Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144660 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, вул. Т. Шевченкка, 21 |
Контактна особа: |
Ілик Надія Іванівна +380324420027 drogobych_vo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 19:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2021 21:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 14:49 |
Очікувана вартість: | 729 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 645,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | кошти місцевого бюджету спеціальний фонд | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2021 21:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2021 19:32 |
ТД Освіта Картопля 2021.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-27-000017 ● a9e7184ac96648d68f79f0d8d7f659ce
- Статус: вирішено ● Дата: 11 листопада 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2021 14:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.04.2021 № 288
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.04.2021 № 288.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-27-013438-b, 27.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-28 15:43:26
Роз'яснення щодо висновку
На підставі висновку ДАСУ Покупець та Продавець прийшли до згоди припинити дію Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 322-В від 15 березня 2021р.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абз. 2 ст 8 ЗУ " Про публічні закупівлі " замовник протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Стосовно зобов'язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель покладених на Замовника закупівлі, які оприлюднені у висновку Західного офісу Держаудитслужби від 11.05.2021 року повідомляємо наступне : 1. Замовник звернувся з листом до переможця процедури закупівлі Фізичної особи-підприємця Собенка Н.Б. з приводу розірвання договору № 322-В від 15.03.2021 року. Лист разом з чеком про відправлення рекомендованого листа до ФОП Собенка Н.Б. доданий до цієї відповіді і з ним можна ознайомитись 2. Стосовно не виконання Замовником вимог пункту 17 частини 2 статті 22 ЗУ " Про публічні закупівлі " при складанні тендерної документації, повідомляємо що нами помилково в тендерній документації не зазначено прізвище, ім'я та по-батькові, посаду чи електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.Гарантуємо що при публікації наступних закупівель не будемо допускати порушень вимог частини 2 статті 22 ЗУ " Про публічні закупівлі " і зокрема пункту 17
2021-05-14 14:47:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2021-11-11 17:50:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА |
453 600,00
UAH з ПДВ
|
453 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ |
512 460,00
UAH з ПДВ
|
485 460,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Голобутовський В.З. |
615 600,00
UAH з ПДВ
|
486 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП БУЖДИГАН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА #2812209405 |
Відхилено |
453 600,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 15:22
|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ #3073606757 |
Переможець |
485 460,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 15:39
|
Д.У. на розірвання картопля.pdf | укладений |
28 травня 2021 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 16:53
|
договір_322-В.pdf | зміни до договору |
22 березня 2021 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 15:22
|
договір_322-В.pdf | укладений |
15 березня 2021 15:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №322-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №322-В |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
485 460,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | На підставі висновку ДАСУ Покупець та Продавець прийшли до згоди припинити дію Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 322-В від 15 березня 2021р. |