Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2021-01-28-000923-c ● af98bc3893e54a62b60be7332564521d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142307 |
Місцезнаходження: | 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, ВУЛИЦЯ МАТРОСОВА, будинок 75 |
Контактна особа: |
Лобода Ірина Миколаївна 0989704355 tendertern@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2021 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 12:38 |
Очікувана вартість: | 220 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75 Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 послуга
Послуги термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2021 10:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 09:59 |
ТД ПОЛІЦІЯ ОХОРОНА 2021.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-28-000923-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕКА НОВА", Код ЄДРПОУ:35005002
Дата подання: 02 лютого 2021 16:07
Дискримінаційні умови ТД
Проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено факти та виявлено умови, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Так, у розділі І «Загальні положення» Порядку заповнення тендерної документації зазначено, що учасники всіх форм власності та організаційно-правових норм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Між тим, деякі умови тендерної документації містять дискримінаційні умови, які прямо протирічать принципу недискримінаційності, імперативно визначеному у ст.5 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з покладанням саме на Замовника зобов’язання щодо дотримання цього принципу та відповідальності за його порушення.
Так:
умови п.8 Технічного завдання до предмету закупівлі та п.1.4 Переліку документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника (далі – Перелік) протирічать приписам Закону України «Про охоронну діяльність та постановам Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013р. і №960 від 18.11.2015р., оскільки не надають права суб’єктам господарювання недержавної форми власності, що здійснюють охоронну діяльність, мати у власності, носити та застосовувати вогнепальну нарізну зброю. Таким чином, ця умова є дискримінаційною й ставить вказаних суб’єктів господарювання в завідомо нерівне становище щодо відповідних органів Національної поліції України, а тому вона підлягає виключенню з тендерної документації. До того ж, жодний нормативний акт чинного законодавства України не відносить заклади освіти до режимних об’єктів або об’єктів, які мають охоронятися виключно органами Національної поліції України. Ввжаємо за необхідне зазначити, що наше підприємство відповідає всім вказаним та іншим нормативним актам, які регулюють недержавну охоронну діяльність, а тому здатне забезпечити належну охорону закладів освіти;
умова п.1.5 Переліку протирічать ст.255 Кодексу України про Адміністративні Правопорушення, яка не надає повноважень складання протоколу про адміністративне правопорушення суб’єктами господарювання недержавної форми власності, що здійснюють охоронну діяльність, надаючи такі повноваження, зокрема, відповідним органам Національної поліції України, тобто ця умова є дискримінаційною стосовно таких суб’єктів;
умова п.1.6 Переліку протирічать ч.3 ст.26 Закону України «Про освіту» та п.5 Порядку реагування на випадки булінгу (цькування), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу закладів освіти» №1646 від 28.12.2019р., оскільки реагування на випадку булінгу віднесено до компетенції керівництва закладів освіти та територіальних органів Національної поліції України. Оскільки суб’єкти господарювання недержавної форми власності, що здійснюють охоронну діяльність, не наділені такими правами та повноваженнями, то ця умова ставить їх у завідомо нерівне дискримінаційне становище в порівнянні з органами Національної поліції охорони;
умова пункту 1.7 Переліку також не відповідають наявним фактичним обставинам та специфіці пердмету закупівель, оскільки необхідне охоронне обладнання є власністю нашого підприємства, потребує періодичного регламентного технічного обслуговування.
Вважаємо, що наведені дискримінаційні умови підлягають обов’язковому виключенню з тендерної документації або коригуванню для відновлення її відповідності профільному спеціальному Закону.
Розгорнути
Згорнути
Так, у розділі І «Загальні положення» Порядку заповнення тендерної документації зазначено, що учасники всіх форм власності та організаційно-правових норм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Між тим, деякі умови тендерної документації містять дискримінаційні умови, які прямо протирічать принципу недискримінаційності, імперативно визначеному у ст.5 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з покладанням саме на Замовника зобов’язання щодо дотримання цього принципу та відповідальності за його порушення.
Так:
умови п.8 Технічного завдання до предмету закупівлі та п.1.4 Переліку документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника (далі – Перелік) протирічать приписам Закону України «Про охоронну діяльність та постановам Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013р. і №960 від 18.11.2015р., оскільки не надають права суб’єктам господарювання недержавної форми власності, що здійснюють охоронну діяльність, мати у власності, носити та застосовувати вогнепальну нарізну зброю. Таким чином, ця умова є дискримінаційною й ставить вказаних суб’єктів господарювання в завідомо нерівне становище щодо відповідних органів Національної поліції України, а тому вона підлягає виключенню з тендерної документації. До того ж, жодний нормативний акт чинного законодавства України не відносить заклади освіти до режимних об’єктів або об’єктів, які мають охоронятися виключно органами Національної поліції України. Ввжаємо за необхідне зазначити, що наше підприємство відповідає всім вказаним та іншим нормативним актам, які регулюють недержавну охоронну діяльність, а тому здатне забезпечити належну охорону закладів освіти;
умова п.1.5 Переліку протирічать ст.255 Кодексу України про Адміністративні Правопорушення, яка не надає повноважень складання протоколу про адміністративне правопорушення суб’єктами господарювання недержавної форми власності, що здійснюють охоронну діяльність, надаючи такі повноваження, зокрема, відповідним органам Національної поліції України, тобто ця умова є дискримінаційною стосовно таких суб’єктів;
умова п.1.6 Переліку протирічать ч.3 ст.26 Закону України «Про освіту» та п.5 Порядку реагування на випадки булінгу (цькування), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу закладів освіти» №1646 від 28.12.2019р., оскільки реагування на випадку булінгу віднесено до компетенції керівництва закладів освіти та територіальних органів Національної поліції України. Оскільки суб’єкти господарювання недержавної форми власності, що здійснюють охоронну діяльність, не наділені такими правами та повноваженнями, то ця умова ставить їх у завідомо нерівне дискримінаційне становище в порівнянні з органами Національної поліції охорони;
умова пункту 1.7 Переліку також не відповідають наявним фактичним обставинам та специфіці пердмету закупівель, оскільки необхідне охоронне обладнання є власністю нашого підприємства, потребує періодичного регламентного технічного обслуговування.
Вважаємо, що наведені дискримінаційні умови підлягають обов’язковому виключенню з тендерної документації або коригуванню для відновлення її відповідності профільному спеціальному Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 лютого 2021 10:05
На вашу вимогу повідомляємо наступне: щодо вогнепальної зброї «Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з положеннями ч. 1 ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, встановлення технічних вимог до предмета закупівлі є виключним правом Замовника. Документація на закупівлю охоронних послуг розроблена Замовником з урахуванням вимог діючого законодавства. Дана вимога встановлена в тендерній документації, зважаючи на складну політико-економічну ситуацію, яка склалася у державі, специфіку охорони об’єктів Замовника. Реагування на порушення безпеки в закладах освіти із залученням працівників поліції є адекватним заходом протидії загрозам, задля забезпечення публічної безпеки і порядку на об’єктах Замовника. Виходячи з вищесказаного, вважаємо дану вимогу не дискримінаційною, учасником даної закупівлі може бути як приватне охоронне агентство, яке має відповідну ліцензію та договір про надання послуг з національною поліцією охорони, так і національна поліція»
Умова п.1.5 внести зміни до ТД «або мати укладений договір з територіальним відділом Національної поліції України»
«Вимога, яка зазначена у п.1.6. Додатку 3, а саме: Учасник повинен бути суб’єктом реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти у відповідності до п.3 ст.26 Закону України «Про освіту» та розділу п.5 розділу I наказу МОН України від 28.12.2019 №1646 (надати довідку у довільній формі, для підтвердження цієї можливості) є необхідною, так як діє на підставі Закону».
Умова п.1.5 внести зміни до ТД «або мати укладений договір з територіальним відділом Національної поліції України»
«Вимога, яка зазначена у п.1.6. Додатку 3, а саме: Учасник повинен бути суб’єктом реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти у відповідності до п.3 ст.26 Закону України «Про освіту» та розділу п.5 розділу I наказу МОН України від 28.12.2019 №1646 (надати довідку у довільній формі, для підтвердження цієї можливості) є необхідною, так як діє на підставі Закону».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕКА НОВА" |
215 000,00
UAH з ПДВ
|
215 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області |
219 000,00
UAH з ПДВ
|
219 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕКА НОВА" #35005002 |
Відхилено |
215 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 09:33
|
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області #40109126 |
Переможець |
219 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 09:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2021 15:52
|
скан0001.PDF | зміни до договору |
07 вересня 2021 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 13:24
|
№Кр121.PDF | укладений |
05 березня 2021 13:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку зі зміною апарату виклику на підставі дефектного акту |
Номер договору про закупівлю: | №Кр121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |