Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо (М'ясо яловиче (охолоджене) (Код ДК: 021:2015 15111100-0), кури (охолоджені) (Код ДК: 021:2015 15112100-7), чверть куряча (охолоджена) (Код ДК: 021:2015 15112100-7), філе куряче (охолоджене) (Код ДК: 021:2015 15112100-7) , печінка куряча (охолоджена) (Код ДК: 021:2015 15112300-9)
Очікувана вартість
501 350,00 UAH
UA-2021-01-26-012674-b ● 8ab5ba1bfd6147d6984a907517e53b5a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БЕЗЛЮДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44094653 |
Місцезнаходження: | 62489, Україна , Харківська обл., Харківський район, селище міського типу Безлюдівка, вул. Зміївська, будинок 48 |
Контактна особа: |
Тетяна Євгенівна +380577496104 osvita-bezlbuhg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 20:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 11:22 |
Очікувана вартість: | 501 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 013,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
850 кілограми
М'ясо яловиче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62489, Україна, Харківська область, Місце поставки - заклади освіти, підпорядковані відділу освіти Безлюдівської селищної ради, 1)Комунальний заклад «Безлюдівський юридичний ліцей імені Героя Радянського Союзу І. Я. Підкопая Безлюдівської селищної ради» 62489, Харківська область, Харківський район, сел. Безлюдівка, вул. Перемоги, 144-А. 2)Комунальний заклад «Безлюдівський ліцей Безлюдівської селищної ради» 62489, Харківська область, Харківський район, сел. Безлюдівка, вул. Перемоги, 177 3)Комунальний заклад «Васищевський ліцей Безлюдівської селищної ради» 62495, Харківська область, Харківський район, сел. Васищеве, вул. Орєшкова, 35 4)Комунальний заклад «Лізогубівський ліцей Безлюдівської селищної ради». 62492, Харківська область, Харківський район, с. Лизогубівка, вул. Шкільна, 22 Комунальний заклад «Хорошівський ліцей 5)Безлюдівської селищної ради» 62466, Харківська область, Харківський район, сел.. Хорошеве, вул. Культури 35/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1370 кілограми
Кури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62489, Україна, Харківська область, Місце поставки - заклади освіти, підпорядковані відділу освіти Безлюдівської селищної ради, 1)Комунальний заклад «Безлюдівський юридичний ліцей імені Героя Радянського Союзу І. Я. Підкопая Безлюдівської селищної ради» 62489, Харківська область, Харківський район, сел. Безлюдівка, вул. Перемоги, 144-А. 2)Комунальний заклад «Безлюдівський ліцей Безлюдівської селищної ради» 62489, Харківська область, Харківський район, сел. Безлюдівка, вул. Перемоги, 177 3)Комунальний заклад «Васищевський ліцей Безлюдівської селищної ради» 62495, Харківська область, Харківський район, сел. Васищеве, вул. Орєшкова, 35 4)Комунальний заклад «Лізогубівський ліцей Безлюдівської селищної ради». 62492, Харківська область, Харківський район, с. Лизогубівка, вул. Шкільна, 22 Комунальний заклад «Хорошівський ліцей 5)Безлюдівської селищної ради» 62466, Харківська область, Харківський район, сел.. Хорошеве, вул. Культури 35/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1100 кілограми
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62489, Україна, Харківська область, Місце поставки - заклади освіти, підпорядковані відділу освіти Безлюдівської селищної ради, 1)Комунальний заклад «Безлюдівський юридичний ліцей імені Героя Радянського Союзу І. Я. Підкопая Безлюдівської селищної ради» 62489, Харківська область, Харківський район, сел. Безлюдівка, вул. Перемоги, 144-А. 2)Комунальний заклад «Безлюдівський ліцей Безлюдівської селищної ради» 62489, Харківська область, Харківський район, сел. Безлюдівка, вул. Перемоги, 177 3)Комунальний заклад «Васищевський ліцей Безлюдівської селищної ради» 62495, Харківська область, Харківський район, сел. Васищеве, вул. Орєшкова, 35 4)Комунальний заклад «Лізогубівський ліцей Безлюдівської селищної ради». 62492, Харківська область, Харківський район, с. Лизогубівка, вул. Шкільна, 22 Комунальний заклад «Хорошівський ліцей 5)Безлюдівської селищної ради» 62466, Харківська область, Харківський район, сел.. Хорошеве, вул. Культури 35/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1040 кілограми
Чверть куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62489, Україна, Харківська область, Місце поставки - заклади освіти, підпорядковані відділу освіти Безлюдівської селищної ради, 1)Комунальний заклад «Безлюдівський юридичний ліцей імені Героя Радянського Союзу І. Я. Підкопая Безлюдівської селищної ради» 62489, Харківська область, Харківський район, сел. Безлюдівка, вул. Перемоги, 144-А. 2)Комунальний заклад «Безлюдівський ліцей Безлюдівської селищної ради» 62489, Харківська область, Харківський район, сел. Безлюдівка, вул. Перемоги, 177 3)Комунальний заклад «Васищевський ліцей Безлюдівської селищної ради» 62495, Харківська область, Харківський район, сел. Васищеве, вул. Орєшкова, 35 4)Комунальний заклад «Лізогубівський ліцей Безлюдівської селищної ради». 62492, Харківська область, Харківський район, с. Лизогубівка, вул. Шкільна, 22 Комунальний заклад «Хорошівський ліцей 5)Безлюдівської селищної ради» 62466, Харківська область, Харківський район, сел.. Хорошеве, вул. Культури 35/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
510 кілограми
Печінка куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62489, Україна, Харківська область, Місце поставки - заклади освіти, підпорядковані відділу освіти Безлюдівської селищної ради, 1)Комунальний заклад «Безлюдівський юридичний ліцей імені Героя Радянського Союзу І. Я. Підкопая Безлюдівської селищної ради» 62489, Харківська область, Харківський район, сел. Безлюдівка, вул. Перемоги, 144-А. 2)Комунальний заклад «Безлюдівський ліцей Безлюдівської селищної ради» 62489, Харківська область, Харківський район, сел. Безлюдівка, вул. Перемоги, 177 3)Комунальний заклад «Васищевський ліцей Безлюдівської селищної ради» 62495, Харківська область, Харківський район, сел. Васищеве, вул. Орєшкова, 35 4)Комунальний заклад «Лізогубівський ліцей Безлюдівської селищної ради». 62492, Харківська область, Харківський район, с. Лизогубівка, вул. Шкільна, 22 Комунальний заклад «Хорошівський ліцей 5)Безлюдівської селищної ради» 62466, Харківська область, Харківський район, сел.. Хорошеве, вул. Культури 35/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за цим Договором здійснюються шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 30 днів з дня поставки Товару за цінами вказаними в видаткових накладних. Мова тендерної пропозиції: українська. Детальніше у тендерній документації. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 13:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 13:01 |
47.pdf | |
26 лютого 2021 13:01 |
ТД _нова редакція_ м'ясо2.docx |
26 лютого 2021 13:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 лютого 2021 13:01 |
47.pdf
|
||||||
26 лютого 2021 13:01 |
ТД _нова редакція_ м'ясо2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пояснення
Дата подання: 29 січня 2021 18:24
Дата відповіді: 01 лютого 2021 15:27
Замовником вказано, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Що за технології Замовник має на увазі?
Відповідь: Шановний учаснику! Якщо Ви використовуєте у своїй діяльності певні технології, зазначайте їх у своїх складі тендерної пропозиції. Довідково: технологія — сукупність методів (способів) виготовлення, видобутку, обробки або переробки та інших процесів, робіт і операцій, що змінюють стан сировини, матеріалів, напівфабрикатів чи виробів у процесі отримання продукції із заданими показниками якості. До складу сучасної технології вносять і технічний контроль виробництва. Технологія значною мірою зумовлює якість і в багатьох випадках кількість вироблюваної продукції, її собівартість, продуктивність праці тощо. Вона пов'язана з науково-технічним прогресом, організацією праці та досвідом виробництва.
Запитання
Дата подання: 29 січня 2021 18:40
Дата відповіді: 01 лютого 2021 15:27
Шановний Замовнику.
Відповідно до п. 1 додатку 1 тендерної документації визначено, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій він надає копії документів на автотранспортний засіб, яким буде здійснюватися постачання товару.
1. Які документи на автотранспортний засіб має надати учасник, якщо він є його власником ?
2. У разі, якщо учасник не є власником автотранспортного засобу, що використовується для перевезення продукції, які документи він має надати?
3. У разі, якщо учасник залучає до перевезення продукції інших суб’єктів господарювання, які документи він має надати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що учасник повинен надати довідку про наявність автомобільного транспорту з даними про наявність необхідних умов транспортування продукції у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. У довідці також повинні бути зазначені марка, модель та державний номерний знак цих автотранспортних засобів. А також повинні бути надані копії документів на автотранспортний засіб, яким буде здійснюватися постачання товару.
Запитання
Дата подання: 30 січня 2021 19:40
Дата відповіді: 01 лютого 2021 15:27
Шановний Замовнику.
Пунктом 4 додатку 1 тендерної документації передбачено, що підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, підтверджується фінансовою звітністю:
- копія балансу за 2019 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника.
- копія звіту про фінансові результати за 2019 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника
- копія податкової декларації Учасника за 2019 р.
- довідка/довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунка
- довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Довідка/довідки повинні бути надані зі всіх обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, у яких в учасника наявні рахунки.
При цьому в примітках додатку 1 вказано, що документи, що вимагаються замовником, але не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції (у разі відсутності документів учасник повинен надати лист-пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на нормативно-правові акти).
Отже, проаналізувавши вимоги тендерної документації виникає питання, чи потрібно учаснику, який не подає документів, що вимагаються замовником, які не передбачені для нього законодавством, надати у складі тендерної пропозиції аналог документа, якій передбачений законодавством, але не вимагаються замовником? Чи достатньо надати лише лист-пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на нормативно-правові акти?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що відповідно до абз. 1 п. 5 Порядку № 419 «звичайна» річна фінансова звітність подається не пізніше 28 лютого року, наступного за звітним. Тобто, для уникнення дискримінації серед учасників торгів тендерна документація не містить вимогу про надання звітності за 2020 рік, адже вищезазначений Порядок визначає право, а не обов’язок податківця. Всі вимоги до учасників торгів відповідають чинному законодавству України, а саме: ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-26-012674-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕФІР АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3062618358
Дата подання: 29 січня 2021 18:06
Дискримінація
Замовником в Додатку 1 до ТД зазначено, що учасник в складі пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із обов’язковим наданням копії документу про відповідну освіту у галузі громадського харчування. З зазначеного повідомляю, що Замовник при встановленні даної вимоги обмежує коло учасників, оскільки Замовником прямо вказана вимога щодо наявності працівників саме в Учасника, якщо я здійснюю свою діяльність самостійно без залучення найманих працівників, або мені надають послугу щодо перевезення вантажів з залученням працівників перевізника, я як учасник який надав інформацію про працівників перевізника матиму формальну підставу для відхилення моєї пропозиції. Крім того встановлюючи вимогу, щодо надання копії документу про відповідну освіту у галузі громадського харчування Замовник порушує ст.2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; Згідно п.2 ст. 11 Закону України «Про інформацію», до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Кожному забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених законом. Згідно п.2 ст. 21 Закону України «Про інформацію», конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом. Відносини, пов'язані з правовим режимом конфіденційної інформації, регулюються законом. Згідно п.2 ст.5 Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. ОТЖЕ, ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ МОЖУТЬ БУТИ ВІДНЕСЕНІ ДО КОНФІДЕНЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА МОЖЕ ПОШИРЮВАТИСЯ ЗА БАЖАННЯМ (ЗГОДОЮ) ВІДПОВІДНОЇ ОСОБИ У ВИЗНАЧЕНОМУ НЕЮ ПОРЯДКУ ВІДПОВІДНО ДО ПЕРЕДБАЧЕНИХ НЕЮ УМОВ, А ТАКОЖ В ІНШИХ ВИПАДКАХ, ВИЗНАЧЕНИХ ЗАКОНОМ, ВСТАНОВЛЮЮЧИ ВИМОГУ ЩОДО НАДАННЯ ДОКУМЕНТУ ПРО ОСВІТУ, Я ЯК УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ НЕ Є ВПЕВНАНИМ, ЩО ЗАМОВНИК ЗМОЖЕ ЗБЕРЕГТИ ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ПРАЦІВНИКІВ ВІД ПРОТИПРАВНИХ ПОСЯГАНЬ І ЯК НАСЛІДОК Я МАЮ ПОВНЕ ПРАВО НЕНАДАВАТИ ТАКУ ЗГОДУ ЗАМОВНИКУ. ТОМУ ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕ ВИКЛАДЕНЕ ЗАМОВНИК ВСТАНОВЛЮЮЧИ ДАНУ ВИМОГУ, ЩОДО НАДАННЯ ДОКУМЕНТУ ПРО ОСВІТУ ПРЯМО ПОРУШУЄ НОРМИ ПОПЕРЕДНЬО ВКАЗАНИХ НОРМАТИВНО ПРАВОВИХ АКТІВ, ТА В ТОМУ ЧИСЛІ ПОРУШУЄ МОЇ ЗАКОННІ ПРАВА ТА ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ ЩОДО ВІЛЬНОГО ДОСТУПУ ДО УЧАСТІ В ДАНІЙ ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ. ВИМАГАЮ ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГИ ЩОДО НАДАННЯ ДОКУМЕНТУ ПРО ОСВІТУ В ГАЛУЗІ ХАРЧУВАННЯ З УМОВ ТД, У РАЗІ НЕЗАДОВОЛЕННЯ ДАНОЇ ВИМОГИ ПРОШУ НАДАТИ ЗАКОНОДАВЧЕ ОБГРУНТУВАННЯ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 20:40
Шановний учаснику! Повідомляємо, що у зв’язку з тим, що продукти харчування будуть постачатися саме до закладів освіти та споживачами будуть учні (діти), тендерний комітет вважає, що учасник повинен мати високу кваліфікацію та працівників з відповідною профільною освітою для забезпечення харчуванням дітей згідно чинного законодавства України. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено визначення замовником кваліфікаційних вимог до учасника торгів на власний розсуд. На підставі вищенаведеного, та керуючись чинним законодавством України, зокрема, Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, тендерний комітет вважає доцільним встановлювати вимогу щодо освіти в галузі громадського харчування. Щодо надання Ваших персональних даних на підставі норм Закону України «Про захист персональних даних» у тендерній документації встановлена вимога про надання листа-згоди на збір та обробку персональних даних.
Номер вимоги: UA-2021-01-26-012674-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2943600755
Дата подання: 29 січня 2021 18:30
Незаконні вимоги
Шановний Замовнику. Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що усі документи тендерної пропозиції потрібно подавати в електронному вигляді через електронну систему закупівель у вигляді сканованих оригіналів документів або сканованих копій з оригіналів документів (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі її використання). Також зазначено, що якщо подається сканований документ з копії документу, то кожна сторінка копії такого документу повинна містити надпис «Згідно з оригіналом», назву посади, особистий підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища. Крім того додатком 1 Тендерної документації передбачено, що довідки та копії документів мають бути засвідчені підписом уповноваженої посадової особи учасника із зазначенням посади та скріплені печаткою*(у разі її використання). Вищевказані вимоги є незаконними та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 5 ст. 22 цього Закону, Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Отже з огляду на викладене вимагаю виключити незаконні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Отже з огляду на викладене вимагаю виключити незаконні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 20:39
Шановний учаснику! Повідомляємо, що відповідно до п. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Тому у тендерній документації зазначена вимога тільки для копій з оригіналів документів у паперовому вигляді. Ця вимога не застосовується до електронних документів.
Номер вимоги: UA-2021-01-26-012674-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2943600755
Дата подання: 29 січня 2021 18:33
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику.
Відповідно до п. 1 додатку 1 тендерної документації визначено, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій він надає довідку про наявність складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Крім того ч. 4 цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Встановлення Вами вимоги, щодо наявності складських приміщень є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, оскільки не допускають до участі в закупівлі операторів ринку, які мають інші приміщення (виробничі, торгівельні, тощо) придатні для зберігання товару.
Крім того формулювання використане в тендерній документації «пристосованих для зберігання товару, що закуповується», надто невизначене, що дозволяє замовнику на власний розсуд вибрати підстави для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає встановленим критеріям.
З огляду на викладене вимагаю виключити незаконні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 1 додатку 1 тендерної документації визначено, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій він надає довідку про наявність складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Крім того ч. 4 цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Встановлення Вами вимоги, щодо наявності складських приміщень є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, оскільки не допускають до участі в закупівлі операторів ринку, які мають інші приміщення (виробничі, торгівельні, тощо) придатні для зберігання товару.
Крім того формулювання використане в тендерній документації «пристосованих для зберігання товару, що закуповується», надто невизначене, що дозволяє замовнику на власний розсуд вибрати підстави для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає встановленим критеріям.
З огляду на викладене вимагаю виключити незаконні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 20:38
Шановний учаснику! Нагадуємо, що вимога щодо надання довідки про наявність складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що накуповується не встановлює прав власності, оренди та ін.. на складські приміщення, тому і експлуатаційний дозвіл надається для потужностей(об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів.
Номер вимоги: UA-2021-01-26-012674-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2943600755
Дата подання: 29 січня 2021 18:35
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику.
Відповідно до п. 1 додатку 1 тендерної документації визначено, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій він надає довідку про наявність автомобільного транспорту з даними про наявність необхідних умов транспортування продукції у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. У довідці також повинні бути зазначені марка, модель та державний номерний знак цих автотранспортних засобів. При цьому відповідно до п. 2.4. додатку 4 тендерної документації встановлено, що товар повинен транспортуватися у спеціалізованому транспорті, обладнаний холодильним обладнанням з відповідною температурою згідно зі стандартами. Учасник повинен забезпечувати рухомий склад додатковим джерелом холоду (сухий лід) у випадку необхідності.
Отже в тендерній документації не встановлено конкретних вимог до транспорту, не визначено за якими ознаками та якому нормативному документу повинен відповідати спеціалізований автотранспорт, яким саме стандартам повинна відповідати температура холодильного обладнання. Формулювання використане в тендерній документації «наявність необхідних умов транспортування продукції», надто невизначене, що дозволяє замовнику на власний розсуд вибрати підстави для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає встановленим критеріям.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Крім того ч. 4 цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на викладене вимагаю виключити незаконні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 1 додатку 1 тендерної документації визначено, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій він надає довідку про наявність автомобільного транспорту з даними про наявність необхідних умов транспортування продукції у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. У довідці також повинні бути зазначені марка, модель та державний номерний знак цих автотранспортних засобів. При цьому відповідно до п. 2.4. додатку 4 тендерної документації встановлено, що товар повинен транспортуватися у спеціалізованому транспорті, обладнаний холодильним обладнанням з відповідною температурою згідно зі стандартами. Учасник повинен забезпечувати рухомий склад додатковим джерелом холоду (сухий лід) у випадку необхідності.
Отже в тендерній документації не встановлено конкретних вимог до транспорту, не визначено за якими ознаками та якому нормативному документу повинен відповідати спеціалізований автотранспорт, яким саме стандартам повинна відповідати температура холодильного обладнання. Формулювання використане в тендерній документації «наявність необхідних умов транспортування продукції», надто невизначене, що дозволяє замовнику на власний розсуд вибрати підстави для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає встановленим критеріям.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Крім того ч. 4 цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на викладене вимагаю виключити незаконні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 20:37
Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увага на те, що у тендерній документації передбачено надання: довідки про наявність автомобільного транспорту з даними про наявність необхідних умов транспортування продукції у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. У довідці також повинні бути зазначені марка, модель та державний номерний знак цих автотранспортних засобів. Крім цього, проектом договору передбачені наступні умови: •
1) Товар повинен транспортуватися у спеціалізованому транспорті, обладнаний холодильним обладнанням з відповідною температурою згідно зі стандартами. Учасник повинен забезпечувати рухомий склад додатковим джерелом холоду (сухий лід) у випадку необхідності.
2) Транспортні засоби, задіянні для перевезення товару повинні відповідати вимогам санітарних норм та правил. Дезінфекція транспортного засобу повинна бути проведена відповідно до стандартів ISO/ІЕС 17025, ДСТУ ISO 17025.
3) Товар, що закуповується, повинен супроводжуватися товарно-транспортною накладною. Кожна транспортна партія повинна супроводжуватися «Листом контрольних перевірок температури у кузові авторефрижератора» (додаток 20 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997 року).
1) Товар повинен транспортуватися у спеціалізованому транспорті, обладнаний холодильним обладнанням з відповідною температурою згідно зі стандартами. Учасник повинен забезпечувати рухомий склад додатковим джерелом холоду (сухий лід) у випадку необхідності.
2) Транспортні засоби, задіянні для перевезення товару повинні відповідати вимогам санітарних норм та правил. Дезінфекція транспортного засобу повинна бути проведена відповідно до стандартів ISO/ІЕС 17025, ДСТУ ISO 17025.
3) Товар, що закуповується, повинен супроводжуватися товарно-транспортною накладною. Кожна транспортна партія повинна супроводжуватися «Листом контрольних перевірок температури у кузові авторефрижератора» (додаток 20 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997 року).
Номер вимоги: UA-2021-01-26-012674-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2943600755
Дата подання: 29 січня 2021 18:36
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику.
Відповідно до п. 2 додатку 1 тендерної документації визначено, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід він надає довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із обов’язковим наданням копії документу про відповідну освіту у галузі громадського харчування та медичну книжка водія (експедитора, вантажника за наявності) за формою №1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 року №150 (проходження медогляду повинно бути чинним на дату проведення аукціону).
В тендерній документації не встановлено конкретних найменувань посад працівників, але вказано, що такі працівники повинні мати відповідну освіти в галузі громадського харчування. При цьому незрозуміло, що мається на увазі під визначенням «відповідна освіти в галузі громадського харчування». Так, відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 65 «Торгівля та громадське харчування», у цій сфері є професії: головний кулінар, технолог, товарознавець, кухар, продавець і подібні професії, але до постачання продукції вони не мають жодного відношення. При цьому водій, експедитор та вантажник медичні книжки, яких вимагає замовник, не зобов’язані мати освіти в галузі громадського харчування. Тобто замовником в тендерну документацію включені надлишкові та неоднозначні вимоги, що можуть привести до порушення принципів закупівель.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Крім того ч. 4 цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на викладене вимагаю виключити незаконні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 2 додатку 1 тендерної документації визначено, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід він надає довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із обов’язковим наданням копії документу про відповідну освіту у галузі громадського харчування та медичну книжка водія (експедитора, вантажника за наявності) за формою №1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 року №150 (проходження медогляду повинно бути чинним на дату проведення аукціону).
В тендерній документації не встановлено конкретних найменувань посад працівників, але вказано, що такі працівники повинні мати відповідну освіти в галузі громадського харчування. При цьому незрозуміло, що мається на увазі під визначенням «відповідна освіти в галузі громадського харчування». Так, відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 65 «Торгівля та громадське харчування», у цій сфері є професії: головний кулінар, технолог, товарознавець, кухар, продавець і подібні професії, але до постачання продукції вони не мають жодного відношення. При цьому водій, експедитор та вантажник медичні книжки, яких вимагає замовник, не зобов’язані мати освіти в галузі громадського харчування. Тобто замовником в тендерну документацію включені надлишкові та неоднозначні вимоги, що можуть привести до порушення принципів закупівель.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Крім того ч. 4 цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на викладене вимагаю виключити незаконні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 20:34
Шановний учаснику! Повідомляємо, що у зв’язку з тим, що продукти харчування будуть постачатися саме до закладів освіти та споживачами будуть учні (діти), тендерний комітет вважає, що учасник повинен мати високу кваліфікацію та працівників з відповідною профільною освітою для забезпечення харчуванням дітей згідно чинного законодавства України. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено визначення замовником кваліфікаційних вимог до учасника торгів на власний розсуд. На підставі вищенаведеного, та керуючись чинним законодавством України, тендерний комітет вважає доцільним за для безпеки харчування дітей встановити вимогу щодо освіти в галузі громадського харчування.
Номер вимоги: UA-2021-01-26-012674-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2943600755
Дата подання: 29 січня 2021 18:38
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику.
Відповідно до п. 3 додатку 1 тендерної документації визначено, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник надає довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (з наданням копії договорів з додатками (не менше одного). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання М'яса яловичого, кур, філе курячого,чверті курячої, печінки курячої закладам освіти у відповідності до законодавства. Учасник може підтвердити досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору декількома виконаними договорами або одним виконаним договором, який містить позиції, що є предметом закупівлі.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право Замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до ч.1 ст. 5 цього Закону одним із принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Крім того ч. 4 цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вказані вище вимоги замовника є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію оскільки не допускають до участі в закупівлі операторів ринку, які мають досвід виконання договорів, аналогічних за предметом закупівлі, але з постачанням не до закладів органів освіти. Крім того незрозуміло, якими конкретними документами учасником має бути підтверджено виконання аналогічного договору, адже сам факт укладання договору не підтверджує його виконання і як наслідок не підтверджує досвід виконання аналогічного договору. Тобто якими документами підтверджується виконання договору невизначено, що дозволяє замовнику на власний розсуд вибрати підстави для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає встановленим критеріям.
З огляду на викладене вимагаю виключити незаконні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 3 додатку 1 тендерної документації визначено, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник надає довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (з наданням копії договорів з додатками (не менше одного). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання М'яса яловичого, кур, філе курячого,чверті курячої, печінки курячої закладам освіти у відповідності до законодавства. Учасник може підтвердити досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору декількома виконаними договорами або одним виконаним договором, який містить позиції, що є предметом закупівлі.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право Замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до ч.1 ст. 5 цього Закону одним із принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Крім того ч. 4 цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вказані вище вимоги замовника є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію оскільки не допускають до участі в закупівлі операторів ринку, які мають досвід виконання договорів, аналогічних за предметом закупівлі, але з постачанням не до закладів органів освіти. Крім того незрозуміло, якими конкретними документами учасником має бути підтверджено виконання аналогічного договору, адже сам факт укладання договору не підтверджує його виконання і як наслідок не підтверджує досвід виконання аналогічного договору. Тобто якими документами підтверджується виконання договору невизначено, що дозволяє замовнику на власний розсуд вибрати підстави для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає встановленим критеріям.
З огляду на викладене вимагаю виключити незаконні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 20:33
Шановний учаснику! Повідомляємо, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) тендерною документацією передбачено надання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (з наданням копії договорів з додатками (не менше одного). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання М'яса яловичого,кур, філе курячого,чверті курячої, печінки курячої закладам освіти у відповідності до законодавства. Учасник може підтвердити досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору декількома виконаними договорами або одним виконаним договором, який містить позиції, що є предметом закупівлі. Проте, на власний розсуд, учасник має право надавати всі документи, які вважає за потрібно для підтвердження своєї кваліфікації.
Номер вимоги: UA-2021-01-26-012674-b.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕФІР АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3062618358
Дата подання: 30 січня 2021 11:59
Порушення законодавства
Замовником в пункті 2.4 розділу 2 Проекту договору зазначено,що: « Якість Товару, що поставляється за Договором, має відповідати ДСТУ, ТУ, іншим документам. На підприємстві, що поставляє Товар, повинна бути ефективно впроваджена система HACCP та проведений її аудит, що підтверджується Актом аудиту, виданим відповідним уповноваженим органом.». Дана умова договору суперечить чинному законодавству, оскільки: Згідно підп.9) ст..7 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», компетентний орган у сфері державного контролю: встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів. Тобто, компетентний орган у щорічному плані встановлює щодо операторів ринку періодичність інспектування, аудиту. У разі відсутності оператора ринку у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, така перевірка оператору ринку не проводиться, крім позапланових заходів. Згідно ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності. З огляду на вищенаведене, інспектування та аудит оператора ринку здійснюється тільки за наявності законодавчих підстав (включення до щорічного плану державного контролю (плановий захід) чи позаплановий захід (з підстав, визначених у Законі), а тому обов’язковість надання вищезазначених документів є законодавчо необґрунтованою, у зв’язку з тим, що заходи державного контролю у оператора ринку могли й не проводитись. Враховуючи вищенаведене, прошу внести зміни до умов договору,шляхом виключення зазначеної умови.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 20:32
Шановний учаснику! Повідомляємо, що у зв’язку з тим, що продукти харчування будуть постачатися саме до закладів освіти та споживачами будуть учні (діти), тендерний комітет вважає, що ці вимоги підтверджують намір учасника забезпечити безпечним та якісним харчуванням дітей згідно чинного законодавства України. На підставі вищенаведеного, та керуючись чинним законодавством України, тендерний комітет вважає доцільним за для безпеки та якості харчування дітей залишити проект договору у зазначеному в тендерній документації вигляді.
Номер вимоги: UA-2021-01-26-012674-b.a8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2943600755
Дата подання: 30 січня 2021 19:38
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику.
Відповідно до п. 2.4. розділу 2 проекту договору про закупівлю додатку 3 тендерної документації визначено, що якість Товару, що поставляється за Договором, має відповідати ДСТУ, ТУ, іншим документам. На підприємстві, що поставляє Товар, повинна бути ефективно впроваджена система HACCP та проведений її аудит, що підтверджується Актом аудиту, виданим відповідним уповноваженим органом.
При цьому вимогами тендерної документації не передбачено надання документів щодо впровадження системи HACCP та проведення її аудиту на підприємстві учасника. Отже незрозуміло, як замовник визначить що учасники процедури закупівлі впровадили систему HACCP та провели її аудит на підприємстві, якщо в тендерній пропозиції не буде надано підтверджуючих документів, а відтак потенційним переможцем процедури закупівлі може стати підприємство, яке не впровадило систему HACCP. Дана ситуація викликає підозру, що замовнику вже заздалегідь відомо хто стане переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Крім того ч. 4 цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на викладене вимагаю привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та включити вимогу щодо надання підтверджуючих документів щодо впровадження системи HACCP у складі тендерної пропозицій учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 2.4. розділу 2 проекту договору про закупівлю додатку 3 тендерної документації визначено, що якість Товару, що поставляється за Договором, має відповідати ДСТУ, ТУ, іншим документам. На підприємстві, що поставляє Товар, повинна бути ефективно впроваджена система HACCP та проведений її аудит, що підтверджується Актом аудиту, виданим відповідним уповноваженим органом.
При цьому вимогами тендерної документації не передбачено надання документів щодо впровадження системи HACCP та проведення її аудиту на підприємстві учасника. Отже незрозуміло, як замовник визначить що учасники процедури закупівлі впровадили систему HACCP та провели її аудит на підприємстві, якщо в тендерній пропозиції не буде надано підтверджуючих документів, а відтак потенційним переможцем процедури закупівлі може стати підприємство, яке не впровадило систему HACCP. Дана ситуація викликає підозру, що замовнику вже заздалегідь відомо хто стане переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Крім того ч. 4 цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на викладене вимагаю привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та включити вимогу щодо надання підтверджуючих документів щодо впровадження системи HACCP у складі тендерної пропозицій учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2021 20:29
Шановний учаснику! Повідомляємо, що всі ці умови передбачені проектом договору та чинним законодавством України. Крім цього, маємо проінформувати Вас, що дії, спрямовані на спотворення результатів торгів, заборонені Законом, незалежно від наслідків настання таких дій у вигляді спотворення результатів торгів, та несуть за собою кримінальну відповідальність. На підставі практики Антимонопольного комітету України (надалі - АМКУ) одночасна участь у публічних закупівлях може бути визначена АМКУ як дії, спрямовані на спотворення результатів торгів. Ви завжди можете оскаржити рішення замовника торгів у передбачені законом строки в АМКУ.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-26-012674-b.a9
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2943600755
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-01-26-012674-b.a10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗОВ ВАДИМ ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2943600755
Дата подання: 05 лютого 2021 17:48
Дата подання: 05 лютого 2021 17:48
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 лютого 2021 18:25
рішення від 09.02.2021 №2248 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2021 18:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 18 02 2021 №3014.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2021 17:26
рішення від 18.02.2021 №3014.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2021 20:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: З метою усунення порушень ВІДДІЛ ОСВІТИ БЕЗЛЮДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ вніс відповідні зміни
до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 26 лютого 2021 13:19
Номер скарги: UA-2021-01-26-012674-b.c11
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 24 березня 2021 12:04
Дата подання: 24 березня 2021 12:04
Скарга на рішення Замовника
17 березня 2021 року Відділ освіти Безлюдівської селищної ради (далі — Замовник) оприлюднив протокол засідання тендерного комітету від 16.03.2021 № 59 щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю М’яса ДК 021:2015 15110000-2 (М'ясо яловиче (охолоджене) (Код ДК: 021:2015 15111100-0), кури (охолоджені) (Код ДК: 021:2015 15112100-7), чверть куряча (охолоджена) (Код ДК: 021:2015 15112100-7), філе куряче (охолоджене) (Код ДК: 021:2015 15112100-7), печінка куряча (охолоджена) (Код ДК: 021:2015 15112300-9).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 березня 2021 17:31
Рішення від 26.03.2021 № 6091 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 березня 2021 17:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.04.2021 № 7060.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 16:58
Рішення від 06.04.2021 № 7060.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2021 20:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відділ освіти Безлюдівської селищної ради повідомляє ПОСТІЙНО ДІЮЧУ АДМІНІСТРАТИВНУ КОЛЕГІЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про виконання рішення №7060-р/пк-пз від 06.04.2021 року.
Дата виконання рішення замовником: 21 квітня 2021 11:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2021 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОМЕНКО ІГОР ОЛЕГОВИЧ |
500 820,00
UAH з ПДВ
|
467 825,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ |
473 380,00
UAH з ПДВ
|
468 366,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БРИКОВ ІГОР ПЕТРОВИЧ" |
501 350,00
UAH з ПДВ
|
501 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БРИКОВ ІГОР ПЕТРОВИЧ" #2739719351 |
Рішення скасоване |
501 350,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 11:06
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОМЕНКО ІГОР ОЛЕГОВИЧ #2549616054 |
Рішення скасоване |
467 825,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 11:07
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ #2182201551 |
Рішення скасоване |
468 366,50
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 11:07
|
ФОП "БРИКОВ ІГОР ПЕТРОВИЧ" #2739719351 |
Рішення скасоване |
501 350,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 11:07
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОМЕНКО ІГОР ОЛЕГОВИЧ #2549616054 |
Відхилено |
467 825,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 11:28
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ #2182201551 |
Рішення скасоване |
468 366,50
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 08:20
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ #2182201551 |
Відхилено |
468 366,50
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 08:28
|
ФОП "БРИКОВ ІГОР ПЕТРОВИЧ" #2739719351 |
Переможець |
501 350,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 08:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2022 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 12:06
|
Доп угода 4.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2022 10:10
|
ду 3.pdf | зміни до договору |
26 січня 2022 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 08:53
|
Доп угода №2 мясо.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2021 08:49
|
доп угода 1.pdf | зміни до договору |
24 травня 2021 08:47
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 08:35
|
договір м'ясо.pdf | укладений |
24 травня 2021 08:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін: зазначені у вкладеному файлі. Сума та кількість - не змінилася. |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення суми 20% угоди, більш детально в прикріпленому файлі |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення суми 20% угоди, більш детально в прикріпленому файлі |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |