Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

48820000-2 Сервери (Сервери)
Очікувана вартість
998 640,00 UAH
UA-2021-01-26-004442-b 50058d225ffc443788cb7ae4a7f963a9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Карпюк

+380372584915 tender2@obl.cv.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Чернівціобленерго"
Код ЄДРПОУ: 00130760
Вебсайт: http://oblenergo.cv.ua/index.php
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Прутська, 23 А
Контактна особа: Юлія Карпюк
+380372584915
tender2@obl.cv.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2021 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2021 14:00
Очікувана вартість: 998 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 093,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
48820000-2 Сервери (Сервери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58008, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Прутська, 23а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2021 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2021 12:19
Оглошення на prozorro(3).doc
26 січня 2021 12:16
Додаток 4_Договiр.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог, які зазначені в Тендерній документації.
Дата подання: 28 січня 2021 11:02
Дата відповіді: 29 січня 2021 17:37
Доброго дня. Просимо надати пояснення, щодо умов які зазначені в Тендерній документації, а саме: В п. 2. 1. Додатку 1 Тендерної документації, зазначається що: «Аналогічним договором може вважатися такий договір, який відповідає наступним вимогам: - повинен бути укладений не раніше загального строку позовної давності (3 (три) роки) від дати закінчення строку подання пропозиції». В п.2 2. Додатку 1 Тендерної документації, вказано наступне: «Сканований оригінал, або належним чином завірена копія поданого (поданих) в додатку №1.1 до вимог Договору (Договорів) та документи, які засвідчують виконання/або часткове виконання договір 2020р. (видаткові накладні та (чи) акти прийому передачі та (чи) інші документи, що підтверджують виконання.) в сумі не менше очікуваної вартості по цій закупівлі» Просимо надати пояснення: - Учасник повинен надати в складі, пропозиції аналогічний договір укладений в період з 2018 по 2020 рік, чи договори які укладені в 2020 році? Якщо учасник надає договір укладений в 2018 році, то його повне виконання/ або часткове виконання повинно бути в 2020 році? - чи може Учасник надати декілька Договорів які сумарно по сумі будуть дорівнювати очікуваної вартості предмету закупівлі. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» є кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В даному критерії відсутня вимога, що аналогічний договір повинен бути укладений на суму не менше очікуваної вартості предмету закупівлі. Просимо надати роз’яснення, яким чином вартість виконаного аналогічного договору, на суму не менше очікуваної вартості закупівлі, а саме 998 640,00 грн підтвердить фінансову спроможність Учасника та можливість здійснення постачання ним товару? Або прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовник в своїх вимогах не обмежив Учасників в кількості аналогічних договорів, отже Учасник може надати декілька аналогічних договорів, що укладені в період з 2018 року по 2020 рік. Аналогічний договір (або загальна кількість аналогічних договорів) мають бути повністю виконаними за обсягом та оплатою поставки товару, на загальну суму, що є не меншою очікуваної вартості предмету закупівлі з підтверджуючими документами про виконання даних договорів відповідно до вимог, зазначених Замовником.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-26-004442-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІ ДІ АЙ ГРУП", Код ЄДРПОУ:43521756
Дата подання: 29 січня 2021 15:46
Щодо вимоги надання авторизаційного листа
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2021 13:37
Шановний Учасник!
Вивчивши дане питання, у відповідь на Вашу вимогу повідомляє наступне: Встановлення вимоги щодо надання Авторизованого листа від виробника(ів) запропонованого Товару, або від офіційного представництва виробника(ів) запропонованого Товару в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників (виробників) закупівлі, так як будь-який постачальник, учасник може звернутися до будь-якого виробника даного виду Товару або до офіційного представництва виробника(ів) ( лист від головного офісу або від регіонального офісу/штаб-квартири виробника) для отримання авторизаційного листа. Авторизиційний лист, що зазначений в Оголошені, засвідчує насамперед наявність партнерських відносин (дилер, розповсюджувач, тощо) між виробником та учасником Торгів, та гарантує постачання Товару офіційним каналом збуту, дійсність гарантійних зобов’язань та наявність офіційної сервісної підтримки на території України. Оскільки предметом даної закупівлі є високопродуктивні системи обробки та зберігання даних, для забезпечення надійності та безперервної роботи інформаційної інфраструктури підприємства, розглядаємо виключно офіційних постачальників даного виду продукції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 980 640,00
UAH з ПДВ
980 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 15:26
Електронний підпис
02 лютого 2021 15:17
14. Авторизаційний лист.pdf
02 лютого 2021 15:17
12. Проект Договору.pdf
02 лютого 2021 15:17
10. Довідка з банка.pdf
02 лютого 2021 15:17
1.Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41003486
Переможець 980 640,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 11:04

Документи

05 лютого 2021 11:04
Електронний підпис
05 лютого 2021 11:02
прот+пов_10_2.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41003486
980 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2021 11:04
Електронний підпис
05 лютого 2021 11:02
прот+пов_10_2.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 12:22
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 16:38
50ю.PDF укладений
18 лютого 2021 16:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 858 240,00
UAH (в тому числі ПДВ 143 040,00 UAH)