Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-24-09 /М-03/ - Драбів -Золотоноша на ділянці км 14+000 - км 24+000, Черкаська область. ДК 021:2015: 45230000-8
Current average repair of the highway of general membership of state importance T-24-09 / M-03 / - Drabiv - Zolotonosha on the section km 14 + 000 - km 24 + 000, Cherkasy region. DK 021: 2015: 45230000-8
Current average repair of the highway of general membership of state importance T-24-09 / M-03 / - Drabiv - Zolotonosha on the section km 14 + 000 - km 24 + 000, Cherkasy region. DK 021: 2015: 45230000-8
Очікувана вартість
227 339 446,00 UAH
UA-2021-01-27-005717-c ● 68f9b9f9e0ed4379bc67f8975d3ce629
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Контактна особа: |
Кучеренко Олена Вікторівна 380472714534 tenderck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road service in Cherkassy region |
National ID: | 05422303 |
Contact point: |
Kucherenko O.V. 380472714534 tenderck@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 12:04 |
Очікувана вартість: | 227 339 446,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 273 394,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6820183.38 UAH |
Publication date: | 27 січня 2021 16:13 |
Enquiries until: | 30 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 квітня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 227 339 446 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 273 394 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції у розділі 3 тендерної документації.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian. Conditions for providing security of the tender offer in section 3 of the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-24-09 /М-03/ - Драбів -Золотоноша на ділянці км 14+000 - км 24+000, Черкаська область. ДК 021:2015: 45230000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: T-24-09 — /М-03/ - Драбів - Золотоноша
Current average repair of the public road of state importance T-24-09 / M-03 / - Drabiv - Zolotonosha on the section km 14 + 000 - km 24 + 000, Cherkasy region. DK 021: 2015: 45230000-8
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від їх річної вартості, встановленого планом використання бюджетних коштів на строк не більше трьох місяців. Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для надання послуг за Договором. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Підрядник не надасть Замовнику підтвердження цільового використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п’яти) банківських днів після спливу вказаного строку. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику 5% від суми несвоєчасно використаних/повернутих коштів за кожен день такої затримки. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання форм КБ-2в, КБ-3, та за наявності відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 70 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2021 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2021 16:21 |
ПСР Т-24-09 14-24 30.03.2021.docx | |
30 березня 2021 16:19 |
Перелік змін 30.03.2021.docx |
30 березня 2021 16:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
30 березня 2021 16:21 |
ПСР Т-24-09 14-24 30.03.2021.docx
|
||||||||||||
30 березня 2021 16:19 |
Перелік змін 30.03.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
АБЗ
Дата подання: 09 лютого 2021 22:47
Дата відповіді: 12 лютого 2021 17:09
Згідно умов Замовника, поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-24-09 /М-03/ - Драбів -Золотоноша на ділянці км 14+000 - км 24+000, Черкаська область має виконуватись в період з дати підписання договору до 31.12.2022 року (п. 18.1. Проекту договору (Додаток №4 ТД (Далі Договір)). Пунктами 2.1.,2.2. Договору передбачено, що Підрядник зобов’язується забезпечити якісне виконання доручених йому послуг. Підрядник повинен виконати передбачені цим Договором підряду послуги, якість яких відповідає умовам нормативної документації України передбаченої для даного виду послуг. Якість, технологія та організація надання послуг має відповідати нормам діючих нормативно-правових актів, зокрема: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний»; ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови»; СОУ 42.1-37641918-114:2014 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон, модифіковані природними бітумами. Технічні умови». Договірна ціна є твердою (п.3.1.,3.7. Договору). Підрядник зобов’язаний надавати послуги згідно з проектною/кошторисною документацією з використанням прогресивних методів організації виробництва та праці і згідно з вимогами будівельних норм і правил. У спілкуванні з Замовником він організовує свою діяльність так, щоб вона не впливала негативно на діяльність Замовника та інших залучених на будівельний майданчик учасників (п.15.1. Договору).
Наше підприємство погоджується із вищевказаними умовами Замовника, але вважаємо що тендерна документація містить умову, що негативно впливає на створення та розвиток добросовісної конкуренції. А саме, в Частині №1.1.3 Розділу №1.1. Додатку №1 ТД «Інформація про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» наявна примітка: «потужність АБЗ, який зазначений Учасником, повинен мати потужність не менше 85 тон/годину». В той же час, згідно умов вказаної частини ТД, асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи. Крім того, у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником/Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції згідно дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та атестату виробництва асфальтобетонної суміші) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці частини 1.1.4 Розділу 1.1. Додатку №1 ТД.
Наше підприємство спроможне забезпечити виготовлення асфальтобетонних сумішей на АБЗ, що атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 та їх доставку з дотриманням вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” в кількості та терміни, що забезпечить дотримання показників щодо якості послуг та гарантує можливість виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг).
Просимо звернути увагу на те, що Замовником, в даному випадку, порушуються затверджені Уповноваженим органом Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства (наказ від 17.08.2020 № 1572), згідно яких суб'єкти сфери публічних закупівель повинні зменшувати ризики шляхом підготовки тендерної документації та проекту договору, стимулюючи добросовісну конкуренцію та розширення кола потенційних учасників. В Розділі IV. Рекомендації щодо кваліфікаційних критеріїв «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» викладено умови, яким повинен відповідати АБЗ.
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну умову щодо потужності АБЗ «не менше 85 тон/годину».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до умов тендерної документації, в межах строку подання тендерної пропозиції.
Уточнення до подання пропозиції
Дата подання: 11 лютого 2021 15:24
Дата відповіді: 12 лютого 2021 17:09
Шановний Замовник! Відповідно до умов ТД вимагається, що "У випадку, якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним у статті 17 Закону Замовник не вимагає документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті."Просимо вказати на які саме пункти надається довідка ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" надається довідка відповідно до кожного учасника об'єднання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До кожного учасника об'єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним у статті 17 Закону, відповідно до Додатку №2 ТД.
Види робіт
Дата подання: 15 лютого 2021 21:02
Дата відповіді: 18 лютого 2021 17:05
Щодо кваліфікаційного критерія «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)»
Згідно Додатку 1 розділу 1.3 Тендерної документації "Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ та ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше від об’ємів основних робіт в натуральних величинах, згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) – Додаток №3ТД.", а саме те, що основним видом послуг є: Улаштування шару основи із органомінеральної суміші або щебенево-піщаної суміші обробленої цементом в обсязі 89 228,30 м2.
Просимо надати відповідь, чи можна підтвердити досвід основних послуг по улаштуванню шару основи із органомінеральної суміші або щебенево-піщаної суміші обробленої цементом послугами з влаштування шару основи із СФОВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ВБН В.2.3-218-539:2007 «Споруди транспорту. Влаштування шарів дорожнього одягу автомобільних доріг загального користування з холодних сумішей, що містять фрезерований асфальтобетон» та СОУ 45.2-00018112¬061:2011 «Будівельні матеріали. Суміші органо-мінеральні дорожні з фрезерованих матеріалів дорожніх одягів, виготовлені за методом холодного ресайклінгу. Технічні умови» улаштування шару основи дорожнього одягу із сумішей органо-мінеральних дорожніх з фрезерованих матеріалів (далі - СФОВ) виконується за технологією холодного ресайклінгу, яка може реалізовуватися двома методами - безпосередньо на дорозі та приготуванням сумішей в установці. При приготуванні СФОВ в установці, їх укладання відповідно до вищезазначених будівельних норм виконується асфальтоукладачами або автогрейдерами з наступним ущільненням ланкою дорожніх котків. Аналогічними механізмами виконується приготування, укладання та ущільненням щебенево-піщаних сумішей (далі - ЩПС), оброблених цементом, згідно з ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 «Настанова з влаштування шарів дорожнього одягу з кам'яних матеріалів». Параметри приймального контролю для обох технологій також визначаються одним підрозділом (ряд. 40-41) таблиці 21.1 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво». Враховуючи вищенаведене, процеси влаштування основи дорожнього одягу із СФОВ та щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом є по суті технологічно подібними, оскільки: суміші обробляються в’яжучим, готуються в змішувачах примусової дії та влаштовуються в якості основи дорожнього одягу асфальтоукладальником. Таким чином, технологія приготування сумішей, їх укладення та технічні характеристики отриманого шару основи є ідентичними. Відповідно до умов Замовника, допускається підтвердження досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання відповідної інформації про виконання Учасником робіт, в тому числі, з улаштування шару основи із органомінеральної суміші або улаштування шару основи із щебенево-піщаної суміші обробленої цементом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-27-005717-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 17 лютого 2021 19:34
Вимога
Усунення порушень під час проведення тендеру
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2021 11:15
до тендерної документації внесені зміни з урахуванням належних доводів Скаржника
Номер вимоги: UA-2021-01-27-005717-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 18 лютого 2021 18:00
Вимога
Усунення порушень під час проведення тендеру
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2021 11:10
до тендерної документації внесено зміни
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-27-005717-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 24 лютого 2021 15:10
Дата подання: 24 лютого 2021 15:10
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 березня 2021 11:28
рішення від 26.02.2021 №3631+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 01 березня 2021 11:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2021 №4574.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 20:05
рішення від 10.03.2021 №4574.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 20:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.03.2021 року №4574-р/пк-пз та внесено зміни до умов тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 30 березня 2021 16:23
Номер скарги: UA-2021-01-27-005717-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 24 лютого 2021 18:35
Дата подання: 24 лютого 2021 18:35
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 березня 2021 14:28
рішення від 26.02.2021 №3634+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 березня 2021 14:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2021 № 4539.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 18:39
рішення від 10.03.2021 №4539.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 19:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.03.2021 року №4539-р/пк-пз та внесено зміни до умов тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 30 березня 2021 16:24
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 квітня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
КОНСОРЦІУМ "ДОРЛІДЕР" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
224 701 300,00
UAH з ПДВ
|
219 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
225 178 600,00
UAH з ПДВ
|
219 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
219 499 000,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 16:48
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 травня 2021 16:48
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
219 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2023 15:50
|
ДУ №11 до дог. №50.1-03 від 08.09.2023.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2023 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2023 16:22
|
ДУ №9 до дог 50.1-03.pdf | зміни до договору |
18 травня 2023 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 09:06
|
ДУ №8 до дог 50.1-03 від 30.12.2022.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2022 12:56
|
ДУ №7 до дог. №5.1-03 від 01.08.2022.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2022 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2022 11:34
|
ду №6 до дог. №50.1-03 від 30.05.2022.pdf | зміни до договору |
31 травня 2022 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2022 20:55
|
ДУ №5 до дог.№50.1-03 від 18.02.2022.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2022 20:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:45
|
ДУ №4 до дог.№50.1-03 від 29.12.21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 18:38
|
ДУ №3 до дог.№50.1-03 від 23.12.21.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 18:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2021 18:08
|
ДУ №2 до. дог.50.1-03 від 16.11.21.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 18:07
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 13:27
|
Дог. №50.1-03 від 26.05.2021.pdf | укладений |
27 травня 2021 13:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами), керуючись п. 1.2., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 50/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами), керуючись п. 1.2., 5.7., 5.8., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 50/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами), керуючись п. 1.2., 5.8., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 50/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №65 від 19.01.2022 р. «Деякі питання дорожнього господарства», керуючись пунктом 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 50/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 17.8 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 50/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи положення статті 39 Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 № 2290-IX), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 №803 «Деякі питання дорожнього господарства», керуючись пунктами 1.2., 5.3., 5.7., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 50/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 21.03.2023 року №255 «Про затвердження переліку об’єктів реконструкції, капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування у 2023 році», наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 року №Н-137/08-02, керуючись пунктом 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 50/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 17.8. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 50/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |