Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
291 100,00 UAH
UA-2021-01-27-002326-c ● 79bc708cc7904d4a8fce48d4b57b1f91
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП Стрийської районної ради "Стрийська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 13802089 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, Вул. О.Басараб, 15 |
Контактна особа: |
Скабяк Стефанія Микитівна +380324571332 buhgstrucrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 14:23 |
Очікувана вартість: | 291 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 911,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2021 13:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2021 11:49 |
ТД-Деззасоби.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-27-002326-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 01 лютого 2021 17:10
Вимагаємо змінити Тендерну документацію
Шановний Замовник, Вами закуповуються засоби, до яких Ви висуваєте наступні медико-технічні вимоги.
Позиція 1. Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення Фамідез комбі нью.
Вимога: вміст діючих речовин, %: Діметилбензилкокосжирноалкіламонію хлориду, не менше 15,0%, кокоспропілендіамінбігуанідину ацетату, не менше 9,0%, додецилдіпропілентріаміну, не менше 3,5%.
Але, шановні, в Державному реєстрі дезінфекційних засобів України за 2020 рік (п. 78) зареєстровано засіб дезінфекційний «Фамідез® Комбі Нью», вміст діючих речовин якого зовсім інший - діючі речовини, мас,%: алкілдиметилбензиламонію хлорид- 16,0; алкілпропілендиамін-1,5-бісгуанідин ацетат – 9,5; N-(3-аміноропіл)-N-додецилпропан-1,3- диамін - 3,75.
Отже, склад препарату в Тендерній документації не відповідає Державному реєстру дезінфекційних засобів України.
Позиція 2. Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення, знезараження води Саноксіл 010.
Знезараження води дозволяється проводити тільки спеціалізованим організаціям, які мають на це дозвіл. Поясніть, будь ласка, яким чином лікарня повинна проводити це, якщо всі маніпуляції на водних мережах здійснюються постачальниками води.
Вміст діючих речовин, %:
Пероксиду водню, не менше 4,80%, срібла нітрату, не менше 0,0075%.
Якщо подивитись на склад препарату, то фактично це 5% перекис водню, бо срібла нітрат у кількості 0,0075% це нічого, (тим більш, якщо щє й розвести водою).
Вимога Дезінфекція слизових оболонок, дезінфекція шкіри рук і операційного поля . Знезараження ємкостей для зберігання води, знезараження води і поверхонь підсобних приміщень, санітарно-технічного, прибирального обладнання, знезараження фруктів, овочів.
Невже ви збираєтеся обробляти 5% перекисом водню слизові оболонки чи здійснювати дезінфекцію шкіри рук? Це ж приведе до опіків!
А якщо вам так потрібно обробляти цим фрукти та овочі, то по – перше, нагадайте в яких нормативних документах вказано, що їх потрібно дезінфікувати, по – друге, візьміть 6:% перекис водню який буде більш економічно вигідним та і розводьте як бажаєте.
Наголошуємо, що згідно статті 34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством. Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.
Отже, обов’язковою умовою використання дезінфекційних засобів є їх реєстрація в Державному реєстрі дезінфекційних засобів. Порядок державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178).
В Додатку № 5 вказано: 3) Надати копії документів, що засвідчують якість товару на кожну окрему одиницю закупівлі(сертифікати аналізу, свідоцтва про державну реєстрацію або витягу з державного реєстру дезінфекційних засобів або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий з метою державної реєстрації в МОЗ України; методичні вказівки, затверджені МОЗ України або інструкції з використання, затверджені виробником).
Враховуючи вищенаведене, приведіть умови Додатку № 5 у відповідність чинному законодавству України у сфері застосування дезінфекційних засобів: учасники зобов’язані надати документи, які підтверджують державну реєстрацію дезінфекційних засобів: свідоцтво про державну реєстрацію або витяг з державного реєстру дезінфекційних засобів та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
З огляду на незрозумілу поведінку Замовника в питанні державної реєстрації дезінфекційних засобів виникають сумніви у прозорості закупівлі та дотримання Замовником вимог закону щодо недискримінації учасників, інших принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В Тендерній документації зазначено - п. 3.5. Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 5000,00 грн. (П’ять тисяч грн., 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 5 робочих днів на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди.
Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг Замовнику третьою особою.
Таким чином, наведені вище витрати, які відшкодовуються за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмету закупівлі, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до Документації.
Враховуючи вищенаведене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Аналогічної думки дотримується Антимонопольний комітет України в своєму рішенні, номер оголошення UA-2017-09-21-001533-a.
В Додатку № 1 вказано: 5.2. Завірена учасником копія свідоцтва, витягу, виписки, або іншого документа про реєстрацію платника податку на додану вартість чи єдиного податку.
Шановний Замовник, в п.5.2 перелічені не тотожні документи, а тому їх потрібно розділити наступним чином: 5.2. Завірена учасником копія свідоцтва, витягу, виписки, що підтверджують державну реєстрацію учасника, та документ про реєстрацію платника податку на додану вартість чи єдиного податку.
Враховуючи вищенаведені зауваження вимагаємо змінити Тендерну документацію, в тому числі медико-технічні вимоги, привівши її у відповідність чинному законодавству України: Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018р. № 178) та прибрати неправомірні умови тендерної документації щодо оплати переможцями торгів юридично-консультаційних послуг.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути
Згорнути
Позиція 1. Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення Фамідез комбі нью.
Вимога: вміст діючих речовин, %: Діметилбензилкокосжирноалкіламонію хлориду, не менше 15,0%, кокоспропілендіамінбігуанідину ацетату, не менше 9,0%, додецилдіпропілентріаміну, не менше 3,5%.
Але, шановні, в Державному реєстрі дезінфекційних засобів України за 2020 рік (п. 78) зареєстровано засіб дезінфекційний «Фамідез® Комбі Нью», вміст діючих речовин якого зовсім інший - діючі речовини, мас,%: алкілдиметилбензиламонію хлорид- 16,0; алкілпропілендиамін-1,5-бісгуанідин ацетат – 9,5; N-(3-аміноропіл)-N-додецилпропан-1,3- диамін - 3,75.
Отже, склад препарату в Тендерній документації не відповідає Державному реєстру дезінфекційних засобів України.
Позиція 2. Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення, знезараження води Саноксіл 010.
Знезараження води дозволяється проводити тільки спеціалізованим організаціям, які мають на це дозвіл. Поясніть, будь ласка, яким чином лікарня повинна проводити це, якщо всі маніпуляції на водних мережах здійснюються постачальниками води.
Вміст діючих речовин, %:
Пероксиду водню, не менше 4,80%, срібла нітрату, не менше 0,0075%.
Якщо подивитись на склад препарату, то фактично це 5% перекис водню, бо срібла нітрат у кількості 0,0075% це нічого, (тим більш, якщо щє й розвести водою).
Вимога Дезінфекція слизових оболонок, дезінфекція шкіри рук і операційного поля . Знезараження ємкостей для зберігання води, знезараження води і поверхонь підсобних приміщень, санітарно-технічного, прибирального обладнання, знезараження фруктів, овочів.
Невже ви збираєтеся обробляти 5% перекисом водню слизові оболонки чи здійснювати дезінфекцію шкіри рук? Це ж приведе до опіків!
А якщо вам так потрібно обробляти цим фрукти та овочі, то по – перше, нагадайте в яких нормативних документах вказано, що їх потрібно дезінфікувати, по – друге, візьміть 6:% перекис водню який буде більш економічно вигідним та і розводьте як бажаєте.
Наголошуємо, що згідно статті 34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством. Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.
Отже, обов’язковою умовою використання дезінфекційних засобів є їх реєстрація в Державному реєстрі дезінфекційних засобів. Порядок державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178).
В Додатку № 5 вказано: 3) Надати копії документів, що засвідчують якість товару на кожну окрему одиницю закупівлі(сертифікати аналізу, свідоцтва про державну реєстрацію або витягу з державного реєстру дезінфекційних засобів або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий з метою державної реєстрації в МОЗ України; методичні вказівки, затверджені МОЗ України або інструкції з використання, затверджені виробником).
Враховуючи вищенаведене, приведіть умови Додатку № 5 у відповідність чинному законодавству України у сфері застосування дезінфекційних засобів: учасники зобов’язані надати документи, які підтверджують державну реєстрацію дезінфекційних засобів: свідоцтво про державну реєстрацію або витяг з державного реєстру дезінфекційних засобів та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
З огляду на незрозумілу поведінку Замовника в питанні державної реєстрації дезінфекційних засобів виникають сумніви у прозорості закупівлі та дотримання Замовником вимог закону щодо недискримінації учасників, інших принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В Тендерній документації зазначено - п. 3.5. Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 5000,00 грн. (П’ять тисяч грн., 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 5 робочих днів на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди.
Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг Замовнику третьою особою.
Таким чином, наведені вище витрати, які відшкодовуються за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмету закупівлі, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до Документації.
Враховуючи вищенаведене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Аналогічної думки дотримується Антимонопольний комітет України в своєму рішенні, номер оголошення UA-2017-09-21-001533-a.
В Додатку № 1 вказано: 5.2. Завірена учасником копія свідоцтва, витягу, виписки, або іншого документа про реєстрацію платника податку на додану вартість чи єдиного податку.
Шановний Замовник, в п.5.2 перелічені не тотожні документи, а тому їх потрібно розділити наступним чином: 5.2. Завірена учасником копія свідоцтва, витягу, виписки, що підтверджують державну реєстрацію учасника, та документ про реєстрацію платника податку на додану вартість чи єдиного податку.
Враховуючи вищенаведені зауваження вимагаємо змінити Тендерну документацію, в тому числі медико-технічні вимоги, привівши її у відповідність чинному законодавству України: Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018р. № 178) та прибрати неправомірні умови тендерної документації щодо оплати переможцями торгів юридично-консультаційних послуг.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 лютого 2021 18:06
Повідомляємо, що в зв'язку із великим масивом інформації, замовником буде винесено зазначені питання на обговорення тендерного комітету, та буде прийнято відповідне рішення, щодо вимог чинного законодавства.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 08:51 |
Кінець періоду оскарження: | 22 лютого 2021 00:00 |
Дата відміни: | 22 лютого 2021 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність потреби в закупівлі товарів |
Документи:
11 лютого 2021 08:51
|
Електронний підпис |
11 лютого 2021 08:11
|
Протокол відміни |