Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
21P-002_76110000-7 - Services incidental to gas extraction (for the performance of hydraulic fracturing operations on the fields of jsc ukrgasvydobuvannya)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Контактна особа: |
Олег Верещака +380502393984 oleh.vereshchaka@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Павлушонок Олександр +38(044)461-27-49 oleksandr.pavlushonok@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC Ukrgasvydobuvannya |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Oleh Vereshchaka +380502393984 oleh.vereshchaka@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Павлушонок Олександр +38(044)461-27-49 oleksandr.pavlushonok@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2021 13:24 |
Очікувана вартість: | 190 046 105,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 800 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5701383.15 UAH |
Publication date: | 26 січня 2021 13:48 |
Enquiries until: | 16 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 лютого 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 190 046 105 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 800 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76110000-7: Послуги, пов’язані з видобуванням газу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 30 календарних днів після отримання оригіналу рахунку Підрядника, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання - передачі наданих Послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 13:48 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 22.09.xlsx | |
26 січня 2021 13:48 |
Переклад договору.7z | |
26 січня 2021 13:48 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls | |
26 січня 2021 13:48 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx | |
26 січня 2021 13:48 |
ТД_21П-002_ГРП 50.docx | |
26 січня 2021 13:48 |
Договір узгоджено 50 ГРП.7z | |
26 січня 2021 13:48 |
Додаток до цінової пропозиції.xlsx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000128 ● 2a0d08ce3b924cb29ed8afe443c71f51
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
29.11.2021 № 749
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.11.2021 № 749
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-01-26-006146-b 26.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-13 16:40:07
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «76110000-7 - Послуги, пов’язані з видобуванням газу (Надання послуг з ГРП на родовищах АТ "Укргазвидобування")» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-26-006146-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Додатком «Форма «Цінова пропозиція» до тендерної документації визначено, що переможцем торгів подається цінова пропозиція разом з додатком до цінової пропозиції. Додаток до цінової пропозиції надається окремим excel-файлом. Вказаним додатком до цінової пропозиції визначено, що в обов'язковому порядку надається детальна калькуляція (розшифрування вартості) № 2 та №3 данної форми та в обов'язковому порядку необхідно заповнити Додатки № 3, 3.1 та 3.3 до Договору зі вказанням усих зазначених у додатках цін.
Переможцем торгів ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ" детальна калькуляція (розшифрування вартості) № 2 та №3 форми «Додаток до цінової пропозиції» не завантажена в електронну систему закупівель.
Пунктом 8 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у разі закупівлі робіт або послуг згідно умов цієї тендерної документації учасники в тендерній пропозиції зазначають інформацію (повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та надають документи визначенні саме для подання кожним суб’єктом господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, відповідно до переліку документів в додатку №1-2 до цієї тендерної документації. ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА" вказано в тендерній пропозиції про залучення субпідрядника TACROM SERVICES S.R.L. Однак по субпідряднику не надано документи відповідно до переліку визначеного в п.1.1 додатку №1 до тендерної документації.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо дотримання учасниками торгів ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ" та ТОВ "ТАКРОМ УКРАЇНА" вимог тендерної документації.
Крім того, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-16 15:26:12
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 76110000-7 - Послуги пов’язані з видобуванням газу (Надання послуг з ГРП на родовищах АТ«Укргазвидобування»), 21П-002, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-01-26-006146-b
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України по процедурі відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 76110000-7 - Послуги пов’язані з видобуванням газу (Надання послуг з ГРП на родовищах АТ«Укргазвидобування»), 21П-002, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-01-26-006146-b
2021-12-24 10:40:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 04 січня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/39764/21 |
Дата відкриття провадження: | 14 лютого 2022 |
Документи:
03 березня 2022 17:11
|
Електронний підпис |
03 березня 2022 17:10
|
Інформація стосовно відкриття провадження 21П-002.docx |
04 січня 2022 09:45
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 21П-002.docx |
03 березня 2022 17:11
|
Електронний підпис |
04 січня 2022 11:56
|
Електронний підпис |
03 березня 2022 17:10
|
Інформація стосовно відкриття провадження 21П-002.docx |
04 січня 2022 09:45
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 21П-002.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУРІЗМА СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2021 09:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАКРОМ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2021 09:17
|
ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2021 09:15
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ" |
173 850 000,00
UAH з ПДВ
|
166 230 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАКРОМ УКРАЇНА" |
175 000 000,00
UAH з ПДВ
|
170 029 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУРІЗМА СЕРВІС" |
178 646 100,00
UAH з ПДВ
|
170 029 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ" #38516938 |
Переможець |
166 230 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 10:06
|
Договір №12611-21 від 27.04.2021 р..pdf | укладений |
28 квітня 2021 10:03
|