Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44220000-8 Столярні вироби
44220000-8 Builders' joinery
44220000-8 Builders' joinery
Очікувана вартість
4 300 000,00 UAH
UA-2021-01-26-008253-b ● 45310abbdc9049bebe18c1b9d2d3c25a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Вебсайт: | http://energy.volyn.ua/ |
Місцезнаходження: | 43023, Україна , Волинська область обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Михайло Мондровський +380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
Додаткові контактні особи: |
Misha Mondrovskiy +380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PRIVATE JOINT STOCK COMPANY VOLYNOBLENERGO |
National ID: | 00131512 |
Contact point: |
Misha Mondrovskiy +380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
Additional contacts: |
Misha Mondrovskiy +380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2021 12:09 |
Очікувана вартість: | 4 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 26 січня 2021 15:11 |
Enquiries until: | 16 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 лютого 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 4 300 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 21 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Застосовані критерії оцінки: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону на основі критерію – ціна. Питома вага – 100%.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2%, яке надається згідно умов документації, що додається.
Розгорнути
Згорнути
Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Застосовані критерії оцінки: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону на основі критерію – ціна. Питома вага – 100%.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2%, яке надається згідно умов документації, що додається.
Customer category: legal entities and / or business entities operating in one or more separate areas of business, defined by part two of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
Type of procurement: procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million UAH.
Applied evaluation criteria: evaluation of tender offers is carried out automatically by the electronic procurement system through the use of electronic auction based on the criterion - price. Specific weight - 100%.
The amount of security for the performance of the procurement contract is 2%, which is provided in accordance with the terms of the attached documentation.
Розгорнути
Згорнути
Type of procurement: procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million UAH.
Applied evaluation criteria: evaluation of tender offers is carried out automatically by the electronic procurement system through the use of electronic auction based on the criterion - price. Specific weight - 100%.
The amount of security for the performance of the procurement contract is 2%, which is provided in accordance with the terms of the attached documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
845 метр квадратний
Металопластикові вікна (26 позицій/найменувань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
Plastic windows (26 items / items)
CPV: 44221100-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | розрахунок між Постачальником і Покупцем проводиться шляхом 100% оплати коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 120 (сто двадцять) банківських днів з моменту отримання Покупцем рахунку-фактури. У випадку невиставлення Постачальником рахунку-фактури протягом терміну, вказаного в Договорі, термін оплати продукції розраховується з моменту фактичного отримання Покупцем рахунку-фактури / settlement between the Supplier and the Buyer is made by 100% payment to the current account of the Supplier within 120 (one hundred and twenty) banking days from the date of receipt by the Buyer of the invoice. In case the Supplier does not issue an invoice within the term specified in the Contract, the term of payment for the products is calculated from the moment of the actual receipt of the invoice by the Buyer. | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 15:11 |
Проєкт договору_44220000-8.pdf | |
26 січня 2021 15:11 |
Тендерна документація_44220000-8.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Конфігурація і кількість вікон
Дата подання: 27 січня 2021 09:23
Дата відповіді: 27 січня 2021 09:52
Доброго дня! Для більш детальної пропозиції, бідь ласка, надайте конфігурацію вікон ті їхню кількість.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
На момент проведення процедури закупівлі неможливо визначити конкретний перелік готового товару та їх обсяг за показником конфігурації та поштучної кількості, оскільки Замовнику такі показники будуть відомі лише у майбутньому з урахуванням реальної потреби та точного визначення об'єктів, де такий товар буде встановлюватися.
Замовником визначено орієнтовний перелік відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації (26 позицій у кількості 845 кв.м), на основі яких Учасники готують тендерні пропозиції. Додатково звертаємо увагу, що у таблиці 3.1 Додатку № 3 до тендерної документації зазначено детально типи, види конструкцій та якісні і кількісні вимоги до них, які дають можливість потенційному учаснику здійснити прорахунок граничної вартості щодо постачання товару.
На думку Замовника, сформована технічна специфікація містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, що цілком відповідає частині першій статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини третьої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 9 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Дякуємо, за запитання.
На момент проведення процедури закупівлі неможливо визначити конкретний перелік готового товару та їх обсяг за показником конфігурації та поштучної кількості, оскільки Замовнику такі показники будуть відомі лише у майбутньому з урахуванням реальної потреби та точного визначення об'єктів, де такий товар буде встановлюватися.
Замовником визначено орієнтовний перелік відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації (26 позицій у кількості 845 кв.м), на основі яких Учасники готують тендерні пропозиції. Додатково звертаємо увагу, що у таблиці 3.1 Додатку № 3 до тендерної документації зазначено детально типи, види конструкцій та якісні і кількісні вимоги до них, які дають можливість потенційному учаснику здійснити прорахунок граничної вартості щодо постачання товару.
На думку Замовника, сформована технічна специфікація містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, що цілком відповідає частині першій статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини третьої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 9 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Дякуємо, за запитання.
Загальні параметри, технічні характеристики.
Дата подання: 27 січня 2021 09:38
Дата відповіді: 27 січня 2021 09:59
Доброго дня, надайте, будь ласка, конфігурацію та кількість конструкцій.
Також роз'ясніть будь ласка , що ви мали на увазі, коли писали:"Віконна ручка повинна мати замок Vorne"
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! На момент проведення процедури закупівлі неможливо визначити конкретний перелік готового товару та їх обсяг за показником конфігурації та поштучної кількості, оскільки Замовнику такі показники будуть відомі лише у майбутньому з урахуванням реальної потреби та точного визначення об'єктів, де такий товар буде встановлюватися. Замовником визначено орієнтовний перелік відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації (26 позицій у кількості 845 кв.м), на основі яких Учасники готують тендерні пропозиції. Додатково звертаємо увагу, що у таблиці 3.1 Додатку № 3 до тендерної документації зазначено детально типи, види конструкцій та якісні і кількісні вимоги до них, які дають можливість потенційному учаснику здійснити прорахунок граничної вартості щодо постачання товару. На думку Замовника, сформована технічна специфікація містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, що цілком відповідає частині першій статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини третьої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 9 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Замок VORNE це замок з роликового засувкою, що встановлюється на металопластикові двері, у якому завдяки можливості регулювання цапф досягається бажаний притиск стулки до рами. Як зазначалося вище - може надаватися "еквівалент".
Дякуємо, за запитання.
Замок VORNE це замок з роликового засувкою, що встановлюється на металопластикові двері, у якому завдяки можливості регулювання цапф досягається бажаний притиск стулки до рами. Як зазначалося вище - може надаватися "еквівалент".
Дякуємо, за запитання.
Конфігурація вікон
Дата подання: 27 січня 2021 09:41
Дата відповіді: 27 січня 2021 09:55
Доброго дня! п.10 тендерної документації вимагає:- паспорт на партію виробу та схему монтажу конструкцій. У паспорті вказуються комплектуючі, які використані при виготовленні вікон, технічні показники віконних блоків та коефіцієнт опору теплопередачі, а також повинно бути графічне зображення металопластикових віконних та дверних блоків з вказанням чітких розмірів.
Для підготовки даних документів прошу надати детальну конфігурацію вікон та дверей з вказанням чітких розмірів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! На момент проведення процедури закупівлі неможливо визначити конкретний перелік готового товару та їх обсяг за показником конфігурації та поштучної кількості, оскільки Замовнику такі показники будуть відомі лише у майбутньому з урахуванням реальної потреби та точного визначення об'єктів, де такий товар буде встановлюватися. Замовником визначено орієнтовний перелік відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації (26 позицій у кількості 845 кв.м), на основі яких Учасники готують тендерні пропозиції. Додатково звертаємо увагу, що у таблиці 3.1 Додатку № 3 до тендерної документації зазначено детально типи, види конструкцій та якісні і кількісні вимоги до них, які дають можливість потенційному учаснику здійснити прорахунок граничної вартості щодо постачання товару. На думку Замовника, сформована технічна специфікація містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, що цілком відповідає частині першій статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини третьої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 9 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Дякуємо, за запитання.
Про кількість і конфігурацію.
Дата подання: 27 січня 2021 11:06
Дата відповіді: 27 січня 2021 11:58
Доброго дня шановний Замовник! Вдячні Вам за оперативно надану відповідь на наше запитання. Проте, з неї всерівно нічого не зрозуміло про кількість і конфігурацію вікон, які Ви замовляєте. Кількістю Ви називаєте 845 квадратних метрів. Але як прорахувати цінову пропозицію, маючи лише квадратні метри? Це ж може бути різна кількість вікон різних розмірів. Поточніть, будь ласка, конкретно конфігурацію та кількість вікон.
Відповідно до статті 22 частини 2 пункту 3 Закону України "Про публічні закупівлі" У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. А відповідно до пункту 5 цієї частини і статті Закону, у тендерній документації зазначаються кількість товару та місце його поставки.
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Уповноваженою особою тричі надано відповідь на Ваше запитання, яке стосується конфігурації та кількості. Також Замовником у розділі вимоги опубліковано протокольне рішення № 62 від 27.01.2021 у якому детально описано розгляд вказаного питання з вказівкою на норми Закону та норми тендерної документації. Таким чином, з урахуванням положень статті 8 Закону України «Про звернення громадян», дане звернення – не підлягає розгляду, як повторне.
Про закупівлю
Дата подання: 28 січня 2021 15:57
Дата відповіді: 28 січня 2021 16:27
Доброго дня шановний Замовник! Оскільки Ви на цей час не маєте можливості визначити конкретний перелік готового товару та їх обсяг за показником конфігурації та поштучної кількості, оскільки Вам такі показники будуть відомі лише у майбутньому з урахуванням реальної потреби та точного визначення об'єктів, де такий товар буде встановлюватися, чи не могли б Ви внести до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогу Учасникам виїзду фахівців на місце для ретельного обстеження, точного визначення конфігурації конструкцій та їхньої кількості з подальшим підписанням акта між сторонами? Адже підписання актів буде враховано при подачі пропозицій усіма учасниками. А Вам це дасть можливість визначитись із специфікацією і більш детальнішими технічними вимогами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику!
На превеликий жаль, Замовник не вправі встановлювати вимогу у тендерній документації щодо виїзду фахівців на місце для ретельного обстеження, точного визначення конфігурації конструкцій та їхньої кількості з подальшим підписанням акта між сторонами, оскільки така вимога є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Встановлення в документації подібної вимоги створить додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі.
Встановивши умову що огляд потрібно провести обов’язково, Замовник звузить коло потенційних учасників процедури закупівлі, так як в даній процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники котрі здійснили огляд в період уточнення.
Додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 № 18550, 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264, 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 ІІ, якими визначено, що дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 2 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкта оскарження не може прийняти участь у закупівлі. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Дякую, за увагу…
На превеликий жаль, Замовник не вправі встановлювати вимогу у тендерній документації щодо виїзду фахівців на місце для ретельного обстеження, точного визначення конфігурації конструкцій та їхньої кількості з подальшим підписанням акта між сторонами, оскільки така вимога є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Встановлення в документації подібної вимоги створить додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі.
Встановивши умову що огляд потрібно провести обов’язково, Замовник звузить коло потенційних учасників процедури закупівлі, так як в даній процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники котрі здійснили огляд в період уточнення.
Додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 № 18550, 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264, 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 ІІ, якими визначено, що дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 2 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкта оскарження не може прийняти участь у закупівлі. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Дякую, за увагу…
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-26-008253-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД, Код ЄДРПОУ:30703862
Дата подання: 27 січня 2021 10:34
Необхідно уточнити Специфікацію
Шановний Замовнику, прошу надати розміри конструкцій та їх кількість, оскільки без цієї інформації жоден учасник не може розрахувати цінову пропозицію, хіба що, заздалегідь обраний Вами, ще до проведення тендеру.
Виконання вимоги ОБОВ'ЯЗКОВЕ!
Виконання вимоги ОБОВ'ЯЗКОВЕ!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2021 11:54
Уповноваженою особою було розглянуто доводи заявника з яких випливає висновок про те, що не вбачається обставин, які унеможливлюють/перешкоджають взяти участь учасникам у процедурі закупівлі через встановлені Замовником у тендерній документації вимоги щодо закупівлі товарів, а також не вбачається жодних обставин, які б призвели до порушення їх прав чи законних інтересів, з огляду на наступне.
Замовник, в межах своїх можливостей, максимально можливо деталізував вимоги та характеристики до предмету закупівлі, які є достатньо точними для однозначного розуміння замовником та учасниками та містять достатній обсяг характеристик, які є суттєвими для замовника, що у свою чергу відповідає Закону № 922.
Замовником цілком виконано вимогу Закону № 922, оскільки останній визначив у технічній специфікації вичерпний опис усіх необхідних характеристик товарів, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, а заявником не обгрунтовано обставин, які позбавляють чи обмежують його права на участь у процедурі закупівлі та формуванні тендерної пропозиції.
Замовник, в межах своїх можливостей, максимально можливо деталізував вимоги та характеристики до предмету закупівлі, які є достатньо точними для однозначного розуміння замовником та учасниками та містять достатній обсяг характеристик, які є суттєвими для замовника, що у свою чергу відповідає Закону № 922.
Замовником цілком виконано вимогу Закону № 922, оскільки останній визначив у технічній специфікації вичерпний опис усіх необхідних характеристик товарів, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, а заявником не обгрунтовано обставин, які позбавляють чи обмежують його права на участь у процедурі закупівлі та формуванні тендерної пропозиції.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Місцезнаходження: | 43023, Україна, Волинська область обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ДП Екран-Вікносвіт | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "МЕТАЛ-ПЛАСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ФОП "ПАНАС СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП Екран-Вікносвіт | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "МЕТАЛ-ПЛАСТ" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ФОП "ПАНАС СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" | — | Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 13:48 |
Кінець періоду оскарження: | 09 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 09 березня 2021 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | В ході здійснення перевірки/огляду публічної закупівлі UA-2021-01-26-008253-b, Уповноваженою особою Замовника виявлено масу підстав, які зумовлюють до обов’язкової відміни тендеру за предметом закупівлі «44220000-8 Столярні вироби» |
Документи:
26 лютого 2021 13:48
|
Електронний підпис |
26 лютого 2021 13:48
|
151_20210226_Протокольне рішення ОУ_відміна закупівлі.pdf |