Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до двигунів (Мercedes, Volkswagen, Iveco, Citroen)
Spare parts for engines (Mercedes, Volkswagen, Iveco, Citroen)
Spare parts for engines (Mercedes, Volkswagen, Iveco, Citroen)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-01-27-010116-b ● ff7863c18d8e465c8dc651cf83c11834
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі львівської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 22336769 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська область обл., м. Львів, вул. Словацького, 1 |
Контактна особа: |
Роман Бедрій +380507503200 bedriy-rm@ukrposhta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Андрій Соловій +380969514749 soloviy-am@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" v osobi lvivskoi dyrektsii |
National ID: | 22336769 |
Contact point: |
Roman Bedrii +380507503200 bedriy-rm@ukrposhta.ua |
Additional contacts: |
Андрій Соловій +380969514749 soloviy-am@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 14:31 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 27 січня 2021 15:56 |
Enquiries until: | 17 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 лютого 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 170 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 850 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини
Scope of the procurement
Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА", 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: ЛЬВІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА", 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Словацького , 1. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 22336769 . Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Розгорнути
Згорнути
Name of the customer: JOINT STOCK COMPANY "UKRPOSHTA", 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. Customer's category: a legal entity that carries out activities in certain areas of management. Code according to the USREOU of the customer: 21560045. Name of the buyer: LVIV DIRECTORATE OF JOINT STOCK COMPANY "UKRPOSHTA", 79000, Ukraine, Lviv region, Lviv, st. Slovatskoho, 1. Code according to the USREOU of the buyer: 22336769. The language of the tender offer is Ukrainian. All documents prepared by the participant are presented in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Security of the tender offer is not required, therefore conditions of its granting are not specified in the announcement. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers, specified in the announcement. When submitting tender proposals and creating data, the person authorized to sign the tender documents must pass electronic identification in the electronic procurement system with a qualified electronic signature (authentication) (ie, the CEP must be imposed on the proposal in the electronic procurement system). .
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 найменувань
Запасні частини до двигунів (Мercedes, Volkswagen, Iveco, Citroen)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Spare parts for engines (Mercedes, Volkswagen, Iveco, Citroen)
CPV: 34310000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
2 штуки
Насос водяний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Water pump
CPV: 34310000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
2 штуки
Насос водяний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Water pump
CPV: 34310000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
2 штуки
Насос водяний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Water pump
CPV: 34310000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 штуки
Насос водяний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Water pump
CPV: 34310000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 штуки
Насос водяний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Water pump
CPV: 34310000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 штуки
Вал розподільчий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Camshaft
CPV: 34310000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 штуки
Ремінь привода ГРМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Timing belt
CPV: 34310000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 штуки
Сальники клапанів (к-т)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Gaskets of valves (k-t)
CPV: 34310000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
16 штуки
Форсунка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Nozzle
CPV: 34310000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
16 штуки
Форсунка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Nozzle
CPV: 34310000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
10 штуки
Форсунка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Nozzle
CPV: 34310000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
10 штуки
Форсунка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Nozzle
CPV: 34310000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
2 штуки
Ролік натяжн. в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Tension roller. assembled
CPV: 34310000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 штуки
Турбокомпресор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Turbocharger
CPV: 34310000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок проводиться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату Товарів впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної партії Товарів, на підставі належно оформлених первинних документів, але не раніше дати реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА", 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: ЛЬВІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА", 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Словацького , 1. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 22336769 . Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2021 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2021 16:41 |
ТД_Запасні частини до двигунів_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx.zip | |
03 лютого 2021 16:41 |
Перелік змін.docx.zip | |
03 лютого 2021 16:41 |
Проток.ріш № 2 УО внесення змін.docx | |
03 лютого 2021 16:41 |
Перелік змін.docx | |
03 лютого 2021 16:41 |
ТД_Запасні частини до двигунів_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
03 лютого 2021 16:41 |
Проток.ріш № 2 УО внесення змін.docx.zip | |
27 січня 2021 15:56 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошеннях про проведення конкурентних процедур (Постанова КМУ від 11.10.2016 № 710).pdf |
03 лютого 2021 16:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 лютого 2021 16:41 |
ТД_Запасні частини до двигунів_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx.zip
|
|||
03 лютого 2021 16:41 |
Перелік змін.docx.zip
|
|||
03 лютого 2021 16:41 |
Проток.ріш № 2 УО внесення змін.docx
|
|||
03 лютого 2021 16:41 |
Перелік змін.docx
|
|||
03 лютого 2021 16:41 |
ТД_Запасні частини до двигунів_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
03 лютого 2021 16:41 |
Проток.ріш № 2 УО внесення змін.docx.zip
|
|||
27 січня 2021 15:56 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошеннях про проведення конкурентних процедур (Постанова КМУ від 11.10.2016 № 710).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-27-010116-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТРАК ОРИГІНАЛ", Код ЄДРПОУ:37031647
Дата подання: 02 лютого 2021 16:39
Обгрунтування вартості закупівлі
Просимо обгрунтувати вартість закупівлі. Хочемо звернути вашу увагу, що вартість лише двох позицій перевищує загальну суму тендера:
ринкова вартість турбокомпресора на IVECO STRALIS (2011 р.в.) (позиція 14 ТД) складає 55 000-60 000 грн з ПДВ, ринкова вартість форсунки MERCEDES ATEGO (2011 р.в.) (позиція 11 ТД) - 12 000-14 000 грн, вартість цих двох позицій у необхідній кількості складає 175 000 - 200 000 грн. В разі ненадання обгрунтування вважаємо за необхідне звернутися до АМКУ та оскаржити проведення тендера.
Розгорнути
Згорнути
ринкова вартість турбокомпресора на IVECO STRALIS (2011 р.в.) (позиція 14 ТД) складає 55 000-60 000 грн з ПДВ, ринкова вартість форсунки MERCEDES ATEGO (2011 р.в.) (позиція 11 ТД) - 12 000-14 000 грн, вартість цих двох позицій у необхідній кількості складає 175 000 - 200 000 грн. В разі ненадання обгрунтування вважаємо за необхідне звернутися до АМКУ та оскаржити проведення тендера.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2021 13:25
Перед виставленням закупівлі було ознайомлено з ринком аналогічних товарів. На ринку є учасники які готові надавати такі послуги відповідно до очікуваної вартості закупівлі. Основний нормативно-правовий документ, який регулює сферу закупівель товарів, робіт та послуг є Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року N 922-VIII із змінами (далі-Закон). Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2021 Львівської дирекції. Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за наступними принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Як вбачається, одним із вагомих принципів є: максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Також, участь у закупівлях можуть брати участь Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно листів Мінекономрозвитку (МЕРТУ), які не встановлюють норм права, а носять виключно інформаційний та рекомендаційні характери. Однією із таких рекомендацій (Інфолист МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, Наказ МЕРТУ «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275) є: «Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника». Тому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником за цінами відповідно до минулих укладених договорів на аналогічні товари з урахуванням комерційних пропозицій та дослідження ринку товарів. Оскільки, Замовник є товариством яке перебуває у власності держави (100% акцій належить державі), тому дотримується вимог у сфері публічних закупівель які відносяться до державних замовників. Враховуючи наведене слід зазначити.
На вимогу Учасника який подав у закупівлі: "Запасні частини до двигунів (Мercedes, Volkswagen, Iveco, Citroen)", id: UA-2021-01-27-010116-b, щодо обґрунтування вартіості закупівлі, а саме: позицій, які перевищують загальну суму тендеру - ринкова вартість турбокомпресора на IVECO STRALIS (2011 р.в.) (позиція 14 ТД) складає 55 000-60 000 грн з ПДВ, ринкова вартість форсунки MERCEDES ATEGO (2011 р.в.) (позиція 11 ТД) - 12 000-14 000 грн, вартість цих двох позицій у необхідній кількості складає 175 000 - 200 000 грн., повідомляю наступне.
Вартість форсунки для автомобіля MERCEDES ATEGO (2011 р.в.) (позиція 11 ТД) розраховувалась у відповідності до комерційних пропозицій та укладеного договору на аналогічний товар (Витяг із договору додається), вартість якої складає 3785,00 грн./одиницю.
Позиція № 14 в технічній специфікації (Додаток 3 до ТД) найменування якої – «турбокомпресор», що призначений для автомобіля IVECO STRALIS (2011 р.в.) здійснено описку. Тому найближчим часом буде внесено зміни в тендерну документацію у даній закупівель, а саме: найменування позиції 14 Додатку 3 ТД та в додатку до проекту договору (Додаток до договору Додатку 6 ТД) буде замінено на: «ремкомплект турбокомпресора».
Додаток:
1. Витяг з договору.
Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2021 Львівської дирекції. Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за наступними принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Як вбачається, одним із вагомих принципів є: максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Також, участь у закупівлях можуть брати участь Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно листів Мінекономрозвитку (МЕРТУ), які не встановлюють норм права, а носять виключно інформаційний та рекомендаційні характери. Однією із таких рекомендацій (Інфолист МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, Наказ МЕРТУ «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275) є: «Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника». Тому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником за цінами відповідно до минулих укладених договорів на аналогічні товари з урахуванням комерційних пропозицій та дослідження ринку товарів. Оскільки, Замовник є товариством яке перебуває у власності держави (100% акцій належить державі), тому дотримується вимог у сфері публічних закупівель які відносяться до державних замовників. Враховуючи наведене слід зазначити.
На вимогу Учасника який подав у закупівлі: "Запасні частини до двигунів (Мercedes, Volkswagen, Iveco, Citroen)", id: UA-2021-01-27-010116-b, щодо обґрунтування вартіості закупівлі, а саме: позицій, які перевищують загальну суму тендеру - ринкова вартість турбокомпресора на IVECO STRALIS (2011 р.в.) (позиція 14 ТД) складає 55 000-60 000 грн з ПДВ, ринкова вартість форсунки MERCEDES ATEGO (2011 р.в.) (позиція 11 ТД) - 12 000-14 000 грн, вартість цих двох позицій у необхідній кількості складає 175 000 - 200 000 грн., повідомляю наступне.
Вартість форсунки для автомобіля MERCEDES ATEGO (2011 р.в.) (позиція 11 ТД) розраховувалась у відповідності до комерційних пропозицій та укладеного договору на аналогічний товар (Витяг із договору додається), вартість якої складає 3785,00 грн./одиницю.
Позиція № 14 в технічній специфікації (Додаток 3 до ТД) найменування якої – «турбокомпресор», що призначений для автомобіля IVECO STRALIS (2011 р.в.) здійснено описку. Тому найближчим часом буде внесено зміни в тендерну документацію у даній закупівель, а саме: найменування позиції 14 Додатку 3 ТД та в додатку до проекту договору (Додаток до договору Додатку 6 ТД) буде замінено на: «ремкомплект турбокомпресора».
Додаток:
1. Витяг з договору.
Номер вимоги: UA-2021-01-27-010116-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТРАК ОРИГІНАЛ", Код ЄДРПОУ:37031647
Дата подання: 03 лютого 2021 13:42
Обгрунтування вартості закупівлі
У відповіді на вимогу Ви додали витяг з договору постачання, де вказана "Форсунка Мерседес Атего". Прошу вказати каталожний номер та функціональне призначення форсунки - для подачі палива, мастила, води на оприскування лобового скла тощо.
Стосовно ремкомплекту турбокомпресора - просимо надати каталожний номер та склад ремкомплекту.
Стосовно ремкомплекту турбокомпресора - просимо надати каталожний номер та склад ремкомплекту.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2021 17:55
Замовник розглянувши Вашу вимогу у закупівлі: «Запасні частини до двигунів (Мercedes, Volkswagen, Iveco, Citroen)», ДК 021:2015 - 34310000-3 Двигуни та їх частини, id закупівлі: UA-2021-01-27-010116-b, повідомляє наступне.
Функціонал форсунки до транспортного засобу Мерседес Атего – для подачі палива. Стосовно надання каталожних номерів форсунки та ремкомплекту турбокомпресора не має можливості, оскільки Замовник не володіє каталогами запчастин (паперовий та електронний варіант). Натомість Замовником надано він коди автомобілів, що дозволяє учаснику знайти відповідну деталь чи ремкомплект.
Функціонал форсунки до транспортного засобу Мерседес Атего – для подачі палива. Стосовно надання каталожних номерів форсунки та ремкомплекту турбокомпресора не має можливості, оскільки Замовник не володіє каталогами запчастин (паперовий та електронний варіант). Натомість Замовником надано він коди автомобілів, що дозволяє учаснику знайти відповідну деталь чи ремкомплект.
Номер вимоги: UA-2021-01-27-010116-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТРАК ОРИГІНАЛ", Код ЄДРПОУ:37031647
Дата подання: 03 лютого 2021 19:44
Уточнення
Стосовно ремкомплекту турбокомпресора - просимо надати каталожний номер та склад ремкомплекту турбокомпресора .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2021 17:58
Замовник розглянувши Вашу вимогу у закупівлі: «Запасні частини до двигунів (Мercedes, Volkswagen, Iveco, Citroen)», ДК 021:2015 - 34310000-3 Двигуни та їх частини, id закупівлі: UA-2021-01-27-010116-b, повідомляє наступне.
Стосовно складу ремкомплекту турбокомпресора – підшипник/и, сальник/и, крильчатка/и та ін, що необхідне для заміни несправних частин чи комплектуючих які необхідні для реставрації.
Стосовно надання каталожного номеру ремкомплекту турбокомпресора, повторно наголошуємо, що у Замовника відсутня така інформація, оскільки не володіє каталогами запчастин (паперовий та електронний варіант), а також різні виробники використовують свій каталожний номер. Вказавши конкретний номер, означає здійснення закупівлі конкретного товару виробника, що відповідно до ЗУ Про «Публічні закупівлі» є порушенням законодавства у сфері закупівлі. Натомість Замовником надано він коди автомобілів, що дозволяє учаснику знайти відповідну та розширену інформацію, деталь чи ремкомплект.
Стосовно складу ремкомплекту турбокомпресора – підшипник/и, сальник/и, крильчатка/и та ін, що необхідне для заміни несправних частин чи комплектуючих які необхідні для реставрації.
Стосовно надання каталожного номеру ремкомплекту турбокомпресора, повторно наголошуємо, що у Замовника відсутня така інформація, оскільки не володіє каталогами запчастин (паперовий та електронний варіант), а також різні виробники використовують свій каталожний номер. Вказавши конкретний номер, означає здійснення закупівлі конкретного товару виробника, що відповідно до ЗУ Про «Публічні закупівлі» є порушенням законодавства у сфері закупівлі. Натомість Замовником надано він коди автомобілів, що дозволяє учаснику знайти відповідну та розширену інформацію, деталь чи ремкомплект.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 березня 2021
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі львівської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 22336769 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська область обл., м. Львів, вул. Словацького, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФОП БРИЧ АРТЕМ СТЕПАНОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП БУРБАН ВАСИЛЬ СТЕПАНОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП БУРБАН ВАСИЛЬ СТЕПАНОВИЧ |
161 000,00
UAH з ПДВ
|
161 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП БРИЧ АРТЕМ СТЕПАНОВИЧ |
169 420,00
UAH з ПДВ
|
169 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП БУРБАН ВАСИЛЬ СТЕПАНОВИЧ #2740605290 |
Переможець |
161 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2022 13:04
|
звіт про виконання договору 13 3-871.pdf | укладений |
17 березня 2022 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:24
|
дод дог 1 до дог 13.3-871 .pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 18:11
|
doh 13 3 - 871 dvyhuny.zip | укладений |
23 березня 2021 18:10
|
doh 13 3 - 871 dvyhuny.pdf | укладений |
23 березня 2021 18:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. продовження терміну дії договору та збільшення суми договору, що не перевищує 20% основного договору. ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 13.3-871 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |