Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт харчоблоку з заміною технологічного обладнення в ЗЗСО № 73, проспект Перемоги, 86, м. Київ код ДК 021:2015 (CPV) (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2021-01-28-002169-c 014aab0636644cac8bb6db78b604ddbb
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доценко Любов Сергіївна

380444890248 L.Docenko@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Доценко Любов Сергіївна
380444890248
L.Docenko@shevruo.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад українською мовою (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально. Визначальним текстом є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт харчоблоку з заміною технологічного обладнення в ЗЗСО № 73, проспект Перемоги, 86, м. Київ код ДК 021:2015 (CPV) (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 14 календарних дня з дати їх підписання. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2021 13:58
перелік змін.docx
01 лютого 2021 13:58
Оголошення-нова редакція.docx
01 лютого 2021 12:29
Електронний підпис
01 лютого 2021 13:58
перелік змін.docx
01 лютого 2021 12:28
перелік змін.docx
01 лютого 2021 13:58
Оголошення-нова редакція.docx
01 лютого 2021 12:28
Оголошення-нова редакція.docx
28 січня 2021 11:26
Оголошення.docx
01 лютого 2021 12:29
Електронний підпис
28 січня 2021 11:27
Електронний підпис

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 29 січня 2021 17:08
Дата відповіді: 29 січня 2021 18:44
Доброго дня. Шановний замовнику просимо Вас обгрунтувати вимогу - декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстровану станом на 01.01.2021 або більш пізню дату; Тобто декларації які видані до 01.01.2021р. і є безстроковими Вами будуть відхилятись як такі що не проходять під дану вимогу???
Відповідь: Доброго дня. Відхилятися не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕЛ'ДИЗАЙН" 580 653,28
UAH з ПДВ
580 653,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2021 16:21
Електронний підпис
06 лютого 2021 16:11
Копія договору 703.pdf
06 лютого 2021 15:20
Довідка по ст.17.pdf
06 лютого 2021 15:20
Про санкції.pdf
06 лютого 2021 15:20
Про субпідрядників.pdf
06 лютого 2021 15:20
Паспорт+код директора.pdf
06 лютого 2021 15:20
Дефектний акт.pdf
06 лютого 2021 15:20
Локальний кошторис.pdf
06 лютого 2021 15:20
Локал на будроботи.pdf
06 лютого 2021 15:20
Лист - відгук.jpeg
06 лютого 2021 15:20
Пояснювальна записка.pdf
06 лютого 2021 15:20
Зведений кошторис.pdf
06 лютого 2021 15:20
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
06 лютого 2021 15:20
Заява нотаріус.pdf
06 лютого 2021 15:20
Заява нотаріус 2 стор.pdf
06 лютого 2021 15:20
Проект договору .pdf
06 лютого 2021 15:20
Копія витягу АВЕЛ.pdf
06 лютого 2021 15:20
Про аванс .pdf
06 лютого 2021 15:20
Щодо витягу ПДВ .pdf
06 лютого 2021 15:20
Про код доступу.pdf
06 лютого 2021 15:19
Копія Статуту.pdf
06 лютого 2021 15:19
Довідка банк Авел 1.02.21.pdf
06 лютого 2021 15:19
документи проектанта.pdf
06 лютого 2021 15:19
Накази на працівників.pdf
06 лютого 2021 13:37
Тендерна пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕЛ'ДИЗАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕЛ'ДИЗАЙН"
#41416983
Переможець 580 653,28
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 09:59

Документи

08 лютого 2021 09:59
повідомлення 7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2021 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕЛ'ДИЗАЙН"
#41416983
580 653,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2021 09:59
повідомлення 7.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 07:49
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 07:48
договір 96.pdf укладений
12 лютого 2021 07:48
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 14:15
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 14:15
додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2021 16:39
ду 4 до дог 96.pdf зміни до договору
27 липня 2021 16:39
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 14:57
ду 3 до дог 96.pdf зміни до договору
02 березня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 17:01
дод угода до договору 96.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 16:51
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 13:57
ду 1 до дог 96.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати недійсною додаткову угоду № 1 від 12.02.2021 до договору № 96 від 12.2.2021 (невірно вказана дата додаткової угоди). Причина додання змін до договору: Узгоджене зменшення ціни.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML