Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 33140000-3 «Медичні матеріали» (Медичні матеріали)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-01-26-011957-b 7b75633ffa6045b892378ee50cae75da
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Дмитрович Рожко

+380347621668 snyatin_pni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СНЯТИНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03188719
Місцезнаходження: 78300, Україна , Івано-Франківська обл., м. Снятин, вул. Гоголя, 23
Контактна особа: Микола Дмитрович Рожко
+380347621668
snyatin_pni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2021 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 09 лютого 2021 15:22
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі*
1. Найменування замовника: Снятинський психоневрологічний інтернат.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03188719.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рожко Микола Дмитрович, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Снятинського психоневрологічного інтернату, заступник директора, е-mail: snyatin_pni@ukr.net, тел. +3803476 21668
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Медичні матеріали.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 33140000-3 «Медичні матеріали» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 33140000-3 «Медичні матеріали».
10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Визначено замовником торгів за змістом Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Медичні матеріали – 4996 шт.
12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300.
13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 100 000,00 грн. (сто тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
16. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
17. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 грн. (одна тисяча грн. 00 коп.) – 1 % від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі.
19. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
20. Період уточнення інформації про закупівлю: «01» лютого 2021 року час 00:00 год.
21. Кінцевий строк подання пропозицій: «04» лютого 2021 року час 00:00 год.
22. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
23. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
24. Умови надання забезпечення пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення пропозиції не вимагається.
25. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
____________________
*Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:
Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 33140000-3 «Медичні матеріали» (Медичні матеріали) та додатки до неї:
Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю
Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника
Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника
Додаток 5 – Пропозиція
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4996 штуки
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-26-011957-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40128332
Дата подання: 12 лютого 2021 15:37
Неправомірне дискваліфікування
Оскарження дискваліфікації
Шановний Замонику!
У закупівлі ДК 021:2015: код 33140000-3 «Медичні матеріали» (Медичні матеріали), яку проводив СНЯТИНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ Пропозицію ТОВ «Віджи Медікал Україна» було відхилено згідно протоколу рішення №15 від 12.02.2021р.
Уважно вивчивши протокол, доводимо до відома Замовника, що інформація щодо строку поставки товару була надана у файлі 3Довідки Вих№14 від 01.02.2021р., також просимо звернути увагу на зміст Довідки Вих №18 від 01.02.2021р. , яка в свою чергу, автоматично підтверджує нашу згоду на виконання всіх кількісних, якісних, медико-технічних вимог оголошених у Тендерній документації Замовника.
На підставі цього, просимо переглянути рішення щодо дискваліфікування Пропозиції ТОВ «Віджи Медікал Україна», і вважати невідповідності як формальні описки, тому що необхідна інформація все ж таки наявна у Документах Учасника!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2021 12:24
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги уповноважена особи з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Снятинського психоневрологічного інтернату повідомляє про наступне: Частиною 11 статті 14 Закону встановлено, що замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Слід зазначити, що при розгляді документів наданих ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ УКРАЇНА" (надалі - учасник) було виявлено невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (документація електронних закупівель до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO, надалі - документація), а саме:
 У складі тендерної пропозиції учасником було надано заповнену форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно Додатку №5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (файл «Цінова пропозиція.pdf»), проте в порушення вимог цього додатку учасником не було зазначено термін дії його пропозиції у п. 2 Додатку №5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема: «Ми погоджуємося дотримуватися умов своєї пропозиції протягом __ календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій…», що не відповідає вимогам Додатку №5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та пункту «Інші істотні умови закупівлі» розділу 3 документації - оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вимога оголошення про проведення спрощеної закупівлі – «Інші істотні умови закупівлі» розділу 3 документації - оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню.»
 У складі тендерної пропозиції учасником було надано заповнену форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно Додатку №5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (файл «Цінова пропозиція.pdf»), проте в порушення вимог цього додатку учасником не було зазначено строк поставки товару у п. 4 Додатку №5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема: «Поставка товару здійснюється протягом __ робочих днів з моменту отримання Продавцем заявки від Покупця, узгодженими партіями на підставі його письмової або факсимільної заявки, в якій вказується кількість товару. Строк поставки – до 31.12.2021 року» , що не відповідає вимогам Додатку №5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та п. 4 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вимога оголошення про проведення спрощеної закупівлі - п. 4 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «поставка здійснюється не пізніше трьох робочих днів з моменту одержання відповідної заявки Замовника, але у будь-якому випадку до 31.12.2021 року»
Відповідно до положень частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Враховуючи той факт, що змістом формулювання вимог тендерної документації замовником торгів встановлено строк поставки протягом трьох робочих днів з моменту одержання відповідної заявки Замовника у зв’язку із необхідністю отримання регулярних, своєчасних та безперебійних поставок товару протягом одного робочого дня замовник торгів не має права укласти договір про закупівлю товарів згідно тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ УКРАЇНА" без зазначення строку поставки товару.
Звертаємо Вашу увагу, що положеннями пункту першого частини 13 статті 14 Закону імеративно встановлено обов'язок замовника відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Додатково вважаємо за необхідне наголосити, що під час проведення процедури закупівлі Замовник керується в першу чергу положеннями ст. 3 Закону, у тому числі під час встановлення розгляду пропозицій учасників відповідно до положень ст. 14 Закону. Таким чином, невідхилення пропозиції ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ УКРАЇНА" із вищезазначених підстав призвело би до порушення прав другого учасника аукціону на недискримінаційний розгляд пропозицій та спричинило грубе порушення положень ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про відсутність аргументованих та законодавчо обґрунтованих підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 42 221,10
UAH з ПДВ
42 221,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ УКРАЇНА" 49 326,11
UAH з ПДВ
49 326,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2021 11:06
Електронний підпис
03 лютого 2021 10:51
Товар.pdf
02 лютого 2021 21:23
Проект договору .pdf
02 лютого 2021 21:23
Лист-погодження.pdf
02 лютого 2021 21:23
ДОВІДКА.pdf
02 лютого 2021 21:23
Довідка мат.-тех база.pdf
02 лютого 2021 21:23
Цінова пропозиція .pdf
02 лютого 2021 21:23
Додаткові документи.pdf
02 лютого 2021 21:23
Банк,витяг.pdf
02 лютого 2021 21:23
Аналогічні договори -03.pdf

Публічні документи

03 лютого 2021 23:08
Електронний підпис
03 лютого 2021 23:06
Declaration_020-16 НИТРИЛЕКС.pdf
03 лютого 2021 23:06
диски,палочки.pdf
03 лютого 2021 23:05
Декларация.pdf
03 лютого 2021 23:05
Декларация _2020.pdf
03 лютого 2021 23:05
Декларация 2019.pdf
03 лютого 2021 23:05
ДЕКЛАРАЦИЯ 2019 шприцы.pdf
03 лютого 2021 22:57
Пропозиція.pdf
03 лютого 2021 22:57
Проект договору.pdf
03 лютого 2021 22:57
МТВ.pdf
03 лютого 2021 22:57
3Довідки.pdf
03 лютого 2021 22:57
1Установчі (стр 1-33).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
Відхилено 42 221,10
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 14:41
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ УКРАЇНА"
#40128332
Відхилено 49 326,11
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 14:44

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій