Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0535 Слов'янськ - Майдан на ділянці км 13+000 - км 28+500 (окремими ділянками)»
Очікувана вартість
2 161 231,92 UAH
UA-2021-01-27-004264-b b07e6a9307374d10a244b09bf02ef100
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2021 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 12 лютого 2021 13:46
Очікувана вартість: 2 161 231,92 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 418,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10806 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(Умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначені в пункті 3.2 тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0535 Слов'янськ - Майдан на ділянці км 13+000 - км 28+500 (окремими ділянками)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється на підставі Акту протягом 10-ти (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: інформація в довільній формі
Вимоги до документу: інформація в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: інформація в довільній формі
Вимоги до документу: інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: інформація в довільній формі.
Вимоги до документу: інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: інформація в довільній формі.
Вимоги до документу: інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

27 січня 2021 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2021 11:50
Договір ТН (проєкт).docx
27 січня 2021 11:50
ТД - ТН КАП Слов'янськ - Майдан км 13+000 - км 28+500.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо надання роз'яснень
Дата подання: 29 січня 2021 15:30
Дата відповіді: 01 лютого 2021 10:40
Як вбачається зі змісту Додатку №8 «Розрахунок ціни пропозиції», до тендерної документації, ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути нарахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також відповідно до листа Держбуду України від 04.10.2000 № 7/7-1010, листа Мінрегіонбуду України, від 11.01.2014 за № 8/15-7-14, Закону України «Про архітектурну діяльність» ст.11. Згідно із листом Держбуду України від 04.10.2000 №7/7-1010, при складанні інвесторської кошторисної документації в главі 10 зведеного кошторисного розрахунку враховуються кошти на покриття витрат з утримання служби замовника в розмірі 2,5% від підсумку графи 8 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку. 01.06.2018 була внесена Зміна 2 до п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до якого, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%). Також, хочу звернути Вашу увагу на те, що наказ Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України, який був прийнятий пізніше, ніж лист Держбуду України №7/7-1010, а також, наказ має вищу юридичну силу, ніж лист. З урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що вартість на здійснення технагляду повинна обчислюватись у розмірі 1,5% від підсумку глав 1-9, згідно із ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва». Стосовно розрахунку запропонованих робіт відповідно до Додатку №8 Тендерної документації. До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень: розрахунок заробітної плати; розрахунок витрат на відрядження; розрахунок інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт. Як вбачається із змісту Додатку 8 тендерної документації, розрахунок заробітної плати технагляду повинне здійснюватись відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме 1,5% від підсумку глав 1-9. Учасник при поданні тендерної документації повинен надати розрахунок витрат по заробітній платі, але розрахунок виконується в довільній формі виходячи з обґрунтованої кількості трудовитрат, вартості людино-дня, погодженої із замовником, інших супутніх витрат, пов’язаних з виконанням робіт з технагляду, які не ввійшли до вартості людино-дня та не може перевищувати 1,5% від підсумку глав 1-9. Якщо брати розрахунок заробітної плати, то вартість робіт на здійснення технагляду буде перевищувати 1,5%. Стосовно розрахунку витрат на відрядження, відповідно до п.1 постанови КМУ від 02.02.2011 №98 (зі змінами), були затверджені суми витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів. У закупівлі приймають участь не лише державні органи, а й підприємства, установи, організації інших форм власності, тому вважаю, що застосування зазначеної постанови недоцільним, у зв’язку із вищенаведеним, учасник має право не подавати відповідний розрахунок витрат на відрядження. Відповідно до розрахунку інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт, прошу надати роз’яснення, які саме витрати повинні входити до складу «інших витрат» ? З урахуванням викладеного, прошу привести Додаток №8 тендерної документації на закупівлю робіт Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0535 Слов'янськ - Майдан на ділянці км 13+000 - км 28+500 (окремими ділянками)», у відповідність до норм чинного законодавства. 1. «Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва». 2. «Внести зміни до Додатку №2 Розрахунок вартості до проекту договору Про виконання робіт з технічного нагляду, де пункт 1 – виключити». 3. «До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ» – виключити з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно додатку 8 до тендерної документації на Закупівлю, договірна ціна розраховується за весь обсяг запропонованих робіт, до ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень:
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок витрат на відрядження;
- розрахунок інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт.
Відповідно до листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 11.01.2014 за № 8/15-7-14 розрахунок вартості договірної ціни визначається на підставі відповідних розрахунків, виходячи з обґрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино години. Примірна форма розрахунку договірної ціни надання послуг зі здійснення технічного нагляду затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 13.04.2020 року № 89.
А також в зв’язку з тим, що фінансування здійснюється за рахунок бюджетних коштів, то розрахунок витрат на відрядження, а саме суми добових та витрати на проживання необхідно розраховувати відповідно до Постанови КМУ від 02.02.2011 № 98 (зі змінами).
Щодо категорійності дороги
Дата подання: 01 лютого 2021 09:58
Дата відповіді: 01 лютого 2021 10:26
Шановний Замовнику, підкажіть категорію даної ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0535 Слов'янськ - Майдан на ділянці км 13+000 - км 28+500 (окремими ділянками)»
Відповідь: IV
щодо надання роз'яснень
Дата подання: 01 лютого 2021 15:00
Дата відповіді: 01 лютого 2021 16:48
У Вашій відповіді та тендерній документації, є посилання на лист Мінрегіонбуду України, від 11.01.2014 за № 8/15-7-14, згідно якого, здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єктів є складовою функцій замовника. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (ЗКР). Ліміт цих коштів визначається відповідно до п.5.8.13 зазначених Правил в обгрунтованому замовником розмірі, але не більш ніж 2,5 відсотки від підсумку графи 8 глав 1-9 ЗКР. Ще раз звертаю Вашу увагу на те, що 01.06.2018 була внесена Зміна 2 до п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до якого, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%). Закупівля оголошена саме на Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0535 Слов'янськ - Майдан на ділянці км 13+000 - км 28+500 (окремими ділянками)», тому можна зробити висновок, що розрахунок витрат на технагляд повинен здійснюватись на підставі обгрунтовуючих розрахунків виходячи з трудовитрат спеціалістів на виконання ними своїх функцій та вартості одного людино-дня, погодженого із замовником. З урахуванням викладеного, прошу привести Додаток №8 тендерної документації на закупівлю робіт Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0535 Слов'янськ - Майдан на ділянці км 13+000 - км 28+500 (окремими ділянками)» у відповідність до норм чинного законодавства. 1. «Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва». 2. «Внести зміни до Додатку №2 Розрахунок вартості до проекту договору Про виконання робіт з технічного нагляду, де пункт 1 – виключити». 3. «До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ» – виключити з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно листа МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (МІНРЕГІОН) від 06.11.2018 No7/15.1/12020-18, витрати, пов’язані здійсненням технічного нагляду визначаються відповідно до п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі ДСТУ).
Розмір коштів на здійснення технічного нагляду визначається калькуляційним методом, виходячи з обґрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня. Крім того, орієнтовні трудовитрати спеціаліста технічного нагляду залежать від виду будівництва, призначення об’єкта, його технічної складності, термінів будівництва тощо. Розрахунок вартості людино-дня обчислюється виходячи з розрахунку витрат труда та економічно обґрунтованих елементів витрат за статтями калькулювання. Для прикладу можна використати механізм, який наведений в листі ДП «ДерждорНДІ» від 16.01.2020 року № 19.1-7-34.
Крім того зазначаємо, що МВ 42.1-37641918-758:2017 «Методичні вказівки з визначення вартості дорожніх консультаційних послуг» можливо використовувати як приклад для розрахунку витрат на здійснення технічного нагляду.
Закупівля оголошена саме на Технічний нагляд за об’єктом згідно проєкта у розмірі 1,5% від підсумку глав 1-9 ЗКР.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-27-004264-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Комунальне підприємство Слов'янської районної ради Донецької області "Управління капітального будівництва", Код ЄДРПОУ:39422626
Дата подання: 01 лютого 2021 16:52
Внесення змін до тендерної документації
Як вбачається зі змісту Додатку №8 «Розрахунок ціни пропозиції», до тендерної документації, ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути нарахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також відповідно до листа Держбуду України від 04.10.2000 № 7/7-1010, листа Мінрегіонбуду України, від 11.01.2014 за № 8/15-7-14, Закону України «Про архітектурну діяльність» ст.11.
Згідно із листом Держбуду України від 04.10.2000 №7/7-1010, при складанні інвесторської кошторисної документації в главі 10 зведеного кошторисного розрахунку враховуються кошти на покриття витрат з утримання служби замовника в розмірі 2,5% від підсумку графи 8 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку.
01.06.2018 була внесена Зміна 2 до п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до якого, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%).
Також, хочу звернути Вашу увагу на те, що наказ Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України, який був прийнятий пізніше, ніж лист Держбуду України №7/7-1010, а також, наказ має вищу юридичну силу, ніж лист.
З урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що вартість на здійснення технагляду повинна обчислюватись у розмірі 1,5% від підсумку глав 1-9, згідно із ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Стосовно розрахунку запропонованих робіт відповідно до Додатку №8 Тендерної документації.
До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень: розрахунок заробітної плати; розрахунок витрат на відрядження; розрахунок інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт.
Як вбачається із змісту Додатку 8 тендерної документації, розрахунок заробітної плати технагляду повинне здійснюватись відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме 1,5% від підсумку глав 1-9.
Учасник при поданні тендерної документації повинен надати розрахунок витрат по заробітній платі, але розрахунок виконується в довільній формі виходячи з обґрунтованої кількості трудовитрат, вартості людино-дня, погодженої із замовником, інших супутніх витрат, пов’язаних з виконанням робіт з технагляду, які не ввійшли до вартості людино-дня та не може перевищувати 1,5% від підсумку глав 1-9.
Якщо брати розрахунок заробітної плати, то вартість робіт на здійснення технагляду буде перевищувати 1,5%.


Стосовно розрахунку витрат на відрядження, відповідно до п.1 постанови КМУ від 02.02.2011 №98 (зі змінами), були затверджені суми витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів.
У закупівлі приймають участь не лише державні органи, а й підприємства, установи, організації інших форм власності, тому вважаю, що застосування зазначеної постанови недоцільним, у зв’язку із вищенаведеним, учасник має право не подавати відповідний розрахунок витрат на відрядження.
Відповідно до розрахунку інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт, прошу надати роз’яснення, які саме витрати повинні входити до складу «інших витрат» ?

З урахуванням викладеного, прошу привести Додаток №8 тендерної документації на закупівлю робіт Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0535 Слов'янськ - Майдан на ділянці км 13+000 - км 28+500 (окремими ділянками)», у відповідність до норм чинного законодавства.

1. «Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».
2. «Внести зміни до Додатку №2 Розрахунок вартості до проекту договору Про виконання робіт з технічного нагляду, де пункт 1 – виключити».
3. «До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ» – виключити з тендерної документації.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 11:51
Роз’яснення ДП «ДерждорНДІ». ЗБІРНИК роз’яснень з питань визначення вартості дорожніх робіт (випуск No 12) КИЇВ 2021.
Відповідно до пункту 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7. У разі відсутності або недостатньої кількості у замовника спеціалістів, які могли б виконувати функції технічного нагляду за будівництвом об’єктів, замовник може залучати спеціалістів сторонніх організацій на договірній основі. Оплата за виконання зазначених робіт здійснюється за рахунок коштів, передбачених на здійснення технічного нагляду (до 1,5%), виходячи з фактичного виконання обов’язків технагляду, обґрунтованих трудовитрат спеціалістів та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня.
Розмір цих коштів визначається калькуляційним методом, виходячи з обґрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня. Крім того, орієнтовні трудовитрати спеціаліста технічного нагляду залежать від виду будівництва, призначення об’єкта, його технічної складності, термінів будівництва тощо. Розрахунок вартості людино-дня обчислюється виходячи з розрахунку витрат труда та економічно обґрунтованих елементів витрат за статтями калькулювання. Для прикладу можна використати механізм, який наведений в листі ДП «ДерждорНДІ» від 16.01.2020 року No 19.1 7 34 щодо визначення рекомендованого показника вартості науково-дослідних робіт в розрахунку на 1 людино-день. Крім того зазначаємо, що 61МВ 42.1-37641918-758:2017 «Методичні вказівки з визначення вартості дорожніх консультаційних послуг» можливо використовувати як приклад для розрахунку витрат на здійснення технічного нагляду.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ" 2 161 231,00
UAH з ПДВ
2 096 394,96
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ" 2 128 813,44
UAH з ПДВ
2 128 813,44
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 лютого 2021 16:51
Електронний підпис
11 лютого 2021 16:45
Проект договора.pdf
11 лютого 2021 16:45
Банківська гарантія.rar
11 лютого 2021 16:45
п.6.pdf
11 лютого 2021 16:45
п.13.pdf
11 лютого 2021 16:45
п.10.pdf
11 лютого 2021 16:45
Кваліфікаційні вимоги.pdf
11 лютого 2021 16:45
Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2021 16:44
п.12.pdf
11 лютого 2021 16:44
ч.2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

п.6.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

п.12.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

п.13.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

п.10.pdf

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ"
#42847585
Відхилено 2 096 394,96
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 16:29
ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ"
#41980864
Переможець 2 128 813,44
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2021 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ"
#41980864
2 128 813,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 11:25
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 13:29
ДУ №1 ТН №25_21 КАП Слов'янськ - Майдан км 13+000 - км 28+500.PDF зміни до договору
16 грудня 2021 13:22
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 14:38
Договір ТН КАП №25_21 Слов'янськ - Майдан км 13+000 - км 28+500.PDF укладений
05 березня 2021 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 25/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 082 327,39
UAH (в тому числі ПДВ 347 054,56 UAH)