Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ружинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44011687 |
Місцезнаходження: | 13601, Україна , Житомирська обл., Ружинський р-н, селище міського типу Ружин, вул.Бурди О., будинок 44 |
Контактна особа: |
Валентин Саківський +380678952009 ruz_vo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2021 14:29 |
Очікувана вартість: | 252 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата згідно договору та накладних | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2021 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2021 11:13 |
Додаток_3.doc | |
27 січня 2021 11:47 |
Додаток_7.doc | |
27 січня 2021 11:47 |
Додаток_6.doc | |
27 січня 2021 11:47 |
Додаток_5.doc | |
27 січня 2021 11:47 |
Додаток_4.doc | |
27 січня 2021 11:47 |
Додаток_2.doc | |
27 січня 2021 11:47 |
Додаток_1.doc | |
27 січня 2021 11:47 |
ТД риба 2021.doc |
02 лютого 2021 11:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2021 11:13 |
Додаток_3.doc
|
|||
27 січня 2021 11:47 |
Додаток_7.doc
|
|||
27 січня 2021 11:47 |
Додаток_6.doc
|
|||
27 січня 2021 11:47 |
Додаток_5.doc
|
|||
27 січня 2021 11:47 |
Додаток_4.doc
|
|||
27 січня 2021 11:47 |
Додаток_2.doc
|
|||
27 січня 2021 11:47 |
Додаток_1.doc
|
|||
27 січня 2021 11:47 |
ТД риба 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Учаснику має надаватися можливість в термін 24 години з моменту оприлюднення повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції: повної копії паспорта та ідентифікаційного коду.
16 лютого 2021 о 11:13 годині Замовником була розміщена Вимога про усунення невідповідностей, яка не містила необхідність додавати повної копії паспорту та ідентифікаційного коду.
Оскільки, Вимога про усунення невідповідностей може використовуватися один раз то Замовник немає права проводити дискваліфікацію Учасника з помилок, які можна усунути протягом 24 годин.
Вимагаємо скасувати нашу дискваліфікацію, в іншому разі буде направлена скарга до АМКУ, ДАСУ та прокуратури.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-25-000015 ● 5bb87031f5654ad497fec202c067520e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2021 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
25.03.2021
№ 214
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.03.2021 № 214.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-01-27-004197-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-26 09:42:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Риба морожена «Хек» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-27-004197-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Т.В.К.Сервіс» на відповідність тендерній документації Відділа освіти Ружинської селищної ради з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-02 11:18:46
Пояснення
Відповідно до протоколу від 02.03.2021 № 79 тендерна пропозиція Учасника ТОВ Т.В.К.Сервіс відповідає вимогам тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв'язку з неможливістю усунення порушень, відділ освіти Ружинської ради листом від 13.04.2021 р. № 188 звернувся до Товариства з обмеженою відповідальністю "Т.В.К.Сервіс" про розірвання договору № 41 від 15.03.2021 р. та відповіжним проєктом додаткової угоди № 1 від 13.04.2021 р.
2021-04-13 17:58:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 06/14/2021/пр |
Дата публікації: | 05 січня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
05 січня 2024 11:22
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 06/15/2021/пр |
Дата публікації: | 05 січня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/291/569/21 |
Дата відкриття провадження: | 01 червня 2021 |
Документи:
05 січня 2024 11:34
|
Електронний підпис |
05 січня 2024 11:28
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Руденко Олександр Анатолійович |
220 500,00
UAH з ПДВ
|
199 709,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА" |
231 525,00
UAH з ПДВ
|
199 710,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Т.В.К.Сервіс |
245 700,00
UAH з ПДВ
|
245 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Руденко Олександр Анатолійович #2903411114 |
Рішення скасоване |
199 709,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 17:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2021 11:13
|
ФОП Руденко Олександр Анатолійович #2903411114 |
Відхилено |
199 709,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 17:14
|
|
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА" #2917118742 |
Відхилено |
199 710,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2021 11:34
|
|
ТОВ Т.В.К.Сервіс #34586472 |
Переможець |
245 700,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 16:11
|
Дод. угода № 1 до дог. № 41 від 15.03.2021.pdf | укладений |
25 травня 2021 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 09:49
|
Договір № 41 риба.pdf | укладений |
15 березня 2021 09:48
|