Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2021-01-28-001326-c c715f747e5fa4fa6a9c624f6b528811b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паламарчук Олександра Олегівна

+380433522742 22742@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Тульчинкомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 32097195
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Пестеля,67
Контактна особа: Паламарчук Олександра Олегівна
+380433522742
22742@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі закупівля не відбулася у відкритих торгах через відсутність учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2021 10:55
Оскарження наміру укласти договір: 03 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
291667 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Пестеля, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Електрична енергія Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

28 січня 2021 10:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-27-000009 ● 9ef70f40bf9d463ab52278edfeba3dbc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2021 13:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
27.08.2021 №490
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олександр СЕМЕНЮК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2021 №490
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2021-01-28-001326-c 28.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-28 10:03:38

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (ДК 021:2015:09310000-5 - Електрична енергія) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-01-28-001326-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому договір про постачання електричної енергії від 03 лютого 2021 року №ТУ-230101 завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі: відсутні додатки №1 «Заява-приєднання», №2 «Комерційна пропозиція», які є невід’ємною його частиною?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-03 16:36:52

Відповідь на запит

На Ваш запит уповноважена особа КП «Тульчинкомунсервіс» повідомляє, що КП «Тульчинкомунсервіс» являється одержувачем бюджетним, а відповідно до Постанови №710 – «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 зі змінами, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
А саме таким замовникам:
• Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органам місцевого самоврядування;
• головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня);
• суб’єктам господарювання державного сектора економіки.
Тому КП «Тульчинкомунсервіс» на особистому офіційному веб- сайті або на офіційному веб- сайті головного розпорядника бюджетних коштів не розміщував обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
КП «Тульчинкоменсервіс» на підставі Комерційної пропозиції здійснювало обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначило його очікувану вартість(додається Комерційна пропозиція ).
Договір про постачання електричної енергії від 03 лютого 2021 року №ТУ-230101 завантажено в електронну систему Prozorro, але через механічні причини не під завантажився додаток №1 до договору «Заява-приєднання» та додаток №2 «Комерційна пропозиція».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-07 13:37:39

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (ДК 021:2015:09310000-5 - Електрична енергія) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-01-28-001326-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому обсяг постачання електричної енергії згідно з умовами пункту 1.3 розділу 1 «Предмет Договору» договору про постачання електричної енергії споживачу від 03 лютого 2021 року №ТУ-230101 становить 297800 кВт/год, тоді як в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) та протоколі від 28 січня 2021 року №2 зазначено узгоджений обсяг постачання електричної енергії 291667 кВт/год?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-09 15:18:42

Пояснення

На Ваш запит уповноважена особа КП "Тульчинкомунсервіс" повідомляє, що 28 січня 2021 року була оголошена процедура закупівель: Електрична енергія (ДК 021:2015:09310000-5- електрична енергія) за номером UA -2021-01-28-00136-с.
В електронній системі закупівель в розділі «Інформація про предмет закупівель» в описі предмета закупівель вказано кількість електричної енергії- 291667 кВт*год.
В протоколі Уповноваженої особи №2 від 28.01.2021 року обсяг та вартість закупівлі становить електричної енергії 291667 кВт/год на суму 700000 грн з ПДВ.
В повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) узгоджений обсяг постачання електричної енергії 291667 кВт/год.
В пункті 1.3 розділу 1 «Предмет Договору» договору про постачання електричної енергії механічно вказано 297800 кВт/год.
Договір виконанний в повному обсягу, кошти проплочено.

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП "Тульчинкомунсервіс" здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень та заключив додаткову угоду про розірвання договору.

2021-09-20 17:06:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».)
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».) • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом укладання додаткової угоди від 20 вересня 2021 року №4 про розірвання договору від 03 лютого 2021 року №ТУ-230101.

2021-09-21 10:24:04

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА ВІННИЦЯ"
#41835359
Переможець 700 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 10:55

Документи

28 січня 2021 10:55
Електронний підпис
28 січня 2021 10:53
Протокол _2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 10:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА ВІННИЦЯ"
#41835359
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 10:55
Електронний підпис
28 січня 2021 10:53
Протокол _2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 17:07
Додаткова угода про розірвання договору.pdf укладений
20 вересня 2021 16:35
Додаткова угода _ 3.pdf укладений
20 вересня 2021 16:35
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 16:44
Договір Енера.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 16:41
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 12:31
Договір Енера.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 12:22
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 11:43
Договір Енера.pdf укладений
03 лютого 2021 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі елетроенергії енергії у зв'язку з реальним фінансуванням.
Номер договору про закупівлю: ТУ-230101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3. частини 4 ст. 36 Закон України "Про публічні закупівлі"покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ТУ-230101
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 440 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 73 333,00 UAH)
Причини розірвання договору: Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області