Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92 та дизельне паливо (паливні талони)
Очікувана вартість
2 290 776,00 UAH
UA-2021-01-26-007393-b ● 27826f1927714576918669c26985c271
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НЕТІШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 31345419 |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., місто Нетішин, ПРОСП. НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 31 |
Контактна особа: |
Ольга Єрикалова +380970449381 jko_pw@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 16:11 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2021 14:43 |
Очікувана вартість: | 2 290 776,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 907,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46500 літр
Бензин А-92 (паливні талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30100, Україна, Хмельницька область, Нетішин, проспект Незалежності, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
31000 літр
Дизельне паливо (паливні талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30100, Україна, Хмельницька область, Нетішин, проспект Незалежності, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткових накладних після отримання товару на умовах відстрочки платежу протягом 30 днів з моменту його отримання. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 14:42 |
ТД паливо 2021.pdf | |
26 січня 2021 14:42 |
Додаток 4 ТД (Бензин А-92, ДП) 2021.pdf | |
26 січня 2021 14:42 |
Додаток 1 ТД (Бензин А-92, ДП).pdf | |
26 січня 2021 14:42 |
Додаток 2 ТД (Бензин А-92, ДП).pdf | |
26 січня 2021 14:42 |
Додаток 3 ТД (Бензин А-92, ДП).pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-26-007393-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 18 лютого 2021 17:40
Щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі кваліфікації
Доброго дня! Ми, ПП «ОККО Контракт», звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі кваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт». Керуючись положенням протоколу уповноваженої особи, пропозиція ПП «ОККО Контракт» не відповідає умовам оголошення про проведення закупівлі: а саме:
довідка про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, подана не за формою встановленою, у п.3.1. таблиці 1 додатку №2 до тендерної документації, що є невідповідністю вимогам тендерної документації ПП «ОККО КОНТРАКТ» у складі пропозиції надав Довідку №264 від 12.02.2021 «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів» за предметом закупівлі, подана за формою встановленою, у п.3.1. таблиці 1 додатку №2
Довідка про наявність обладнання та матеріально -технічної бази подана не за формою встановленою, у п.1.1 таблиці 1 Додатку №2 до тендерної документації, що є невідповідністю вимогам тендерної документації. ПП «ОККО КОНТРАКТ» у складі пропозиції надав Довідку №213 від 12.02.2021 «Довідка про наявність обладнання та матеріально -технічної бази» подана за формою встановленою, у п.1.1 таблиці 1 Додатку №2 до тендерної документації
У п.14 таблиці додатку №2 до тендерної документації зазначено, що Учасник забовязаний надати копію ліцензії Учасника або його партнерів на роздрібну торгівлю пальним на АЗС в м Нетішин Хмельницької області. Такої ліцензії в складі тендерної документації не надано. ПП «ОККО КОНТРАКТ» у складі пропозиції надав ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним №22230314202100004
Такоє учасник забовязаний надати копію ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС в м Нетішин Хмельницької області. У складіпропозиції ПП «ОККО Контракт» відсутня ліцензія на право саме зберігання пального(у відповідності до вимог Закону України від 19.12.1995р. №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, конячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального»
З 01.07.2019 р. набрали чинності зміни до Податкового кодексу України, внесені Законом України від 23.11.2018 р. № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів», в частині запровадження ліцензування зазначених видів господарської діяльності та введення в дію Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального: виробництво та/або реалізацію пального (нафтопродуктів, скрапленого газу, палива моторного альтернативного, палива моторного сумішевого, речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, інших товарів, зазначених у пп. 215.3.4 ст. 215 ПКУ) у оптовій та роздрібній торгівлі, а також зберігання пального.
Також Законом України від 23 листопада 2018 року №2628-VIII«Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду окремих податків і зборів» (далі – Закон №2628) внесені зміни до Закону України від 19.12.1995 року № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі Закон №481), які набули чинності з 01.07.2019 року.
Статтею 1 Закону №481 визначено, зокрема, що ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб'єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку; місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування;місце зберігання - місце, яке використовується для зберігання спирту, або приміщення, яке використовується для зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів, відомості про місцезнаходження якого внесені до Єдиного державного реєстру місць зберігання.
Відповідно до статті 15 Закону №481 суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.
Водночас стаття 15 Закону №481 зазначає, що суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Тобто, чинним законодавством не передбачений обов’язок суб’єкта господарювання на отримання ліцензії на право зберігання пального на АЗС, які мають відповідні діючі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Повідомляємо, що у нас, ПП «ОККО КОНТРАКТ», наявна ліцензія на оптову торгівлю пальним, що відповідає усім вимогам податкового законодавства. При здійснення своєї господарської діяльності ПП «ОККО КОНТРАКТ» використовує АЗС на підставі договорів про надання послуг з партнерами ТОВ «ОККО Драйв» і ТОВ «ОККО Схід». На усі АЗС, які ми вказуємо у складі тендерної пропозиції, видані ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, що можна перевірити у Єдиний державний реєстр суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним за посилання: https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html.
З вище викладеного випливає, що у складі тендерної пропозиції ми не можемо надати ліцензії на зберігання пального на АЗС, які ми пропонуємо, оскільки вище згадане законодавство України не передбачає наявність такої ліцензії у разі наявності ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на АЗС
Як бичимо тендерна пропозиція відповідає усім вимогам Замовника. Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи вищенаведене, прошу уповноважену осрбу надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформацію стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ПП «ОККО Контракт» умовам оголошення, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині дискваліфікації пропозиції ПП «ОККО Контракт»
Розгорнути
Згорнути
довідка про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, подана не за формою встановленою, у п.3.1. таблиці 1 додатку №2 до тендерної документації, що є невідповідністю вимогам тендерної документації ПП «ОККО КОНТРАКТ» у складі пропозиції надав Довідку №264 від 12.02.2021 «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів» за предметом закупівлі, подана за формою встановленою, у п.3.1. таблиці 1 додатку №2
Довідка про наявність обладнання та матеріально -технічної бази подана не за формою встановленою, у п.1.1 таблиці 1 Додатку №2 до тендерної документації, що є невідповідністю вимогам тендерної документації. ПП «ОККО КОНТРАКТ» у складі пропозиції надав Довідку №213 від 12.02.2021 «Довідка про наявність обладнання та матеріально -технічної бази» подана за формою встановленою, у п.1.1 таблиці 1 Додатку №2 до тендерної документації
У п.14 таблиці додатку №2 до тендерної документації зазначено, що Учасник забовязаний надати копію ліцензії Учасника або його партнерів на роздрібну торгівлю пальним на АЗС в м Нетішин Хмельницької області. Такої ліцензії в складі тендерної документації не надано. ПП «ОККО КОНТРАКТ» у складі пропозиції надав ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним №22230314202100004
Такоє учасник забовязаний надати копію ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС в м Нетішин Хмельницької області. У складіпропозиції ПП «ОККО Контракт» відсутня ліцензія на право саме зберігання пального(у відповідності до вимог Закону України від 19.12.1995р. №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, конячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального»
З 01.07.2019 р. набрали чинності зміни до Податкового кодексу України, внесені Законом України від 23.11.2018 р. № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів», в частині запровадження ліцензування зазначених видів господарської діяльності та введення в дію Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального: виробництво та/або реалізацію пального (нафтопродуктів, скрапленого газу, палива моторного альтернативного, палива моторного сумішевого, речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, інших товарів, зазначених у пп. 215.3.4 ст. 215 ПКУ) у оптовій та роздрібній торгівлі, а також зберігання пального.
Також Законом України від 23 листопада 2018 року №2628-VIII«Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду окремих податків і зборів» (далі – Закон №2628) внесені зміни до Закону України від 19.12.1995 року № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі Закон №481), які набули чинності з 01.07.2019 року.
Статтею 1 Закону №481 визначено, зокрема, що ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб'єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку; місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування;місце зберігання - місце, яке використовується для зберігання спирту, або приміщення, яке використовується для зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів, відомості про місцезнаходження якого внесені до Єдиного державного реєстру місць зберігання.
Відповідно до статті 15 Закону №481 суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.
Водночас стаття 15 Закону №481 зазначає, що суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Тобто, чинним законодавством не передбачений обов’язок суб’єкта господарювання на отримання ліцензії на право зберігання пального на АЗС, які мають відповідні діючі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Повідомляємо, що у нас, ПП «ОККО КОНТРАКТ», наявна ліцензія на оптову торгівлю пальним, що відповідає усім вимогам податкового законодавства. При здійснення своєї господарської діяльності ПП «ОККО КОНТРАКТ» використовує АЗС на підставі договорів про надання послуг з партнерами ТОВ «ОККО Драйв» і ТОВ «ОККО Схід». На усі АЗС, які ми вказуємо у складі тендерної пропозиції, видані ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, що можна перевірити у Єдиний державний реєстр суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним за посилання: https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html.
З вище викладеного випливає, що у складі тендерної пропозиції ми не можемо надати ліцензії на зберігання пального на АЗС, які ми пропонуємо, оскільки вище згадане законодавство України не передбачає наявність такої ліцензії у разі наявності ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на АЗС
Як бичимо тендерна пропозиція відповідає усім вимогам Замовника. Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи вищенаведене, прошу уповноважену осрбу надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформацію стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ПП «ОККО Контракт» умовам оголошення, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині дискваліфікації пропозиції ПП «ОККО Контракт»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2021 15:09
У відповідь на ваше звернення інформуємо вас що пропозиція учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» не відповідає наступним умовам тендерної документації:
У складі пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» відсутня ліцензія на право саме зберігання пального (у відповідності до вимог Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального»), всупереч вимогам У п.14 таблиці 3 додатку № 2 до тендерної документації.
Чинним законодавством, зокрема Постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442 зазначено, що термін "автозаправна станція" вживається у значенні, наведеному в ДБН Б.2.2-12:2019 "Планування і забудова територій", де вказано що Автозаправна станція - це комплекс будинків, споруд, технологічного обладнання, призначений для приймання, зберігання, моторного палива та заправлення ним автотранспорту (мототранспорту) . Тобто, планування будь-якої автозаправної станції передбачає наявність ємностей (резервуарів) для зберігання пального, відповідно до норм чинного законодавства. У таких ємностях паливо перебуває на зберіганні до моменту його відпуску в баки автомобілів.
Статтею 1 Закону України від 19.12.1995 року № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», визначено, зокрема, що місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.
Технічні та кваліфікаційні критерії тендерної документації передбачають відпуск палива саме через АЗС. Отже АЗС є місцем зберігання пального, на яке, відповідно до Закону України від 19.12.1995 року № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», суб’єкт господарювання зобов’язаний отримати ліцензію на право зберігання пального на таку АЗС.
Також інформуємо Вас, що пункти 1.9., 1.10., 2.4. Проекту Договору передбачають зберігання проданого Учасником товару в Резервуарах АЗС, а чинним законодавством, зокрема Законом України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» передбачена вимога щодо обов’язкової наявності ліцензії на право зберігання пального, при здійсненні діяльності зі зберігання пального. Таким чином Учасник зобов’язаний надати ліцензію учасника або його партнерів на АЗС у м.Нетішин на право зберігання пального, про що прямо вказано у п.14 таблиці 3 додатку № 2 до тендерної документації. В іншому випадку учасник не зможе виконати умови договору з Замовником, що призведе до зупинки діяльності Замовника.
Тому, чинне законодавство щодо торгівлі пальним, зберігання пального, відпуску пального для автотранспорту, пожежної безпеки, вимог до оснащення АЗС, передбачає саме комплексний підхід до здійснення діяльності з постачання палива, який включає в себе всі вищеперелічені види діяльності та вимоги щодо їх здійснення. Відсутність або невідповідність законодавству хоча б одного такого виду діяльності забороняє експлуатувати АЗС та здійснювати будь-яку діяльність з відпуску палива. Отже чинне законодавство прямо передбачає обов’язок суб’єкта господарювання на отримання ліцензії на право зберігання пального на АЗС, через яку здійснюється відпуск палива (господарська діяльність).
Отже учасник, відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства, та для можливості виконати умови договору, зобов’язаний надати ліцензію на право зберігання пального на кожну запропоновану АЗС у у м.Нетішин.
ПП «ОККО Контракт» не звернулося за роз’ясненнями до Замовника щодо даної вимоги на етапі подання роз’яснень, чим підтвердило свою згоду з усіма вимогами тендерної документації. Тому пропозиція такого учасника була правомірно відхилена Замовником. Також звертаємо вашу увагу, на наступні невідповідності тендерної пропозиції ПП «ОККО Контракт» вимогам тендерної документації: ПП «ОККО Контракт» не надало Довідку довільної форми про те, чи використовує учасник у своїй діяльності печатку, із зазначенням переліку документів, на які проставляють відбиток його печатки, що є невідповідністю вимог підпункту 11 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації; Довідка про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, подана не за формою встановленою, у п.3.1. таблиці 1 додатку №2 до тендерної документації, що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам тендерної документації; Б)Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази подана не за формою встановленою, у п.1.1. таблиці 1 додатку №2 до тендерної документації, що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
У складі пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» відсутня ліцензія на право саме зберігання пального (у відповідності до вимог Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального»), всупереч вимогам У п.14 таблиці 3 додатку № 2 до тендерної документації.
Чинним законодавством, зокрема Постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442 зазначено, що термін "автозаправна станція" вживається у значенні, наведеному в ДБН Б.2.2-12:2019 "Планування і забудова територій", де вказано що Автозаправна станція - це комплекс будинків, споруд, технологічного обладнання, призначений для приймання, зберігання, моторного палива та заправлення ним автотранспорту (мототранспорту) . Тобто, планування будь-якої автозаправної станції передбачає наявність ємностей (резервуарів) для зберігання пального, відповідно до норм чинного законодавства. У таких ємностях паливо перебуває на зберіганні до моменту його відпуску в баки автомобілів.
Статтею 1 Закону України від 19.12.1995 року № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», визначено, зокрема, що місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.
Технічні та кваліфікаційні критерії тендерної документації передбачають відпуск палива саме через АЗС. Отже АЗС є місцем зберігання пального, на яке, відповідно до Закону України від 19.12.1995 року № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», суб’єкт господарювання зобов’язаний отримати ліцензію на право зберігання пального на таку АЗС.
Також інформуємо Вас, що пункти 1.9., 1.10., 2.4. Проекту Договору передбачають зберігання проданого Учасником товару в Резервуарах АЗС, а чинним законодавством, зокрема Законом України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» передбачена вимога щодо обов’язкової наявності ліцензії на право зберігання пального, при здійсненні діяльності зі зберігання пального. Таким чином Учасник зобов’язаний надати ліцензію учасника або його партнерів на АЗС у м.Нетішин на право зберігання пального, про що прямо вказано у п.14 таблиці 3 додатку № 2 до тендерної документації. В іншому випадку учасник не зможе виконати умови договору з Замовником, що призведе до зупинки діяльності Замовника.
Тому, чинне законодавство щодо торгівлі пальним, зберігання пального, відпуску пального для автотранспорту, пожежної безпеки, вимог до оснащення АЗС, передбачає саме комплексний підхід до здійснення діяльності з постачання палива, який включає в себе всі вищеперелічені види діяльності та вимоги щодо їх здійснення. Відсутність або невідповідність законодавству хоча б одного такого виду діяльності забороняє експлуатувати АЗС та здійснювати будь-яку діяльність з відпуску палива. Отже чинне законодавство прямо передбачає обов’язок суб’єкта господарювання на отримання ліцензії на право зберігання пального на АЗС, через яку здійснюється відпуск палива (господарська діяльність).
Отже учасник, відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства, та для можливості виконати умови договору, зобов’язаний надати ліцензію на право зберігання пального на кожну запропоновану АЗС у у м.Нетішин.
ПП «ОККО Контракт» не звернулося за роз’ясненнями до Замовника щодо даної вимоги на етапі подання роз’яснень, чим підтвердило свою згоду з усіма вимогами тендерної документації. Тому пропозиція такого учасника була правомірно відхилена Замовником. Також звертаємо вашу увагу, на наступні невідповідності тендерної пропозиції ПП «ОККО Контракт» вимогам тендерної документації: ПП «ОККО Контракт» не надало Довідку довільної форми про те, чи використовує учасник у своїй діяльності печатку, із зазначенням переліку документів, на які проставляють відбиток його печатки, що є невідповідністю вимог підпункту 11 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації; Довідка про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, подана не за формою встановленою, у п.3.1. таблиці 1 додатку №2 до тендерної документації, що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам тендерної документації; Б)Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази подана не за формою встановленою, у п.1.1. таблиці 1 додатку №2 до тендерної документації, що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
2 046 000,00
UAH з ПДВ
|
1 870 230,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕЛНАФТОТРЕЙД" |
1 894 100,00
UAH з ПДВ
|
1 871 190,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
1 870 230,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 15:48
|
ТОВ "БЕЛНАФТОТРЕЙД" #40846066 |
Переможець |
1 871 190,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 16:45
|
ДУ розірвання.pdf | укладений |
22 червня 2021 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2021 15:15
|
Ду №2.pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2021 15:19
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2021 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 16:24
|
Договір на закупівлю палива 2021.pdf | укладений |
03 березня 2021 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі збільшенням роздрібних цін на паливо рідинне на ринку, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, збільшивши ціну товару до 10%, а саме ДП - 24.28 грн за л з ПДВ, Бензин А-92 - 25.22 грн за 1 літр з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зростанням роздрібних цін на паливо рідинне на ринку, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, збільшивши ціну товару до 10%, а саме ДП - до 24,36 грн за 1 л з ПДВ; Бензин А-92 до 25,44 грн за 1 л з ПДВ, здійснивши коригування кількості товару. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
717 160,00
UAH (в тому числі ПДВ 119 526,66 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За взаємною згодою сторін, на підставі висновку Рівненської ТПП №56.05/315 від 16.06.2021 |