Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current repair of pavement and pavement of roads, sidewalks of the street and road network, adjacent territories and intra-quarter passages of Melitopol
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 25490034 |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька область обл., місто Мелітополь, вул. Чернишевського, буд. 26, каб. 1 |
Контактна особа: |
Спірідончук Віктор Миколайович +380965105294 tender.ugkh.mlt@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Management of housing and communal services of the Melitopol town council of the Zaporizhzhya area |
National ID: | 25490034 |
Contact point: |
Spiridonchyk Victor Nicolaevic +380965105294 tender.ugkh.mlt@i.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2021 15:03 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 14:52 |
Очікувана вартість: | 70 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 27 січня 2021 14:59 |
Enquiries until: | 17 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 лютого 2021 15:03 |
Information
Estimated total value: | 70 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 350 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником після пред'явлення Виконавцем: Акту приймання-передачі наданих послуг (примірна форма № КБ-2в), Довідки про вартість наданих послуг та витрат (примірна форма № КБ-3) з наданням підтверджуючих документів на вартість матеріальних ресурсів (відповідно до п.6.4. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), та після підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 15:06 |
Протокол 40 від 19.02.2021 зі змінами.pdf | |
19 лютого 2021 15:06 |
ТД Поточний ремонт доріг міста Мелітополя 2021 березень-грудень редагований.doc | |
28 січня 2021 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 15:06 |
Протокол 40 від 19.02.2021 зі змінами.pdf
|
||
19 лютого 2021 15:06 |
ТД Поточний ремонт доріг міста Мелітополя 2021 березень-грудень редагований.doc
|
||
28 січня 2021 11:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-11-000007 ● 07d9b82279ab4d1e84e001a87a4c5f0b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2021 11:38 |
НАКАЗ
11.03.2021 № 121
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь», ID: UA-2021-01-27-004590-c, яка проводиться Управлінням житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-11 11:44:47
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-27-004590-c), яка проводиться Управлінням житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Під час моніторингу встановлено, що Оголошення про проведення зазначеної процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до частини третьої статті 10 Закону, оскільки очікувана вартість закупівлі становить 70 000 000,00 грн (що перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро).
Згідно з частиною першою статті 28 Закону, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації про закупівлю, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2021 о 15:03, аукціон призначено на 11 березня 2021 на 14:52.
В той же час, учасником ТОВ «Дорбуд» у складі пропозиції наявні завантажені файли «цінова пропозиція.pdf» та «ДЦ_ДЦ_3.pdf», в яких визначено ціну пропозиції/договірну ціну у розмірі 69 997 368,58 грн, та які було розкрито 27 лютого 2021, до проведення аукціону. Тобто, запропонована цінова пропозиція учасника ТОВ «Дорбуд» була розкрита на етапі прекваліфікації та доступна до перегляду всім учасникам та Замовнику процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 28 Закону, та унеможливлює дотримання принципів закупівель, встановлених статтею 5 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Враховуючи, що зазначені вище порушення законодавства у сфері публічних закупівель неможливо усунути, прошу надати пояснення щодо причин невідміни даних торгів через неможливість усунення порушень.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Додаток: скрін-шот з електронної системи закупівель, файли пропозиції учасника ТОВ «Дорбуд» - «цінова пропозиція.pdf» та «ДЦ_ДЦ_3.pdf».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-15 13:28:12
Про надання інформації по закупівлі ID: UA-2021-01-27-004590-c
На опубліковану 11.03.2021 о 11:44 вимогу Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, щодо надання Пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі: «Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-27-004590-c) Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник) повідомляє наступне:
Відповідно до інформації про вищевказану закупівлю, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2021 о 15:03, аукціон призначено на 11 березня 2021 на 14:52.
Враховуючи очікувану вартість закупівлі - оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій 27 лютого 2021 о 15:03, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкрилися всі файли тендерної пропозиції, подані учасником ТОВ «Дорбуд» у тому числі і наявні у складі пропозиції завантажені файли «цінова пропозиція.pdf» та «ДЦ_ДЦ_3.pdf».
Вважаємо, що автоматичне розкриття електронною системою закупівель інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції є суто технічною (механічною) помилкою. При розгляді тендерних пропозицій учасників для допуску до аукціону перевірялася інформації на відповідність учасників до тендерної документації. Статтею 31 Закону встановлено вичерпний перелік підстав відповідно до яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Зазначенням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо порушення Замовником вимог статті 28 Закону є неогрунтовним, з наступних причин: в Законі відсутня норма (пробіл у Праві) як поступати Замовнику у випадку коли на етапі Прекваліфікації електронною системою закупівель автоматично розкрилися всі файли тендерної пропозиції, у тому числі і наявні у складі пропозиції завантажені файли «цінова пропозиція.pdf» та «ДЦ_ДЦ_3.pdf». Замовнику невідомо з яких саме причин (технічних, механічних чи збій у електронній системі) це сталося. Також жодних з принципів публічних закупівель перерахованих у ст. 5 Закону Замовник не порушував. Також суть виявлених Східним офісом Держаудитслужби в Запорізькій області формальних причин технічної (механічної) помилки не зачіпають бюджетні інтереси Територіальної громади міста Мелітополя та не впливає на ефективність цільового використання бюджетних коштів. У разі задоволення вимоги Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону призведе до несприятливих наслідків у виконанні поточного ремонту дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-11 12:15:02
додаток до Запиту на пояснення від 11.03.2021
додаток до Запиту на пояснення від 11.03.2021
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-15 13:31:19
Про надання інформації по закупівлі ID: UA-2021-01-27-004590-c
На опубліковану 11.03.2021 о 11:44 вимогу Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, щодо надання Пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі: «Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-27-004590-c) Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник) повідомляє наступне:
Відповідно до інформації про вищевказану закупівлю, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2021 о 15:03, аукціон призначено на 11 березня 2021 на 14:52.
Враховуючи очікувану вартість закупівлі - оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій 27 лютого 2021 о 15:03, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкрилися всі файли тендерної пропозиції, подані учасником ТОВ «Дорбуд» у тому числі і наявні у складі пропозиції завантажені файли «цінова пропозиція.pdf» та «ДЦ_ДЦ_3.pdf».
Вважаємо, що автоматичне розкриття електронною системою закупівель інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції є суто технічною (механічною) помилкою. При розгляді тендерних пропозицій учасників для допуску до аукціону перевірялася інформації на відповідність учасників до тендерної документації. Статтею 31 Закону встановлено вичерпний перелік підстав відповідно до яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Зазначенням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо порушення Замовником вимог статті 28 Закону є неогрунтовним, з наступних причин: в Законі відсутня норма (пробіл у Праві) як поступати Замовнику у випадку коли на етапі Прекваліфікації електронною системою закупівель автоматично розкрилися всі файли тендерної пропозиції, у тому числі і наявні у складі пропозиції завантажені файли «цінова пропозиція.pdf» та «ДЦ_ДЦ_3.pdf». Замовнику невідомо з яких саме причин (технічних, механічних чи збій у електронній системі) це сталося. Також жодних з принципів публічних закупівель перерахованих у ст. 5 Закону Замовник не порушував. Також суть виявлених Східним офісом Держаудитслужби в Запорізькій області формальних причин технічної (механічної) помилки не зачіпають бюджетні інтереси Територіальної громади міста Мелітополя та не впливає на ефективність цільового використання бюджетних коштів. У разі задоволення вимоги Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону призведе до несприятливих наслідків у виконанні поточного ремонту дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь
Голова комісії з припинення,
начальник управління Олексій ТЕГІМБАЄВ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-03-19 11:58:23
Роз'яснення щодо висновку
На опублікований 17.03.2021 о 10:25 Висновок Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, про результати моніторингу закупівлі: «Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-27-004590-c) Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник) повідомляє наступне:
1. На Вимогу № 1 - моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 3.4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття, та у Додатку 3 «Цінова пропозиція» до ТД передбачено погодження Учасника стосовно дотримання умов пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Вищезазначене не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Надаємо Заперечення № 1, а саме: заперечуємо щодо порушення пунктів 11, 14 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме: - у пункті 3.4 розділу Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, Замовником визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, оскільки перебіг строку дії тендерної пропозиції починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, - повідомляємо, що пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації закупівлі UA-2021-01-27-004590-c визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (розкриття пропозицій відбулось під час аукціону 11.03.2021 року), а кінцева дата подання тендерних пропозицій – 27.02.2021 року. Тобто, відповідно до тендерної документації даної закупівлі термін дії тендерної пропозиції більше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій на 12 днів. Відповідно до пункт.11 ч.2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: «11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;». З цієї норми Закону очевидними є два факти: - Закон не вимагає від Замовника встановлювати/ прописувати у тендерній документації дату, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними (а лише строк їх дії); - дата, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними, імперативно визначена самим Законом - це дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, передбачену п.11 ч.2 ст.22 Закону норму чітко виконано, тендерна документація складена належно в цій частині, тобто строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, більше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2. На Вимогу № 2 - під час моніторингу встановлено, що Оголошення про проведення зазначеної процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до частини третьої статті 10 Закону, оскільки очікувана вартість закупівлі становить 70 000 000,00 грн (що перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро). Згідно з частиною першою статті 28 Закону, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Відповідно до інформації про закупівлю, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2021 року о 15:03, аукціон призначено на 11 березня 2021 року на 14:52. В той же час, учасник ТОВ «Дорбуд» у складі пропозиції завантажив файли «цінова пропозиція.pdf» та «ДЦ_ДЦ_3.pdf», в яких визначено ціну пропозиції/договірну ціну у розмірі 69 997 368,58 грн, та які було розкрито 27 лютого 2021, до проведення аукціону. Тобто, запропонована цінова пропозиція учасника ТОВ «Дорбуд» була розкрита на етапі прекваліфікації та доступна до перегляду всім учасникам та Замовнику процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 28 Закону, та унеможливлює дотримання принципів закупівель, встановлених статтею 5 Закону.
Надаємо Заперечення № 2, а саме: відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Стосовно цього повідомляємо, що електронне поле з зазначенням інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції ТОВ «Добробут», у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель не було розкрито, розкриттю автоматично підлягали лише файли тендерної пропозиції Учасника такі як «цінова пропозиція.pdf» та «ДЦ_ДЦ_3.pdf». Вважаємо, що автоматичне розкриття електронною системою закупівель всіх файлів тендерної пропозиції є суто технічною (механічною) помилкою. Норму закону стосовно частини першої статті 28 Закону, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції не порушено електронне поле з зазначенням інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції ТОВ «Добробут» розкриттю не підлягало та автоматично не розкрито.
3. На Вимогу № 3 - також моніторингом установлено, що Замовником здійснено розгляд тендерних пропозицій до проведення автоматичної оцінки, оскільки оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону, та за результатами розгляду Замовником допущено до електронного аукціону тендерні пропозиції обох учасників тендеру, проте учасник ТОВ «Дорбуд» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону. Так, згідно пункту 3.5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, перелік документів, що подаються учасником для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам відповідно до статей 16, 17 Закону, зазначені в Додатку № 2 до ТД. У свою чергу, Додатком № 2 ТД визначено, що на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного та/або аналогічних договорів», учасник повинен надати Довідку про виконання аналогічних договорів та скановані копії укладеного та/або укладених аналогічного та/або аналогічних договорів про надання послуг (не менше 1-го договору який попадає в термін 2019-2020 р.). У складі тендерної пропозиції ТОВ «Дорбуд» надана Довідка про виконання двох аналогічних договорів та додані скановані копії зазначених у Довідці договорів: 1) договір від 18.07.2019 № 18/07-ПРЯким про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги 0082086 Якимівка-Новоданилівка-Таврійське-Петрівка, км5+000-км 10+000 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг) з ДП «Місцеві дороги Запорізької області»; 2) договір від 08.04.2019 № 08/04-ЕУЯк про закупівлю послуг 45230000-8 Будівництво труборпроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Якимівський район)) з ДП «Місцеві дороги Запорізької області». При цьому, згідно розділу ХІІІ договору від 18.07.2019 № 18/07- ПРЯким, невід’ємною частиною цього договору є: 1) Додаток 1 - Договірна ціна по формі, яка наведена у додатку С Правил визначення вартості будівництва ДСТУ БД.1.1-1:2013; 2) Додаток 2 – Календарний план; 3) Додаток 3 – Технічна специфікація; 4) Додаток 4 - Перелік субпідрядників, та згідно розділу ХІІІ договору від 08.04.2019 № 08/04-ЕУЯк, невід’ємною частиною цього договору є: 1) Додаток 1 - договірна ціна на послуги по формі, яка наведена у додатку С Правил визначення вартості будівництва ДСТУ БД.1.1-1:2013; 2) Додаток 2 – перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (Якимівський район); 3) Додаток 3 – технічна специфікація. Проте, учасником ТОВ «Дорбуд» не надано жодного додатку до жодного аналогічного договору, тобто аналогічні договори від 18.07.2019 № 18/07-ПРЯким та від 08.04.2019 № 08/04- ЕУЯк надано в неповному обсязі, чим не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Надаємо Заперечення № 3, а саме: перш за все вимогами ( умовами) тендерної документації не встановлено надання Учасником аналогічних договорів з усіма додатками які є невід’ємою частиною договору.
Також відповідно до нової редакції Закону суттєво розширено можливості та обов’язки замовника самостійно перевіряти інформацію, надану учасниками, а саме: відповідно до ч.4 ст.22 « Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Тобто згідно з частиною 4 статті 22 нової редакції Закону з 19.04.2020 правило «не вимагаю те, що можу побачити і сам» застосовують не лише щодо підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених статтею 17 Закону, але і щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації! Стосовно цього висновок, що оскільки виконанню підлягають усі норми Закону, в закупівлях оголошених починаючи з 19.04.2020, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації оприлюдненої у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» — стосовно будь-яких вимог тендерної документації, у тому числі за статтями 16 та 17 Закону.
Інформація стосовно договору від 18.07.2019 № 18/07-ПРЯким про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги 0082086 Якимівка-Новоданилівка-Таврійське-Петрівка, км5+000-км 10+000 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг) з ДП «Місцеві дороги Запорізької області» міститься у відкритому доступі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-17-001537-a.
Інформація стосовно договору від 08.04.2019 № 08/04-ЕУЯк про закупівлю послуг 45230000-8 Будівництво труборпроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Якимівський район)) з ДП «Місцеві дороги Запорізької області» міститься у відкритому доступі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-05-000150-a.
Також повідомляємо, що у Висновку Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області результати моніторингу закупівлі не зачіпають бюджетні інтереси Територіальної громади міста Мелітополя і не впливають на ефективність цільового використання бюджетних коштів. У разі задоволення вимоги Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області і відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону призведе до несприятливих наслідків у виконанні поточного ремонту дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь.
Отже на Висновок Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, про результати моніторингу закупівлі: «Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-27-004590-c) Замовником надані аргументовані заперечення.
Голова комісії з припинення,
начальник управління Олексій ТЕГІМБАЄВ
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 08/0048пр/2021 |
Дата публікації: | 10 лютого 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 08/0048пн/2021 |
Дата відкриття провадження: | 12 травня 2021 |
Документи:
10 лютого 2022 09:08
|
Електронний підпис |
10 лютого 2022 08:58
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 08/0049пр/2021 |
Дата публікації: | 10 лютого 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 937/3797/21 |
Дата відкриття провадження: | 24 травня 2021 |
Документи:
10 лютого 2022 09:15
|
Електронний підпис |
10 лютого 2022 09:05
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 25490034 |
Місцезнаходження: | 72312, Україна, Запорізька область обл., місто Мелітополь, вул. Чернишевського, буд. 26, каб. 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Дорбуд" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" |
69 985 717,09
UAH з ПДВ
|
69 985 717,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Дорбуд" |
69 997 368,58
UAH з ПДВ
|
69 997 368,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" #36652075 |
Переможець |
69 985 717,09
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 14:23
|
Додаткова угода _3 від 19.04.2021.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2021 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 16:21
|
д-у 2 до 32-21 від 24.03.2021 станом 14.04.2021.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 11:35
|
д-у 1 до 32-21 від 24.03.2021 станом 24.03.2021.pdf | зміни до договору |
25 березня 2021 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 11:19
|
Додаток до договору 32-21 від 24.03.2021 д-ц.pdf | укладений |
25 березня 2021 11:16
|
Додаток до договору 32-21 від 24.03.2021 пр. д-ц.pdf | укладений |
25 березня 2021 11:16
|
Договір 32-21 від 24.03.2021.pdf | укладений |
25 березня 2021 11:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зменшенням обсягу видатків замовника та з метою приведення договорної ціни до фактичного обсягу видатків замовника та покращення якості предмета закупівлі, відповідно до п.1) і 3) ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі та згідно п. 3.1., 3.3., 3.4., 3.5., 12.1. та 12.3. договору |
Номер договору про закупівлю: | 32/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зменшенням обсягу видатків замовника та з метою передачі залишків за договором правонаступнику замовника, відповідно до п. 1) ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та згідно п.3.1., п.3.3., п.10.4. та п.11.2. договору: |
Номер договору про закупівлю: | 32/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з визначенням департаменту капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області - правонаступником прав та обов’язків управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області на підставі рішень 5 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VIII скликання від 26.03.2021 № 4/4 «Про реорганізацію управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області шляхом приєднання до департаменту капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (зі статусом юридичної особи)» і від 26.03.2021 № 5/6 «Про внесення змін до рішення 1 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VIІI скликання від 17.12.2020 № 7/45 «Про затвердження міської програми «Благоустрій міста»», відповідно до ст. 512 ЦК України, п. 6) ч.1. ст. 1, п. 3) ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та згідно п.3.1., п.12.1. та п.12.3. договору: 1. Визначити Замовником Договору № 32/21 від 24.03.2021 року (загальна сума 69985717,09 грн. з ПДВ), укладеного після з проведеної процедури закупівлі: відкриті торги з публікацією англійською мовою № UA-2021-01-27-004590-с - департамент капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області. |
Номер договору про закупівлю: | 32/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |