Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні послуги з проведення коронароангіографії та стентування судин серця хворим на гострий коронарний синдром з забезпеченням витратними матеріалами «Замовником».
Очікувана вартість
1 205 200,00 UAH
UA-2021-01-28-000588-b 5b919b8d38604ff988075d0b1a445b1e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Сулейманова

+380985395914 econom.kml9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01986322
Місцезнаходження: 50031, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Женевська, буд. 6б
Контактна особа: Юлія Сулейманова
+380985395914
econom.kml9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
1. Двічі проводилась процедура відкритих торгів по коду 85120000-6 - Лікарська практика та супутні послуги (далі – переговорна процедура закупівля) – від 21.12.2020 року № UA-2020-12-21-011068-cта від 11.01.2021 року UA-2021-01-11-002228-a. Двічі процедура відкритих торгів була відмінена через відсутність достатньої кількості учасників.
Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним (або кількома) учасниками.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з п.2 ч.1 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
В зв’язку з тим, що процедура відкритих торгів двічі відмінялась, лікарня має право застосувати переговорну процедуру закупівлі з обраним самостійно учасником шляхом проведення з ним переговорів та підписанням протоколу переговорів.
Згідно з ч.5 п.8 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2021 09:06
Оскарження наміру укласти договір: 03 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 послуга
Послуги з проведення коронароангіографії хворим на гострий коронарний синдром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Женевська, 6Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги
2 послуга
Послуги з проведення балонної ангіопластики хворим на гострий коронарний синдром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Женевська, 6Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги
40 послуга
Послуги з проведення стентування судин серця хворим на гострий коронарний синдром 1 стентом без лікувального покриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Женевська, 6Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги
40 послуга
Послуги з проведення стентування судин серця хворим на гострий коронарний синдром 1 стентом з лікувальним покриттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Женевська, 6Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

28 січня 2021 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА МЕДИКА"
#36346616
Переможець 1 205 200,00
UAH
28 січня 2021 09:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 09:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА МЕДИКА"
#36346616
1 205 200,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 12:47
дод угода 1 до договору № 27 від 03.02.2021.PDF зміни до договору
07 травня 2021 12:37
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 12:44
договір Альфа медика до 30.04.PDF укладений
03 лютого 2021 12:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Всі зміни відображено в документі
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2021 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 623 400,00
UAH