.2. ТД вказана вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, ви надали всі накази, всі трудові книжки, а також медичні документи, з вищезаначеного випливає єдине питання реєстрація працівників вказана за місцем проживання, а саме м. Дніпро або Дніпропетровська область і яким чином кваліфіковані працівники будуть працювати в м. Києві, не маючи житла і реєстрації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-01-28-003511-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 16 лютого 2021 11:31
Оскарження рішення Замовника
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 28 січня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі– відкриті торги ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги із організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгових категорій), згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-01-28-003511-c за адресою www.prozorro.gov.ua на очікувану вартість 1 953 780,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі виступає Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 277 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва (надалі – «Замовник»). 28 січня 2021р. на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua було опубліковано тендерну документацію. Кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 13.02.2021р. 10-00. Наше підприємство подало тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі. Так, 15.02.2021р. 13-48 годин, відбувся аукціон. У зазначеному аукціоні приймали участь наступні учасники: № Учасники Пропозиція 1 ТОВ «Контракт Продрезерв 5» 1 935 840,00 грн. 2 Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 1 953 720,00 грн. 3 Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради 1 953 780,00 грн. У відповідності до частини 9,10 статті 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зазначений аукціон завершився о 14-15 год, за результатами якого, наша тендерна пропозиція була найбільш економічно вигідною - 1 935 840,00 грн. Системою електронних закупівель «Prozorro» було поставлено нашу тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на розгляд Замовнику для прийняття рішення. Однак, цього ж дня, о 15-52 год., уповноваженою особою Замовника на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua був опублікований протокол № 4 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» за наступними підставами: 1. Пропозиція учасника на відповідає тендерній документації; 2. В тендерній документації вказано про мультипрофільне меню, а учасник подає документи на Дабл-меню; 3. Зміст та перелік документів учасника в хаотичному порядку та не відповідають тендерній документації. Інформуємо, що рішення Замовника носять суто формальний та безпідставний характер. Скаржник не погоджується із таким рішенням на підставі наступного. Згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: • не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; • не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; • зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; • не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; • не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; • не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; • визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: • не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; • викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; • є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: • відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; • не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; • не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; • не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. I. По-перше, ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає такої підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника, як «Пропозиція учасника не відповідає тендерній документації». В даній підставі відсутня конкретика невідповідності пропозиції учасника тендерній документації. II. По-друге, згідно п. 5 Додатку до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що в складі пропозиції на підтвердження відповідності встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам учасники подають розроблене та затверджене у встановленому порядку примірне двотижневе меню, а також, примірне двотижневе меню, розроблене на період дії карантинних заходів. Примірне двотижневе меню розраховано для одноразового гарячого харчування як орієнтовне меню для складання щоденних меню, в залежності від вартості харчування, типу харчування (мультипрофільне, сніданок, обід, вечеря, підвечірок) і отриманих підприємством продуктів від постачальників з урахуванням сезонності, ціни, економічної ситуації. ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надало у складі тендерної пропозиції надало примірне двотижневе «Дабл-меню» сніданків та примірне двотижневе меню сніданків. Що стосується типу меню мультипрофільного харчування за типом "шведського столу", його в складі тендерної пропозиції скаржник не надає, оскільки згідно п. 20 Постанови МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ № 50 від 22.08.2020р. «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» Організація мультипрофільного харчування за типом "шведського столу" та шляхом самообслуговування на період карантину не дозволяється. А згідно Постанови КМУ № від 20 травня 2020 р. № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» на сьогоднішній день на території України встановлений карантин з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, з 19 грудня 2020 р. до 28 лютого 2021 р. Крім цього, 28.01.2021р. ТОВ «Контракт Продрезерв 5» звернулося до Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві з проханням погодити орієнтовне примірне двотижневе меню (сніданків) мультипрофільного харчування учнів пільгових категорій 1-4 класів (від 6 до 10 років), пільгової категорії 5-11 класів від 11 років і старше). Однак, за результатами розгляду, отримали від Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві відмову в погодженні зазначеного меню, оскільки це є порушенням п. 20 Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020р. № 50. Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надало лист-пояснення № 295 від 05.02.2021р., стосовно підстав ненадання у складі тендерної пропозиції орієнтовного меню мультипрофільного харчування, бо воно суперечить вказаній вище Постанові. III. По-третє, ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачені вичерпні підстави, для відхилення тендерної пропозиції учасників. Крім цього, тендерна документація Замовника також, передбачає вичерпні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно Закону. Таким чином, такої підстави як «зміст та перелік документів учасника в хаотичному порядку та не відповідають тендерній документації» не передбачене а ні ЗУ «Про публічні закупівлі» а ні тендерною документацією. Внаслідок таких протиправних дій Замовника, останнім визначено переможцем закупівлі пропозицію, що НЕ є найбільш економічно вигідною - Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва, оскільки різниця між нашою безпідставно відхиленою пропозицією та Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва складає 17 880,00 грн.! В результаті таких маніпулятивних дій, що спотворюють здорову конкуренцію між учасниками закупівлі місцевий (районний) бюджет може зазнати значних збитків в різниці між поданими тендерними пропозиціями учасників закупівлі на суму - 17 880,00 грн., що є неприпустимим в умовах складної економічної ситуації в країні. Вчинення таких протиправних дій вже підтверджується оприлюдненим в системі електронних закупівель «Prozorro» протоколом № 4 від 15.02.2021р. в якому передбачається повідомлення про намір укласти Договір із Комунальним підприємством "Зеніт" Деснянського району м. Києва. Враховуючи описане, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» вважає, що виконало вимоги тендерної документації у повному обсязі, а підстави Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції, які викладені у вказаному протоколі від 15.02.2021р., є необґрунтованими та упередженими, а процедура закупівлі проведена з метою укласти договір з конкретним учасником, а не засадах конкурентоздатності та неупередженості. Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією або оголошенням. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації або оголошення виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Відповідно до статті 6, частини 1 статті 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента, визначенні умов договору та порядку його виконання. Тендерний комітет не має права втручатись та ставити під сумнів порядок виконання таких договорів, якщо одна сторона – Замовник повідомляє про його неухильне якісне виконання згідно відповідного Відгуку до Договору. Отже, Замовник розширивши свої повноваження та не до кінця проаналізувавши надані документи, незаконно прийняв рішення про відхилення нашої пропозиції. Звертаємо увагу, що позиція Замовника щодо відхилення нашої пропозиції базується лише на формальних обставинах, з метою знівелювати результат торгів на користь іншого учасника закупівлі, зачепившись за не аргументовані позиції… Нагадуємо, що тендерний комітет та уповноважені особи відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відтак, усі твердження Замовника за протоколом відхилення носять суто формальний характер, не підкріплені достатньою доказовою базою та вимогами тендерної документації, спотворюють та розширюють такі вимоги по суті, з метою прийняття незаконного рішення про відхилення нашої пропозиції. Незаконність дій Замовника торгів стосовно безпідставного, не аргументованого і надуманого відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5», нівелюють всі намагання законодавця щодо впровадження системи електронних закупівель «Prozorro» усунути бюрократичні підстави для дискваліфікації учасників закупівлі. Разом з тим, ми як учасник закупівлі, розуміємо, що усі ці порушення добросовісний Замовник має можливість виправити шляхом прийняття об’єктивних відповідних рішень. Однак, наразі ми заявляємо про порушення нашого права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» та незаконність відхилення нашої тендерної пропозиції. Із вищенаведеної інформації випливає, що уповноважена особа Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 277 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва не аргументовано, незаконно відхиливши нашу тендерну пропозицію, грубо порушила наші права на участь у чесній та добросовісній конкуренції як учасника закупівлі. В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду. На виконання ч. 1 ст. 18 Закону, скарга ТОВ «Контракт Продрезерв 5» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строк, встановленого електронною системою закупівель. Скаржник виконав усі вимоги, необхідні д
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2021 13:19
рішення від 18.02.2021 № 2961 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2021 13:18
рішення від 10.03.2021 № 4588.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 19:38

Документи подані скаржником

16 лютого 2021 11:24
скарга до АМКУ.PDF
16 лютого 2021 11:24
мультипрофільне.pdf
16 лютого 2021 11:24
Протокол №4.pdf

Документи подані замовником

23 лютого 2021 14:25
Відповідь на скаргу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 1 935 840,00
UAH з ПДВ
1 935 840,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 1 953 720,00
UAH з ПДВ
1 953 720,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради 1 953 780,00
UAH з ПДВ
1 953 780,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 лютого 2021 13:39
Електронний підпис
12 лютого 2021 13:37
Калькуляція 277.PDF
11 лютого 2021 17:51
Електронний підпис
11 лютого 2021 17:51
Меню Дніпр район.pdf
11 лютого 2021 16:58
Електронний підпис
11 лютого 2021 16:57
ЮДІНА 6 НАССР НА СКЛАД.rar
11 лютого 2021 16:57
Фінзвітність за 2019 рік.PDF
11 лютого 2021 16:57
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
11 лютого 2021 16:57
трудові книжки.rar
11 лютого 2021 16:57
МЕДКНИГИ1.rar
11 лютого 2021 16:57
МЕДКНИГИ.rar
11 лютого 2021 16:57
лист-гарантія.PDF
11 лютого 2021 16:57
лист щодо потужності.PDF
11 лютого 2021 16:57
лист про ліцензування.PDF
11 лютого 2021 16:57
КПР нові Статутні.rar
11 лютого 2021 16:57
зобов'язан надати меню.PDF
11 лютого 2021 16:57
Звіт_1ДФ_за_4_квартал_2020.zip
11 лютого 2021 16:57
захист довкілля0001.PDF
11 лютого 2021 16:57
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
11 лютого 2021 16:57
ДОК-ТИ НА ПРИМІЩ ЮДІНА.rar
11 лютого 2021 16:57
довідка кух інвентар.PDF
11 лютого 2021 16:57
ДИПЛОМИ.rar
11 лютого 2021 16:57
відомості з ЄДРПОУ.PDF
11 лютого 2021 16:57
витяг з ЄДР від 09.02.21.pdf
11 лютого 2021 16:57
ВИПИСКА.pdf
11 лютого 2021 16:57
АНАЛОГ ДОГОВОРИ 2016,2017.rar
11 лютого 2021 16:57
АНАЛОГ ДОГОВІР 2015 рік.rar
11 лютого 2021 16:57
ISO 22000 2019.PDF
11 лютого 2021 16:57
ISO 22000 2007.rar
11 лютого 2021 16:57
ISO 14001-2015.pdf
11 лютого 2021 16:57
ISO 9001 2015.rar
11 лютого 2021 16:57
тз.PDF
11 лютого 2021 16:57
проект договору.PDF
11 лютого 2021 16:57
Додаток 1 ЦП.PDF

Публічні документи

17 лютого 2021 11:41
Електронний підпис
17 лютого 2021 11:34
Електронний підпис
04 лютого 2021 17:27
Електронний підпис
04 лютого 2021 15:21
Пропозиція.pdf
04 лютого 2021 15:21
Меню 1.pdf
04 лютого 2021 15:21
Меню pdf.pdf
04 лютого 2021 15:21
Статутні документи.pdf
04 лютого 2021 15:21
ПДВ.pdf
04 лютого 2021 15:20
Меню 2.pdf
04 лютого 2021 15:20
Меню 3.pdf
04 лютого 2021 15:20
Довідка 1-ДФ.pdf
04 лютого 2021 15:20
Договір.pdf
04 лютого 2021 15:20
НАССР СЕРТИФІКАТ.pdf
04 лютого 2021 15:20
Витяг01.02.2021.pdf

Публічні документи

05 лютого 2021 14:53
Електронний підпис
05 лютого 2021 14:52
Свідоцтво сканкопія.PDF
05 лютого 2021 14:52
Техпаспорт авто-.pdf
05 лютого 2021 14:52
СТАТУТ.pdf
05 лютого 2021 14:52
Технічні вимоги .pdf
05 лютого 2021 14:52
Витяг .pdf
05 лютого 2021 14:52
Довідка МВС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Відхилено 1 935 840,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2021 15:56
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
Переможець 1 953 720,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2021 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2021 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
1 953 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 14:01
хачування ду.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 13:58
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 12:36
ДУ 6.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 12:35
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 15:58
ДУ№5.pdf зміни до договору
20 січня 2022 15:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:05
CCI30122021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:01
харч.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 10:32
Протокол №8 (Про внесення змін).pdf зміни до договору
19 березня 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 09:03
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
17 березня 2021 09:02
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 19:41
Договір 277-1.pdf укладений
16 березня 2021 19:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про узгодження зменшення ціни.
Номер договору про закупівлю: № 277-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При оприлюдненні інформації Про Договір №277-1 , сталася технічна помилка.
Номер договору про закупівлю: № 277-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №8 (Щодо внесення змін.)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про використання 20% від суми закупівлі, за умовами договору.
Номер договору про закупівлю: № 277-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємнною згодою сторін зменшення суми Договору.
Номер договору про закупівлю: № 277-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода на період продовження , в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: № 277-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №"5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою Сторін сума договору зменшується
Номер договору про закупівлю: № 277-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: № 277-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML