Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії В за ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-01-27-007637-b ● 52758155359f4e76b836ff68a54b336a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38503179 |
Місцезнаходження: | 36021, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Івана Мазепи, буд. 36 |
Контактна особа: |
Яна Рубець +380955988730 pmsd2_tender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2021 11:55 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 одиниця
Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2021 08:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2021 08:33 |
Оголошення Медичні відходи (біобокси) зі змінами.docx | |
27 січня 2021 14:32 |
Оголошення Медичні відходи (біобокси).docx |
02 лютого 2021 08:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2021 08:33 |
Оголошення Медичні відходи (біобокси) зі змінами.docx
|
|||
27 січня 2021 14:32 |
Оголошення Медичні відходи (біобокси).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
оновлена цінова в Розділі оголошення "До уваги учасника", а також в Додатку 2
Дата подання: 01 лютого 2021 17:44
Дата відповіді: 02 лютого 2021 08:26
Шановний Замовнику! В Розділі оголошення "До уваги учасника", а також в Додатку 2 є вимога про надання оновленої цінової пропозиції після аукціону.В учасників спрощенної закупівлі відсутня можливість завантажувати в систему будь-які документи після аукціону. Видаліть зазначену вимогу з Розділу оголошення "До уваги учасника" та з Додатку 2
Відповідь: Доброго дня!
На Ваш запит пояснюємо наступне:
Замовником переглянуто Додаток 2 та оголошення та винесено рішення, щодо внесення змін .
Дякуємо за запитання та взаєморозуміння.
На Ваш запит пояснюємо наступне:
Замовником переглянуто Додаток 2 та оголошення та винесено рішення, щодо внесення змін .
Дякуємо за запитання та взаєморозуміння.
Документи на пакети та фото запропонованої тари
Дата подання: 02 лютого 2021 10:54
Дата відповіді: 02 лютого 2021 11:06
Зазначені документи у п.1 та п.2 Додатку 1 потрібно надати у разі визнання Учасника Переможцем?
Відповідь: Доброго дня!
Документи у п.1 та п.2 Додатку 1 потрібно надати Учаснику до кінця строку подання пропозиції.
Дякуємо за розуміння!!!
Документи у п.1 та п.2 Додатку 1 потрібно надати Учаснику до кінця строку подання пропозиції.
Дякуємо за розуміння!!!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-27-007637-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:41037524
Дата подання: 28 січня 2021 14:54
Дискримінаційні вимоги
Встановлення дискримінаційних вимог Замовником
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2021 14:10
Доброго дня!
На Вашу вимогу щодо внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ID: UA-2021-01-27-007637-b, в частині можливості залучення субпідрядників/співвиконавців до виконання умов закупівлі, повідомляємо наступне:
- враховуючи, що предметом закупівлі є збирання з організацією подальшої утилізації відходів, які відносяться до категорії В (до якої належать інфіковані та потенційно інфіковані відходи, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу: використаний медичний інструмент ; предмети, забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами; органічні медичні відходи хворих ; харчові відходи з інфекційних відділень закладу; відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій ; відходи лікувально-діагностичних підрозділів закладів та диспансерів, забруднених мокротинням пацієнтів, мікробіологічних лабораторій, що здійснюють роботи із збудниками туберкульозу) та представляють небезпеку для навколишнього середовища та є за своєю суттю епідемічно небезпечними медичними відходами, з метою дотримання вимог природоохоронного законодавства, Замовник встановлює умову щодо заборони залучення третіх осіб до виконання умов договору. Вважаємо дану умову такою, що відповідає усім вимогам чинного законодавства України.
Замовник під час підготовки та проведення закупівлі керується Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля не є процедурою закупівля в розумінні Закону. Тож виходить що вимоги до предмету закупівлі, що встановлені Замовником жодним чином не порушують принципи здійснення закупівель.
Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, послуг, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування послуг та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
На основі вищенаведеного , уповноважена особа не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації. Дякуємо за взаєморозуміння.
На Вашу вимогу щодо внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ID: UA-2021-01-27-007637-b, в частині можливості залучення субпідрядників/співвиконавців до виконання умов закупівлі, повідомляємо наступне:
- враховуючи, що предметом закупівлі є збирання з організацією подальшої утилізації відходів, які відносяться до категорії В (до якої належать інфіковані та потенційно інфіковані відходи, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу: використаний медичний інструмент ; предмети, забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами; органічні медичні відходи хворих ; харчові відходи з інфекційних відділень закладу; відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій ; відходи лікувально-діагностичних підрозділів закладів та диспансерів, забруднених мокротинням пацієнтів, мікробіологічних лабораторій, що здійснюють роботи із збудниками туберкульозу) та представляють небезпеку для навколишнього середовища та є за своєю суттю епідемічно небезпечними медичними відходами, з метою дотримання вимог природоохоронного законодавства, Замовник встановлює умову щодо заборони залучення третіх осіб до виконання умов договору. Вважаємо дану умову такою, що відповідає усім вимогам чинного законодавства України.
Замовник під час підготовки та проведення закупівлі керується Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля не є процедурою закупівля в розумінні Закону. Тож виходить що вимоги до предмету закупівлі, що встановлені Замовником жодним чином не порушують принципи здійснення закупівель.
Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, послуг, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування послуг та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
На основі вищенаведеного , уповноважена особа не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації. Дякуємо за взаєморозуміння.
Номер вимоги: UA-2021-01-27-007637-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 01 лютого 2021 17:35
оновлена цінова після аукціону
В Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаємо видалити вимогу про надання оновленої цінової. Детальна інформація зазначена у вкладенному файлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 лютого 2021 08:22
Доброго дня!
На Вашу вимогу пояснюємо наступне:
Замовником переглянуто Додаток 2 та винесено рішення, щодо внесення змін до оголошення.
Дякуємо за запитання та взаєморозуміння.
На Вашу вимогу пояснюємо наступне:
Замовником переглянуто Додаток 2 та винесено рішення, щодо внесення змін до оголошення.
Дякуємо за запитання та взаєморозуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
74 400,00
UAH з ПДВ
|
71 568,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКО НОВА" |
102 000,00
UAH з ПДВ
|
71 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
96 000,00
UAH з ПДВ
|
96 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #37797799 |
Переможець |
71 568,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2021 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2021 10:54
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
14 червня 2021 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2021 17:50
|
Специфікація до Договору №270-21НВ.pdf | укладений |
27 лютого 2021 17:48
|
Договір №270-21НВ_26.02.21.pdf | укладений |
27 лютого 2021 17:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 270/21НВ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |