Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Какао, шоколад, відповідний код 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби)
Очікувана вартість
2 000,00 UAH
UA-2021-01-27-010718-b 7787eb7291fc4c03ab67241d1cc6d0e1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василик Наталія Миколаївна

+380669101482 nnatach_aa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Мирогощанська сільська рада Дубенського району Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 04385304
Місцезнаходження: 35623, Україна , Рівненська обл., село Мирогоща Друга, вулиця Миру, 100
Контактна особа: Василик Наталія Миколаївна
+380669101482
nnatach_aa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Товар повинен відповідати вимогам якості діючих стандартів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 кг
Какао, шоколад
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35623, Україна, Рівненська область, Дубенський район, с. Мирогоща Друга, вул. Студентська , 4 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно накладних (у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

27 січня 2021 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Намчук Микола Антонович
#2411610951
Переможець 2 000,00
UAH
27 січня 2021 16:21

Документи

27 січня 2021 16:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 16:23