Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сервери для платформ віртуалізації
Очікувана вартість
1 668 600,00 UAH
UA-2021-01-27-001493-a ● d18e6e23a41e4947abe05fb002aac570
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131529 |
Місцезнаходження: | 89412, Україна , Закарпатська обл., с.Оноківці, вул.Головна, 57 |
Контактна особа: |
Михайло Булина +380312630101 cp01@uz.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 13:44 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 13:44 |
Очікувана вартість: | 1 668 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 343,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Сервери для платформ віртуалізації
Закупівля здійснюється на виконання пункту 4.1.5.розділу 4 інвестиційної програми товариства на 2021 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Сервери для платформ віртуалізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2021 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2021 11:10 |
Перелік змін до ТД.doc | |
04 лютого 2021 11:09 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
27 січня 2021 15:17 |
Проект договору .doc |
04 лютого 2021 11:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 лютого 2021 11:10 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
04 лютого 2021 11:09 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
|||
27 січня 2021 15:17 |
Проект договору .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації
Дата подання: 03 лютого 2021 15:52
Дата відповіді: 04 лютого 2021 11:07
Шановний, Замовнику!
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, так як вона містить дискримінаційні вимоги до учасників та унеможливлює чесну конкурентцію. У Проекті договору вказано Вами, що " V. ПОСТАВКА ТОВАРУ 5.1. Поставка Товару повинна бути здійснена протягом 10 (десяти) календарних днів з дня укладання Договору." , що суперечить умовам тендерної документації: " Розділ І. Загальні положення. П. 4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) лютий – грудень 2021р." Наразі товар постачається під замовлення у виробника та дистриб'ютори не мають товар з такою конфігурацією та кількістю, тому строк поставки доцільно було б збільшити до 45 календарних днів. Згідно вимог Проекту договору виходить, що участь можуть приймати тільки ті Учасники, що мають товар вже на складі. Вимагаємо прибрати дану вимогу та замінити на більший термін для поставки товару, щоб всі учасники мали рівні права для участі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пропозиції будуть детельно проаналізовані. При необхідності будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-27-001493-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 02 лютого 2021 11:31
Внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на те, що в Додатку № 2 Тендерної документації наявна вимога: для підтвердження якості товару, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
- копію сертифікату ISO 13485:2016, дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій.
ISO 13485 — міжнародний галузевий стандарт, розроблений Міжнародною організацією зі стандартизації. Стандарт містить вимоги до систем управління якістю виробників медичних виробів.
Але предметом закупвлі UA-2021-01-27-001493-a є не медичні вироби, а Сервери для платформ віртуалізації (код ДК 021:2015 – 48820000-2 – Сервери).
Вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання копії сертифікату ISO 13485:2016, дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на те, що в Додатку № 2 Тендерної документації наявна вимога: для підтвердження якості товару, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
- копію сертифікату ISO 13485:2016, дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій.
ISO 13485 — міжнародний галузевий стандарт, розроблений Міжнародною організацією зі стандартизації. Стандарт містить вимоги до систем управління якістю виробників медичних виробів.
Але предметом закупвлі UA-2021-01-27-001493-a є не медичні вироби, а Сервери для платформ віртуалізації (код ДК 021:2015 – 48820000-2 – Сервери).
Вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання копії сертифікату ISO 13485:2016, дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 лютого 2021 11:15
Наявність данного сертифікату обов’язкова. У стандарті ISO 13485 міститься зокрема вимоги до складських приміщень; вимоги до гігієни персоналу, обладнання та приміщень; механізм відкликання продукції з ринку, якщо виявлено її негативний вплив на людину, а саме більш жорстка система вимог, що стосуються валідації, управління виробництвом, метрологічного забезпечення, управління персоналом, документування, вимог щодо проведення валідації всіх процесів виробництва, а не тільки спеціальних.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" |
1 319 940,00
UAH з ПДВ
|
1 319 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СІТІУС ПРО" |
1 488 000,00
UAH з ПДВ
|
1 488 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" |
1 668 594,00
UAH з ПДВ
|
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКС ТРЕЙД." |
1 651 914,00
UAH з ПДВ
|
1 651 914,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" #37210479 |
Відхилено |
1 319 940,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 16:48
|
ТОВ "СІТІУС ПРО" #41644946 |
Відхилено |
1 488 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 16:51
|
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" #40679208 |
Відхилено |
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 16:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКС ТРЕЙД." #42909033 |
Відхилено |
1 651 914,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 16:56
|
Інформація про відміну
Дата відміни
22 лютого 2021 16:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі