Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне, код ДК 021:2015- 09111100-1)
Очікувана вартість
3 465 000,00 UAH
UA-2021-01-27-013903-b ● 769a658465f6439aa72e4fe72e0d9378
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ САХНОВЩИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44072378 |
Місцезнаходження: | 64501, Україна , Харківська обл., смт. Сахновщина, вул.Тарасів шлях, будинок 69 |
Контактна особа: |
Людмила Балакшина 380953503852 balakshynalm@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 21:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2021 11:52 |
Очікувана вартість: | 3 465 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
990 т.
Вугілля кам’яне, код ДК 021:2015- 09111100-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64501, Україна, Харківська область, смт. Сахновщина, Заклади підпорядковані відділу освіти, культури, молоді та спорту Сахновщинської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2021 11:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 11:47 |
ТД вугілля 2021_ перелік змін.docx | |
08 лютого 2021 11:47 |
ТД вугілля 2021_ нова редакція.docx | |
27 січня 2021 21:24 |
Проект договору вугілля 2021.docx |
08 лютого 2021 11:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 лютого 2021 11:47 |
ТД вугілля 2021_ перелік змін.docx
|
|||
08 лютого 2021 11:47 |
ТД вугілля 2021_ нова редакція.docx
|
|||
27 січня 2021 21:24 |
Проект договору вугілля 2021.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-27-013903-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 05 лютого 2021 18:02
Дата подання: 05 лютого 2021 18:02
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 10 лютого 2021 12:07
рішення від 09.02.2021 № 2183 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2021 12:07
інформація про резулятивну частину рішення від 15.02.2021 № 2701.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2021 18:38
рішення від 15.02.2021 № 2701.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2021 19:48
Номер скарги: UA-2021-01-27-013903-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Код ЄДРПОУ:39123006
Дата подання: 06 лютого 2021 19:09
Дата подання: 06 лютого 2021 19:09
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Відділом освіти, культури, молоді та спорту Сахновщинської селищної ради (далі – Замовник) було оголошено закупівлю вугілля кам'яного, код ДК 021:2015 – 09111100-1 за предметом закупівлі «Тверде паливо», код ДК 021:2015 – 09110000-3 (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2021-01-27-013903-b) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 зі змінами (далі – Закон) за процедурою відкритих торгів.
Ознайомившись з тендерною документацією щодо цієї закупівлі, затвердженою рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.01.2021 (далі – Документація) і оприлюдненої в електронній системі закупівель, вважаємо, що Замовником встановлені незаконні і необґрунтовані вимоги, що обмежують конкуренцію і дискримінують учасників, зокрема приватне підприємство «ЛІДЕР АКТИВ» (далі – ПП «ЛІДЕР АКТИВ». Більш детально.
1. Відповідно до пункту 1.4 Додатку 1 до Документації Замовником вимагаються нотаріально завірені копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів у складі тендерної пропозиції «На підтвердження інформації, наведеної у довідці за Формою 2, необхідно надати нотаріально завірені копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів.». Встановленою вимогою Замовник надає перевагу тим учасникам, які мають автотранспортні засоби у власності або користуються ними на підставі договорів оренди чи найму, маючи змогу нотаріально завірити такий документ як свідоцтво про реєстрацію автотранспортного засобу, але для учасників, котрі залучають на підставі надання послуг транспорт, яким вони не можуть користуватися (проте перевізник здійснить транспортування вугілля до Замовника), отримати нотаріально завірені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, є неможливим. Зазначене унеможливлює підготувати тендерну пропозицію у відповідності до вимог Документації і, відповідно, позбавляє можливості взяти участь у цьому тендері. Так, ПП «ЛІДЕР АКТИВ», не маючи власних транспортних засобів, залучає для доставки вугілля транспорт суб’єкта господарювання – перевізника, який відмовляється надавати нотаріально завірені документи на власний транспорт (чи оригінали документів, на підставі яких нотаріус міг би зробити нотаріально завірені копії), зокрема, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. В звичайних копіях самих документів на транспорт перевізник учаснику ПП «ЛІДЕР АКТИВ» не відмовляє, але нотаріально завіряти, не погоджується. Це його право і вплинути на нього у ПП «ЛІДЕР АКТИВ» немає законодавчих підстав. Замовник такою дискримінаційною вимогою ставить в залежність від рішення третіх осіб надати чи відмовити в наданні документів, які не є власністю учасника. Вважаємо, що Замовник для розширення кола потенційних учасників торгів повинен внести зміни до Документації в цій частині – вилучити вимогу щодо нотаріального посвідчення копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
2. Відповідно до пункту 2.4 Додатку 1 до Документації Замовником вимагаються знов нотаріально завірені копії, але медичних довідок у складі тендерної пропозиції «- нотаріально завірені копії медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013». Обставини цього пункту скарги майже такі самі як і в пункті першому. Вимога щодо нотаріального засвідчення копій медичних довідок є дискримінаційною для учасників, які користуються послугами перевезення чи транспортування, не маючи серед власних працівників – водіїв. Якщо водії, які будуть здійснювати доставку вугілля, були б працівниками учасника, маючи змогу розпоряджатися власною медичною довідкою, зробити її нотаріально завірену копію не представляло б труднощів. Але, саме перевізник є розпорядником документів його працівників – водіїв, і робити нотаріально завірені копії медичних довідок йому немає сенсу, а вимагати від нього учаснику це зробити – немає законодавчих підстав. Тобто, Замовник такою дискримінаційною вимогою ставить в залежність від рішення третіх осіб надати чи відмовити в наданні документів, які не є власністю учасника. ПП «ЛІДЕР АКТИВ» не має серед власних працівників – водіїв, оскільки користується послугами перевізника з транспортування вугілля. Отримати у перевізника нотаріально завірені копії медичних довідок на водіїв для ПП «ЛІДЕР АКТИВ» не є можливим, що позбавляє йому участь у цьому тендері, оскільки ці документи не є його власністю, а зробити нотаріальне засвідчення нотаріус може тільки, маючи оригінал документу. Вважаємо, що Замовник для розширення кола потенційних учасників торгів повинен внести зміни до Документації в цій частині – вилучити вимогу щодо нотаріального посвідчення копій медичних довідок водіїв.
3. Згідно з пунктом 1.4 Додатку 1 до Документації Замовник вимагає «- договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства». Дану вимогу вважаємо дискримінаційною в частині конкретизації назви послуг – послуг перевезення. Оскільки ПП «ЛІДЕР АКТИВ» має чинний укладений договір з перевізником, але зазначений договір – є договором про надання послуг з транспортування. І хоча цей укладений договір між ПП «ЛІДЕР АКТИВ» і перевізником про надання послуг з транспортування має на меті те й саме, тобто – транспортування, перевезення, доставка вугілля, проте назва договору не узгоджується з вимогами Документації Замовника, що унеможливлює для ПП «ЛІДЕР АКТИВ» підготувати свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог Документації та, відповідно позбавляє можливості участі у цьому тендері. Вважаємо, що Замовник для розширення кола потенційних учасників торгів повинен внести зміни до Документації в цій частині – не обмежуючи учасників лише договорами послуг перевезення, а узагальнити вимогу щодо надання учасниками договорів про надання послуг, які б дозволили здійснити доставку вугілля до Замовника.
4. Відповідно до Додатку 2 до Документації Замовник вимагає купу документів, посилаючись на постанову Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 (далі – постанова КМУ 641) – «Враховуючи вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» на підтвердження якісних характеристик предмету закупівлі учасник у складі пропозиції надає скановану копію договору про надання послуг дезобробки транспортних засобів учасник або перевізнику. Проведення дезінфекції транспортного засобу повинно здійснюватись не менш ніж 2 рази на місяць. Учасник на підтвердження періодичності надання послуг дезінфекції надає два останніх складених акта наданих послуг. Також, надається сканована копія ліцензії на проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт завіреної організацією яка надає послуги, сканована копія особистої медичної довідки лікаря-дезинфектора завіреної організацією яка надає послуги, сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, які видані на лікаря-дезинфектора завіреної організацією яка надає послуги та сканована копія відповіді у формі довідки від державної установи про проходження гігієнічного навчання з питань дезінфекції, дезенсекції та дератизації завіреної організацією яка надає послуги.». Вважаємо ці вимоги Замовника незаконними, безпідставними і дискримінаційними. В згадану Замовником постанову КМУ 641 протягом її дії 24 рази вносилися зміни і на сьогодні майже всі пункти щодо протиепідемічних заходів вилучені, окрім обмежень стосовно попередньої оплати для розпорядників бюджетних коштів. Отже, всі ці надумані вимоги Замовника щодо «…послуг дезобробки транспортних засобів, …ліцензії на проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт, ….сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, які видані на лікаря-дезинфектора, ….довідки від державної установи про проходження гігієнічного навчання з питань дезінфекції» – не мають жодного стосунку до постанови КМУ 641 і взагалі до постачання вугілля кам’яного, закупівлю якого здійснює Замовник. Замовник, встановивши такі необґрунтовані незаконні вимоги до учасників, просто намагається «прикритися» нормативним актом – постановою КМУ 641, щоб надати перевагу певному суб’єкту господарювання в цьому тендері. Доставка вугілля від виробника до Замовника не може вплинути на поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, оскільки в цих заходах задіяна мінімальна кількість осіб – водіїв, це не пов’язано з проведенням масових заходів, дезінфекція (дезобробка) транспортних засобів – вантажних самоскидів з вугіллям, не потрібна тощо. Ті документи, які Замовник вимагає, учасникам процедур закупівлі, що беруть участь у тендерах, пов’язаних з поставкою вугілля кам’яного, не потрібні і їх отримання недоцільне. ПП «ЛІДЕР АКТИВ», маючи багаторічний досвід участі у публічних закупівлях, вперше зустрічається з подібними вимогами в Документації, на кшталт вимог щодо здійснення дезінфекції транспортного засобу, що перевозить вугілля кам’яне, і не має зазначених документів, оскільки в самих заходах з дезінфекції немає сенсу. Вимоги до вугілля кам’яного для побутових потреб, до його безпеки і охорони довкілля, а також вимоги до транспортування і зберігання регулюються національним стандартом – ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», згідно з яким дій, пов’язаних з дезінфекційними, дезінсекційними та дератизаційними роботами стосовно транспортування вугілля, не передбачено. Отже, встановивши такі дискримінаційні вимоги, Замовник надає переваги певному учаснику, який має такий «ексклюзивний» набір документів, обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, знищуючи конкуренцію в торгах.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 10 лютого 2021 20:00
рішення від 10.02.2021 №2357 (+ лист замовнику).pdf
Дата публікації: 10 лютого 2021 19:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2021 № 3135.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2021 15:39
рішення 19.02.2021 №3135.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 21:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2021 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
2 871 000,00
UAH з ПДВ
|
2 871 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС" |
3 262 050,00
UAH з ПДВ
|
3 262 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Юхно Володимир Іванович |
3 450 001,50
UAH з ПДВ
|
3 450 001,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Відхилено |
2 871 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 15:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 березня 2021 22:22
|
ТОВ "ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС" #40049680 |
Переможець |
3 262 050,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 17:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2021 19:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 16:47
|
додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2021 21:46
|
3ду.PDF | зміни до договору |
22 квітня 2021 21:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2021 19:00
|
Додаткова угода 2 (1).pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 18:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2021 11:01
|
Додаткова угода №1 до дог №61.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 11:00
|
1_Додаткова угода №1 до дог №61.pdf | укладений |
13 квітня 2021 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 20:40
|
Договір №61.pdf | укладений |
12 квітня 2021 17:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення у зв"язку з допущеною технічною помилкою |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до договору у зв"язку зі зміною керівника |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 10.2 Договору № 61 від 12.04.2021 р., та на підставі біржової довідки про кон'юнктуру ринку товарів № 09/11/21/04 від 09.11.2021 р., враховуючи лист ТОВ "ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС" № 1 від 12.11.2021 р., Сторони вирішили: збільшити ціну за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку, не збільшуючи при цьому суми, визначеної в договорі про закупівлю. Після змін ціна без ПДВ становить 3621,20 грн. за 1 т., ціна договору становить 1192787,39 грн., кількість товару - 350,405 т. |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |