Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Наволочка, простирадло, підодіяльник, одіяло, подушка пір’яна, матраси ватяні, тікова тканина
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2021-01-27-001967-c ● 8a687899d86c425fb740de42ef9b25b9
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 13648033 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Медична, 17 |
Контактна особа: |
Пруднікова Лілія Олексіївна 380677638469 mrs.prudnikova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2021 12:09 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 штуки
Наволочка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 39512500-9 — Наволочки
168 штуки
Простирадло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 39512100-5 — Простирадла
108 штуки
Підодіяльник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 39512200-6 — Підодіяльники
81 штуки
Одіяло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
115 штуки
Подушка пір’яна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 39516120-9 — Подушки
25 штуки
Матраси ватяні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
48 метри
Тікова тканина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться протягом 30 (тридцяти) днів шляхом оплати Покупцем поставленого Товару на підставі рахунка на оплату товару та підписаних Сторонами видаткових накладних. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2021 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2021 15:56 |
Технічна специфікація_нова редакція від 01.02.2021.docx | |
01 лютого 2021 15:55 |
Оголошення спрощена закупівля_нова редакція від 01.02.2021.docx | |
27 січня 2021 11:25 |
Проект договору.docx |
01 лютого 2021 15:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2021 15:56 |
Технічна специфікація_нова редакція від 01.02.2021.docx
|
|||
01 лютого 2021 15:55 |
Оголошення спрощена закупівля_нова редакція від 01.02.2021.docx
|
|||
27 січня 2021 11:25 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Висота матраців
Дата подання: 27 січня 2021 12:47
Дата відповіді: 27 січня 2021 13:17
Уточніть висоту матраців
Відповідь: Добрий день. Приблизно 15 см.
Твкова тканина
Дата подання: 27 січня 2021 12:51
Дата відповіді: 27 січня 2021 12:58
Уточніть який тік Вам пропонувати: матрацний чи пухоутримуючий, який використовуюить у виробництві пухо-перових подушок?
Відповідь: Добрий день. Пропонувати згідно технічної спеціфікації, тобто звичайний ватний (не пухоутримуючий) матрац
Тікова тканина
Дата подання: 27 січня 2021 12:59
Дата відповіді: 27 січня 2021 14:26
В технічному описі прописані одиниці вимірювання для тканини - шт. Тканини вимірюються в метрах погонних. Внесіть будь-ласка, зміни в опис і пропишіть в одиницях до тканини - метри, в кількості 48. Дякую за розуміння
Відповідь: Добре. Ми внесемо зміни. Дякуємо
ширина тіка
Дата подання: 27 січня 2021 17:49
Дата відповіді: 29 січня 2021 10:08
Якої ширини вам потрібен тік : 140см, 220 см?
якщо немає значення , вкажить м2.
Довжина буде різна , при різних ширинах
Відповідь: Добрий день. Ширина тік- 150 см.
Щодо висоти матрацу
Дата подання: 28 січня 2021 11:02
Дата відповіді: 28 січня 2021 16:00
Доброго дня! Стандартна висота матрацу становить 7-8 см. Чи дійсно Вам потрібно закупити матраци висотою 15 см? Це надто багато і це вже на рівні з висотою ортопедичного чи безпружинного матрацу.
Відповідь: Добрий день. Можна і 8 см.
тканина верху матрацу
Дата подання: 28 січня 2021 11:04
Дата відповіді: 28 січня 2021 16:01
Вкажіть яка тканина верху матраца ватяного повинна бути, а також якої щільності?
Відповідь: Добрий день. Тканина бажано бавовна/котон, щільність немає значення
Ковдра
Дата подання: 28 січня 2021 14:54
Дата відповіді: 28 січня 2021 16:03
Якої щільності повинна бути ковдра?
400 гр/м2, 450 гр/м2 , 500 гр/м2 ?
Чи повинна вона витримувати термічну обробку ?
Відповідь: Добрий день. Може бути від 400 до 500 м2. Термічна обробка не передбачена
Внесення змін
Дата подання: 29 січня 2021 09:32
Дата відповіді: 29 січня 2021 10:09
Доброго дня! Для правильності оформлення всіх документів тендерної пропозиції Учасника, а також коректності усіх даних просимо внести зміни до документації з урахуванням наданих Вами відповідей на питання. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Добрий день. Внесемо зміни до документації
Щільність ковдр
Дата подання: 01 лютого 2021 19:14
Прошу конкретизуваті. Вам немає різниці , якої щільності буде ковдра? 320 гр/м2 чи 620гр/м2.
Тому що ціни різняться від щільності дуже сильно
Відповідь відсутня
Наповнення подушки
Дата подання: 01 лютого 2021 19:16
Вам немає різниці подушка пір'яна чи синтапонова?
Ціни на ці подушки різняться дуже сильно.
Конкретизуйте будь ласка завдання.
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-27-001967-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТКС ПРОМ", Код ЄДРПОУ:40255677
Дата подання: 17 лютого 2021 10:43
Відсутність переліку документів
Шановний Замовник, не зрозуміло, чому Ви розміщаєте інформацію про ст.13 в абзаці, що стосується КЕП???? Як можна зрозуміти що Вам потрібно від Учасника: ...у випадку відсутності даної інформації Учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом 2 п.13 ч. 3 статті 14 Закону вимогам до Учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі п.1 ч. 13 статті 14 Закону...
У вимогах до переліку документів у Вас не вимагались гарантійні листи з тим списком вимог, що Ви вказали у протоколі дискваліфікації!
Вважаємо дискваліфікацію не обгрунтованою.
Надайте роз"яснення!!! У іншому випадку звернемося до Антимонопольного комітету, з вказанням підстави " Не кваліфікаційне складання документів щодо інструкції з підготовки пропозиції з метою корупційної закупівлі товару".
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
У вимогах до переліку документів у Вас не вимагались гарантійні листи з тим списком вимог, що Ви вказали у протоколі дискваліфікації!
Вважаємо дискваліфікацію не обгрунтованою.
Надайте роз"яснення!!! У іншому випадку звернемося до Антимонопольного комітету, з вказанням підстави " Не кваліфікаційне складання документів щодо інструкції з підготовки пропозиції з метою корупційної закупівлі товару".
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2021 11:16
У відповідь на вимогу ТОВ «ТКС ПРОМ» (Номер вимоги: UA-2021-01-27-001967-c.a1) від 17 лютого 2021 р. Замовник торгів повідомляє наступне:
Щодо підстав відхилення пропозиції Учасника, то дана інформація міститься не тільки в пп.4.1.4 п. 4.1 Розділу 4 «Інструкція з підготовки пропозицій» , а й в п. 6.3 Розділу 6 «Оцінка пропозицій», а саме: Відхилення пропозицій, де міститься повний перелік підстав для відхилення пропозиції у відповідності з ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо гарантійних листів, то в Додатку №2 «Технічна специфікація» чітко містилася вимога про надання гарантійного листа від імені Учасника про наступне:
- товари повинні відповідати заявленому асортименту;
- якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, підтверджується документами встановленого зразка, виданого відповідними органами;
- якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Учасник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник;
- товар повинен передаватися Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення.
- Учасник постачає товар на адресу Замовника, відповідно до заявки чи умов договору (замовлення, переліку товару, специфікації).
- доставка товару, розвантажувальні роботи здійснюється за рахунок та транспортом Учасника.
Однак, під час оцінки пропозиції даного Учасника, Замовником торгів не було виявлено відповідного гарантійного листа в складі пропозиції. Відтак, пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошені, та підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо підстав відхилення пропозиції Учасника, то дана інформація міститься не тільки в пп.4.1.4 п. 4.1 Розділу 4 «Інструкція з підготовки пропозицій» , а й в п. 6.3 Розділу 6 «Оцінка пропозицій», а саме: Відхилення пропозицій, де міститься повний перелік підстав для відхилення пропозиції у відповідності з ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо гарантійних листів, то в Додатку №2 «Технічна специфікація» чітко містилася вимога про надання гарантійного листа від імені Учасника про наступне:
- товари повинні відповідати заявленому асортименту;
- якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, підтверджується документами встановленого зразка, виданого відповідними органами;
- якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Учасник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник;
- товар повинен передаватися Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення.
- Учасник постачає товар на адресу Замовника, відповідно до заявки чи умов договору (замовлення, переліку товару, специфікації).
- доставка товару, розвантажувальні роботи здійснюється за рахунок та транспортом Учасника.
Однак, під час оцінки пропозиції даного Учасника, Замовником торгів не було виявлено відповідного гарантійного листа в складі пропозиції. Відтак, пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошені, та підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2021-01-27-001967-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТКС ПРОМ", Код ЄДРПОУ:40255677
Дата подання: 17 лютого 2021 11:18
Безпідставна дискваліфікація
Шановний Замовник, перелік, так званних не наданих нами гарантійних листів, знаходиться у ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ. Цей перелік підписаний нами та завірений мокрою печаткою,
В чому причина дискваліфікації??? Де саме прописано у Ваших вимогах, що цей перелік має бути окремими гарантійними листами???? Надайте пояснення та відповідь!
В чому причина дискваліфікації??? Де саме прописано у Ваших вимогах, що цей перелік має бути окремими гарантійними листами???? Надайте пояснення та відповідь!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2021 11:15
У відповідь на вимогу ТОВ «ТКС ПРОМ» (Номер вимоги: UA-2021-01-27-001967-c.a2) від 17 лютого 2021 р., Замовник торгів повідомляє наступне:
Щодо гарантійних листів, то в Додатку №2 «Технічна специфікація» чітко містилася вимога про надання гарантійного листа від імені Учасника про наступне:
- товари повинні відповідати заявленому асортименту;
- якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, підтверджується документами встановленого зразка, виданого відповідними органами;
- якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Учасник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник;
- товар повинен передаватися Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення.
- Учасник постачає товар на адресу Замовника, відповідно до заявки чи умов договору (замовлення, переліку товару, специфікації).
- доставка товару, розвантажувальні роботи здійснюється за рахунок та транспортом Учасника.
Однак, під час оцінки пропозиції даного Учасника, Замовником торгів не було виявлено відповідного гарантійного листа в складі пропозиції. Відтак, пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошені, та підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо гарантійних листів, то в Додатку №2 «Технічна специфікація» чітко містилася вимога про надання гарантійного листа від імені Учасника про наступне:
- товари повинні відповідати заявленому асортименту;
- якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, підтверджується документами встановленого зразка, виданого відповідними органами;
- якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Учасник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник;
- товар повинен передаватися Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення.
- Учасник постачає товар на адресу Замовника, відповідно до заявки чи умов договору (замовлення, переліку товару, специфікації).
- доставка товару, розвантажувальні роботи здійснюється за рахунок та транспортом Учасника.
Однак, під час оцінки пропозиції даного Учасника, Замовником торгів не було виявлено відповідного гарантійного листа в складі пропозиції. Відтак, пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошені, та підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2021 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТКС ПРОМ" |
55 824,00
UAH з ПДВ
|
52 482,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А" |
56 241,00
UAH з ПДВ
|
52 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зубова Віталіна Вікторівна |
60 561,45
UAH з ПДВ
|
55 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Ярослав" |
69 751,80
UAH з ПДВ
|
69 301,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" |
70 156,14
UAH з ПДВ
|
69 320,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Івано-Франківське учбово-виробниче підприємство Українського товариства глухих |
82 022,40
UAH з ПДВ
|
80 672,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТКС ПРОМ" #40255677 |
Відхилено |
52 482,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 14:58
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А" #23730451 |
Переможець |
52 500,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 15:33
|
Текстиль.PDF | укладений |
23 лютого 2021 15:32
|