Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 90510000-5 (Збирання, перевезення та утилізація розкиданого сміття; Збирання, перевезення та утилізація сміття з контейнерів).
Очікувана вартість
790 000,00 UAH
UA-2021-01-27-003329-a ● 57d161603a444684ab9696e2cc001621
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Олешківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37929985 |
Місцезнаходження: | 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вул. Гвардійська, 30 |
Контактна особа: |
Тюріна Катерина Анатоліївна +380554222958 tender_oleshki_uo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 17:36 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 13:49 |
Очікувана вартість: | 790 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
1. Найменування замовника: Виконавчий комітет Олешківської міської ради 1.1. Місцезнаходження замовника: Україна, 75100 Херсонська область, Олешківський район, м. Олешки, вул. Гвардійська, 30 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 37929985. 1.3. Категорія замовника: відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи місцевого самоврядування. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 90510000-5 (Збирання, перевезення та утилізація розкиданого сміття; Збирання, перевезення та утилізація сміття з контейнерів). 3. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: Збирання, перевезення та утилізація розкиданого сміття – 1265 м3; Збирання, перевезення та утилізація сміття з контейнерів – 1000 м3 3.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Херсонська область, Олешківський район, м. Олешки, територія міста, детально у Додатку 4 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 790 000,00 грн. (сімсот дев’яносто тисяч шістсот грн. 00 коп.) з ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021р. 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.02.2021 р. 7. Умови оплати: Розрахунок за послуги здійснюється в безготівковому порядку, в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця послуг - по факту надання послуг, по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника на відповідні цілі. Розрахунки проводяться на підставі акта наданих послуг, підписаного Сторонами, оплата здійснюється протягом 7 банківських днів, в залежності від фінансування з міського бюджету, при необхідності відтермінування платежу. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, або можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. 9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 10. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: - 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1265 м.куб
Збирання, перевезення та утилізація розкиданого сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75100, Україна, Херсонська область, місто Олешки, територія міста, детально у Додатку 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
1000 м.куб
Збирання, перевезення та утилізація сміття з контейнерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75100, Україна, Херсонська область, місто Олешки, територія міста, детально у Додатку 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за послуги здійснюється в безготівковому порядку, в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця послуг - по факту надання послуг, по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника на відповідні цілі. Розрахунки проводяться на підставі акта наданих послуг, підписаного Сторонами, оплата здійснюється протягом 7 банківських днів, в залежності від фінансування з міського бюджету, при необхідності відтермінування платежу. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2021 09:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2021 09:40 |
Перелік змін.docx | |
04 лютого 2021 09:40 |
Додаток 5 проєкт договору нова редакція.docx | |
04 лютого 2021 09:40 |
ТД Нова редакція.docx | |
27 січня 2021 17:34 |
ТД утилізація.docx | |
27 січня 2021 17:34 |
Оголошення.docx | |
27 січня 2021 17:34 |
Додаток 5 Проєкт Договору.docx |
04 лютого 2021 09:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 лютого 2021 09:40 |
Перелік змін.docx
|
|||
04 лютого 2021 09:40 |
Додаток 5 проєкт договору нова редакція.docx
|
|||
04 лютого 2021 09:40 |
ТД Нова редакція.docx
|
|||
27 січня 2021 17:34 |
ТД утилізація.docx
|
|||
27 січня 2021 17:34 |
Оголошення.docx
|
|||
27 січня 2021 17:34 |
Додаток 5 Проєкт Договору.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Рудько В.М. |
699 883,85
UAH з ПДВ
|
598 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЧИСТЕ-МІСТО+ |
748 084,95
UAH з ПДВ
|
599 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬЯНСБУД ГРУП" |
789 611,50
UAH з ПДВ
|
789 611,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Рудько В.М. #3404407147 |
Відхилено |
598 800,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 16:08
|
ТОВ ЧИСТЕ-МІСТО+ #42941391 |
Переможець |
599 000,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2021 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2021 16:49
|
Додакова угода 1 до договору 50.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 13:36
|
Договір | укладений |
16 березня 2021 13:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. «п. 3.1 розділу III «Ціна договору» викласти в такій редакції: «Ціна цього Договору становить: 581 320.02 грн. (П'ятсот вісімдесят одна тисяча триста двадцять гривень 02 копійки) без ПДВ.».1.2. Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |