Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Середня загальноосвітня школа №77 м.Львова з поглибленим вивченням економіки та управлінської діяльності |
Код ЄДРПОУ: | 22350255 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Виговського І. 7А |
Контактна особа: |
Гринів Тарас Володимирович +380969572826 T_g1989@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 15:37 |
Очікувана вартість: | 785 030,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 925,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2021 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2021 12:31 |
ТД Послуги їдалень 2021 (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-08-000052 ● c2f66c37b0614007b657f12c15d6bfb2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2021 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.06.2021 № 371
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.06.2021 № 371.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-27-001368-a, 27.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок моніторингу від 10.06.2021 року щодо закупівлі «ДК 021:2015: (CPV) Послуги з організації шкільного харчування (55520000-1), у якому зазначається ,що учасник КП ГХ «Школярик» не відповідає встановленим у тендерній документації вимогам до учасника відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону,оскільки на пропозицію учасника КП ГХ «Школярик». не накладено кваліфікованого електронного підпису учасника закупівлі ,який підписав тендерну пропозицію ,а накладено удосконалений електронний підпис фізичної особи – Яремчук Ганна Василівна РНОКПП 2043902326 Організація (установа) КПГХ «Школярик» Код ЄДРПОУ 13837840 Посада Директор повідомляємо ,що відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» , кваліфікований електронний підпис - це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа; У той час ,коли ,сертифікат відкритого ключа - це електронний документ, який засвідчує належність відкритого ключа фізичній або юридичній особі, підтверджує її ідентифікаційні дані та/або надає можливість здійснити автентифікацію веб-сайту; Умовами тендерної документації Замовника (пункт 1 розділу 3) визначено, що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Під час перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Зазначається,що сертифікат ключа «кваліфікований» ,тип підпису «удосконалений». Підписувач : Яремчук Ганна Василівна,П.І.Б. Яремчук Ганна Василівна «Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» №851-IV від 22 травня 2003 року (надалі – Закон №851-IV), а саме ст. 1 Розділу І, визначено автором електронного документу фізичну або юридичну особу, яка створила електронний документ. Для ідентифікації автора електронного документа згідно ст. 6 Закону №851-IV може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги» №2155-VIII від 05 жовтня 2017 року (надалі – Закон №2155-VIII). Згідно Закону №2155-VIII, яким визначаються в тому числі правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг та здійснення електронної ідентифікації, передбачений п.2 ст.23 Закону №2155-VIII вичерпний перелік обов’язкових даних, що повинні містити кваліфіковані сертифікати відкритих ключів. Серед таких даних пп.4 п.2 ст.23 Закону №2155-VIII визначено, що кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити ідентифікаційні дані, які однозначно визначають користувача електронних довірчих послуг, у тому числі обов’язково: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) підписувача та унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта). На підставі п.3 ст. 23 Закону №2155-VIII кваліфіковані сертифікати відкритих ключів можуть містити інші ідентифікаційні дані фізичних або юридичних осіб, необов’язкові додаткові спеціальні атрибути, визначені у стандартах для кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів. Ці атрибути не повинні впливати на інтероперабельність і визнання кваліфікованих електронних підписів. Таким чином ,згідно закону «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – це удосконалений електронний підпис ,учасник закупівлі КП ГХ «Школярик відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» .
2021-06-14 17:39:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП Підприємство громадського харчування "Школярик" |
783 090,00
UAH з ПДВ
|
783 090,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Войтович Мирослава Василівна |
785 030,00
UAH з ПДВ
|
785 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП Підприємство громадського харчування "Школярик" #13837840 |
Переможець |
783 090,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 18:10
|
IMG_7207 (1).jpg | зміни до договору |
14 січня 2022 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 14:48
|
Дод.угода 4 Школярик.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 14:04
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 15:19
|
додаткова угода2_pdf.pdf | зміни до договору |
04 березня 2021 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 18:05
|
додаткова угода_pdf.pdf | зміни до договору |
03 березня 2021 18:02
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 11:39
|
договір харчування_pdf.pdf | укладений |
02 березня 2021 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1/77-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1/77-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1/77-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/77-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/77-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |