Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 453 170,00 UAH
UA-2021-01-26-003273-a 1e676e9dc0c2477f932db1ecf9f4d3ef
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Колеснік

+380442961423 KOBLCZ.TK@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491085
Вебсайт: https://kir.dcz.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Лариса Колеснік
+380442961423
KOBLCZ.TK@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2021 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2021 20:00
Очікувана вартість: 1 453 170,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 266,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
410500 кВт⋅год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються згідно з фактичними даними, отриманими відповідно показам приладів обліку електричної енергії за повний розрахунковий календарний місяць. Оплата за фактичну спожиту електричну енергію за повний розрахунковий календарний місяць вноситься Споживачем Постачальнику не пізніше 20 числа наступного місяця за звітним на підставі належно підписаного сторонами договору акту та за наявності фінансування відповідної статті видатків Державним центром зайнятості Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, інформація, документ, відомості
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, інформація, документ, відомості
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, інформація, документ, відомості
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, інформація, документ, відомості
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, інформація, документ, відомості
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, інформація, документ, відомості
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, документ, відомості
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, документ, відомості
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, документ, відомості
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, документ, відомості
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, документ, відомості
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, документ, відомості
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, документ, відомості, інформація
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, документ, відомості, інформація
Форма підтвердження: заява
Опис: Довідка, документ, відомості, заява, інформація
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, документ, відомості, інформація
Форма підтвердження: заява
Опис: Довідка, документ, відомості, заява, інформація
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, документ, відомості, інформація
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка, документ, відомості, інформація

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

04 лютого 2021 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2021 15:57
Перелік змін.docx
04 лютого 2021 15:57
ТД - ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ 2021 р. (зі змінами).docx
04 лютого 2021 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2021 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2021 15:57
Перелік змін.docx
04 лютого 2021 15:57
ТД - ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ 2021 р. (зі змінами).docx
26 січня 2021 18:20
ТД - ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ 2021 р..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ОСР та АСКОЄ
Дата подання: 30 січня 2021 22:43
Дата відповіді: 02 лютого 2021 18:03
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити чи врахована до очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу ОСР (а саме: оплата за послугу з розподілу здійснюється Замовником безпосередньо оператору системи розподілу або через Постачальника), до якого ОСР відносяться Ваші об'єкти? Та до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ). Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник доводить до Вашого відома, що закупівля ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія
(Електрична енергія) за процедурою відкриті торги не включає в себе послуги з передачі електричної енергії. Замовник самостійно оплачує послуги з передачі електричної енергії оператору розподілу.
Додатково зазначаємо, що Замовник відноситься до споживачів групи "б"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-26-003273-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 30 січня 2021 22:41
Дискримінаційні вимоги
1) Тендерною документацією Замовника встановлено, що Учасник має надати «довідку у довільній формі наявність на території м. Києва та адміністративно-територіальних одиницях середнього рівня (районів) Київської області власних структурних підрозділів Учасника - Центрів обслуговування споживачів (клієнтів) або структурних підрозділів (філій, відділів) Учасника, або посадових осіб Учасника з належно обладнаними робочими місцями із зазначенням адрес, контактів згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, які щоденно проводять прийом споживачів (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України), приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, здійснюють прийом-видачу документів щодо постачання, розрахунків електричної енергії. Учаснику слід прийняти до уваги, що інформація щодо наявності на території м. Києва та адміністративно-територіальних одиницях середнього рівня (районів) Київської області власних структурних підрозділів Учасника - Центрів обслуговування споживачів (клієнтів) або структурних підрозділів (філій, відділів) Учасника, або посадових осіб Учасника з належно обладнаними робочими місцями із зазначенням адрес, контактів буде зазначатися в договорі у разі його укладення»
Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами публічної закупівлі. Вважаємо вимогу про надання вказаних документів дискримінаційною, спрямованою на недопущення до ринку електроенергії на території м. Києва або Київської області постачальників з інших регіонів України.
Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області, місті чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії.
Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів.
У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії.
Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення структурного підрозділу на відповідній території.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч. 11 ст. 26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі
тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими.
Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання No1758-р/пк-пз від 04.04.2017.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем або створення Центру обслуговування споживачів на території м. Києва або Київської області. Це виключно право, а не обов’язок Ліцензіата (Товариства).
В свою чергу, повідомляємо, що відсутність Центру обслуговування споживачів на території м. Києва або Київської області жодним чином не вплине на якість роботи Постачальника та Споживача. Товариство володіє достатніми та дієвими методами розрахунків, котрі повність задовольняють потреби Споживача.
Просимо: Видалити вимогу щодо наявності на території м. Києва або Київської області Центру обслуговування споживачів (клієнтів) або посадової особи, з робочим місцем на території м. Києва.
2) Згідно тендерної документації Учасник повинен на дотримання забезпечення якісної, негайної, безпечної взаємодії під час договірних відносин Учасник зобов'язаний надати у складі тендерної пропозиції діючий сертифікат ISO 45001:2018 Система менеджменту промислової безпеки та охорони праці.. Повідомляємо, що діяльність з постачання електричної енергії споживачу постачальники електричної енергії здійснюють відповідно до отриманої ліцензії, видача якої затверджується відповідною постановою НКРЕКП та ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП 27.12.2017р.. № 1469. Жодним іншим нормативно-правовим актом України, у тому числі ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затвердженими вищезазначеною Постановою, не встановлено обов'язок постачальника електричної енергії проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ISO 45001:2018 Система менеджменту промислової безпеки та охорони праці та інші подібні сертифікати - не є обов’язковими. Факт отримання ліцензії на провадження діяльності з постачання електричної енергії споживачу автоматично є підтвердженням виконання УСІХ ліцензійних умов ліцензіата/постачальника. Вимога, щодо надання сертифікату ISO 45001:2018 Система менеджменту промислової безпеки та охорони праці , інших подібних сертифікатів чи аналогічних систем є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електричної енергії. Крім того, додатково повідомляємо, що враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Таке формулювання в тендерній документації вочевидь може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників тому воно підлягає виключенню із тендерної документації. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2021 21:44
Шановний Учаснику!
В тендернчій документації замовника для процедури – відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) зазначені відомості, що передбечені ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від Учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність декільком кваліфікаційним критеріям. Кваліфікаційні критерії сформовані на виконання положень «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених постановою Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018р. №312.
Відповідно до п. 8.3.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії, учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50 000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг Учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог установлених Регулятором. Для Учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50 000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) Учасника роздрібного ринку, що і передбчачено вимогами тендерної документації «…наявність на території м. Києва та адміністративно-територіальних одиницях середнього рівня (районів) Київської області власних структурних підрозділів Учасника - Центрів обслуговування споживачів (клієнтів) або структурних підрозділів (філій, відділів) Учасника, або посадових осіб Учасника з належно обладнаними робочими місцями із зазначенням адрес, контактів…».
Згідно статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» роздрібний ринок електричної енергії (далі – роздрібний ринок) – система відносин, що виникають між споживачем електричної енергії та електропостачальником у процесі постачання електричної енергії, а також іншими учасниками ринку, які надають пов’язані з постачанням електричної енергії послуги.
Київський обласний центр зайнятості за місцемзнаходженням м. Київ та його 24 філії за місцезнаходженням в містах та районних центрах Київської області є споживачами на роздрібному ринку, а тому у разі, якщо Учасник обслуговує більше 50 000 споживачів, замовник та його всі філії мають право на обслуговування в центрі обслуговування споживачів та кол-центрі, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором та мають право на належне та якісне обслуговування в м. Києва та адміністративно-територіальних одиницях середнього рівня (районів) Київської області структурними підрозділами Учасника - Центрів обслуговування споживачів (клієнтів) або структурними підрозділами (філіями, відділами) Учасника, або посадовими особами Учасника з належно обладнаними робочими місцями із зазначенням адрес, контактів згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, які щоденно проводять прийом споживачів (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України), приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, здійснюють прийом-видачу документів щодо постачання, розрахунків електричної енергії. Додатково інформуємо, що дані кваліфікаційні критерії обгрунтовані також і специфікою фінансування видатків замовника, які здійснюються лише на підставі належно підписаних актів приймання-передачі товарів/послуг/робіт виконавцем/постачальником та керівником філії замовника і тільки після цього затверджених замовником, окрім того, філії замовника самостійно взаємодіють зі виконавцем/постачальником товарів/робіт/послуг щодо звернення/скарги/претензії, отримують роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством щодо постачання, розрахунків та відповідно доводят до відома КОЦЗ, Замовник та його філії мають право на достовірну інформацію щодо майбутнього постачальника, кількість його споживачів, порядкок взаємодії з постачальником електричної енергії, тобто замовник та його всі філії мають право на добросовісного, надійного, сталого та відповідального постачальника.
Зазаначене право замовника та його філій на надійного, добросовісного, сталого та відповідального постачальника підтверджують також діючі сертифікати ISO 45001:2018 Система менеджменту промислової безпеки та охорони праці та ISO 9001:2015 системи управління якості. Наявність сертифікату ISO 45001 – підтверджує високий рівень систем менеджменту охорони праці та техніки безпеки Учасника та підтверджує, що Учасник здійснює контроль та має знання про всі відповідні небезпеки, які виникають в результаті нормальної роботи та непередбачуваних ситуацій, що підвищує продуктивність Учасника. Сертифікат ISO 9001:2015 системи управління якості є стратегічне рішення Учасника, яке підтверджує загальну його дієвість та сталий розвиток.
Вважаємо, що вимоги не є перепоною для участі у закупівлі, а надає можливість замовнику переконатись у дотриманні Учасником вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії» щодо порядку організації роботи із споживачами, загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання, сталої, продуктивної та якісної роботи Учасника.
Вимоги замовника не містять персональних, комерційних чи інших не публічних даних Учасника та не мають комерційної/фінансової цінності, а отже вимоги щодо надання таких документів в складі тендерної пропозиції не можуть вважатись дискримінаційними.
Тому не вбачаємо законних підстав для вилучення цих умов з тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київоблгаз Збут" 1 087 825,00
UAH з ПДВ
1 087 825,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 лютого 2021 16:34
Електронний підпис
12 лютого 2021 16:20
Сертифікат ISO 45001.pdf
12 лютого 2021 16:20
Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
12 лютого 2021 16:18
Сертифікати ISO 9001.pdf
12 лютого 2021 16:18
Технічна специфікація.pdf
12 лютого 2021 16:17
Щодо захисту довкілля.pdf
12 лютого 2021 16:17
Статут та опис.pdf
12 лютого 2021 16:16
Щодо розрахунку ціни.pdf
12 лютого 2021 16:16
Витяг ЄДРПОУ.pdf
12 лютого 2021 16:16
Щодо звітності 2021.pdf.p7s
12 лютого 2021 16:15
Статут та опис.pdf.p7s
12 лютого 2021 16:15
Щодо акціонерів.pdf
12 лютого 2021 16:14
Щодо звітності 2021.pdf
12 лютого 2021 16:13
Щодо виконання вимог.pdf
12 лютого 2021 16:12
Звітність 2019.pdf.p7s
12 лютого 2021 16:11
Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2021 16:09
Сертифікати ISO 9001.pdf.p7s
12 лютого 2021 16:08
Щодо акціонерів.pdf.p7s
12 лютого 2021 16:07
Звітність 2019.pdf
12 лютого 2021 16:07
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
12 лютого 2021 16:05
АТ Чернігівобленерго.pdf
12 лютого 2021 16:04
Сертифікат ISO 45001.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Київоблгаз Збут"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Інформація про відміну

Дата відміни
12 лютого 2021 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій