Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the highway road С131226 Vrubivka – Gorske on the section km 0 + 000-km 8 + 200 (DK 021: 2015 45230000-8 construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ, УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ, ПРОМИСЛОВОСТІ, ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41908217 |
Місцезнаходження: | 93405, Україна , Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59 |
Контактна особа: |
Тетяна Володимирівна Кухтіна +380500564895 mylen0776@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | DEPARTAMENT ROZVYTKU, UTRYMANNYa MEREZhI AVTOMOBILNYKh DORIG OBLASTI, PROMYSLOVOSTI, TRANSPORTU TA ZVYaZKU LUGANSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi |
National ID: | 41908217 |
Contact point: |
Tatiana Vladimirovna Kukhtina +380500564895 mylen0776@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2021 09:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2021 12:30 |
Очікувана вартість: | 90 770 832,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 453 854,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1361562.48 UAH |
Publication date: | 28 січня 2021 09:37 |
Enquiries until: | 24 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 березня 2021 13:00 |
Information
Estimated total value: | 90 770 832 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 453 854 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Conditions for providing security for tender proposals: in accordance with the Tender documentation
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 13:53 |
Перелік змін.docx | |
26 лютого 2021 13:53 |
ЗМІНИ ТД С131226 Врубівка-Гірське на ділянці км 0+000 - км 8+200.docx |
26 лютого 2021 13:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2021 13:53 |
Перелік змін.docx
|
|||
26 лютого 2021 13:53 |
ЗМІНИ ТД С131226 Врубівка-Гірське на ділянці км 0+000 - км 8+200.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
відповідно до тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно з п. 1.3. тендерної документації до закупівлі), а саме:
-договірна ціна тендерної пропозиції, приведена у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду та завантажити файли у форматі PDF або jpeg. До договірної ціни надаються усі підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм та ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень (згідно з Додатком 1 до тендерної документації);
- у випадку ненадання, невчасного надання Переможцем договірної ціни відповідно до умов тендерної документації – вважається відмовою Переможця від підписання договору, що тягне за собою відхилення пропозиції (частина 3, стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
1- приготування цементного розчину вручну для відновлення оголовків – Відновлення оголовків та укосних стінок водопропускних труб цементним розчином – 1,25м.куб.;
2- відповідно до проектно-кошторисної документації для встановлення бортових каменів на цементобетонну суміш без влаштування земляного корита при ширині борту у верхній його часті до 150 мм, необхідно використовувати бортові каменів марки БР 100.20.08;
3- покриття ТИП 1,2,3:
-влаштування вирівнюючих шарів - Сумiшi асфальтобетоннi дрiбнозернистi АСГ.Др.Щ.А10.НП.І БНД 70/100
-влаштування верхнього шару - Сумiшi асфальтобетоннi дрiбнозернистi АСГ.Др.Щ.А20.НП.І БНД 70/100
4- Влаштування зупинкових майданчиків:
-вирівнюючий шар - Сумiшi асфальтобетоннi дрiбнозернистi АСГ.Др.Щ.А10.НП.І БНД 70/100
-верхній шар - Сумiшi асфальтобетоннi дрiбнозернистi АСГ.Др.Щ.А20.НП.І БНД 70/100
Влаштування посадкових майданчиків:
- сумiшi асфальтобетоннi дрiбнозернистi АСГ.Др.Щ.А10.НП.І БНД 70/100
Вимоги про усунення порушення
Строк дії Ліцензії з 12.05.2016 по 12.05.2021 (https://dabi.gov.ua/license/list.php?sort=num&order=ASC).
Пунктом 6. ст. 21. Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 2 березня 2015 року № 222-VIII визначено, що "Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти.
Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону:
види господарської діяльності яких звужені, підлягають переоформленню, що здійснюється органом ліцензування у триденний строк безкоштовно;
які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк. …».
Тобто, враховуючи вищезазначені норми Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензія ТОВ «Автомагістраль-Південь» є безстроковою.
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції ТОВ "Автомагістраль-Південь" встановлено:
-у складі тендерної пропозиції розміщеної в електронній системі надано файл «4.Повноваження посадової особи.pdf», в якому міститься файл «Ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності.pdf».
Згідно вимогам тендерної документації п.7. Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації відповідно до Додатку № 2 до документації тендерних торгів, а саме:
- наявність відповідного дозволу або ліцензії: копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Зазначені документи повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій учасників та протягом встановленого строку виконання робіт. У разі якщо чинність цих документів менша ніж 30 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, учасник повинен документально підтвердити можливість подальшого продовження строку дії (отримання нових) відповідних документів, в інших випадках учасник повинен надати гарантійний лист щодо обов’язку мати відповідні документи на весь період виконання робіт
Відповідно до наданих документів ТОВ "Автомагістраль-Південь" не надав гарантійний лист щодо обов’язку мати відповідні документи на весь період виконання робіт, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Перевіривши тендерну пропозицію ТОВ "Автомагістраль-Південь" вирішено, відхилити учасника згідно ч.1 пп.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи вищенаведене, Замовник жодним чином не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000065 ● 74505f160ccc4032b84ba90dcc0d997c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2021-01-28-001174-b 28.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 15:47:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг С131226 Врубівка-Гірське на ділянці км 0+000-км 8+200 (ДК 021:2015:45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-28-001174-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-05 11:05:40
Про надання пояснення від 28.04.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі
На Ваш запит щодо надання пояснення від 28.04.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Поточного середнього ремонту автомобільних доріг С131226 Врубівка-Гірське на ділянці км 0+000-км 8+200 (ДК 021:2015:45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-28-001174-b) Департамент розвитку, утримання мережі автомобільних доріг області, промисловості, транспорту та зв’язку Луганської обласної державної адміністрації повідомляє.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розмір бюджетного призначення визначено Переліком об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (далі – Перелік) погоджено листами Укравтодору від 16.01.2021 № 255/1/5.1-6-104/08-21, від 26.02.2021 № 1039/1/06-1/09-304/08-21 та затверджено розпорядженнями голови обласної держадміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 02.03.2021 № 126, від 12.03.2021. №153. Відповідно до Переліків загальний розмір бюджетного призначення у 2021 році по об’єкту становить 51 052,88 тис. грн.. Строк виконання робіт з «Поточного середнього ремонту автомобільних доріг С131226 Врубівка-Гірське на ділянці км 0+000-км 8+200 (ДК 021:2015:45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» згідно з тендерною документацією передбачено на два роки. Об’єкт включено до Переліків об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах на 2021 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Зокрема, документи, які взяті до уваги під час обґрунтування технічних характеристик є проектно-кошторисна документація, що складалась відповідно до «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б.Д.1.1- 1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Робочий проект пройшов експертизу та отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом. Експертиза проведена ТОВ «Лугекспертиза». Експертний звіт від 10.12.2020 №10/12-20-6к (копія Експертного звіту додається).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва додається).
Посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів Луганської обласної державної адміністрації Луганська обласна військово-цивільна адміністрація http://loga.gov.ua/oda/about/depart/uad/ogoloshennya_pro_torgi на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ, УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ, ПРОМИСЛОВОСТІ, ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41908217 |
Місцезнаходження: | 93405, Україна, Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2021 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
83 368 144,00
UAH з ПДВ
|
82 914 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК ЄВРОДОР" |
90 200 017,00
UAH з ПДВ
|
83 368 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
87 950 000,00
UAH з ПДВ
|
87 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
82 914 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2021 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2021 09:27
|
Додаткова угода № 3 від 26.08.2021.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2021 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2021 10:39
|
Дод. угода 2 до Договору 7.2021 від 21.07.2021.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2021 09:21
|
Додаткова угода1 від 14.05.2021.pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 14:01
|
Додатки до Договору 7.2021 від 23.04.2021.pdf | укладений |
23 квітня 2021 14:00
|
Договір 7.2021 від 23.04.2021.pdf | укладений |
23 квітня 2021 14:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. пунк 3.1 викласти в такій редакції; 2.в розділі 18 місцезнаходження та банківські реквізити Сторін додати банківські реквізити Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 7/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.У зв’язку зі зміною з 01.07.2021 найменування «Замовника» згідно розпорядження голови ЛОДА-керівника ОВЦА від 25.05.2021 №357 2.Викласти в розділі 18 "Місцезнаходження та реквізити Сторін" реквізити Замовника та Підрядника в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 7/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести такі зміни до Договору : 1. У зв`язку зі зміною банківських реквізитів Виконавця, сторони домовилися викласти в розділі 18 "Місцезнаходження та реквізити Сторін" у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 7/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |