Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Метрологічна повірка вузлів обліку теплової енергії ( 294 iшт)
Очікувана вартість
689 724,00 UAH
UA-2021-01-27-001377-b 006776bff2124c93a940e3d1dc625379
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Ходань

+380678031022
+380677670600
bctm.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа"
Код ЄДРПОУ: 04654336
Вебсайт: http://bctm.com.ua/ua/
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. МЕРЕЖНА, 3
Контактна особа: Сергій Ходань
+380678031022,+380677670600
bctm.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2021 09:45
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2021 09:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2021 09:41
Початок аукціону: 08 лютого 2021 11:24
Очікувана вартість: 689 724,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 897,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Метрологічна повірка вузлів обліку теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, м.Біла Церква, вул. Мережна, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік приладів
Дата подання: 27 січня 2021 11:39
Дата відповіді: 27 січня 2021 12:11
Доброго дня. Будьте так ласкаві надати перелік приладів котрі будут повірятися по цьому тендеру.
Відповідь: Повірці підлягають вузли обліку теплової енергії у складі обчислювача , комплекту термоперетрорювачів опору 2 шт, витратомірів ( діаметром до 80 мм включно)
Метрологічна повірка вузлів обліку теплової енергії ( 294 iшт)
Дата подання: 27 січня 2021 12:37
Дата відповіді: 27 січня 2021 13:42
Доброго дня. 1. Просимо уточнити найменування, канальність, діаметр та відповідну кількість кожного з лічильників теплової енергії, які потребують повірки згідно ТЗ Замовника. 2. Просимо уточнити яким чином буде здійснюватися демонтаж, монтаж та транспортування на повірку та з повірки. Роботи з демонтажу та монтажу буде виконувати Замовник чи Виконавець? Транспортування на повірку та з повірки буде здійснюватися за рахунок Замовника чи Виконавця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Демонтаж та монтаж приладів здійснює Замовник. Транспортування,-за рахунок Виконавця
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 27 січня 2021 13:53
Дата відповіді: 27 січня 2021 14:02
Просимо усунути наступні порушення: надання аналогічного договору із конкретною особою (а саме Замовником).Замовник у Додатку №1 Вимог до предмету закупівлі вказав наступні дискримінаційні вимоги, що порушують принципи здійснення публічних закупівель та унеможливлюють участь інших учасників, а саме :1.6.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за період 2018-2020рр. в кількості не менше 2-х в тому числі з Замовником, та наявність позитивного відгуку не менше одного. Аналогічними слід вважати договори, предметом яких є надання в період одного року не менше 10 (десяти) послуг, подібних визначеним у технічному завданні. Норма ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є загальною та визначає кваліфікаційним критерієм наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Проте, згідно Закону жодним чином не визначено, що аналогічний договір та відгук повинен бути з тим самим Замовником, на пропозицію якого учасник подає документи. Зазначення цієї вимоги є прямим порушенням чинного законодавства України, яке регулює діяльність публічних закупівель, а саме п.4 ч.1 ст.5 Закону та ч.4 ст.5 Закону . Щодо цієї вимоги Антимонопольний комітет України неодноразово виносив рішення. Наприклад, від № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 (UA-2018-08-27-001135-c "ДК 021:2015: 51700000-9 – Послуги зі встановлення протипожежного устаткування" ). Просимо Замовника детально ознайомитись з сучасною практикою АМКУ та усунути порушення, для уникнення майбутніх скарг та вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у кількості не менше 2-х стосується будь-яких контрагентів ( наявність Договору із Замовником є альтернативою, а не обов"язковою вимогою)
Транспортування
Дата подання: 27 січня 2021 14:08
Дата відповіді: 27 січня 2021 14:18
Чи можливо щоб Замовник відправляв прилади Новою Поштою (за рахунок Виконавця)?
Відповідь: Так
Цінова пропозиція
Дата подання: 27 січня 2021 15:34
Дата відповіді: 27 січня 2021 15:47
У Додатку 2 "Цінова пропозиція" п.7 "Загальна вартість тендерної пропозиції" цифрами __хххххх__, в т.ч. ПДВ. Якщо наше підприємство не платник ПДВ, то у Ціновій пропозиції п.7 необхідно вказувати вартість без ПДВ і писати цифрами __ххххххх____, без ПДВ?
Відповідь: В такому випадку, необхідно вказувати вартість без ПДВ
Аналогічні договори
Дата подання: 27 січня 2021 16:23
Дата відповіді: 27 січня 2021 16:25
Додатком 1 Вимог до предмету закупівлі п.1.6. встановлено :наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за період 2018-2020рр. в кількості не менше 2-х в тому числі з Замовником, та наявність позитивного відгуку не менше одного. Аналогічними слід вважати договори, предметом яких є надання в період одного року не менше 10 (десяти) послуг, подібних визначеним у технічному завданні. Чи можна вважати подібними аналогічні договори на повірку вузлів обліку холодної та гарячої води, повірку вузлів обліку газу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічними слід вважати договори на повірку вузлів обліку теплової енергії
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ" 458 640,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 455 700,00
UAH з ПДВ
289 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛИКС-СЕРВІС" 550 770,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сливка Олег Анатолійович 617 400,00
UAH з ПДВ
319 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ 620 751,60
UAH з ПДВ
448 752,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Еталон-АСП 573 300,00
UAH з ПДВ
573 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2021 18:10
Електронний підпис
04 лютого 2021 17:51
Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2021 17:51
Технічні вимоги.pdf
04 лютого 2021 17:51
Статут.pdf
04 лютого 2021 17:51
Стаття 17.pdf
04 лютого 2021 17:51
Протокол засновників.pdf
04 лютого 2021 17:51
Проект договору.pdf
04 лютого 2021 17:51
ПДВ.pdf
04 лютого 2021 17:51
Лист-відгук.pdf
04 лютого 2021 17:51
Аналогічний договір 2.pdf
04 лютого 2021 17:51
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

04 лютого 2021 13:56
Електронний підпис
04 лютого 2021 13:49
31. Паспорт директор.pdf.p7s
04 лютого 2021 13:49
10. Листи-відгуки.pdf.p7s

Публічні документи

04 лютого 2021 18:24
Електронний підпис
04 лютого 2021 18:24
Електронний підпис
04 лютого 2021 18:06
акти до договору ч.1.PDF
04 лютого 2021 18:06
акти до договору ч.2.PDF
04 лютого 2021 18:06
Паспорт та ІПН Сливка.pdf
04 лютого 2021 18:06
аналогічний договір.PDF
04 лютого 2021 18:06
ЄДР Олег Сливка.pdf
04 лютого 2021 18:06
цінова пропозиція.PDF
04 лютого 2021 18:06
проект договору.PDF
04 лютого 2021 18:06
Аналогічний ДП Лозін.PDF
04 лютого 2021 18:06
довідка про статут.PDF
04 лютого 2021 18:06
технічні вимоги.PDF
04 лютого 2021 18:06
договір субпідряду.PDF
04 лютого 2021 18:06
витяг з реєстру.PDF
04 лютого 2021 18:06
довідка по субпідряду.PDF

Публічні документи

02 лютого 2021 15:41
Електронний підпис
02 лютого 2021 11:56
цінова.PDF
02 лютого 2021 11:56
Договір КП БМР БЦТМ.pdf
02 лютого 2021 11:56
Договір 2 КП БМР БЦТМ.pdf
02 лютого 2021 11:56
відгук ПАТ Енергія.PDF
02 лютого 2021 11:56
1_Статут 15.10.2019.PDF
02 лютого 2021 11:56
1_ВИТЯГ.pdf
02 лютого 2021 11:56
1 СВІДОЦТВО та ПДВ.pdf

Публічні документи

04 лютого 2021 19:16
Електронний підпис
04 лютого 2021 19:14
Статут Еталон-АСП 2020.pdf
04 лютого 2021 19:14
протокол 5.16.pdf
04 лютого 2021 19:14
до додатку_1.pdf
04 лютого 2021 19:14
витяг з з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ"

ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "ЛИКС-СЕРВІС"

ФОП Сливка Олег Анатолійович

ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ

ТОВ Еталон-АСП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ"
#38888641
Переможець 220 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 13:20

Документи

11 лютого 2021 13:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2021 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ"
#38888641
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2021 13:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 09:35
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 16:22
Договір № 5041-21-3 від 03.03.2021р.pdf укладений
04 березня 2021 16:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 93 537,50
UAH (в тому числі ПДВ 15 589,58 UAH)