Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПІДГОРОДНЕНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №4 "ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" ПІДГОРОДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 20270210 |
Місцезнаходження: | 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вулиця Партизанська, будинок 58 |
Контактна особа: |
Юля Паленко +380978065583 prozorro01.2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 22:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2021 11:26 |
Очікувана вартість: | 255 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 556,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2021 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 11:27 |
Додаток 2 технічна специфікація.docx | |
26 січня 2021 22:33 |
ДОДАТОК 1 квал. критерії (1).docx | |
26 січня 2021 22:33 |
Додаток 4 тендерна пропозиція (1).doc | |
26 січня 2021 22:33 |
Тендерна документація оброблені.docx | |
26 січня 2021 22:33 |
Додаток 5 Проект Договору.docx |
08 лютого 2021 11:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 лютого 2021 11:27 |
Додаток 2 технічна специфікація.docx
|
|||
26 січня 2021 22:33 |
ДОДАТОК 1 квал. критерії (1).docx
|
|||
26 січня 2021 22:33 |
Додаток 4 тендерна пропозиція (1).doc
|
|||
26 січня 2021 22:33 |
Тендерна документація оброблені.docx
|
|||
26 січня 2021 22:33 |
Додаток 5 Проект Договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-09-000042 ● 743936c580ae45ecb152af2bce64fd29
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 червня 2021 08:40 |
15.06.2021 № 313
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.06.2021 № 313
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2021-01-26-013081-b 26.01.2021 Комунальний заклад «Підгородненський навчально-виховний комплекс № 4 «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 20270210) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-22 09:31:04
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі (томатна паста, зелений горошок консервований, огірки консервовані, томати консервовані, капуста квашена, повидло, кабачки консервовані, сухофрукти, ікра кабачкова, родзинки), за номером ID: UA-2021-01-26-013081-b , очікуваною вартістю 255 600,00 грн, яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ «ПІДГОРОДНЕНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №4 «ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» ПІДГОРОДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
2. Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено порушення строків оприлюднення інформації про закупівлю. Зокрема, Замовником за результатами проведення відкритих торгів за процедурою закупівлі ID: UA-2021-01-26-013081-b код ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі (томатна паста, зелений горошок консервований, огірки консервовані, томати консервовані, капуста квашена, повидло, кабачки консервовані, сухофрукти, ікра кабачкова, родзинки), очікуваною вартістю 255 600,00 грн з учасником торгів – переможцем ТОВ «Гарант-2010» укладено Договір № 28 від 02 березня 2021 року, який оприлюднений в електронній системі закупівель 10.03.2021, тобто протягом 5-ти робочих днів з дня його укладання (02.03.2021), що суперечить вимогам пункту 10 частини 1 статті 10 Закону де зазначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
З приводу вказаного просимо надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-25 16:35:31
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 22 червня 2021року про надання пояснення
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 22 червня 2021року про надання пояснення :
1.«Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами?» повідомляємо про те, що Замовнику КЗ «ПІДГОРОДНЕНСЬКИЙ НВК №4» для визначення очікуваної вартості була надана статистична інформація про середні споживчі ціни на продукти харчування та висновок за результатами цінового моніторингу Дніпропетровської Торгово-Промислової Палати ( Довідку додаємо).
Замовник не розміщував на веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами, так як в пункті 4 цієї Постанові носить Рекомендаційний характер.
2. Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено порушення строків оприлюднення інформації про закупівлю. Зокрема, Замовником за результатами проведення відкритих торгів за процедурою закупівлі ID: UA-2021-01-26-013081-b код ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі (томатна паста, зелений горошок консервований, огірки консервовані, томати консервовані, капуста квашена, повидло, кабачки консервовані, сухофрукти, ікра кабачкова, родзинки), очікуваною вартістю 255 600,00 грн з учасником торгів – переможцем ТОВ «Гарант-2010» укладено Договір № 28 від 02 березня 2021 року, який оприлюднений в електронній системі закупівель 10.03.2021, тобто протягом 5-ти робочих днів з дня його укладання (02.03.2021), що суперечить вимогам пункту 10 частини 1 статті 10 Закону де зазначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
У зв’язку зі зміною засновника, назви та затвердженням Статуту, нововведенням посад головного бухгалтера та бухгалтера з 01.03.2021 р, з великим об’ємом роботи була допущена помилка.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-29 13:21:33
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі (томатна паста, зелений горошок консервований, огірки консервовані, томати консервовані, капуста квашена, повидло, кабачки консервовані, сухофрукти, ікра кабачкова, родзинки), за номером ID: UA-2021-01-26-013081-b , очікуваною вартістю 255 600,00 грн, яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ «ПІДГОРОДНЕНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №4 «ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» ПІДГОРОДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Умовами п. 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» удосконалений електронний підпис (УЕП) - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Окрім того, УЕП зберігається на незахищеному носії, а КЕП на захищеному.
Також, Міністерство цифрової трансформації України у своєму листі від 16.02.2021 №1/06-3-1587 наголошує, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим.
За результатами перевірки електронного підпису чи печатки учасника торгів – переможця ТОВ «Гарант-2010» на сайті ЦЗО за посиланням https://czo.gov.ua/verify з’явилася інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений, який не може вважатися кваліфікованим.
Підсумовуючи викладене та враховуючи те, що Замовником самостійно у Тендерній документації встановлено якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію, у такому випадку тип підпису - удосконалений не може вважатись кваліфікованим, отже, пропозиція ТОВ «Гарант-2010» не відповідала умовам пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, що суперечить вимогам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та підлягала відхиленню відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону та пункту 2 частини 1 статті 32 Закону.
З приводу вказаного просимо надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-02 12:00:13
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 29 червня 2021року про надання пояснення.
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 29 червня 2021року про надання пояснення.
Відповідно до Вашого запиту надаємо наступні пояснення: Тендерна пропозиція та документи «ТОВ «Гарант -2010» створені та подані з урахуванням вимог закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», в частині створення електронного документу.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованом у сертифікаті відкритого ключа;
Удосконалений електронний підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Тобто, навіть визначення в законі вказують на те, що і той і той підпис є Удосконаленим електроним підписом. При цьому розходження в визначеннях мінімальні, що не давали змогу Замовнику самостійно правильно визначати тип електронного підпису. Також закон не містить відомостей про те, що УЕП зберігається на незахищеному носії, а КЕП на захищеному.
Станом на дату проведення процедури закупівлі та на дату визначення переможця процедури закупівлі, ще не було детального роз'яснення Міністерства цифрової трансформації України, яке з’явилось на сайті Антимонопольного комітету України ( https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) лише 04.03.2021 року. До цієї дати, кожен замовник самостійно приймав рішення щодо відповідності /або невідповідності електронного підпису вимогам тендерної документації. Оскільки під час перевірки на сайті czo.gov.ua було визначено тип підпису – удосконалений, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції було визначено, що тендерна пропозиція ТОВ «Гарант-2010» відповідає умовам тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Припинення зобов’язань за договором № 28 від 02.03.2021
2021-07-28 14:16:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) та частини п’ятої статті 8 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK-2-16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" |
242 607,00
UAH з ПДВ
|
242 607,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС ФУД |
255 000,00
UAH з ПДВ
|
255 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" #37276566 |
Рішення скасоване |
242 607,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 16:22
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" #37276566 |
Переможець |
242 607,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2021 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2021 15:15
|
Дод.Угода.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 17:25
|
стор6 оброблені овочі.jpeg | укладений |
10 березня 2021 17:18
|
стор1 оброблені овочі.jpeg | укладений |
10 березня 2021 17:18
|
стор6 оброблені овочі.jpeg | укладений |
10 березня 2021 17:04
|
стор5 оброблені овочі.jpeg | укладений |
10 березня 2021 17:04
|
стор4 оброблені овочі.jpeg | укладений |
10 березня 2021 17:04
|
стор3 оброблені овочі.jpeg | укладений |
10 березня 2021 17:04
|
стор2 оброблені овочі.jpeg | укладений |
10 березня 2021 17:04
|
стор1 оброблені овочі.jpeg | укладений |
10 березня 2021 17:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |