Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин марки А-92, Дизельне паливо.
Очікувана вартість
235 700,00 UAH
UA-2021-01-28-003261-a 978ff8aa3e334cf180d00cc3e09f278a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пономарьова Тетяна Сергіївна

+380993546337 agroznamenka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «АГРОЗНАМ’ЯНКА» Кам’янсько-Дніпровської міської ради Кам’янсько-Дніпровського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 36238336
Місцезнаходження: 71311, Україна , Запорізька обл., Велика Знам'янка, вул. Українська, буд. 74, с. Велика Знам'янка, Запорізька область, Україна
Контактна особа: Пономарьова Тетяна Сергіївна
+380993546337
agroznamenka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2021 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 235 700,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


2 лоти – код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - нафта і дистиляти»:
Лот 1 – код ДК 021:2015«Єдиний закупівельний словник» - 09132000-3 (бензин А92);
Лот 2 – код ДК 021:2015«Єдиний закупівельний словник» - 09134200-9 (дизельне паливо).

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: Учасник фізична особа підтверджує, що Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: Довідка у вигляді електронного документу із ЕЦП/КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або сканкопія паперової довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка у вигляді електронного документу із ЕЦП/КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або сканкопія паперової довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: Учасник підтверджує, що Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: . Довідка у вигляді електронного документу із ЕЦП/КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або сканкопія паперової довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У випадку якщо учасник-переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника-переможця, він надає документ про розстрочення/ відстрочення такої заборгованості відповідним органом.
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

28 січня 2021 17:11
договір Додаток №5.docx
28 січня 2021 17:11
Додаток № 1.doc
28 січня 2021 17:11
Додаток № 6.docx
28 січня 2021 17:11
Додаток №_3.doc
28 січня 2021 17:11
Додаток №2.docx
28 січня 2021 17:11
Додаток_№4.doc
28 січня 2021 17:11
Тендерна документація.doc
28 січня 2021 17:10
договір Додаток №5.docx
28 січня 2021 17:10
Додаток № 1.doc
28 січня 2021 17:10
Додаток № 6.docx
28 січня 2021 17:10
Додаток №_3.doc
28 січня 2021 17:10
Додаток №2.docx
28 січня 2021 17:10
Додаток_№4.doc
28 січня 2021 17:10
Тендерна документація.doc
28 січня 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

очікувана вартость закупівлі не відповідає ринку
Дата подання: 05 лютого 2021 22:08
Дата відповіді: 09 лютого 2021 15:27
Звертаємо Вашу увагу на те, що очікувана вартість закупівлі не актуальна на сьогоднішній день у зв'язку з коливанням на ринку нафтопродуктів (середньоринкова ціна на А-92 по Запорізької області складає 25,27 грн./л з ПДВ, Дизельне паливо -25,93 грн./л з ПДВ), тому пропонуємо Вам переглянути обсяги та ціни за даною закупівлею Інформація міститься на сайті -https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/zaporozhskaya/
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Однак вимушені відмовити Вам з наступних обставин Замовник при визначені очікуваної вартості закупівлі керувався середньо ринковими цінами на бензин А-92,та дизельне паливо в Запорізькій області, на момент оголошення тендеру до електронної системи закупівель. . Якщо Ми внесемо зміни до тендерної документації стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації, до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж 7 (сім) днів. А де гарантія, що за цей час не відбудеться знову здорощення на Бензин марки А-92,та дизельне паливо? І що в такому разі, ми повинні будемо, знову вносити зміни до тендерної документації?
Також необхідно зазначити, що наше підприємство - частково фінансується з місцевого бюджету (об’єднанної територіальної громади), закладені в річному плані кошти на закупівлю дизельного палива та бензину марки А-92 не дозволяють нам змінити вартість закупівлю на вищу ціну ніж зазначена в тендерній документації.
Також після укладення договору на закупівлю Бензину А-92, і дизельного палива за згодою сторін у відповідності до норм діючого законодавства, ціна може бути змінена (збільшена) за одиницю товару до 10 відсотків, у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. І наше підприємство буде змушено знову закупити бензин А-92, та дизельне паливо у менших обсягах, ніж необхідно для потреб підприємства для здійснення господарської діяльності.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Бензин марки А-92
Опис предмету закупівлі:
Бензин марки А-92
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 103 700,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 037,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4500 л
Бензин марки А-92
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

дискримінація учасників
Дата подання: 06 лютого 2021 22:09
Дата відповіді: 09 лютого 2021 15:28
В п 1. Додатку3 ТД визначено: «Учасник у складі пропозиції повинен надати копії єдиного зразка бланків – дозволів (талонів) зворотня та лицьова сторона на всі АЗС, на яких можливо отримати паливо - бензин марки марки А-92 та дизельне паливо (згідно наданого списку розташування (адрес) АЗС). Назва бренду нанесеного на талонах повинна відповідати назві бренду мережі АЗС, на яких можливо отримати паливо. 1.4. Учасник повинен забезпечити безперебійну заправку автомобілів замовника по скретч-карткам по всій території України (наявність АЗС в кожній області) а також АЗС на відстані не більше 10 км. від місця знаходження Замовника (Україна, 71311,Запорізька область, Кам’янсько-Дніпровський район,с.Велика Знам’янка, вул. Українська, буд.74 . Вимагаючи від учасників наявність талонів єдиного зразка та бренду Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників». Вважаємо, що зазначена вимога ТД є дискримінаційною, оскільки у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога ТД про те, що паливний талон повинен бути єдиного зразка та бренду фактично унеможливлюватиме виконання вимог ТД в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі братиме участь лише одна мережа АЗС, яка пропонує виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС з мереж-партнерів. Вищенаведена вимога єдиного зразка талонів та бренду зменшує коло учасників також у зв'язку із тим, що учасник який має право здійснювати продаж талонів марки власника АЗС, не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару. Очевидно, що Замовник штучно звужує коло учасників, що суперечить принципам статті 5 Закону, які передбачають: добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС». Враховуючи Рекомендації Антимонопольного комітету України, наполягаємо на вилучення дискримінаційних вимог, при цьому, взяти участь у закупівлі Замовника зможе більша кількість учасників, які здатні створити конкуренцію постійним постачальникам Замовника, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
На Вашу вимогу повідомляємо наступне: Умовами тендерної документації на закупівлю товару передбачено надання Учасником «копії єдиного зразка бланків – дозволів (талонів) зворотня та лицьова сторона на всі АЗС, на яких можливо отримати паливо - бензин марки А-92 та дизельне паливо (згідно наданого списку розташування (адрес) АЗС). Назва бренду нанесеного на талонах повинна відповідати назві бренду мережі АЗС, на яких можливо отримати паливо.» Вказана вимога необхідна для контролю якості пального, що відпускається в мережі АЗС, запропонованій Учасником. Замовник перевіряє якість товару, що відпускається в мережі АЗС, у відповідності до чинних ДСТУ, а саме: ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»/ ДСТУ 7688:2015. Оскільки бренд талонів відповідатиме назві бренду мережі АЗС – це є єдина мережа АЗС, і відповідно зразки для аналізи можливо брати на будь-якій АЗС запропонованого бренду. Що значно скорочує час та фінансові затрати в майбутньому для Замовника на отримання зразків пального.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник жодним чином в своїй тендерній документації не зазначив конкретну марку або торгівельний знак карток (талонів), а вказав лише технічні характеристики предмету закупівлі.

У разі придбання талонів, залученних АЗС з мереж-партнерів з власними талонами, бренд яких включає партнерські АЗС під різними торговими марками, замовник буде змушений відбирати зразки, з метою встановлення якості, на всіх партнерських АЗС потенційного постачальника за власний рахунок. А це нераціональне використання коштів, що спричинить необґрунтовані розтрати державних коштів. У відповідності до п. 2 ч.1 ст. 5 Закону основоположних принципів здійснення публічних закупівель, є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон).
У відповідності до тендерної документації У разі, якщо учасник здійснює перепродаж предмету закупівлі (паливних карток (талонів)) та/або є партнером власника товару (бренду) (паливних карток (талонів)), що закуповується замовником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію(-ї) відповідного(их) договору(-ів) укладених між учасником та власником товару (бренду) (паливних карток (талонів), бензину/дизельного паливо).
Учасник у складі пропозиції повинен надати копії єдиного зразка бланків – дозволів (талонів) зворотня та лицьова сторона на всі АЗС, на яких можливо отримати паливо - бензин марки марки А-92 та дизельне паливо (згідно наданого списку розташування (адрес) АЗС). Назва бренду нанесеного на талонах повинна відповідати назві бренду мережі АЗС, на яких можливо отримати паливо.
Так, відповідно до зазначених вимог Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість залучити АЗС своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто, Учаснику необхідно мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС. На нашу думку не зрозуміло чому у потенційного Учасника не має змоги самостійно встановити картки (талони) власного зразка та домовитись зі своїми партнерами щодо їх обслуговування на АЗС партнерів.
Замовник не вбачає в вимогах до тендерної документації порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у даній процедурі закупівлі не порушена умова рівності участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 101 250,00
UAH з ПДВ
101 250,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 лютого 2021 17:03
Електронний підпис
16 лютого 2021 17:02
Цінова пропозиція.pdf
16 лютого 2021 17:02
Термін дії СК.pdf
16 лютого 2021 17:02
Проект договору.pdf
16 лютого 2021 17:02
Персональні дані.pdf
16 лютого 2021 17:02
Перелік АЗС.pdf
16 лютого 2021 17:02
Не значний правочин.pdf
16 лютого 2021 17:02
Мат. тех. база.pdf
16 лютого 2021 17:02
Ліцензування.pdf
16 лютого 2021 17:02
ЛІЦЕНЗІЙНИЙ ДОГОВІР.pdf
16 лютого 2021 17:02
Зразки Ск.pdf
16 лютого 2021 17:02
Закупівля в РФ.pdf
16 лютого 2021 17:02
Довкілля.pdf
16 лютого 2021 17:02
Відповідність ДСТУ.pdf
16 лютого 2021 17:02
Узгоджені дії.pdf.p7s
16 лютого 2021 17:02
Узгоджені дії.pdf
16 лютого 2021 17:02
Торгівля людьми.pdf.p7s
16 лютого 2021 17:02
Торгівля людьми.pdf
16 лютого 2021 17:02
Несудимість.pdf.p7s
16 лютого 2021 17:02
Несудимість.pdf
16 лютого 2021 17:02
Корупція. Юр. особа.pdf.p7s
16 лютого 2021 17:02
Корупція. Юр. особа.pdf
16 лютого 2021 17:02
Корупція. Фіз. особа.pdf.p7s
16 лютого 2021 17:02
Корупція. Фіз. особа.pdf
16 лютого 2021 17:02
Інфо з ЄДРПОУ.pdf.p7s
16 лютого 2021 17:02
Інфо з ЄДРПОУ.pdf
16 лютого 2021 17:02
Заборгованість.pdf.p7s
16 лютого 2021 17:02
Заборгованість.pdf
16 лютого 2021 17:02
Банкрутство.pdf.p7s
16 лютого 2021 17:02
Банкрутство.pdf
16 лютого 2021 17:02
Статут.pdf
16 лютого 2021 17:02
Лицензия_акциз.pdf
16 лютого 2021 17:02
Довідка. Статистика.pdf
16 лютого 2021 17:02
Витяг з рестру ПП на ДВ.pdf
16 лютого 2021 17:02
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
16 лютого 2021 17:02
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Узгоджені дії.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Заборгованість.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Інфо з ЄДРПОУ.pdf

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Інформація про відміну

Дата відміни
17 лютого 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій