Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єкту «Будівництво крематорію в районі кладовища по шосе Запорізькому, 55А із сторони вул. Аеропортівської у м. Дніпрі». Стадія ТЕО»
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2021-01-26-010118-b 973b79733aaf47ec9afc902282cf7438
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567448257 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567448257
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2021 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2021 10:00
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 до Оголошення. 2. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. 3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.4. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: електронна банківська гарантія, у розмірі 0,5 % від очікуваної вартості – 7 000 грн. 00 коп.
Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.
Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені в довідці яка містить відомості про учасника.
Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, код за ЄДРПОУ 40506232, місцезнаходження: вул. Виконкомівська, 6, м. Дніпро, 49000, банк отримувача: Держказначейська служба України, м. Київ, номер рахунку: UA288201720355199029002095724.
Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром.
Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
- відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
- ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам Оголошення.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам Оголошення, відхиляються Замовником.
Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
Забезпечення пропозиції не повертається у разі:
- відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
- ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі:
- закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в Оголошенні;
- укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
- відкликання пропозиції до закінчення строку її подання;
- закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єкту «Будівництво крематорію в районі кладовища по шосе Запорізькому, 55А із сторони вул. Аеропортівської у м. Дніпрі». Стадія ТЕО»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 30 робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2021 16:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 січня 2021 16:17
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВОСТОК-ПАРТНЕР" 761 224,09
UAH з ПДВ
761 224,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2021 17:23
Електронний підпис
03 лютого 2021 17:22
210103_DKBO_Гарантия_ЮД.pdf.p7s.zip
03 лютого 2021 17:22
Банковская гарантия.pdf
03 лютого 2021 17:22
Справки с банка.pdf
03 лютого 2021 17:22
Відгуки.pdf
03 лютого 2021 17:22
дог.13.pdf
03 лютого 2021 17:22
дог.07.pdf
03 лютого 2021 17:22
дог.03-ч.1.pdf
03 лютого 2021 17:22
дог.03-ч.2.pdf
03 лютого 2021 17:22
дог.244-ч.1.pdf
03 лютого 2021 17:22
дог.244-ч.2.pdf
03 лютого 2021 17:22
дог.1.pdf
03 лютого 2021 17:22
Лізензія ПК АВК-5.pdf
03 лютого 2021 17:22
фин.звит.2019.pdf
03 лютого 2021 17:22
Договора субподряд.pdf
03 лютого 2021 17:22
Договора трудовые.pdf
03 лютого 2021 17:22
Довідка-кадри.pdf
03 лютого 2021 17:22
Статут.pdf
03 лютого 2021 17:22
Виписка ЭДРПОУ.pdf
03 лютого 2021 17:22
паспорт.pdf
03 лютого 2021 17:22
Довідка про правочин.pdf
03 лютого 2021 17:22
Рішення власників.pdf
03 лютого 2021 17:22
Реестр.pdf
03 лютого 2021 17:22
Предложение.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВОСТОК-ПАРТНЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВОСТОК-ПАРТНЕР"
#33338670
Переможець 761 224,09
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 14:17

Документи

05 лютого 2021 14:17
Електронний підпис
05 лютого 2021 14:12
26-01-1-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВОСТОК-ПАРТНЕР"
#33338670
761 224,09
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2021 14:17
Електронний підпис
05 лютого 2021 14:12
26-01-1-1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 14:59
Звіт про виконання договору.pdf укладений
01 березня 2021 14:58
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 09:29
16-02-1.pdf укладений
16 лютого 2021 09:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 лютого 2021 10:56
761 224,09 UAH UA608201720344201040100095724
Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР
UA323003460000026005019530801
ПП"Восток-Партнер"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 761 224,09
UAH