Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тушки курей, яловичина, печінка яловича
Очікувана вартість
91 900,00 UAH
UA-2021-01-27-011070-b e9012a0a6c674d3d8841d219cf1148e9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Бойко

+380965268189 dol.dnz3kolobok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад дошкільної освіти № 3 "Колобок"
Код ЄДРПОУ: 23680180
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., м. Долинська, вул. Центральна, 141
Контактна особа: Олена Бойко
+380965268189
dol.dnz3kolobok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2021 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 10 лютого 2021 15:30
Очікувана вартість: 91 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 459,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі зазначені у Додатку 1 даної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
858 кілограми
Тушки курей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, місто Долинська, вулиця Центральна, будинок 141
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112000-6 — М’ясо свійської птиці
280 кілограми
Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, місто Долинська, вулиця Центральна, будинок 141
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
172 кілограми
Печінка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, місто Долинська, вулиця Центральна, будинок 141
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15114000-0 — Потрухи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Продукцію здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержану Продукцію шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 7 робочих днів з моменту отримання Продукції. Інша інформація щодо закупівлі: Місцезнаходження замовника: 28500, Кіровоградська обл., Долинський р-н, місто Долинська, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 141. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі зазначені у Додатку 1 даної документації. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - згідно документації. Застосовані критерії оцінки – ціна (питома вага критерію - 100%). Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2021 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2021 16:27
Оголошення_М'ЯСО.docx
27 січня 2021 16:27
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РОМАШ КЛАВДІЯ ВАСИЛІВНА" 86 060,00
UAH з ПДВ
71 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лубенець Л.М 90 148,40
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи
СНІСАРЕНКО ВАЛЕРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 80 530,00
UAH з ПДВ
73 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Перанський В.А. 91 897,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2021 21:02
Електронний підпис
09 лютого 2021 20:59
Специфікація 1.jpg
08 лютого 2021 18:42
Електронний підпис
08 лютого 2021 18:41
Санітарна книга.jpg
08 лютого 2021 18:41
Специфікація Колобок.jpg
08 лютого 2021 18:41
сертифікат.jpg
08 лютого 2021 18:41
сертиф.jpg
08 лютого 2021 18:41
свідоц.jpg
08 лютого 2021 18:41
потуж.jpg
08 лютого 2021 18:41
випис2.jpg
08 лютого 2021 18:41
виписка.jpg
08 лютого 2021 18:41
код.jpg
08 лютого 2021 18:41
паспорт.jpg

Публічні документи

09 лютого 2021 17:30
Електронний підпис
09 лютого 2021 17:29
серт. кури охол..jpg
09 лютого 2021 17:29
печінка_мясо.pdf
09 лютого 2021 17:29
Медична книжка.pdf
09 лютого 2021 17:29
Договір мясо.pdf
09 лютого 2021 17:29
свід. про реєстр. ТЗ.pdf

Публічні документи

09 лютого 2021 20:55
Електронний підпис
09 лютого 2021 20:54
Цінова пропозиція.pdf
09 лютого 2021 20:54
Проєкт Договору.pdf
09 лютого 2021 20:54
Сертифікат ISO 22000.pdf
09 лютого 2021 20:54
Паспорт_код.pdf
09 лютого 2021 20:54
Медична карта.pdf
09 лютого 2021 20:54
Витяг з ЄДР.pdf
09 лютого 2021 20:54
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РОМАШ КЛАВДІЯ ВАСИЛІВНА"

ФОП Лубенець Л.М

СНІСАРЕНКО ВАЛЕРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

ФОП Перанський В.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РОМАШ КЛАВДІЯ ВАСИЛІВНА"
#1802412362
Відхилено 71 950,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 16:25
ФОП Лубенець Л.М
#1938918462
Відхилено 72 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 16:47
СНІСАРЕНКО ВАЛЕРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2194705490
Відхилено 73 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 16:55
ФОП Перанський В.А.
#2845111718
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 16:57

Документи

11 лютого 2021 16:25
Електронний підпис

Документи

11 лютого 2021 16:47
Електронний підпис

Документи

11 лютого 2021 16:55
Електронний підпис
11 лютого 2021 16:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2021 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Перанський В.А.
#2845111718
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 08:46
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 15:07
ДУ 7_від 15.12.2021.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 11:23
ДУ 6_від 14.12.2021.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 11:20
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 12:04
ДУ 5_від 16.11.2021.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 16:18
ДУ 4_від 02.11.2021.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 15:33
ДУ 3_від 19.07.2021.pdf зміни до договору
19 липня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 15:29
ДУ 2_від 19.07.2021.pdf зміни до договору
19 липня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 15:51
ДУ 1_від 01.03.2021.pdf зміни до договору
01 березня 2021 15:48
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 15:29
Договір 44_від 01.03.2021_ФОП ПЕРАНСЬКИЙ.pdf укладений
01 березня 2021 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 01.03.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №2 від 19.07.2021 р. (зміна назви замовника). Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №3 від 19.07.2021 р. Сума договору після внесення змін: 89999,55 грн. без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №4 від 02.11.2021 р. Сума договору після внесення змін: 65999,55 грн. без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до Договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №5 від 16.11.2021 р. Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до Договору з урахуванням додаткої угоди.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №6 від 14.12.2021 р. Сума договору після внесення змін: 57545,69 грн. без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №7 від 15.12.2021 р. Сума договору після внесення змін: 57546,49 грн. без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 57 546,49
UAH