Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт з технічного переоснащення системи водопідготовки великої чаші Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1, по вул. Соборності, 2 в Металургійному районі м. Кривого Рогу»
Очікувана вартість
23 600 195,00 UAH
UA-2021-01-27-004542-c f015d9b6e95b407795d75e54b4f0b526
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Наталія Олександрівна

+380564920072 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Романенко Наталія Олександрівна
+380564920072
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2021 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 12 лютого 2021 12:11
Очікувана вартість: 23 600 195,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118 001,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 118000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 118000,00 грн. (сто вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції прописані в тендерній документації, що додається до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт з технічного переоснащення системи водопідготовки великої чаші Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1, по вул. Соборності, 2 в Металургійному районі м. Кривого Рогу»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за наявності коштів на рахунку Замовника протягом 10 робочих днів при умові отримання дозвільного документу на виконання будівельних робіт на підставі підписаних документів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заповнення електронного поля "Заява"
Опис: Учасник процедури закупівлі має підтвердити відсутність підстави щляхом заповнення електронного поля "Заява"
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заповнення електронного поля "Заява"
Опис: Учасник процедури закупівлі має підтвердити відсутність підстави щляхом заповнення електронного поля "Заява"
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заповнення електронного поля "Заява"
Опис: Учасник процедури закупівлі має підтвердити відсутність підстави щляхом заповнення електронного поля "Заява"
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Заповнення електронного поля "Заява"
Опис: Учасник процедури закупівлі має підтвердити відсутність підстави щляхом заповнення електронного поля "Заява"
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Якщо в учасника процедури закупівлі наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), він надає інформацію в довільній формі про те, що такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, шляхом надання в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Якщо в учасника процедури закупівлі наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), він надає інформацію в довільній формі про те, що такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, шляхом надання в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Якщо в учасника процедури закупівлі наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), він надає інформацію в довільній формі про те, що такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, шляхом надання в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Якщо в учасника процедури закупівлі наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), він надає інформацію в довільній формі про те, що такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, шляхом надання в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка довільної форми
Вимоги до документу: Якщо в учасника процедури закупівлі наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), він надає інформацію в довільній формі про те, що такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, шляхом надання в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

04 лютого 2021 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2021 15:29
1_ТД_водоподготовка_зі змінами 04.02.2021.docx
04 лютого 2021 15:29
Додаток 1_зі змінами 04.02.2021.docx
04 лютого 2021 15:29
Додаток 3_зі змінами 04.02.2021.doc
27 січня 2021 14:56
Додаток 2.docx
27 січня 2021 14:56
Додаток 4.docx
04 лютого 2021 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2021 15:29
1_ТД_водоподготовка_зі змінами 04.02.2021.docx
27 січня 2021 14:56
1_ТД_водоподготовка.docx
04 лютого 2021 15:29
Додаток 1_зі змінами 04.02.2021.docx
27 січня 2021 14:56
Додаток 1.docx
04 лютого 2021 15:29
Додаток 3_зі змінами 04.02.2021.doc
27 січня 2021 14:56
Додаток 3.doc
27 січня 2021 14:56
Додаток 2.docx
27 січня 2021 14:56
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати відповідь
Дата подання: 01 лютого 2021 16:49
Дата відповіді: 04 лютого 2021 15:23
Відповідно до Додатку 1 ТД, а саме у п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», … Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації є співставний за складом та характером робіт (з монтажем обладнання та устаткування для басейнів, а саме насосів, технологічного водопроводу та електронагрівачів) повністю виконаний договір підряду на виконання робіт з капітального ремонту класу наслідків (відповідальності) СС2. Яким чином потрібно підтвердити клас наслідків, якщо в договорі це не зазначено?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Клас наслідків (відповідальності) повинен бути зазначений у листі-відгуку. Замовником буде внесено відповідні зміни.
Уточнення відомості обсягів робіт
Дата подання: 01 лютого 2021 17:29
Дата відповіді: 04 лютого 2021 15:23
Добрий день! Просимо надати пояснення по позиціях 37 та 49 кошториса 2-1-2 технічного завдання та виправити помилки у технічному завданні. Вказані позиції - це прокладання трубопроводу водопостачання з труб сталевих водогазопровiдних оцинкованих Ф50мм та Ф80мм. При цьому застосовано відповідні кошторисні нормативи: РН15-15-6 та РН15-15-8. Але при цьому у позиціях відповідно 38 та 50 кошториса 2-1-2 для виконання вищезазначених робіт застосовується труба профільна 50х50мм та 40х80мм. Трубу профільну, зрозуміло, не може бути використано для водопостачання. Тому, якщо ця робота - монтаж трубопроводів водопостачання, то треба виправити технічне завдання, тобто замінити профільну трубу на водогазопровідну трубу. Якщо ж ця робота - монтаж профільних труб, то треба теж виправити технічне завдання, а саме замінити опис робіт та кошторисні нормативи на роботу з виготовлення та монтажу металоконструкцій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 2. Доброго дня! Технічне завдання, яке міститься в додатку 2 до тендерної документації , розроблене на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу і отримала позитивний експертний звіт. А отже, зміни до технічного завдання вноситись не будуть.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-27-004542-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 01 лютого 2021 16:41
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Відповідно до Додатку 1 ТД, а саме у п.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Замовник вимагає обов’язкову наявність сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи з наданням копії чинного сертифікату або свідоцтва. Оскільки тендерною документацією не передбачено робіт з розробки проектно - кошторисної документації, вважаємо таку вимогу дискримінаційною та вимагаємо скасувати, у зв’язку з тим, що сертифікат інженера з проектно-кошторисної роботи може бути необхідний у разі виготовлення проектної документації або інвесторського кошторису.
Згідно законодавства України роботи з монтажу обладнання для басейнів (технологічних трубопроводів) не підлягають сертифікації. Вимагаємо скасувати дану вимогу, таку як дискримінаційна та не відповідає законодавству України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 лютого 2021 15:26
Доброго дня! Стосовно наявності сертифікованого інженера-кошторисника Замовником буде внесено відповідні зміни. Щодо сертифікованого робітника з монтажу обладнання для басейнів (технологічних трубопроводів) повідомляємо наступне. Згідно законодавства України роботи з монтажу обладнання для басейнів (технологічних трубопроводів) передбачає не тільки монтаж та постачання. Обладнання для безперебійного та якісного функціонування басейнів потребує гарантійного обслуговування. Законодавством України та умовами проєкту Договору (додаток 3 до тендерної документації) Підрядник, який поставив та змонтував обладнання має гарантійні зобов’язання перед Замовником. Офіційний дистриб’ютор (постачальник) обладнання для басейнів в Україні, зазначає, що дане обладнання та запасні частини до нього не виробляється на території України, а експортується з-за кордону. Дистриб’ютор (постачальник) надає гарантійну та післягарантійну підтримку протягом 10 років лише на умовах, що дане обладнання було змонтовано сертифікованими спеціалістами, які пройшли навчання безпосередньо у офіційного постачальника даного обладнання. Отже, замовник обгрунтовано вимагає сертифікованого спеціаліста з монтажу обладнання для басейнів (технологічних трубопроводів).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-14-000004 ● ac8beeb0160f4987af481e67e6749997
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2021 13:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

13.05.2021 № 243
Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2021 № 243

Перелік
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-01-27-004542-с 27.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-26 14:05:30

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт з технічного переоcнащення системи водопідготовки великої чаші Палацу водних видів спорту ДЮСШ № 1, по вул. Соборності, 2 в Металургійному районі м. Кривого Рогу» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-01-27-004542-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
В електронній системі закупівель 04.02.2021 Вами оприлюднено зміни до тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 27.01.2021 шляхом розміщення нової редакції тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 04.02.2021 та нової редакції додатку 1 та додатку 3 до тендерної документації.
Чому Вами, разом із оприлюдненими додатково до початкової редакції тендерної документації, новою редакцією тендерної документації та додатку 1 та додатку 3 до тендерної документації не оприлюднено в окремому файлі перелік внесених змін, як це вимагається умовами пункту 3 частини 1 статті 10, частини 2 статті 24 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-31 11:15:44

Відповідь на запит

Дійсно, замовником 04.02.2021 було прийнято рішення внести зміни до Додатку 1 та Додатку 3 до тендерної документації і, відповідно, до самої Тендерної документації. Зміни, що внесені замовником до Тендерної документації, Додатку 1 та Додатку 3 до неї, розміщені в електронній системі закупівель у вигляді нових редакцій. Стосовно не оприлюднення в окремому документі переліку змін, що були внесені, то мало місце непорузуміння, оскільки він був підготовлений та затверджений на засіданні тендерного комітету разом із новою редакцією Тендерної документації з додатками. Замовник не мав на меті злого наміру порушити вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема пункт 3 частини першої статті 10 та частини другої статті 24.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2021-05-14-000004 закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт з технічного переоснащення системи водопідготовки великої чаші Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1, по вул. Соборності, 2 в Металургійному районі м. Кривого Рогу» за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.

2021-06-04 09:45:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Сапсан-КР 22 718 049,60
UAH з ПДВ
22 718 049,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОРІОН КР" 23 524 629,21
UAH з ПДВ
22 901 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 лютого 2021 16:15
Електронний підпис
23 лютого 2021 16:03
довідка
23 лютого 2021 12:22
Електронний підпис
23 лютого 2021 12:21
Дозвільні документи
23 лютого 2021 12:21
Довідка
23 лютого 2021 12:21
довідка МВС України
17 лютого 2021 15:02
Електронний підпис
11 лютого 2021 20:33
Електронний підпис
11 лютого 2021 20:27
10 Банківська гарантія.rar
11 лютого 2021 20:27
9 Лист-гарантія.PDF
11 лютого 2021 20:27
8 Дозвільні документи.rar
11 лютого 2021 20:27
7 Статут ТОВ САПСАН-КР.rar
11 лютого 2021 20:27
1 Довідка про МТБ.rar

Публічні документи

11 лютого 2021 09:07
Статут_.pdf
11 лютого 2021 09:07
Наказ про призначення.pdf
11 лютого 2021 09:07
Выписка.pdf
11 лютого 2021 09:07
Витяг.pdf
11 лютого 2021 09:07
Витяг новий.pdf
11 лютого 2021 09:07
Обьед..pdf
11 лютого 2021 09:07
Кошторис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сапсан-КР

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заповнення електронного поля "Заява"

Для підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, пунктом 6,части1 статті 17 Закону України "Про публічні какупівлі" повідомляємо, що, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, директор ТОВ «САПСАН-КР» Лиманського Богдана Федоровича (ІПН 3033410615), який підписав тендерну пропозицію та уповноважений на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі про закупівлю, не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та не має судимість

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заповнення електронного поля "Заява"

Для підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо, що, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, директор ТОВ «САПСАН-КР» Лиманського Богдана Федоровича (ІПН 3033410615), уповноважений представляти інтереси ТОВ «САПСАН-КР» під час проведення процедури закупівлі не був притягнутий згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Заповнення електронного поля "Заява"

Для підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 13 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що, ТОВ «САПСАН-КР» не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) .

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ОРІОН КР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заповнення електронного поля "Заява"

Підтверджую відсутність засудження з кримінального правопорушення.

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заповнення електронного поля "Заява"

Підтверджую що уповноважену особу учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, повязаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Заповнення електронного поля "Заява"

Підтверджую відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів.

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Сапсан-КР
#39543297
Переможець 22 718 049,60
UAH з ПДВ
19 лютого 2021 11:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 лютого 2021 10:37

Вимога про усунення невідповідностей

Підпунктом 2.1 пункту 2 частини першої Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання учасниками довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою. Також, на виконання підпункту 2.4 пункту 2 частини першої Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати документи на кожного працівника, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад, штатний розпис, або наказ про призначення чи прийняття на роботу, або трудовий договір, або інший документ). ТОВ «САПСАН-КР» (далі –Учасник) надано довідку від 10 лютого 2021р. №21 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (далі – Довідка про працівників), в якій під номером 20 міститься Лазаренко Сергій Сергійович, а під номером 25 – Товстов Віктор Євгенович. Згідно наказів про прийняття №35-К від 09.11.2020р. на посаду електрогазозварника прийнято Лазоренко Сергія Сергійовича, а №37-К від10.11.2020р. підсобним робітником прийнято Толстова Віктора Євгеновича. Враховуючи вищезазначене, Учаснику необхідно виправити невідповідності в Довідці про працівників шляхом завантаження через електронну систему закупівель оновленої Довідки про працівників протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2021 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сапсан-КР
#39543297
22 718 049,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 14:57
ДУ №1_2_Водопідготовка.PDF укладений
19 жовтня 2021 14:57
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 14:37
ДУ №1_2_Водопідготовка.PDF зміни до договору
19 жовтня 2021 14:36
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 16:34
ДУ №1_1_Водопідготовка.PDF зміни до договору
02 серпня 2021 16:34
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 10:47
Дог_1_Водопідготовка ДЮСШ 1.PDF укладений
05 березня 2021 10:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 липня 2021 16:23
891 127,20 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
13 липня 2021 16:23
551 704,80 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
13 липня 2021 16:23
205 708,80 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
13 липня 2021 16:23
347 516,40 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
13 липня 2021 16:23
860 055,60 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
13 липня 2021 16:23
303 841,50 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
13 липня 2021 16:23
3 393 512,21 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
13 липня 2021 16:23
298 584,00 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
13 липня 2021 16:23
94 840,80 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
29 вересня 2021 09:56
121 573,20 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
29 вересня 2021 09:56
8 677,20 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
29 вересня 2021 09:56
35 673,60 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
29 вересня 2021 09:56
596 943,60 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
29 вересня 2021 09:56
12 531,60 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
29 вересня 2021 09:56
29 224,80 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
29 вересня 2021 09:56
577 088,40 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
29 вересня 2021 09:56
138 316,80 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
29 вересня 2021 09:56
3 260 930,57 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
29 вересня 2021 09:56
662 128,14 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
12 жовтня 2021 10:40
202 942,00 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
12 жовтня 2021 10:40
10 887,40 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
12 жовтня 2021 10:40
290 578,03 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
12 жовтня 2021 10:40
160 266,66 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
12 жовтня 2021 10:40
555 410,40 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
12 жовтня 2021 10:40
290 154,00 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
12 жовтня 2021 10:40
6 831,60 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
12 жовтня 2021 10:40
2 204,40 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
12 жовтня 2021 10:40
1 357 458,00 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
12 жовтня 2021 10:40
633 798,00 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
12 жовтня 2021 10:40
841 275,60 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
12 жовтня 2021 10:40
140 230,80 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
12 жовтня 2021 10:40
79 183,20 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений
12 жовтня 2021 10:40
1 113,60 UAH UA618201720344261015100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA033052990000026000000402991
ТОВ "САПСАН-КР"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт у межах строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів робіт, бюджетних зобов'язань на 2021 рік та договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 962 312,91
UAH (в тому числі ПДВ 2 827 052,15 UAH)