Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Швидкозшивачі та супутнє приладдя ( папка на зав'язках, лоток для паперів) код ДК 021:2015 - 22850000-3 "Швидкозшивачі та супутнє приладдя"
Очікувана вартість
2 425,00 UAH
UA-2021-01-26-006054-c cb4a4bded3e9427aaf3a20960a81c4fa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Тетяна

380506909109 tetanavelika@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04057439
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Контактна особа: Величко Тетяна
380506909109
tetanavelika@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22850000-3: Швидкозшивачі та супутнє приладдя


Швидкозшивачі та супутнє приладдя ( папка на зав'язках, лоток для паперів) код ДК 021:2015 - 22850000-3 "Швидкозшивачі та супутнє приладдя"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
509 штуки
Швидкозшивачі та супутнє приладдя ( папка на зав'язках, лоток для паперів) код ДК 021:2015 - 22850000-3 "Швидкозшивачі та супутнє приладдя"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вул. Ярослава Мудрого , буд.33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за кожну поставлену партію товару здійснюється у безготівковій формі на розрахунковий рахунок постачальника протягом 7 робочих днів після отримання товарів відповідно до взятого бюджетного зобов'язання ( ст.49 ч.1 Бюджетного кодексу України). Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

26 січня 2021 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2021 16:48
ЗВІТ ПРО ДОГОВІР .docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сапелкіна Олена Олександрівна
#2802403049
Переможець 2 425,00
UAH
26 січня 2021 16:54

Документи

26 січня 2021 16:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 10:16
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 16:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 425,00
UAH