Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
гречка, вівсяні пластівці, крупа перлова, пшоно, крупа кукурудзяна, крупа пшенична, крупа ячміна, рис облущений, крупа «артек, борошно пшеничне вищого гатунку
Очікувана вартість
225 046,00 UAH
UA-2021-01-27-006539-c ● 370c0eb16e6245dd9e42c2719bb8d364
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мурованокуриловецької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44131574 |
Вебсайт: | http://mkur.osv.org.ua |
Місцезнаходження: | 23400, Україна , Вінницька обл., Муровані Курилівці, вул.Соборна,135 |
Контактна особа: |
Ободовська Катерина Володимирівна +380435621599 mur-kur_osvita21@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 15:58 |
Очікувана вартість: | 225 046,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 125,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1950 кг
Гречка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський район, Заклади освіти Мурованокуриловецької селищної ради. – Згідно Додатку 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
190 кг
Вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський район, Заклади освіти Мурованокуриловецької селищної ради. – Згідно Додатку 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613380-5 — Вівсяні пластівці
150 кг
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський район, Заклади освіти Мурованокуриловецької селищної ради. – Згідно Додатку 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613300-1 — Злакові продукти
90 кг
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський район, Заклади освіти Мурованокуриловецької селищної ради. – Згідно Додатку 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613300-1 — Злакові продукти
75 кг
Крупа кукурудзяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський район, Заклади освіти Мурованокуриловецької селищної ради. – Згідно Додатку 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
325 кг
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський район, Заклади освіти Мурованокуриловецької селищної ради. – Згідно Додатку 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
745 кг
Крупа ячміна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський район, Заклади освіти Мурованокуриловецької селищної ради. – Згідно Додатку 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2200 кг
Рис облущений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський район, Заклади освіти Мурованокуриловецької селищної ради. – Згідно Додатку 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15614000-5 — Рис оброблений
370 кг
Крупа «Артек»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський район, Заклади освіти Мурованокуриловецької селищної ради. – Згідно Додатку 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613300-1 — Злакові продукти
2000 кг
Борошно пшеничне вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський район, Заклади освіти Мурованокуриловецької селищної ради. – Згідно Додатку 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюється Покупцем у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривнях - шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 7 банківських днів з дати поставки тору та підписання документів про отримання товару Місцезнаходження: 23400, Вінницька область, Могилів-Подільський район, смт. Муровані Курилівці, вул Соборна, 135 Вид закупівлі – передбачений абз. 2 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%) Методика оцінки пропозицій - згідно п. 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації; Тендерні пропозиції готуються українською мовою; Код та назва номенклатурних позицій предмета закупівлі: | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 17:26 |
Перелік змін що вносяться.docx | |
05 лютого 2021 17:26 |
ЗТД крупи.docx | |
05 лютого 2021 17:26 |
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx |
05 лютого 2021 17:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 лютого 2021 17:26 |
Перелік змін що вносяться.docx
|
|||
05 лютого 2021 17:26 |
ЗТД крупи.docx
|
|||
05 лютого 2021 17:26 |
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-27-006539-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ВИСОЦЬКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ, Код ЄДРПОУ:3249006163
Дата подання: 25 лютого 2021 22:36
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Уповноваженій особі
Мурованокуриловецької селищної ради
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Рішенням уповноваженої особи Замовника, що оформлене протоколом №4 від 25.02.2021 року відхилив тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2021-01-27-006539-c - ФОП Висоцької О.М.
Однак слід звернути увагу Замовника що ФОП Висоцька О.М., надала довідку в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що дозволить ФОП Висоцькій О.М, у разі визначення її переможцем цих торгів та у разі укладання з нею договору, виконати договірні умови щодо постачання товару, згідно предмету закупівлі.
Дана довідка була завантажена в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли з розширенням pdf) з договором оренди нежитлового приміщення та свідоцтвом на право власності на нерухоме майно.
Крім того ФОП Висоцька О.М., надала довідку підтвердження, що виконувала аналогічні договора, та те що на протязі дії даних договорів товар постачався в строк та в об’ємах згідно заявок та умов договорів, якість товару відповідала чинному законодавству.
Слід звернути увагу Замовника, що він може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. ФОП Висоцька О.М., виконувала усі свої зобов’язання за раніше укладеними договорами про закупівлю з цим самим замовником.
У замовника відсутні дані про дострокового розірвання договорів з ФОП Висоцькою О.М., та до неї не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
Згідно тендерної документації Замовника спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Крім того довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону, надається учасником закупівлі лише після визнання його переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Крім того
Отже пропозиція ФОП Висоцької О.М відповідає всім умовам та вимогам до предмету закупівлі, визначених замовником, та має бути переглянута Замовником.
Відповідно до положення ч.20 ст. 14 ЗУ, я як учасник відкритих торгів, можу звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти, всебічно та об’єктивно розглянути дану Вимогу;
2. Усунути порушення процедури закупівлі;
3. Переглянути пропозицію ФОП Висоцької О.М, як таку, що відповідає умовам, визначеним Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
ФОП Висоцька Олена Миколаївна
Розгорнути
Згорнути
Мурованокуриловецької селищної ради
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Рішенням уповноваженої особи Замовника, що оформлене протоколом №4 від 25.02.2021 року відхилив тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2021-01-27-006539-c - ФОП Висоцької О.М.
Однак слід звернути увагу Замовника що ФОП Висоцька О.М., надала довідку в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що дозволить ФОП Висоцькій О.М, у разі визначення її переможцем цих торгів та у разі укладання з нею договору, виконати договірні умови щодо постачання товару, згідно предмету закупівлі.
Дана довідка була завантажена в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли з розширенням pdf) з договором оренди нежитлового приміщення та свідоцтвом на право власності на нерухоме майно.
Крім того ФОП Висоцька О.М., надала довідку підтвердження, що виконувала аналогічні договора, та те що на протязі дії даних договорів товар постачався в строк та в об’ємах згідно заявок та умов договорів, якість товару відповідала чинному законодавству.
Слід звернути увагу Замовника, що він може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. ФОП Висоцька О.М., виконувала усі свої зобов’язання за раніше укладеними договорами про закупівлю з цим самим замовником.
У замовника відсутні дані про дострокового розірвання договорів з ФОП Висоцькою О.М., та до неї не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
Згідно тендерної документації Замовника спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Крім того довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону, надається учасником закупівлі лише після визнання його переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Крім того
Отже пропозиція ФОП Висоцької О.М відповідає всім умовам та вимогам до предмету закупівлі, визначених замовником, та має бути переглянута Замовником.
Відповідно до положення ч.20 ст. 14 ЗУ, я як учасник відкритих торгів, можу звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти, всебічно та об’єктивно розглянути дану Вимогу;
2. Усунути порушення процедури закупівлі;
3. Переглянути пропозицію ФОП Висоцької О.М, як таку, що відповідає умовам, визначеним Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
ФОП Висоцька Олена Миколаївна
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2021 17:31
Розглянувши Вашу вимогу повідомляю:
- Щодо наявності довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в тендерній пропозиції учасника, надаю пояснення:
Дійсно, в документі «наявність основних засобів.pdf» на останній сторінці (сторінка 6) міститься текст з узагальненою інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також даний документ не містить назви на сторінці, що не дозволяє ідентифікувати що це є за документ.
Щодо відсутності інформації по ч. 2 ст. 17 Закону: згідно вимоги п. 5.5 ч. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі або шляхом заповнення відповідних електронних полів при поданні тендерної пропозиції інформацією у довільній формі, що підтверджує відсутність кожної з вказаних підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель». Тому, учасники мають надати інформацію по всіх пунктах під час подання пропозицій, а не лише учасник переможець.
Навіть якщо між Замовником та учасником немає не виконаних договорів, чи не було заключених договорів взагалі, така інформація надається в будь-якому випадку. Закон не містить норми про те, що надання інформації по ч. 2 ст. 17 передбачене лише для переможця торгів., оскільки в абзаці першому ч.2 ст. 17 зазначається що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника. Учасником є юридична особа, фізична особа-підприємець, чи фізична особа, які подали пропозицію на участь у закупівлі.
Дана інформація була відсутня у вашій тендерній пропозиції, що є підставою для відхилення згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником під час розгляду пропозицій дотримано усіх принципів здійснення закупівель та норм чинного законодавства.
- Щодо наявності довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в тендерній пропозиції учасника, надаю пояснення:
Дійсно, в документі «наявність основних засобів.pdf» на останній сторінці (сторінка 6) міститься текст з узагальненою інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також даний документ не містить назви на сторінці, що не дозволяє ідентифікувати що це є за документ.
Щодо відсутності інформації по ч. 2 ст. 17 Закону: згідно вимоги п. 5.5 ч. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі або шляхом заповнення відповідних електронних полів при поданні тендерної пропозиції інформацією у довільній формі, що підтверджує відсутність кожної з вказаних підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель». Тому, учасники мають надати інформацію по всіх пунктах під час подання пропозицій, а не лише учасник переможець.
Навіть якщо між Замовником та учасником немає не виконаних договорів, чи не було заключених договорів взагалі, така інформація надається в будь-якому випадку. Закон не містить норми про те, що надання інформації по ч. 2 ст. 17 передбачене лише для переможця торгів., оскільки в абзаці першому ч.2 ст. 17 зазначається що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника. Учасником є юридична особа, фізична особа-підприємець, чи фізична особа, які подали пропозицію на участь у закупівлі.
Дана інформація була відсутня у вашій тендерній пропозиції, що є підставою для відхилення згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником під час розгляду пропозицій дотримано усіх принципів здійснення закупівель та норм чинного законодавства.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-02-26-000004 • d111eb5728da405d9e5daa3b21ca6750
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-02-26
•
21:41
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Уповноваженій особі
Мурованокуриловецької селищної ради
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Рішенням уповноваженої особи Замовника, що оформлене протоколом №4 від 25.02.2021 року відхилив тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2021-01-27-006539-c - ФОП Висоцької О.М.
Однак слід звернути увагу Замовника що ФОП Висоцька О.М., надала довідку в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що дозволить ФОП Висоцькій О.М, у разі визначення її переможцем цих торгів та у разі укладання з нею договору, виконати договірні умови щодо постачання товару, згідно предмету закупівлі.
Дана довідка була завантажена в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли з розширенням pdf) з договором оренди нежитлового приміщення та свідоцтвом на право власності на нерухоме майно.
Крім того ФОП Висоцька О.М., надала довідку підтвердження, що виконувала аналогічні договора, та те що на протязі дії даних договорів товар постачався в строк та в об’ємах згідно заявок та умов договорів, якість товару відповідала чинному законодавству.
Слід звернути увагу Замовника, що він може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. ФОП Висоцька О.М., виконувала усі свої зобов’язання за раніше укладеними договорами про закупівлю з цим самим замовником.
У замовника відсутні дані про дострокового розірвання договорів з ФОП Висоцькою О.М., та до неї не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
Згідно тендерної документації Замовника спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Крім того довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону, надається учасником закупівлі лише після визнання його переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Крім того
Отже пропозиція ФОП Висоцької О.М відповідає всім умовам та вимогам до предмету закупівлі, визначених замовником, та має бути переглянута Замовником.
Відповідно до положення ч.20 ст. 14 ЗУ, я як учасник відкритих торгів, можу звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти, всебічно та об’єктивно розглянути дану Вимогу;
2. Усунути порушення процедури закупівлі;
3. Переглянути пропозицію ФОП Висоцької О.М, як таку, що відповідає умовам, визначеним Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
ФОП Висоцька Олена Миколаївна
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Погребняк Антоніна Василівна |
213 402,50
UAH з ПДВ
|
213 402,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ВИСОЦЬКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ |
223 070,00
UAH з ПДВ
|
223 070,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Вінпродтрейд" |
223 885,50
UAH з ПДВ
|
223 885,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Погребняк Антоніна Василівна #2537009806 |
Відхилено |
213 402,50
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 19:31
|
|
ВИСОЦЬКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ #3249006163 |
Відхилено |
223 070,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 17:41
|
|
ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897 |
Відхилено |
223 885,50
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 19:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
25 лютого 2021 19:08
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі