Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо (вугілля кам'яне, суміш вугілля кам'яного)
Очікувана вартість
1 355 950,00 UAH
UA-2021-01-26-011902-b ● b72fd7ec87534a20ab1977b76e0aaeb8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний медичний центр вертебрології і реабілітації" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991458 |
Вебсайт: | http://likcentr.zt.ua |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Професора Кравченка, 5 |
Контактна особа: |
Галина Козловець +380674109889 olcvir@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2021 15:30 |
Очікувана вартість: | 1 355 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 779,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 тонни
Тверде паливо (вугілля кам'яне, суміш вугілля кам'яного)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, м .Житомир, Чуднівське шосе,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2021 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2021 12:34 |
ТД вугілля зміни.docx | |
10 лютого 2021 12:34 |
Перелік змін .docx |
10 лютого 2021 12:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2021 12:34 |
ТД вугілля зміни.docx
|
|||
10 лютого 2021 12:34 |
Перелік змін .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прошу надати договір на послуги консультанат для ознайомлення.
Дата подання: 29 січня 2021 23:34
Дата відповіді: 02 лютого 2021 19:28
5.2.7. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 14000,00 грн. (чотирнадцять тисяч гривень) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Прошу надати договір на послуги консультанат для ознайомлення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник. Ознайомитись із укладеним між Замовником та Консультантом торгів договором про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України) можете звернувшись до Замовника в установленому законодавством України порядку.
Питання щодо розвантаження вагонів. На яку станцію потрібно подавати вагони?
Дата подання: 29 січня 2021 23:37
Дата відповіді: 02 лютого 2021 19:29
3.6.7. Розвантаження вагонів, навантаження товару на автотранспорт та його зважування здійснюється учасником за власний рахунок та за бажанням замовника – в присутності його представника.
Поясніть На яку станцію потрібно подавати вагони?
Чи має Замовник в користуванні підїздну гілку для отриання вагонів?
Вкажіть залізнийний код одержувача вагонів?
Відповідь: Шановний потенційний учасник. Пункт 3.6.7. тендерної документації окреслює дії, які здійснюється учасником за власний рахунок та за бажанням замовника – в присутності його представника. Іншого сенсового навантаження даний пункт не несе та не містить будь-яких обмежень для потенційних учасників.
Що до наявності спеціалізованих залізничних вагах залізничної станції .
Дата подання: 29 січня 2021 23:41
Дата відповіді: 02 лютого 2021 19:30
пункт 1.2 ТД
Ви вимагаєте надати підтвердження наявності можливості зважування вугілля кам’яного на спеціалізованих залізничних вагах залізничної станції та копію документу, що засвідчує сертифікацію (повірку) таких ваг, дійсного на момент подання пропозицій.
Поясніть про яку залізничну станцію написана вимога?
Чи має Замовник в користуванні підїздну гілку для отриання вагонів?
Вкажіть залізнийний код одержувача вагонів?
Чи необхідно додатково надавати договір оренди або купівлі локомоива та вагонів від учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник. Пунктом 1.2. тендерної документації передбачено наявність в учасника можливості забезпечити при поставці вугілля кам’яного його зважування на сертифікованих вагах (надаються копії документів на право власності (договір купівлі-продажу, технічний паспорт, інше) або договору оренди, який є діючим, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника стаціонарних або мобільних автоваг, за допомогою яких буде здійснюватися зважування вугілля кам’яного (стаціонарних (не пересувних) або мобільних (пересувних)) або надати підтвердження наявності можливості зважування вугілля кам’яного на спеціалізованих залізничних вагах залізничної станції та копію документу, що засвідчує сертифікацію (повірку) таких ваг, дійсного на момент подання пропозицій. Іншого сенсового навантаження даний пункт не несе та не містить будь-яких обмежень для потенційних учасників.
Документація замовника містить незрозумілі вимоги. Прохання пояснити.
Дата подання: 29 січня 2021 23:48
Дата відповіді: 02 лютого 2021 19:33
Ви вимагаєте Пункт 3.1. Довідка у формі згідно Додатку 2 до ТД, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (за її наявності), з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, з обсягами постачання товару, сум договорів та стану їх виконання, в тому числі, своєчасності виконання цих договорів, які були укладені у 2019-2020 роках. Наше підприємство реалізує вугілля фізичним особам, приватним підприємтсвам, комунальним установам та підприємствам державної форми власності. Прохання пояснити яких конрагентів необхідно вказувати в довідці про виконання аналогічних договорів за 2019-2020рр.? Яким чином замовник перевірить кількість заключених аналогічних договорів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник. Пункт 3.1. тендерної документації не встановлює обмежень щодо контрагентів та не передбачає процедури перевірки кількості заключених аналогічних договорів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-26-011902-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Славресурс, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 04 березня 2021 16:42
замовником прийняте суперечливе рішення щодо дискваліфікації економічно вигідної пропозиції
Через упереджений підхід до оцінювання пропозицій замовником прийняте суперечливе рішення щодо дискваліфікації економічно вигідної пропозиції. Підставами невідповідності нашої пропозиції вказані надумані причини які не відповідають дійсності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2021 11:11
Шановний учасник.
Відповідно до вимог п.п. 3.6.13. п. 6. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) Замовником визначено, що учасник повинен використовувати систему екологічного управління стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO14001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи екологічного управління, який виданий учаснику органом з оцінки відповідності, який пройшов акредитацію в Україні відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» у відповідній сфері та внесений до реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності НААУ МЕРТУ.
Але, учасник ТОВ «Славресурс» в складі документів тендерної пропозиції надав сканкопію сертифікату на систему екологічного управління UA.ES.210116.01-21 від 05.02.2021 (файл «17 ISO 14001.pdf») стосовно оптової торгівлі твердим паливом, а не оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог п.п. 3.6.13. п. 6. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) Замовником визначено, що учасник повинен використовувати систему екологічного управління стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO14001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи екологічного управління, який виданий учаснику органом з оцінки відповідності, який пройшов акредитацію в Україні відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» у відповідній сфері та внесений до реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності НААУ МЕРТУ.
Але, учасник ТОВ «Славресурс» в складі документів тендерної пропозиції надав сканкопію сертифікату на систему екологічного управління UA.ES.210116.01-21 від 05.02.2021 (файл «17 ISO 14001.pdf») стосовно оптової торгівлі твердим паливом, а не оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-26-011902-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Славресурс, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 13 березня 2021 21:09
Дата подання: 13 березня 2021 21:09
Замовником порушено порядок здійснення публічних закупівель
Замовником порушено порядок здійснення публічних закупівель
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 березня 2021 20:18
рішення від 17.03.2021 № 5249 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 20:18
інформація про резолютивну частину рішення від 23.03.2021 №5816.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 20:31
рішення від 23.03.2021 №5816.pdf
Дата публікації: 26 березня 2021 19:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
1 071 000,00
UAH з ПДВ
|
910 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Славресурс |
1 026 600,00
UAH з ПДВ
|
969 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
1 139 000,00
UAH з ПДВ
|
1 139 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" |
1 310 000,00
UAH з ПДВ
|
1 310 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" #39782701 |
Відхилено |
910 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 13:26
|
|
ТОВ Славресурс #37939071 |
Відхилено |
969 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 15:25
|
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Відхилено |
1 139 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 10:12
|
|
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" #39838193 |
Переможець |
1 310 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 11:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2022 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2022 13:50
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
26 січня 2022 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 13:28
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:54
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 13:20
|
договір.pdf | укладений |
12 квітня 2021 13:18
|
договір.pdf | укладений |
12 квітня 2021 12:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми |
Номер договору про закупівлю: | 1204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 1204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури |
Номер договору про закупівлю: | 1204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |