Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Мельник Людмила Володимирівна djkgbmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2021 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2021 15:36 |
Очікувана вартість: | 5 059 412,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25290 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Джерело фінансування - Інша субвенція з обласного бюджету на здійснення заходів з капітального будівництва, реконструкції та ремонту об"єктів комунальної власності на території Київської області та кошти міцевого бюджету.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс перераховується Підряднику протягом 10 банківських днів з дня прийняття рішення про надання авансу. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 16:29 |
Перелік змін 05.02.2021 Павліченко.doc | |
05 лютого 2021 16:29 |
ТД освітлення Павліченко нова редакція 05.02 (1).doc | |
05 лютого 2021 16:29 |
Проєкт договору Павліченко 05.02.21.doc |
05 лютого 2021 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 лютого 2021 16:29 |
Перелік змін 05.02.2021 Павліченко.doc
|
|||
05 лютого 2021 16:29 |
ТД освітлення Павліченко нова редакція 05.02 (1).doc
|
|||
05 лютого 2021 16:29 |
Проєкт договору Павліченко 05.02.21.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дана вимога, обумовлена необхідністю здійснення Замовником перевірки законності та достовірності інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, а також інформації щодо дійсності володіння транспортними засобами, які будуть задіяні в ході виконання договору.
Разом з тим, ваше прохання буде розглянуто під час внесення змін до тендерної документації.
Дана вимога, обумовлена необхідністю здійснення Замовником перевірки законності та достовірності інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, а також інформації щодо дійсності володіння транспортними засобами, які будуть задіяні в ході виконання договору.
Разом з тим, ваше прохання буде розглянуто під час внесення змін до тендерної документації.
Замовником не будуть оплачуватися витрати Учасника нeвpaxoвaнi ним у загальнiй цiнi пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
дана тендерна документація містить вимогу надання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) із зазначенням номеру закупівлі в системі Рrozorro. Дана вимога є дискримінаійною, та свідомо вами обмежує коло потенційних учасників, які до цього не співпрацювали по даних закупівлях з державними замовниками, а відповідно не приймали участь у закупівлях Рrozorro.
Також вивчивши технічне завдання, ви вказуєте позицію: Світильник консольний світлодіодний LED 130 Вт [діоди - Samsung (210 Лм/Вт 65mA), ІР-66, температурний діапазон експлуатації -40 до +80, світловіддача не нижче 162 Лм/Ватт, КПД оптичної системи 87-94%, розмір частини корпуса, що виконує роль радіатора 900х100х43мм (8637см кв.), габаритні розміри 1340х106х63мм]. По даних параметрах є тільки один виробник і дані світильники не бувають 130 Вт, а 150 або 200 Вт.
Щодо параментрів технічоного завдання, зокрема щодо світильників консольних зазначаємо.
Відповідно до п. 33 статті 1 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Згідно зі статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Так замовник, користуючись своїм правом, визначеним законом з урахуванням потреб та розуміння важливості заощадження та фективного використання публічних коштів, а також показників застосованості визначених світильників визначено пораметри та характеристики до останніх.
Разом з тим, замовником, з урахуванням вимог законодавства, не висунуто вимог щодо учасника поставити товар, що вироблено саме на певній території, під конкретною торговою маркою та або з прив’язкою до конретного виробника. Учасником може бути поставлений товар в рамках закупівлі без прив’язки до країни виробництва, конкретного виробника та/або інших показників, за умови їх відповідності характеристикам, наведеним у технічному завданні.
Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" Ви можете вимагати сертифікат ЕС тільки, якщо Ви в подальшому плануєете продавати товар за кордон, так як світильники будуть встановлені в межах Украіїни даний сертифікат не потрібен. Учасники можуть надати звичайні сертифікати українського походження. Прошу внести зміни в ТД.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 березня 2021 17:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-13-000042 ● 2f769518332d442b952742f14acce8be
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2021 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.04.2021 № 101
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-01-28-001416-c 28.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РЕГУЛ" |
4 337 326,03
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» |
3 778 471,00
UAH з ПДВ
|
3 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ" |
4 464 881,83
UAH з ПДВ
|
4 248 859,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Мале Приватне підприємство «ЕНЕРГІЯ» |
4 548 468,00
UAH з ПДВ
|
4 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" |
4 782 503,76
UAH з ПДВ
|
4 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РЕГУЛ" #43122155 |
Відхилено |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 17:39
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» #41323784 |
Переможець |
3 290 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 15:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 лютого 2021 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 08:27
|
221-1.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 08:26
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 12:40
|
221.pdf | укладений |
31 березня 2021 12:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку |
Номер договору про закупівлю: | 221/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |