Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь
Current repair of pavement and pavement of roads, sidewalks of the street and road network, adjacent territories and intra-quarter passages of Melitopol
Очікувана вартість
70 000 000,00 UAH
UA-2021-01-27-004590-c 6540053e3c094b1f985e43a5ec238740
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спірідончук Віктор Миколайович

+380965105294 tender.ugkh.mlt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 25490034
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька область обл., місто Мелітополь, вул. Чернишевського, буд. 26, каб. 1
Контактна особа: Спірідончук Віктор Миколайович
+380965105294
tender.ugkh.mlt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Management of housing and communal services of the Melitopol town council of the Zaporizhzhya area
National ID: 25490034
Contact point: Spiridonchyk Victor Nicolaevic
+380965105294
tender.ugkh.mlt@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 січня 2021 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2021 15:03
Початок аукціону: 11 березня 2021 14:52
Очікувана вартість: 70 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Publication date: 27 січня 2021 14:59
Enquiries until: 17 лютого 2021 00:00
Complaints submission until: до 23 лютого 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 лютого 2021 15:03

Information

Estimated total value: 70 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 350 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь
Current repair of pavement and pavement of roads, sidewalks of the street and road network, adjacent territories and intra-quarter passages of Melitopol
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Чернишевського, 26
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current repair of pavement and pavement of roads, sidewalks of the street and road network, adjacent territories and intra-quarter passages of Melitopol
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником після пред'явлення Виконавцем: Акту приймання-передачі наданих послуг (примірна форма № КБ-2в), Довідки про вартість наданих послуг та витрат (примірна форма № КБ-3) з наданням підтверджуючих документів на вартість матеріальних ресурсів (відповідно до п.6.4. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), та після підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-11-000007 ● 07d9b82279ab4d1e84e001a87a4c5f0b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2021 11:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

11.03.2021 № 121

Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь», ID: UA-2021-01-27-004590-c, яка проводиться Управлінням житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-11 11:44:47

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі: «Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-27-004590-c), яка проводиться Управлінням житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Під час моніторингу встановлено, що Оголошення про проведення зазначеної процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до частини третьої статті 10 Закону, оскільки очікувана вартість закупівлі становить 70 000 000,00 грн (що перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро).
Згідно з частиною першою статті 28 Закону, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації про закупівлю, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2021 о 15:03, аукціон призначено на 11 березня 2021 на 14:52.
В той же час, учасником ТОВ «Дорбуд» у складі пропозиції наявні завантажені файли «цінова пропозиція.pdf» та «ДЦ_ДЦ_3.pdf», в яких визначено ціну пропозиції/договірну ціну у розмірі 69 997 368,58 грн, та які було розкрито 27 лютого 2021, до проведення аукціону. Тобто, запропонована цінова пропозиція учасника ТОВ «Дорбуд» була розкрита на етапі прекваліфікації та доступна до перегляду всім учасникам та Замовнику процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 28 Закону, та унеможливлює дотримання принципів закупівель, встановлених статтею 5 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Враховуючи, що зазначені вище порушення законодавства у сфері публічних закупівель неможливо усунути, прошу надати пояснення щодо причин невідміни даних торгів через неможливість усунення порушень.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Додаток: скрін-шот з електронної системи закупівель, файли пропозиції учасника ТОВ «Дорбуд» - «цінова пропозиція.pdf» та «ДЦ_ДЦ_3.pdf».

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-15 13:28:12

Про надання інформації по закупівлі ID: UA-2021-01-27-004590-c

На опубліковану 11.03.2021 о 11:44 вимогу Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, щодо надання Пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі: «Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-27-004590-c) Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник) повідомляє наступне:
Відповідно до інформації про вищевказану закупівлю, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2021 о 15:03, аукціон призначено на 11 березня 2021 на 14:52.
Враховуючи очікувану вартість закупівлі - оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій 27 лютого 2021 о 15:03, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкрилися всі файли тендерної пропозиції, подані учасником ТОВ «Дорбуд» у тому числі і наявні у складі пропозиції завантажені файли «цінова пропозиція.pdf» та «ДЦ_ДЦ_3.pdf».
Вважаємо, що автоматичне розкриття електронною системою закупівель інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції є суто технічною (механічною) помилкою. При розгляді тендерних пропозицій учасників для допуску до аукціону перевірялася інформації на відповідність учасників до тендерної документації. Статтею 31 Закону встановлено вичерпний перелік підстав відповідно до яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Зазначенням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо порушення Замовником вимог статті 28 Закону є неогрунтовним, з наступних причин: в Законі відсутня норма (пробіл у Праві) як поступати Замовнику у випадку коли на етапі Прекваліфікації електронною системою закупівель автоматично розкрилися всі файли тендерної пропозиції, у тому числі і наявні у складі пропозиції завантажені файли «цінова пропозиція.pdf» та «ДЦ_ДЦ_3.pdf». Замовнику невідомо з яких саме причин (технічних, механічних чи збій у електронній системі) це сталося. Також жодних з принципів публічних закупівель перерахованих у ст. 5 Закону Замовник не порушував. Також суть виявлених Східним офісом Держаудитслужби в Запорізькій області формальних причин технічної (механічної) помилки не зачіпають бюджетні інтереси Територіальної громади міста Мелітополя та не впливає на ефективність цільового використання бюджетних коштів. У разі задоволення вимоги Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону призведе до несприятливих наслідків у виконанні поточного ремонту дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-11 12:15:02

додаток до Запиту на пояснення від 11.03.2021

додаток до Запиту на пояснення від 11.03.2021

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-15 13:31:19

Про надання інформації по закупівлі ID: UA-2021-01-27-004590-c

На опубліковану 11.03.2021 о 11:44 вимогу Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, щодо надання Пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі: «Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-27-004590-c) Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник) повідомляє наступне:
Відповідно до інформації про вищевказану закупівлю, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2021 о 15:03, аукціон призначено на 11 березня 2021 на 14:52.
Враховуючи очікувану вартість закупівлі - оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій 27 лютого 2021 о 15:03, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкрилися всі файли тендерної пропозиції, подані учасником ТОВ «Дорбуд» у тому числі і наявні у складі пропозиції завантажені файли «цінова пропозиція.pdf» та «ДЦ_ДЦ_3.pdf».
Вважаємо, що автоматичне розкриття електронною системою закупівель інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції є суто технічною (механічною) помилкою. При розгляді тендерних пропозицій учасників для допуску до аукціону перевірялася інформації на відповідність учасників до тендерної документації. Статтею 31 Закону встановлено вичерпний перелік підстав відповідно до яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Зазначенням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо порушення Замовником вимог статті 28 Закону є неогрунтовним, з наступних причин: в Законі відсутня норма (пробіл у Праві) як поступати Замовнику у випадку коли на етапі Прекваліфікації електронною системою закупівель автоматично розкрилися всі файли тендерної пропозиції, у тому числі і наявні у складі пропозиції завантажені файли «цінова пропозиція.pdf» та «ДЦ_ДЦ_3.pdf». Замовнику невідомо з яких саме причин (технічних, механічних чи збій у електронній системі) це сталося. Також жодних з принципів публічних закупівель перерахованих у ст. 5 Закону Замовник не порушував. Також суть виявлених Східним офісом Держаудитслужби в Запорізькій області формальних причин технічної (механічної) помилки не зачіпають бюджетні інтереси Територіальної громади міста Мелітополя та не впливає на ефективність цільового використання бюджетних коштів. У разі задоволення вимоги Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону призведе до несприятливих наслідків у виконанні поточного ремонту дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь


Голова комісії з припинення,
начальник управління Олексій ТЕГІМБАЄВ

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-03-19 11:58:23

Роз'яснення щодо висновку

На опублікований 17.03.2021 о 10:25 Висновок Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, про результати моніторингу закупівлі: «Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-27-004590-c) Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник) повідомляє наступне:
1. На Вимогу № 1 - моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 3.4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття, та у Додатку 3 «Цінова пропозиція» до ТД передбачено погодження Учасника стосовно дотримання умов пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Вищезазначене не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Надаємо Заперечення № 1, а саме: заперечуємо щодо порушення пунктів 11, 14 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме: - у пункті 3.4 розділу Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, Замовником визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, оскільки перебіг строку дії тендерної пропозиції починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, - повідомляємо, що пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації закупівлі UA-2021-01-27-004590-c визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (розкриття пропозицій відбулось під час аукціону 11.03.2021 року), а кінцева дата подання тендерних пропозицій – 27.02.2021 року. Тобто, відповідно до тендерної документації даної закупівлі термін дії тендерної пропозиції більше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій на 12 днів. Відповідно до пункт.11 ч.2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: «11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;». З цієї норми Закону очевидними є два факти: - Закон не вимагає від Замовника встановлювати/ прописувати у тендерній документації дату, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними (а лише строк їх дії); - дата, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними, імперативно визначена самим Законом - це дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, передбачену п.11 ч.2 ст.22 Закону норму чітко виконано, тендерна документація складена належно в цій частині, тобто строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, більше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2. На Вимогу № 2 - під час моніторингу встановлено, що Оголошення про проведення зазначеної процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до частини третьої статті 10 Закону, оскільки очікувана вартість закупівлі становить 70 000 000,00 грн (що перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро). Згідно з частиною першою статті 28 Закону, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Відповідно до інформації про закупівлю, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2021 року о 15:03, аукціон призначено на 11 березня 2021 року на 14:52. В той же час, учасник ТОВ «Дорбуд» у складі пропозиції завантажив файли «цінова пропозиція.pdf» та «ДЦ_ДЦ_3.pdf», в яких визначено ціну пропозиції/договірну ціну у розмірі 69 997 368,58 грн, та які було розкрито 27 лютого 2021, до проведення аукціону. Тобто, запропонована цінова пропозиція учасника ТОВ «Дорбуд» була розкрита на етапі прекваліфікації та доступна до перегляду всім учасникам та Замовнику процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 28 Закону, та унеможливлює дотримання принципів закупівель, встановлених статтею 5 Закону.
Надаємо Заперечення № 2, а саме: відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Стосовно цього повідомляємо, що електронне поле з зазначенням інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції ТОВ «Добробут», у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель не було розкрито, розкриттю автоматично підлягали лише файли тендерної пропозиції Учасника такі як «цінова пропозиція.pdf» та «ДЦ_ДЦ_3.pdf». Вважаємо, що автоматичне розкриття електронною системою закупівель всіх файлів тендерної пропозиції є суто технічною (механічною) помилкою. Норму закону стосовно частини першої статті 28 Закону, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції не порушено електронне поле з зазначенням інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції ТОВ «Добробут» розкриттю не підлягало та автоматично не розкрито.
3. На Вимогу № 3 - також моніторингом установлено, що Замовником здійснено розгляд тендерних пропозицій до проведення автоматичної оцінки, оскільки оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону, та за результатами розгляду Замовником допущено до електронного аукціону тендерні пропозиції обох учасників тендеру, проте учасник ТОВ «Дорбуд» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону. Так, згідно пункту 3.5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, перелік документів, що подаються учасником для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам відповідно до статей 16, 17 Закону, зазначені в Додатку № 2 до ТД. У свою чергу, Додатком № 2 ТД визначено, що на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного та/або аналогічних договорів», учасник повинен надати Довідку про виконання аналогічних договорів та скановані копії укладеного та/або укладених аналогічного та/або аналогічних договорів про надання послуг (не менше 1-го договору який попадає в термін 2019-2020 р.). У складі тендерної пропозиції ТОВ «Дорбуд» надана Довідка про виконання двох аналогічних договорів та додані скановані копії зазначених у Довідці договорів: 1) договір від 18.07.2019 № 18/07-ПРЯким про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги 0082086 Якимівка-Новоданилівка-Таврійське-Петрівка, км5+000-км 10+000 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг) з ДП «Місцеві дороги Запорізької області»; 2) договір від 08.04.2019 № 08/04-ЕУЯк про закупівлю послуг 45230000-8 Будівництво труборпроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Якимівський район)) з ДП «Місцеві дороги Запорізької області». При цьому, згідно розділу ХІІІ договору від 18.07.2019 № 18/07- ПРЯким, невід’ємною частиною цього договору є: 1) Додаток 1 - Договірна ціна по формі, яка наведена у додатку С Правил визначення вартості будівництва ДСТУ БД.1.1-1:2013; 2) Додаток 2 – Календарний план; 3) Додаток 3 – Технічна специфікація; 4) Додаток 4 - Перелік субпідрядників, та згідно розділу ХІІІ договору від 08.04.2019 № 08/04-ЕУЯк, невід’ємною частиною цього договору є: 1) Додаток 1 - договірна ціна на послуги по формі, яка наведена у додатку С Правил визначення вартості будівництва ДСТУ БД.1.1-1:2013; 2) Додаток 2 – перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (Якимівський район); 3) Додаток 3 – технічна специфікація. Проте, учасником ТОВ «Дорбуд» не надано жодного додатку до жодного аналогічного договору, тобто аналогічні договори від 18.07.2019 № 18/07-ПРЯким та від 08.04.2019 № 08/04- ЕУЯк надано в неповному обсязі, чим не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Надаємо Заперечення № 3, а саме: перш за все вимогами ( умовами) тендерної документації не встановлено надання Учасником аналогічних договорів з усіма додатками які є невід’ємою частиною договору.
Також відповідно до нової редакції Закону суттєво розширено можливості та обов’язки замовника самостійно перевіряти інформацію, надану учасниками, а саме: відповідно до ч.4 ст.22 « Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Тобто згідно з частиною 4 статті 22 нової редакції Закону з 19.04.2020 правило «не вимагаю те, що можу побачити і сам» застосовують не лише щодо підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених статтею 17 Закону, але і щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації! Стосовно цього висновок, що оскільки виконанню підлягають усі норми Закону, в закупівлях оголошених починаючи з 19.04.2020, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації оприлюдненої у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» — стосовно будь-яких вимог тендерної документації, у тому числі за статтями 16 та 17 Закону.
Інформація стосовно договору від 18.07.2019 № 18/07-ПРЯким про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги 0082086 Якимівка-Новоданилівка-Таврійське-Петрівка, км5+000-км 10+000 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг) з ДП «Місцеві дороги Запорізької області» міститься у відкритому доступі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-17-001537-a.
Інформація стосовно договору від 08.04.2019 № 08/04-ЕУЯк про закупівлю послуг 45230000-8 Будівництво труборпроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Якимівський район)) з ДП «Місцеві дороги Запорізької області» міститься у відкритому доступі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-05-000150-a.
Також повідомляємо, що у Висновку Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області результати моніторингу закупівлі не зачіпають бюджетні інтереси Територіальної громади міста Мелітополя і не впливають на ефективність цільового використання бюджетних коштів. У разі задоволення вимоги Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області і відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону призведе до несприятливих наслідків у виконанні поточного ремонту дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь.
Отже на Висновок Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, про результати моніторингу закупівлі: «Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-27-004590-c) Замовником надані аргументовані заперечення.





Голова комісії з припинення,
начальник управління Олексій ТЕГІМБАЄВ

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 08/0048пр/2021
Дата публікації: 10 лютого 2022
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 2 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 08/0048пн/2021
Дата відкриття провадження: 12 травня 2021

Документи:

10 лютого 2022 09:08
Електронний підпис
10 лютого 2022 08:58
Електронний підпис
Номер протоколу: 08/0049пр/2021
Дата публікації: 10 лютого 2022
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 937/3797/21
Дата відкриття провадження: 24 травня 2021

Документи:

10 лютого 2022 09:15
Електронний підпис
10 лютого 2022 09:05
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 березня 2021
UA-2021-01-27-004590-c6540053e3c094b1f985e43a5ec238740
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 25490034
Місцезнаходження: 72312, Україна, Запорізька область обл., місто Мелітополь, вул. Чернишевського, буд. 26, каб. 1
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ "Дорбуд" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

26 лютого 2021 09:46
відомості.pdf
26 лютого 2021 09:46
довідка аналогічні.pdf
26 лютого 2021 09:46
ДЦ_ДЦ_3.pdf
26 лютого 2021 09:46
лист підтвердження.pdf
26 лютого 2021 09:46
обладнання.pdf
26 лютого 2021 09:46
проект договору.pdf
26 лютого 2021 09:46
Тех завдання.pdf
26 лютого 2021 09:46
уповноважена особа.pdf
26 лютого 2021 09:46
цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2021 09:46
Аналогічні акти.pdf
26 лютого 2021 09:45
Аналогічні договори.pdf
26 лютого 2021 09:45
Атестат завод.pdf
26 лютого 2021 09:45
Виписка.PDF
26 лютого 2021 09:45
Витяг (3).PDF
26 лютого 2021 09:45
Витяг ПДВ.pdf
26 лютого 2021 09:45
Довiдка завод.pdf
26 лютого 2021 09:45
Довiдка_власники.pdf
26 лютого 2021 09:45
Довiдка_довкiлля.pdf
26 лютого 2021 09:45
довiдка_ст17.pdf
26 лютого 2021 09:45
Довідка мат.база.pdf
26 лютого 2021 09:45
Довідка працівники.pdf
26 лютого 2021 09:45
Довідка субпідряд.pdf
26 лютого 2021 09:45
Лист згода (1).pdf
26 лютого 2021 09:45
Наказ на директора.PDF
26 лютого 2021 09:45
Описи.pdf
26 лютого 2021 09:45
Статут.pdf
26 лютого 2021 09:40
Електронний підпис
26 лютого 2021 09:40
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

17 березня 2021 10:41
Електронний підпис
17 березня 2021 10:41
Електронний підпис
17 березня 2021 10:41
Електронний підпис
17 березня 2021 10:41
Електронний підпис
17 березня 2021 10:37
Документи переможця.pdf
26 лютого 2021 14:32
Електронний підпис
26 лютого 2021 14:31
Електронний підпис
26 лютого 2021 14:26
Довідки відповідність.pdf
26 лютого 2021 14:26
Довідки кваліфікація.pdf
26 лютого 2021 14:26
Довідка завод.pdf
26 лютого 2021 14:26
Технічні умови.pdf
26 лютого 2021 14:26
Договірна ціна.pdf
26 лютого 2021 14:26
Цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2021 14:26
Проект договору.pdf
26 лютого 2021 14:26
Лист підтвердження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Дорбуд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" 69 985 717,09
UAH з ПДВ
69 985 717,09
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Дорбуд" 69 997 368,58
UAH з ПДВ
69 997 368,58
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 березня 2021 10:41
Електронний підпис
17 березня 2021 10:41
Електронний підпис
17 березня 2021 10:41
Електронний підпис
17 березня 2021 10:41
Електронний підпис
17 березня 2021 10:37
Документи переможця.pdf
26 лютого 2021 14:32
Електронний підпис
26 лютого 2021 14:31
Електронний підпис
26 лютого 2021 14:26
Довідки відповідність.pdf
26 лютого 2021 14:26
Довідки кваліфікація.pdf
26 лютого 2021 14:26
Довідка завод.pdf
26 лютого 2021 14:26
Технічні умови.pdf
26 лютого 2021 14:26
Договірна ціна.pdf
26 лютого 2021 14:26
Цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2021 14:26
Проект договору.pdf
26 лютого 2021 14:26
Лист підтвердження.pdf

Публічні документи

26 лютого 2021 09:46
відомості.pdf
26 лютого 2021 09:46
довідка аналогічні.pdf
26 лютого 2021 09:46
ДЦ_ДЦ_3.pdf
26 лютого 2021 09:46
лист підтвердження.pdf
26 лютого 2021 09:46
обладнання.pdf
26 лютого 2021 09:46
проект договору.pdf
26 лютого 2021 09:46
Тех завдання.pdf
26 лютого 2021 09:46
уповноважена особа.pdf
26 лютого 2021 09:46
цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2021 09:46
Аналогічні акти.pdf
26 лютого 2021 09:45
Аналогічні договори.pdf
26 лютого 2021 09:45
Атестат завод.pdf
26 лютого 2021 09:45
Виписка.PDF
26 лютого 2021 09:45
Витяг (3).PDF
26 лютого 2021 09:45
Витяг ПДВ.pdf
26 лютого 2021 09:45
Довiдка завод.pdf
26 лютого 2021 09:45
Довiдка_власники.pdf
26 лютого 2021 09:45
Довiдка_довкiлля.pdf
26 лютого 2021 09:45
довiдка_ст17.pdf
26 лютого 2021 09:45
Довідка мат.база.pdf
26 лютого 2021 09:45
Довідка працівники.pdf
26 лютого 2021 09:45
Довідка субпідряд.pdf
26 лютого 2021 09:45
Лист згода (1).pdf
26 лютого 2021 09:45
Наказ на директора.PDF
26 лютого 2021 09:45
Описи.pdf
26 лютого 2021 09:45
Статут.pdf
26 лютого 2021 09:40
Електронний підпис
26 лютого 2021 09:40
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Дорбуд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
#36652075
Переможець 69 985 717,09
UAH з ПДВ
12 березня 2021 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
#36652075
69 985 717,09
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 15:20
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 14:23
Додаткова угода _3 від 19.04.2021.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 14:20
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 16:21
д-у 2 до 32-21 від 24.03.2021 станом 14.04.2021.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 11:35
д-у 1 до 32-21 від 24.03.2021 станом 24.03.2021.pdf зміни до договору
25 березня 2021 11:34
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 11:19
Додаток до договору 32-21 від 24.03.2021 д-ц.pdf укладений
25 березня 2021 11:16
Додаток до договору 32-21 від 24.03.2021 пр. д-ц.pdf укладений
25 березня 2021 11:16
Договір 32-21 від 24.03.2021.pdf укладений
25 березня 2021 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягу видатків замовника та з метою приведення договорної ціни до фактичного обсягу видатків замовника та покращення якості предмета закупівлі, відповідно до п.1) і 3) ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі та згідно п. 3.1., 3.3., 3.4., 3.5., 12.1. та 12.3. договору
Номер договору про закупівлю: 32/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягу видатків замовника та з метою передачі залишків за договором правонаступнику замовника, відповідно до п. 1) ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та згідно п.3.1., п.3.3., п.10.4. та п.11.2. договору:
Номер договору про закупівлю: 32/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з визначенням департаменту капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області - правонаступником прав та обов’язків управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області на підставі рішень 5 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VIII скликання від 26.03.2021 № 4/4 «Про реорганізацію управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області шляхом приєднання до департаменту капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (зі статусом юридичної особи)» і від 26.03.2021 № 5/6 «Про внесення змін до рішення 1 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VIІI скликання від 17.12.2020 № 7/45 «Про затвердження міської програми «Благоустрій міста»», відповідно до ст. 512 ЦК України, п. 6) ч.1. ст. 1, п. 3) ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та згідно п.3.1., п.12.1. та п.12.3. договору: 1. Визначити Замовником Договору № 32/21 від 24.03.2021 року (загальна сума 69985717,09 грн. з ПДВ), укладеного після з проведеної процедури закупівлі: відкриті торги з публікацією англійською мовою № UA-2021-01-27-004590-с - департамент капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області.
Номер договору про закупівлю: 32/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 68 136 376,10
UAH (в тому числі ПДВ 11 356 062,68 UAH)