Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 25490034 |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, вул. Чернишевського, буд. 26, каб. 1 |
Контактна особа: |
Спірідончук Віктор Миколайович +380965105294 tender.ugkh.mlt@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 16:26 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 12:51 |
Очікувана вартість: | 4 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги проводиться щомісячно за фактично надані послуги після підписання акту наданих послуг та отримання рахунку, при наявності фінансування | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2021 09:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2021 16:47 |
Протокол 16 від 01.02.2021 зі змінами.pdf | |
01 лютого 2021 16:47 |
ТД Послуги з садіння та догляду за зеленими на садженнями від 27.01.2021 зі змінами від 01.02.2021.doc |
02 лютого 2021 09:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2021 16:47 |
Протокол 16 від 01.02.2021 зі змінами.pdf
|
|||
01 лютого 2021 16:47 |
ТД Послуги з садіння та догляду за зеленими на садженнями від 27.01.2021 зі змінами від 01.02.2021.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000089 ● 18ef4b4555934dba82a6bf7120811d7a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2021-01-27-010900-b 27.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 23:36:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з садіння та догляду за зеленими насадженнями (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-27-010900-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-05 16:56:52
Пояснення на Запит до мліторингу
Відповідно до ч. 5. ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" надаємо пояснення до моніторингу до закупівлі " послуги з садіння та догляду за зеленими насадженнями (UA-2021-01-27-010900-b)", опубліковано від 28.04.2021 о 23:36. Автор: Державна аудиторська служба Україниа саме:
визначено очікувану вартість послуги з садіння та догляду за зеленими насадженнями на підставі розрахунку (Додається); обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до вищеназваного Розрахунку та потреби у попередніх періодах (Бюджетний запит - Додається); розмір бюджетного призначення відповідно до затвердженої Програми та паспорту бюджетної програми (Додаються).
розмір бюджетного призначення відповідно до Бюджетного запиту.
Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту Мелітопольської міської ради Запорізької області - https://mlt.gov.ua
Надання інформації про усунення порушення замовником
Роз'яснення щодо висновку На опублікований 12.05.2021 о 17:56 Висновок Державної аудиторської служби України, про результати моніторингу процедури закупівлі: «Послуги з садіння та догляду за зеленими насадженнями» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-27-010900-b) Департамент капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник) повідомляє наступне: на Вимогу Державної аудиторської служби України - моніторингом встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовник встановив строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 10 та абзацу другого частини третьої статті 20 Закону. Надаємо Заперечення, стосовно порушення встановлення строків для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 10 та абзацу другого частини третьої статті 20 Закону. Заперечуємо з наступних підстав, а саме: технічні умови та розрахунок вартості до тендерної документації на надання послуги з садіння та догляду за зеленими насадженнями готувалися заздалегідь за цінами на 01.01.2021 року з урахуванням Прогнозованого рівня інфляції на 2021 рік згідно ПКМУ від 29.07.2020 №671 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки», у середньому до попереднього року становить 108,1%, на дату розрахунків 04.01.2021, Національним банком України встановлено курс Евро (EUR) – 34,7396 грн. за 1 евро *133000Евро = 4620366,80грн. розрахунок вартості складав 4600002,39грн. Щодо усунення порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, повідомляємо що, загальні умови припинення господарських зобов'язань закріплені ст. 202 Господарського кодексу України, а саме: господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. До відносин щодо припинення господарських зобов’язань застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей передбачених цим Кодексом. Згідно з положенням ч.7. с. 193 ГК України Не допускаються одностороння відмова від виконання зобов'язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином. Відповідно до ст.206 ГК України господарське зобов’язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 ГК України - зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Також п. 1-2. ст. 651. ЦК України встановлено, що: зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до вищевказаних норм чинного законодавства України не допускається розірвання договору в односторонньому порядку, а розірвання договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін можливо лише у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках встановлених договором або законом. Такий захід є виключним методом реагування, у випадках якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діянь або зловживанням. Також повідомляємо, що у Висновку Державної аудиторської служби України результати моніторингу закупівлі не зачіпають бюджетні інтереси Територіальної громади міста Мелітополя і не впливають на ефективність цільового використання бюджетних коштів. Що не узгоджується з вимогою Державної аудиторської служби України про припинення зобов’язань за договором та призведе до несприятливих наслідків у виконанні послуг з садіння та догляду за зеленими насадженнями. З огляду на такі обставини Висновок щодо, зобов’язання замовника усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору у даному випадку є непропорційним. Отже на вищевказаний Висновок Замовником надані аргументовані заперечення.
2021-05-19 16:25:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої та частини третьої статті 10 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Вакарь Олексій Вікторович |
4 597 211,00
UAH з ПДВ
|
4 597 211,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮГ КОМСНАБ" |
4 599 200,00
UAH з ПДВ
|
4 599 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Вакарь Олексій Вікторович #2893811918 |
Переможець |
4 597 211,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 11:25
|
Додаткова угода 3 з додатком.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2021 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 16:04
|
д-у 2 до 21-21 від 26.02.2021 станом 15.04.2021.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 15:53
|
д-у 1 до 21-21 від 26.02.2021 станом 14.04.2021.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2021 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 13:27
|
Розрахунок до договору 21-21 від 26.02.2021.pdf | укладений |
01 березня 2021 13:25
|
Договір 21-21 від 26.02.2021.pdf | укладений |
01 березня 2021 13:25
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
17 березня 2021 12:57
|
443 130,93 UAH | UA128201720344280020000050622 УЖКГ ММР ЗО |
UA963133990000026006055731020 ФОП Вакарь О.В. |
Оплачений |
23 березня 2021 13:01
|
304 998,85 UAH | UA128201720344280020000050622 УЖКГ ММР ЗО |
UA963133990000026006055731020 ФОП Вакарь О.В. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зменшенням обсягу видатків замовника та з метою приведення ціни договору до фактичного обсягу видатків замовника, відповідно до п. 1) та п.4) ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та згідно п.3.1., п.3.3., п.10.4. та п.11.2. договору: |
Номер договору про закупівлю: | 21/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зменшенням обсягу видатків замовника та з метою передачі залишків за договором правонаступнику замовника, відповідно до п. 1) ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та згідно п.3.1., п.3.3., п.10.4. та п.11.2. договору: |
Номер договору про закупівлю: | 21/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку визначенням департаменту капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області - правонаступником прав та обов’язків управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області на підставі рішень 5 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VIII скликання від 26.03.2021 № 4/4 «Про реорганізацію управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області шляхом приєднання до департаменту капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (зі статусом юридичної особи)» і від 26.03.2021 № 5/6 «Про внесення змін до рішення 1 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VIІI скликання від 17.12.2020 № 7/45 «Про затвердження міської програми «Благоустрій міста»», відповідно до ст. 512 ЦК України, п. 6) ч.1. ст. 1, п. 3) ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та згідно п.3.1., п.10.4. та п.11.2. договору: 1. Визначити Замовником Договору № 21/21 від 26.02.2021 року (загальна сума 4 597 211,00грн без ПДВ, з урахуванням єдиного податку 5%), укладеного після з проведеної процедури відкритих торгів № UA-2021-01-27-010900-b - департамент капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області. |
Номер договору про закупівлю: | 21/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |