Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля, код ДК 021:2015 - 03212100-1, Горох, код ДК 021:2015 - 03212213-6)
Очікувана вартість
115 197,70 UAH
UA-2021-01-26-008646-b af99b3ccb5e249f693785abae9e63c38
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Осавчук

+380577478948 osvitavilhivskaotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВІЛЬХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43993938
Місцезнаходження: 62431, Україна , Харківська обл., Харківський р-н, село Вільхівка, вул.Шкільна, будинок 2
Контактна особа: Наталя Осавчук
+380577478948
osvitavilhivskaotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2021 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 09 лютого 2021 11:13
Очікувана вартість: 115 197,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 151,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10230.2 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62431, Україна, Харківська область, с.Вільхівка, Заклади освіти Відділу освіти, культури,молоді та спорту Вільхівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
177.7 кілограми
Горох
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62431, Україна, Харківська область, с.Вільхівка, Заклади освіти Відділу освіти, культури,молоді та спорту Вільхівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03212213-6 — Горох сушений

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2021 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2021 15:24
Цінова картопля горох.docx
26 січня 2021 15:24
технiчнi_вимоги_ картопля горох (1).docx
26 січня 2021 15:24
оголошення_картопля горох.docx
26 січня 2021 15:24
Додаток_3__Проект_договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Постачання
Дата подання: 26 січня 2021 17:01
Дата відповіді: 27 січня 2021 21:10
Прошу надати графік постачання в розрізі місяця.
Відповідь: понеділок, середа - за замовленням

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-26-008646-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕФІР АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3062618358
Дата подання: 28 січня 2021 17:13
Дискримінація
Замовником в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі встановлена вимога, щодо надання Забезпечення тендерної пропозиції. В даній вимозі зазначено, що до супутніх документів пропозиції учасника додаються скановані копії (засвідчена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ (фінансова компанія повинна мати місце реєстрації у м.Харкові), документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документів, що підтверджують правомочність (наказ, копія всіх сторінок паспорту) особи гаранта, яка підписала гарантію. Яким саме нормативно правовим документом керується Замовник встановлюючи вимогу, що фінансова компанія повинна знаходитися в м. Харків, прошу надати посилання на статтю та Нормативно правовий документ. Законом України «Про публічні закупівлі» встановлені фундаментальні принципи проведення закупівель, а саме в статті 5. Встановлюючи вимогу щодо конкретного міста знаходження (державної реєстрації) фінансової компанії Замовник грубо порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині збереження здорової конкуренції та недискримінаційного ставлення до Учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2021 18:49
Відповідно до ч.3 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов'язково зазначаються: розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати). Враховуючи вищенаведене, Замовником встановлена вимога надання забезпечення у формі гарантії фінансової установи. При цьому Замовником визначено окремі вимоги до такої фінансової компанії, зокрема і місце її знаходження у м.Харкові (з метою полегщення роботи з нею у подальшому). При ознайомлені з Державним реєстром фінансових установ, що оприлюднений на офіційному сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг - https://www.nfp.gov.ua/ua/Derzhavnyi-reiestr-finansovykh-ustanov.html Замовником нараховано більш ніж 20 таких фінансових компаній, що мають місце реєстрації у м.Харкові. Учасник має право звернутися до будь-якої з зазначених, так як на вказаному сайті міститься повна інформація як про місцезнаходження, так і їх контактні телефони. Враховуючи вищенаведене, Замовником чітко дотримуються принципи публічних закупівель, у тому числі у відношенні здорової конкуренції, недискримінаційного ставлення до Учасників торгів та надання з боку учасника додаткових гарантій в частині виконання зобов'язань учасником перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням пропозиції.
Номер вимоги: UA-2021-01-26-008646-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЗУЄНКО ЛІДІЯ МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2051701927
Дата подання: 12 лютого 2021 18:27
Вимога щодо незаконного визначення переможця по спрощеній закупівлі
Замовником порушено всі принципи закупівель, а саме з суттєвими порушеннями визначено переможцем ФОП ПАКРИШ Б.В., пропозиція якого не відповідає умовам оголошення: відповідно до додатку 1 оголошення фінансова компанія повинна мати місце реєстрації у м.Харкові, Учасником надано гарантію TOB «ІЗІ ФІНАНС» з реєстрацією місто Київ.

Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2021 17:04
Відповідно до частини десятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону.
Відповідно до частини одинадцятої статті 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Замовником розглянуто на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-01-26-008646-b, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Пакриш Борис Валентинович 113835,56 грн з ПДВ, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Уповноваженою особою Замовника не встановлено підстав для її відхилення відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону.
Відповідно до частини другої статті 14 Закону Замовником було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-01-26-008646-b (оголошення_картопля горох.docx). В якому згідно частини третьої п.14 Закону в п.13 оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна – 100%, п. 14. оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: фінансова гарантія, 500 гривень, - яким пропозиція учасника торгів ФОП-підприємця Пакриш Борис Валентинович повністю відповідає.
Слід зазначити, що в оприлюдненном в електронній системі закупівель Додатку 1 (Цінова картопля горох.docx) містяться додаткові вимоги щодо надання Учасником Документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, надання листа-гарантії стосовно дотримання Учасником у своїй діяльності положень наведених нормативно-правових актів, Довідка, виданої Департаментом інформатизації МВС України, щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, розміру та умови надання забезпечення пропозицій учасниками. Заявлені додаткові вимоги також виконані учасником торгів ФОП-підприємцем Пакриш Борис Валентинович.
Стосовно заявленої вимоги, щодо надання до супутніх документів пропозиції учасника додатково сканованих копій (засвідчених гарантом)- свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ (фінансова компанія повинна мати місце реєстрації у м.Харкові), документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документів, що підтверджують правомочність (наказ, копія всіх сторінок паспорту) особи гаранта, яка підписала гарантію.
Враховуючи, що ФОП-підприємець Пакриш Борис Валентинович надав забезпечення пропозиції (гарантію) надану фінансовою установою, що має місце реєстрації м. Київ -дана вимога до нього не застосовується.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПАКРИШ Б.В. 115 063,18
UAH з ПДВ
113 835,56
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУЄНКО ЛІДІЯ МИКОЛАЇВНА" 115 197,70
UAH з ПДВ
114 045,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2021 20:57
Електронний підпис
04 лютого 2021 20:57
Технічні вимоги.pdf
04 лютого 2021 20:57
ТГ-210203-4.rar
04 лютого 2021 20:57
Пропозиція.pdf
04 лютого 2021 20:57
Документи якості.pdf
04 лютого 2021 20:57
Dovidka_21020655220260085368.pdf.p7s
04 лютого 2021 20:57
Dovidka_21020655220260085368.pdf
04 лютого 2021 20:57
Сертифікат НАССР.pdf
04 лютого 2021 20:57
Свідоцтво.rar
04 лютого 2021 20:57
Пояснення щодо статут.pdf
04 лютого 2021 20:57
Пояснення службова.pdf
04 лютого 2021 20:57
Паспорт принципала.rar
04 лютого 2021 20:57
Оподаткування.pdf
04 лютого 2021 20:57
Наказ директор.rar
04 лютого 2021 20:57
Медичні книжки.pdf
04 лютого 2021 20:57
Ліцензія Витяг.rar
04 лютого 2021 20:57
Ліцензія (1).rar
04 лютого 2021 20:57
Листи згоди.pdf
04 лютого 2021 20:57
Лист Ліцензія.rar
04 лютого 2021 20:57
Лист гарантія санкція.pdf
04 лютого 2021 20:57
Копія паспорт та код.pdf
04 лютого 2021 20:57
Копія витяг ЄП.pdf
04 лютого 2021 20:57
код.pdf
04 лютого 2021 20:57
Журнал навчання.pdf
04 лютого 2021 20:57
Документи до гарантії.rar
04 лютого 2021 20:57
Договір перевезення.pdf
04 лютого 2021 20:57
Договір оренди авто 9344.pdf
04 лютого 2021 20:57
Договір оренди 9527.pdf
04 лютого 2021 20:57
Договір зберігання.pdf
04 лютого 2021 20:57
Витяг.rar
04 лютого 2021 20:57
Витяг ЄП .pdf
04 лютого 2021 20:57
Виписка .pdf
04 лютого 2021 20:57
Аналогічний договір.pdf
04 лютого 2021 20:57
Акти дезінфекції.pdf
04 лютого 2021 20:57
9527.pdf
04 лютого 2021 20:57
9344.pdf

Публічні документи

04 лютого 2021 11:11
Електронний підпис
04 лютого 2021 10:34
Водійське посвідчення.pdf
04 лютого 2021 10:34
Форма пропозиції.pdf
04 лютого 2021 10:34
Тех.вимоги.pdf
04 лютого 2021 10:34
Супровідні документи.zip
04 лютого 2021 10:34
Різна інформація.pdf
04 лютого 2021 10:34
Проект договору.pdf
04 лютого 2021 10:34
Потужності.pdf
04 лютого 2021 10:34
Медичні книжки.pdf
04 лютого 2021 10:34
Лист-пояснення.pdf
04 лютого 2021 10:34
Довідка з МВС.pdf
04 лютого 2021 10:34
Довідка ЄДРПОУ.pdf
04 лютого 2021 10:34
Гарантiя_ФОП_Зуeнко.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПАКРИШ Б.В.

ФОП "ЗУЄНКО ЛІДІЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПАКРИШ Б.В.
#2733810612
Переможець 113 835,56
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 13:56

Документи

11 лютого 2021 13:56
Електронний підпис
11 лютого 2021 13:51
зернові культури.JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2021 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПАКРИШ Б.В.
#2733810612
113 835,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2021 13:56
Електронний підпис
11 лютого 2021 13:51
зернові культури.JPG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 21:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 21:02
Доп угода картопля закр.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 20:59
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 17:20
договор 1.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 17:20
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 16:09
ду 1 до договору118022021_0001.pdf укладений
18 лютого 2021 16:07
ду 1 до договору118022021.pdf укладений
18 лютого 2021 16:07
договір118022021_0005.pdf укладений
18 лютого 2021 16:07
договір118022021_0004.pdf укладений
18 лютого 2021 16:07
договір118022021_0003.pdf укладений
18 лютого 2021 16:07
договір118022021_0002.pdf укладений
18 лютого 2021 16:07
договір118022021_0001.pdf укладений
18 лютого 2021 16:07
договір118022021.pdf укладений
18 лютого 2021 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнений скан договору №1
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: договір
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони, керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», та пунктами 7.4, 7.5. укладеного договору, прийшли до згоди щодо зменшення обсягу закупівлі і вирішили внести зміни до Договору. 2.Зменшити суму Договору на 25 468,92 грн. (Двадцять пять тисяч чотириста шістдесят вісім грн. 92коп.) та викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції : «2.1. Ціна Договору складає 88 366,64 грн. ( вісімдесят вісім тисяч триста шістдесят шість гривень 64 копійок),без ПДВ». 3.Внести зміни до Специфікації (Додаток 1 до Договору) і викласти її в новій редакції (додається) 4.Інші умови вищевказаного договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 88 366,64
UAH