Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2021-01-28-002636-a 318a5933ea7742fe9acd8d51dd4cc9cd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Падалка Владислав Олександрович

+380509293561 vladislavpadalka1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 24880520
Вебсайт: http://bc1.likarnja.org.ua
Місцезнаходження: 09107, Україна , Київська обл., Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 49
Контактна особа: Падалка Владислав Олександрович
+380509293561
vladislavpadalka1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2021 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2021 15:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2021 15:32
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Тендерна документація

29 січня 2021 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2021 14:33
Додаток 4 проект договору.doc
29 січня 2021 14:33
Специфікація.docx
28 січня 2021 15:28
Додаток 4 проект договору.doc
28 січня 2021 15:28
лист згода на обробку.docx
28 січня 2021 15:28
Оголошення.docx
28 січня 2021 15:28
Специфікація.docx
28 січня 2021 15:28
Форма проп Дод 3.docx
29 січня 2021 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2021 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2021 14:33
Додаток 4 проект договору.doc
29 січня 2021 14:33
Специфікація.docx
28 січня 2021 15:28
Додаток 4 проект договору.doc
28 січня 2021 15:28
лист згода на обробку.docx
28 січня 2021 15:28
Оголошення.docx
28 січня 2021 15:28
Специфікація.docx
28 січня 2021 15:28
Форма проп Дод 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо документації
Дата подання: 29 січня 2021 13:18
Дата відповіді: 29 січня 2021 14:40
Шановний замовнику! 1. Просимо додати в тендерну документацію детальну інформацію щодо змісту та вимог до послуг. Адже на разі ця інформація відсутність і не має можливості оцінити заздалегідь обсяг робіт. 2. Просимо вказати в тендерній документації яка саме кількість (обсяг) потрібен щодо послуги "Встановлення антивірусної програми сервер". 3. Просимо виправити проект договору, оскільки поточний проект договору передбачає постачання товару, а предметом закупівлі є надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Уточнена редакція технічних вимог до предмету закупівлі оголошена.
2.Антивірусна програма розрахована для обслуговування 117 комп'ютерів та 1 сервера.
3.Проект договору виправлений, нова редакція оголошена

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-28-002636-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ", Код ЄДРПОУ:40605911
Дата подання: 03 лютого 2021 13:51
Технічні вимоги
Шановний замовнику!
У відповідності до п.1 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) – «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)», та п.3 Статті 23 Закону - «Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками», але всупереч даній вимозі, у Додатку 1 Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» - не містить такої інформації про предмет закупівлі стосовно Лоту № 2.
Ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також, ч. 3 ст. 14 названого Закону передбачено, що Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Такі положення Тендерної документації порушують вищезазначені принципи, оскільки інформація про обсяг та предмет закупівлі, що зазначені згідно «Технічних вимог» - не є достатньо ґрунтовними та точними для підготовки Тендерної пропозиції учасниками закупівлі.
Тому, просимо надати детальну технічну інформацію щодо Лоту № 2 «Встановлення антивірусної програми». Оскільки, надання послуг за цим лотом передбачає надання послуг з встановлення антивірусної програми для 117 комп’ютерів та 1 сервера, то для підготовки тендерної пропозиції просимо зазначити в Тендерній документації інформацію, яка впливає на обсяг послуг та потрібна для визначення їх тривалості та вартості, а саме інформацію щодо наступних питань:
1. Найменування антивірусної програми, яка є у вас в наявності та щодо якої потрібно надати послуги з встановлення.
2. Чи знаходяться комп’ютери в домені?
3. Чи знаходяться комп’ютери в одній підмережі? Або розподілені мережевим екраном по vlan?
4. Чи знаходиться частина машин в ДМЗ?
5. Чи є прямий вихід в Інтернет або для цього використовується проксі?
6. Оновлення антивірусної програми планується встановлювати через Інтернет або з локального репозиторію?
7. Які функції антивірусної програми потрібно налаштувати?
8. Які версії операційних систем на разі використовуються на комп’ютерах та сервері?
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та додати Технічну документацію в повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2021 17:11
Шановний учаснику! На Ваші запитання відповідь прикладено.
Номер вимоги: UA-2021-01-28-002636-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ", Код ЄДРПОУ:40605911
Дата подання: 19 лютого 2021 16:25
Вимога щодо перегляду результатів кваліфікації переможця
Вимога
щодо перегляду результатів кваліфікації переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сілвері», що знаходиться за адресою: 01024, м. Київ, вул. Пушкінська, б.39, оф. 3, згідно Закону України «Про публічні закупівлі», як учасник тендеру Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №1" на закупівлю «ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням. Встановлення антивірусної програми сервер» (номер оголошення у системі Prozorro - UA-2021-01-28-002636-a ), надає свою вимогу щодо перегляду результатів кваліфікації переможця, які вказані у Протоколі № 48 від 17 лютого 2021 року щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КНП БМР "Білоцерківська міська лікарня №1", згідно якого переможцем відкритих торгів обрано ФОП Рачковського В.П.
У Протоколі № 48 від 17 лютого 2021 року щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КНП БМР "Білоцерківська міська лікарня №1" зазначено, що за результатами розгляду пропозиції ФОП Рачковського В.П., необхідно визначити його переможцем та оголосити повідомлення про намір укласти з ним договір - тобто підстав для відхилення тендерної пропозиції не виявлено.
Детально вивчивши тендерну документацію ФОП Рачковського В.П., повідомляємо, що Тендерна документація ФОП Рачковського В.П. не відповідає технічним вимогам з причин, що наведені далі.
Згідно наданої у системі Prozorro Тендерної документації КНП БМР "Білоцерківська міська лікарня №1" розмістили документи, які необхідно заповнити та надати учасникам закупівлі. В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель зазначили вимоги та умови, на основі яких здійснюється закупівля.
ФОП Рачковський В.П. не підтвердив у Тендерній пропозиції або в іншому документі можливість надати послуги в повному об’ємі, згідно Додатку 1 «Технічні вимоги (нова редакція) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
• установка, чистка, підготовка системних блоків до установки антивірусних програм
• Технічні (якісні) вимоги до виконання послуг - супровід програм.
• Вимоги щодо строку надання Послуги: строк надання послуги - не більше 48 (сорока восьми) годин з моменту отримання заявки від Замовника.
• Особливі вимоги до предмету закупівлі: послуга надається 1 раз на квартал тривалістю 8 годин з виїздом на місце надання послуги, поставка нових версій комплексу консультації спеціалістів по телефону не менше 4-ох годин на місяць, модернізація для підвищення надійності та продуктивності роботи комплексу.
Також, аналізуючи документацію ФОП Рачковського В.П виявили та звертаємо вашу увагу на відсутність дат створення та підписання документів:
1) Тендерна пропозиції (адже, від дати відраховується строк дотримання умов наданої пропозиції);
2) Довідка про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору про закупівлю;
3) Лист згода з проектом Договору;
4) Лист згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних;
5) Гарантійний лист про відсутність обставин, передбачених ст. 17 ЗУ про «Публічні закупівлі».
З огляду на вищезазначене, відсутня інформація станом на яку дату є дійсними документи та подані в них дані.
Таким чином, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція ТОВ "АМ Інтегратор Груп" не відповідає вимогам, встановленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: ФОП Рачковський В.П. не відповідає технічним критеріям, які були встановлені КНП БМР "Білоцерківська міська лікарня №1" в Тендерній документації.
На підставі цього, КНП БМР "Білоцерківська міська лікарня №1"повинно було відхилити пропозицію ФОП Рачковського В.П. як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Просимо Вас розглянути вимогу ТОВ «Сілвері», задовільнити її на основі вище зазначених причин та вiдмiнити рiшення Уповноваженої особи КНП БМР "Білоцерківська міська лікарня №1" про визнання ФОП Рачковського В.П. переможцем закупівлі: «ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням. Встановлення антивірусної програми сервер» (номер оголошення у системі Prozorro - UA-2021-01-28-002636-a), а також розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Сілвері».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2021 18:02
Розглянувши вимогу щодо перегляду результатів кваліфікації переможця на закупівлю «ДК 021:2015 72260000-5 - Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням - Встановлення антивірусної програми сервер (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-28-002636-a)» подану Учасником ТОВ «Сілвері» від 19.02.2021 повідомляємо, що підстави для задоволення вимоги відсутні, а саме:
1) ФОП Рачковський В.П. в Тендерній пропозиції підтвердив, що уповноважені на підписання Договору мають можливість та погоджуються виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у пропозиції. Тому тендерна пропозиція ФОП Рачковського В.П. відповідає вимогам, викладеним Замовником.
2) Датою підписання тендерної пропозиції є дата накладення ЕЦП/КЕП. А тому відсутність дати на документації не є підставою для скасування рішення Замовника.

Документи

03 лютого 2021 17:11
Відповіді

Документи подані скаржником

Документи

22 лютого 2021 18:02
Протокол

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Супровід Компютерної програми crystal finance millenium
Опис предмету закупівлі:
-
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 63 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 315,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Супровід Компютерної програми crystal finance millenium
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09107, Україна, Київська область, м.Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 49
Дата доставки: 28 січня 2021  —  31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Співак О.Я. 59 400,00
UAH з ПДВ
59 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2021 19:32
Форма проп Дод 3.pdf
07 лютого 2021 19:32
Свідоцтво Співак.doc
07 лютого 2021 19:32
Проект договору.pdf
07 лютого 2021 19:32
Виписка Співак.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Співак О.Я.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Співак О.Я.
#2078105980
Переможець 59 400,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 16:17

Документи

17 лютого 2021 16:14
Електронний підпис
17 лютого 2021 16:12
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2021 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Співак О.Я.
#2078105980
59 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 лютого 2021 16:14
Електронний підпис
17 лютого 2021 16:12
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 11:50
Видаткові накладні укладений
21 грудня 2021 11:46
Видаткові накладні укладений
21 грудня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 11:14
Договір укладений
23 лютого 2021 11:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 59 400,00
UAH