Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
389 340,00 UAH
UA-2021-01-27-000883-b ● 6245393639514b64a0814fac2d99fcb6
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ружинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44011687 |
Місцезнаходження: | 13601, Україна , Житомирська обл., Ружинський р-н, селище міського типу Ружин, вул.Бурди О., будинок 44 |
Контактна особа: |
Валентин Саківський +380678952009 ruz_vo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2021 09:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2021 15:24 |
Очікувана вартість: | 389 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 946,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1854 кілограми
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13600, Україна, Житомирська область, Ружинська селищна рада, Заклади дошкільної та загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата згідно договору та отриманих накладних | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2021 09:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2021 09:20 |
Додаток_7.doc | |
27 січня 2021 09:20 |
Додаток_6.doc | |
27 січня 2021 09:20 |
Додаток_5.doc | |
27 січня 2021 09:20 |
Додаток_4.doc | |
27 січня 2021 09:20 |
Додаток_3.doc | |
27 січня 2021 09:20 |
Додаток_2.doc | |
27 січня 2021 09:20 |
Додаток_1.doc | |
27 січня 2021 09:20 |
ТД Масло 2021.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
фасовка масла
Дата подання: 27 січня 2021 10:00
Дата відповіді: 27 січня 2021 17:02
масл оповинно бути у пачці 200г?
Відповідь: В додатку 1 до тендерної документації в п.1 вказано «що Учасник має змогу забезпечити безперебійне постачання предмету закупівлі за адресами закладів освіти Замовника частинами відповідно до заявок закладів освіти».
фасовка масла
Дата подання: 28 січня 2021 13:57
Дата відповіді: 01 лютого 2021 14:41
Масло повинно фасуватися у пачка 200Г або вагове, Ваша відповідь не дала на це питання відповіді
Відповідь: У попередній відповіді чітко написано, що "частинами відповіідно до заявок закладів освіти".
фасовка масла
Дата подання: 01 лютого 2021 17:08
Дата відповіді: 02 лютого 2021 15:08
два питання на які Ви чітко не надали відповідь, адже незрозуміло Постачальникам, упаковку якої ваги потрібно поставляти згідно замовлень?
Чи в замовленні може бути одного разу масла порційне 10г, слідуючий раз масло 180г або 200г, наступний раз пачка 500г а на прикінці місяця вагове?
Відповідь: Я, як уповноважена особа, не можу знати скільки потрібно масла в тиждень для тієї чи іншої школи, так як з нового року змінилась вартість харчування на 1 учня. . Кошти по всі видах продукції розподіляються орієнтовно, пропорційно до фактичного використання за минулий фінансовий рік. Якщо в школі навчається 25 учнів, а такі є, то, відповідно, їм потрібно одна 200-грамова пачка масла на тиждень, якщо це гімназія, яка нараховує 560 учнів, - це буде кілограмова фасовка. Крім того, з 1 січня на баланс відділу освіти передані дитячі садочки, які відвідують від 5 до 90 вихованців щоденно, в залежності від відвідування. Яка ситуація там, передбачити неможливо, через відсутність повної інформації та браку досвіду роботи з дитячими садочками. У зв'язку з нетривалим терміном зберігання вершкового масла, в залежності від кількості учнів та вихованців, згідно щоденного відвідування учнів та виованців, від встановлених норм харчування, повторююсь, що фасовка має бути згідно заявки закладів дошкільної та загальної середньої освіти. Якщо ДЗО або ЗЗСО роблять заявку сьогодні, то вони повинні розрахувати на 1 тиждень наперед в залежності від затвердженого меню, в залежності від средньої кількості відвідування.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-27-000883-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Руденко Олександр Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2903411114
Дата подання: 25 лютого 2021 13:00
Вимагаємо скасувати нашу дискваліфікацію
У відповідності до вимог тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо документального підтвердження учасником права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Так, з метою підтвердження відповідності зазначеному критерію, учасник, у складі тендерної пропозиції має завантажити копію паспорта та ідентифікаційного коду. Така інформація має підтверджуватися учасником шляхом приєднання до тендерної пропозиції копії паспорта та ідентифікаційного коду.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Учаснику має надаватися можливість в термін 24 години з моменту оприлюднення повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції: повної копії паспорта та ідентифікаційного коду.
16 лютого 2021 о 11:10 годині Замовником була розміщена Вимога про усунення невідповідностей, яка не містила необхідність додавати повної копії паспорту та ідентифікаційного коду.
Оскільки, Вимога про усунення невідповідностей може використовуватися один раз то Замовник немає права проводити дискваліфікацію Учасника з помилок, які можна усунути протягом 24 годин.
Вимагаємо скасувати нашу дискваліфікацію, в іншому разі буде направлена скарга до АМКУ, ДАСУ та прокуратури.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Учаснику має надаватися можливість в термін 24 години з моменту оприлюднення повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції: повної копії паспорта та ідентифікаційного коду.
16 лютого 2021 о 11:10 годині Замовником була розміщена Вимога про усунення невідповідностей, яка не містила необхідність додавати повної копії паспорту та ідентифікаційного коду.
Оскільки, Вимога про усунення невідповідностей може використовуватися один раз то Замовник немає права проводити дискваліфікацію Учасника з помилок, які можна усунути протягом 24 годин.
Вимагаємо скасувати нашу дискваліфікацію, в іншому разі буде направлена скарга до АМКУ, ДАСУ та прокуратури.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2021 16:31
15.02.2021 відділом освіти Ружинської селищної ради опублікована вимога про усунення невідповідності, а саме, відсутність сканованої копії технічного паспорту спеціалізованого автомобіля, яку Учасником 15.02.2021 о 21.58 було усунено шляхом додавання копій даного документу. Протоколом № 45 від 16.02.2021 ФОП Руденко Олександр Анатолійович визнаний переможцем з наміром укласти договір. Крім того, ФОП Руденко Олександр Анатолійович, додавав документи в своїй пропозиції 23.02.2021 о 11.31, а саме: «Довідка про несудимість»; «Відсутність підстав ч. 2 ст. 17»; «п. 12 ч. 1 ст. 17»; «Кваліфікаційні ст. 17». У зв’язку з цим, в Учасника була можливість, знаючи про існування чинного Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 № 2503, додати всі сторінки паспорту разом з вище перерахованими документами починаючи з моменту додавання копії технічного паспорту на автомобіль від 15.02.2021 до моменту відхилення 24.02.2021.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Руденко Олександр Анатолійович |
370 000,00
UAH з ПДВ
|
318 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА" |
348 552,00
UAH з ПДВ
|
336 037,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Руденко Олександр Анатолійович #2903411114 |
Рішення скасоване |
318 000,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 17:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2021 11:10
|
ФОП Руденко Олександр Анатолійович #2903411114 |
Відхилено |
318 000,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 17:23
|
|
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА" #2917118742 |
Відхилено |
336 037,50
UAH з ПДВ
|
01 березня 2021 16:39
|
Інформація про відміну
Дата відміни
01 березня 2021 16:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі