Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний
Очікувана вартість
64 000,00 UAH
UA-2021-01-26-005293-b ● 17b057480ebf45dda4f7c4444617d7c9
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛІВОБЕРЕЖНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42788389 |
Місцезнаходження: | 49051, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Петра Калнишевського, буд. 55 |
Контактна особа: |
Віта Євська +380661245567 vita.evskaya@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2021 09:32 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 14:18 |
Очікувана вартість: | 64 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49051, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Петра Калнишевського,55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2021 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2021 15:16 |
Зміни 29.01.21.docx | |
29 січня 2021 15:16 |
Оголошення папір офісній.doc | |
26 січня 2021 13:05 |
Договір (проект).docx |
29 січня 2021 15:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 січня 2021 15:16 |
Зміни 29.01.21.docx
|
|||
29 січня 2021 15:16 |
Оголошення папір офісній.doc
|
|||
26 січня 2021 13:05 |
Договір (проект).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-26-005293-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 29 січня 2021 12:18
Технічні показники предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-01-26-005293-b на закупівлю ДК 021:2015 Код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Лівобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного А4, були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до Паперу офісного А4: білизна аркуша – 161-165%. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного А4: білизна аркуша – 160-165% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного А4: білизна аркуша – 160-165% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 січня 2021 15:01
Доброго дня!
Вимогу щодо умов закупівлі від 29.01.21, 12:18 ID: UA-2021-01-26-005293-b.c1, щодо технічних показників предмету закупівлі по спрощеній закупівлі ID: UA-2021-01-26-005293-b за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 Код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний) – задовольнити та внести зміни по спрощеній закупівлі ID: UA-2021-01-26-005293-b
Вимогу щодо умов закупівлі від 29.01.21, 12:18 ID: UA-2021-01-26-005293-b.c1, щодо технічних показників предмету закупівлі по спрощеній закупівлі ID: UA-2021-01-26-005293-b за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 Код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний) – задовольнити та внести зміни по спрощеній закупівлі ID: UA-2021-01-26-005293-b
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
57 600,00
UAH з ПДВ
|
54 576,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
55 968,00
UAH з ПДВ
|
54 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
57 504,00
UAH з ПДВ
|
55 008,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
54 576,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 16:29
|
договір 3.pdf | укладений |
17 лютого 2021 16:27
|