Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Середня загальноосвітня школа I-III ступенів №48 м.Львова |
Код ЄДРПОУ: | 20834345 |
Місцезнаходження: | 79026, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Рубчака,8 |
Контактна особа: |
Мартинюк Євген Олександрович 380672542003 tender13011@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 23:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2021 13:58 |
Очікувана вартість: | 921 644,40 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 608,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
(CPV) Кейтерингові послуги (55520000-1)»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2021 00:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 23:56 |
Тендерна документація Послуги з організації шкільного харчування.docx |
27 січня 2021 00:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 січня 2021 23:56 |
Тендерна документація Послуги з організації шкільного харчування.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-14-000073 ● 195e34ad7f6e4cecbb1d4e6e377f5c21
- Статус: вирішено ● Дата: 23 грудня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.05.2021 № 320
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.05.2021 № 320.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-26-007212-c, 26.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку Західного офісу Державної аудиторської служби України від 19.05.2021 року за результатами моніторингу процедури закупівлі номер UA-2021-01-26-007212-c «Послуги з організації шкільного харчування (ДК 021:2015: (CPV) Кейтерингові послуги (55520000-1)»: 1) 20.05.2021 року Середньою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів № 48 м.Львова видано наказ № 58 "Про вжиття заходів, щодо недопущення порушень у сфері публічних закупівель" (КОПІЯ ДОДАЄТЬСЯ), в якому, зокрема: - особу, уповноважену за організацію та проведення процедур закупівлі, попереджено про необхідність суворого дотримання вимог законодавства в сфері проведення публічних закупівель, зокрема в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, а також розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). - особі, уповноваженій за організацію та проведення процедур закупівлі, вказано на необхідність дотримання при проведенні процедур закупівлі вимог пункту 1 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», а також врахування норм пункту 3 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» при заповнені форм документів, що оприлюднюються відповідно до закону. 2) 24.05.2021 року підготовлено проект Угоди про розірвання Договору № 1/21 про закупівлю послуг за державні кошти від 01.03.2021 р., укладеного між школою та ФОП Подольським М.З. (РНОКПП 2154612991) відповідно до вимог Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. (КОПІЯ ДОДАЄТЬСЯ ДО ЛИСТА пПРО РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ) 3) 24.05.2021 року підготувлено та скеровано лист № 01-51/143 (КОПІЯ ДОДАЄТЬСЯ) щодо: - інформування ФОП Подольського М.З. (РНОКПП 2154612991) про необхідність розірвання Договору № 1/21 про закупівлю послуг за державні кошти, укладеного від 01.03.2021 р., - скерування ФОП Подольському М.З. (РНОКПП 2154612991) проекту угоди про розірвання договору, - запрошення ФОП Подольського М.З. (РНОКПП 2154612991) до приміщення школи з метою погодження та підписання угоди про розірвання договору. Вищевказаний лист 24.05.2021 р. особисто отримано ФОП Подольським М.З. 24.05.2021 року
2021-05-24 23:59:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2021-12-23 11:49:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2021 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Подольський Михайло Зіновійович |
916 938,00
UAH
|
916 938,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Задорожна Ірина Михайлівна |
921 577,14
UAH
|
921 577,14
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Подольський Михайло Зіновійович #2154612991 |
Переможець |
916 938,00
UAH
|
16 лютого 2021 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 21:26
|
Угода про розірвання договору 2021 05 26.jpg | укладений |
28 травня 2021 08:45
|
Угода про розірвання договору 2021 05 26.jpg | укладений |
28 травня 2021 08:44
|
Протокольне рішення 48-2021 про прийняття рішення про розірвання договору з ФОП Подольським М.З..jpg | укладений |
28 травня 2021 08:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2021 15:23
|
Додатокова угода 1.pdf | зміни до договору |
01 березня 2021 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 15:17
|
Договір харчування 2021 03 01.pdf | укладений |
01 березня 2021 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019 року та відповідно до умов Договору про закупівлю послуг за державні кошти № 1/21 від 01.03.2021 року - зменшення загальної суми по договору на 62 926 грн. 70 коп. (шістдесят дві тисячі дев’ятсот двадцять шість гривень 70 копійок) |
Номер договору про закупівлю: | 1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 березня 2021 — 31 травня 2021 |
Сума оплати за договором: |
281 571,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | висновок Західного офісу Державної аудиторської служби України про наявність або відсутність порушень законодавства від 19.05.2021 р. за результатами моніторингу процедури закупівлі |