Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони будівлі (вул.Соборності,36, вул.Соборності,40)
Очікувана вартість
1 704 784,54 UAH
UA-2021-01-26-011660-b ● 895c1b8224c34ae4af6a3883e2098b5e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05384689 |
Вебсайт: | http://www.rada-poltava.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Марина Борисенко +380532564239 borisenkomo@rada-poltava.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 14:14 |
Очікувана вартість: | 1 704 784,54 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 523,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони будівлі (вул.Соборності,36, вул.Соборності,40)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюватиметься протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 17:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 17:29 |
ТД 3.doc | |
26 січня 2021 17:29 |
Додаток 4_Проєкт договору.doc | |
26 січня 2021 17:29 |
Перша сторінка ТД.pdf | |
26 січня 2021 17:29 |
Додаток 3_Технічні вимоги.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-26-011660-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Антарес-2000", Код ЄДРПОУ:30285066
Дата подання: 23 лютого 2021 11:26
Щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Антарес-2000"
Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ "Антарес-2000"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2021 15:57
За результатами розгляду вимоги Учасника ТОВ «Антарес-2000» від 23.02.2021 року вих. № 01 щодо скасування протоколу № 21 засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Полтавської міської ради від 22 лютого 2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антарес-2000» повідомляємо наступне.
Згідно з протоколом № 21 засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Полтавської міської ради від 22.02.2021 року тендерним комітетом Виконавчого комітету Полтавської міської ради прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої Учасником ТОВ «Антарес-2000» згідно предмету закупівлі «Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги».
Учасником ТОВ «Антарес-2000» подано вимогу від 23.02.2021 року № 01 щодо скасування протоколу № 21 засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Полтавської міської ради від 22 лютого 2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антарес-2000».
Відповідно до положень ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Тендерним комітетом Виконавчого комітету Полтавської міської ради (протокол від 22.02.2021 № 21) прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої Учасником ТОВ «Антарес-2000» згідно предмету закупівлі «Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги».
Учасником ТОВ «Антарес-2000» подано вимогу від 23.02.2021 року № 01 щодо скасування протоколу № 21 засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Полтавської міської ради від 22 лютого 2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антарес-2000».
У вказаній вимозі Учасником ТОВ «Антарес-2000» як підставу для скасування рішення тендерного комітету від 22.02.2021 (протокол № 21) зазначається відповідні доводи щодо:
1) невірного розрахунку обсягу наданих послуг;
2) неподання розрахунку вартості послуг у відповідності до вимог Додатку № 2 до тендерної документації.
Стосовно вказаних доводів Учасника ТОВ «Антарес-2000», викладених у вимозі від 23.02.2021 № 01, необхідно зазначити наступне.
1) Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Пунктом 1 додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предметів закупівлі: ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40)» визначено обсяги надання послуг, а саме: Об’єкт № 1 знаходиться за адресою: м. Полтава, вул. Соборності, 36 охороняється 4 (чотирьма) цілодобовими постами, та одним 12 (дванадцяти) годинним постом, сім днів на тиждень, згідно дислокації постів.
4 поста × 24 години × 301 день = 28896 годин,
1 пост × 12 годин × 301 день = 3612 годин.
28896 + 3612 = 32508 годин охорони.
Пунктом 1 додатку 1 до Проекту договору про закупівлю «Технічні вимоги до охорони приміщень, виконавчого комітету Полтавської міської ради за адресою: 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 36 та 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 40» також визначено умови надання послуг з охорони, а саме: «Об’єкт № 1 знаходиться за адресою: м. Полтава, вул. Соборності, 36 охороняється 4 (чотирьма) цілодобовими постами, та одним 12 (дванадцяти) годинним постом, сім днів на тиждень, згідно дислокації постів».
У ціновій пропозиції Учасником ТОВ «Антарес-2000» зазначено кількість годин охорони – 31476 годин, чим не забезпечено виконання умов тендерної документації.
Стосовно посилання у вимозі Учасником ТОВ «Антарес-2000» на здійснення розрахунку кількості годин охорони на проведення такого розрахунку, виходячи з Додатку 3 до проекту договору «Дислокація охорони Полтавського міськвиконкому» слід зазначити, що «Дислокацією охорони Полтавського міськвиконкому» визначається розташування, розміщення об’єкта на певній території та не визначає обсяг наданих послуг охорони.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предметів закупівлі визначаються в тендерній документації, а саме: Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предметів закупівлі: ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40)».
При цьому, відповідно до положень ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Слід зазначити, що протягом періоду подання тендерної пропозиції до Виконавчого комітету Полтавської міської ради, як Замовника, не було звернень стосовно надання роз’яснень.
Таким чином, форма «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 2 Учасника ТОВ «Антарес-2000» не відповідає вимогам тендерної документації, викладеним в «Інформацї про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предметів закупівлі: ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40)» та відповідно підлягає відхиленню згідно з ч. 2 п. 4 розділу 5 Тендерної документації.
2) Пунктом 2 таблиці 3 «Інші вимоги до предмету закупівлі, що вимагаються замовником» Тендерної документації на проведення процедури закупівлі послуг: ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40) передбачено інші вимоги до предмету закупівлі, що вимагаються замовником, а саме: надання «Документів, які підтверджують розрахунок вартості послуг», а саме: «п. 2.1 «Розрахунок вартості послуг, складений відповідно до вимог Додатку № 2 тендерної документації».
Згідно з пунктом 12 таблиці 4 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника» Тендерної документації на проведення процедури закупівлі послуг: ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40) передбачено надання «Тендерної пропозиції, оформленої відповідно до Додатку № 2».
Виходячи з викладеного, Тендерною документацією на проведення процедури закупівлі послуг: ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40) передбачено надання:
- Розрахунку вартості послуг, складеного відповідно до вимог Додатку № 2 тендерної документації;
- Тендерної пропозиції, оформленої відповідно до Додатку № 2.
Разом з тим, Учасником ТОВ «Антарес-2000» не надано документи в повному обсязі, а саме: не надано ОКРЕМИЙ документ із назвою «Розрахунок вартості послуг», складений відповідно до вимог Додатку № 2 тендерної документації як це зазначено таблиці № 3 «Інші вимоги до предмету закупівлі, що вимагаються замовником» продовження додатку № 1 тендерної документації та який відповідно до Додатку № 2 тендерної документації повинен містити наступну інформацію:
№
з/п Найменування послуги Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю виміру, грн. без ПДВ Ціна за одиницю виміру, грн. з ПДВ Загальна сума вартості продукції в грн. з ПДВ
Загальна вартість пропозиції, грн.
Відповідно до тендерної документації передбачено, що за неподання документів у повному обсязі тендерна пропозиція відхиляється за невідповідність умовам, зазначеним у тендерній документації.
Враховуючи викладене, вимога Учасника ТОВ «Антарес-2000» від 23.02.2021 року вих. № 01 щодо скасування протоколу № 21 засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Полтавської міської ради від 22 лютого 2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антарес-2000» не підлягає задоволенню.
Згідно з протоколом № 21 засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Полтавської міської ради від 22.02.2021 року тендерним комітетом Виконавчого комітету Полтавської міської ради прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої Учасником ТОВ «Антарес-2000» згідно предмету закупівлі «Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги».
Учасником ТОВ «Антарес-2000» подано вимогу від 23.02.2021 року № 01 щодо скасування протоколу № 21 засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Полтавської міської ради від 22 лютого 2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антарес-2000».
Відповідно до положень ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Тендерним комітетом Виконавчого комітету Полтавської міської ради (протокол від 22.02.2021 № 21) прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої Учасником ТОВ «Антарес-2000» згідно предмету закупівлі «Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги».
Учасником ТОВ «Антарес-2000» подано вимогу від 23.02.2021 року № 01 щодо скасування протоколу № 21 засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Полтавської міської ради від 22 лютого 2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антарес-2000».
У вказаній вимозі Учасником ТОВ «Антарес-2000» як підставу для скасування рішення тендерного комітету від 22.02.2021 (протокол № 21) зазначається відповідні доводи щодо:
1) невірного розрахунку обсягу наданих послуг;
2) неподання розрахунку вартості послуг у відповідності до вимог Додатку № 2 до тендерної документації.
Стосовно вказаних доводів Учасника ТОВ «Антарес-2000», викладених у вимозі від 23.02.2021 № 01, необхідно зазначити наступне.
1) Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Пунктом 1 додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предметів закупівлі: ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40)» визначено обсяги надання послуг, а саме: Об’єкт № 1 знаходиться за адресою: м. Полтава, вул. Соборності, 36 охороняється 4 (чотирьма) цілодобовими постами, та одним 12 (дванадцяти) годинним постом, сім днів на тиждень, згідно дислокації постів.
4 поста × 24 години × 301 день = 28896 годин,
1 пост × 12 годин × 301 день = 3612 годин.
28896 + 3612 = 32508 годин охорони.
Пунктом 1 додатку 1 до Проекту договору про закупівлю «Технічні вимоги до охорони приміщень, виконавчого комітету Полтавської міської ради за адресою: 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 36 та 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 40» також визначено умови надання послуг з охорони, а саме: «Об’єкт № 1 знаходиться за адресою: м. Полтава, вул. Соборності, 36 охороняється 4 (чотирьма) цілодобовими постами, та одним 12 (дванадцяти) годинним постом, сім днів на тиждень, згідно дислокації постів».
У ціновій пропозиції Учасником ТОВ «Антарес-2000» зазначено кількість годин охорони – 31476 годин, чим не забезпечено виконання умов тендерної документації.
Стосовно посилання у вимозі Учасником ТОВ «Антарес-2000» на здійснення розрахунку кількості годин охорони на проведення такого розрахунку, виходячи з Додатку 3 до проекту договору «Дислокація охорони Полтавського міськвиконкому» слід зазначити, що «Дислокацією охорони Полтавського міськвиконкому» визначається розташування, розміщення об’єкта на певній території та не визначає обсяг наданих послуг охорони.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предметів закупівлі визначаються в тендерній документації, а саме: Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предметів закупівлі: ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40)».
При цьому, відповідно до положень ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Слід зазначити, що протягом періоду подання тендерної пропозиції до Виконавчого комітету Полтавської міської ради, як Замовника, не було звернень стосовно надання роз’яснень.
Таким чином, форма «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 2 Учасника ТОВ «Антарес-2000» не відповідає вимогам тендерної документації, викладеним в «Інформацї про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предметів закупівлі: ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40)» та відповідно підлягає відхиленню згідно з ч. 2 п. 4 розділу 5 Тендерної документації.
2) Пунктом 2 таблиці 3 «Інші вимоги до предмету закупівлі, що вимагаються замовником» Тендерної документації на проведення процедури закупівлі послуг: ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40) передбачено інші вимоги до предмету закупівлі, що вимагаються замовником, а саме: надання «Документів, які підтверджують розрахунок вартості послуг», а саме: «п. 2.1 «Розрахунок вартості послуг, складений відповідно до вимог Додатку № 2 тендерної документації».
Згідно з пунктом 12 таблиці 4 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника» Тендерної документації на проведення процедури закупівлі послуг: ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40) передбачено надання «Тендерної пропозиції, оформленої відповідно до Додатку № 2».
Виходячи з викладеного, Тендерною документацією на проведення процедури закупівлі послуг: ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40) передбачено надання:
- Розрахунку вартості послуг, складеного відповідно до вимог Додатку № 2 тендерної документації;
- Тендерної пропозиції, оформленої відповідно до Додатку № 2.
Разом з тим, Учасником ТОВ «Антарес-2000» не надано документи в повному обсязі, а саме: не надано ОКРЕМИЙ документ із назвою «Розрахунок вартості послуг», складений відповідно до вимог Додатку № 2 тендерної документації як це зазначено таблиці № 3 «Інші вимоги до предмету закупівлі, що вимагаються замовником» продовження додатку № 1 тендерної документації та який відповідно до Додатку № 2 тендерної документації повинен містити наступну інформацію:
№
з/п Найменування послуги Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю виміру, грн. без ПДВ Ціна за одиницю виміру, грн. з ПДВ Загальна сума вартості продукції в грн. з ПДВ
Загальна вартість пропозиції, грн.
Відповідно до тендерної документації передбачено, що за неподання документів у повному обсязі тендерна пропозиція відхиляється за невідповідність умовам, зазначеним у тендерній документації.
Враховуючи викладене, вимога Учасника ТОВ «Антарес-2000» від 23.02.2021 року вих. № 01 щодо скасування протоколу № 21 засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Полтавської міської ради від 22 лютого 2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антарес-2000» не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Антарес-2000" |
1 521 661,20
UAH з ПДВ
|
1 521 661,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Явір-2000" |
1 674 450,96
UAH з ПДВ
|
1 674 450,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВЕНБЕСТ |
1 704 239,12
UAH з ПДВ
|
1 704 239,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Антарес-2000" #30285066 |
Відхилено |
1 521 661,20
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 18:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 лютого 2021 17:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "Явір-2000" #31175036 |
Переможець |
1 674 450,96
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 17:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2021 18:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 11:28
|
додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 11:17
|
додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 10:22
|
Договір № 22 від 10.03.2021.pdf | укладений |
10 березня 2021 10:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились про зменшення суми Договору про закупівлю № 22 від 10.03.2021 р. Загальна сума Договору зменшується на 27 007,33 грн.(двадцять сім тисяч сім гривень,33 коп.) з ПДВ і становить 1 647 443,63 (один мільйон шістсот сорок сім тисяч чотириста сорок три гривні, 63 коп.) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились про зменшення суми Договору про закупівлю № 22 від 10.03.2021 р. Загальна сума Договору зменшується на 27 007,33 грн.(двадцять сім тисяч сім гривень,33 коп.) з ПДВ і становить 1 647 443,63 (один мільйон шістсот сорок сім тисяч чотириста сорок три гривні, 63 коп.) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |